Ik zou dan bijvoorbeeld naar duitse, italiaanse of aziatische 4-deurs modellen kijken.quote:Ik vroeg me gewoon af naar welke modellen ik kan kijken.
Oh, dat zijn er in totaal maar 7 modellen waar ik naar kan kijken! Thanks man nu wordt het zo makkelijk voor mij! Ik ben je zo dankbaar!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou dan bijvoorbeeld naar duitse, italiaanse of aziatische 4-deurs modellen kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou dan bijvoorbeeld naar duitse, italiaanse of aziatische 4-deurs modellen kijken.
Lastig rijden zo zeker?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik heb hier een toyota starlet als me 1e auto, rijd zuinig, goedkoop in de onderhoud. En goedkoop in de verzekering en de belasting..
Dit dus, zoiets roest teminste niet weg. tov een Opelquote:Op maandag 8 februari 2010 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
japannertje!
Corolla, Starlet, etc. dat soort meuk
Nooit een fiat kopen, is simpelweg bagger. Dan nog beter een Kia kopen.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:55 schreef RoW_0 het volgende:
Ik vind een fiat punto nou wel wat. Toch wel italiaans he? iemand daar ervaring mee?
Hmm oke, en hoe zit het met een Seat ibiza?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:31 schreef error_404 het volgende:
[..]
Nooit een fiat kopen, is simpelweg bagger. Dan nog beter een Kia kopen.
zelfde als een vw.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hmm oke, en hoe zit het met een Seat ibiza?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |