quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hoe dat zo? Om mijn blauwe ogenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikkie ik denk dat jij een heel goed liefdesleven hebt.
Ja duh, verder ben je niet bijzonder.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Om mijn blauwe ogen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op zondag 7 februari 2010 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja duh, verder ben je niet bijzonder.
Is ie dan volgens jouw maatstaven getrouwd of houdt ie handjes vast?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikkie ik denk dat jij een heel goed liefdesleven hebt.
het is lastig om alles met mijn maatstaven te beoordelen, dus ik zeg maar "handjes vasthouden"quote:Op zondag 7 februari 2010 23:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is ie dan volgens jouw maatstaven getrouwd of houdt ie handjes vast?
Noh, lief dit hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is lastig om alles met mijn maatstaven te beoordelen, dus ik zeg maar "handjes vasthouden"
Als je er bent, doe je dan goed mee?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
broertje van vriendin zegt:
*' jullie hebben best wel slecht groepje, jij en emel, ik bedole emel met gym, haha dat komt toch nooit goed.'
wtf zo lullig.![]()
![]()
Nee..quote:Op zondag 7 februari 2010 23:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je er bent, doe je dan goed mee?
alleen jou in dit topic, lief he.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar toch fijn dat jij mij een gezegend liefdesleven toewenst, Èmèl.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
alleen jou in dit topic, lief he.
ja, maar hij heeft mij nooit gezien met gym, ik wist niet dat ik zo voorspelbaar was..quote:
Wat had ik gezegd danquote:Op zondag 7 februari 2010 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jawel, we hebben er pm's over uitgewisseld.
Van mij mag jequote:Op zondag 7 februari 2010 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat ga ik hier niet posten, is lullig!
Je weet toch dat ene lekkere mocro meisje enzo.. ze had je keihard gedumpt.quote:
Je verwart me met Burakiusquote:Op zondag 7 februari 2010 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je weet toch dat ene lekkere mocro meisje enzo.. ze had je keihard gedumpt.
Hij was het tochquote:Op zondag 7 februari 2010 23:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee hoor.. waarom betrek je hem hier eigenlijk bij?
ja, wil je mn spannende avontuurtjes horen via pm?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou ook af bij jou...
Maar hoe was handjes vasthouden nou? Spannend toch
Is goed, kan alleen niet reageren via mobiel, maar zal dat neutraal doen via forum, zoals Ayça dat doetquote:Op zondag 7 februari 2010 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, wil je mn spannende avontuurtjes horen via pm?![]()
laat maar dan.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is goed, kan alleen niet reageren via mobiel, maar zal dat neutraal doen via forum, zoals Ayça dat doet
Ik wilde sowieso niet dat hij ons zou verlaten.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, hard to get spelen en je aso gedragen werkt.
Ik wil je best vermaken door te gaan rellen, hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wilde sowieso niet dat hij ons zou verlaten.
Hij moet hier komen.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kan je ei niet kwijt hè... Hij is nog wel online af en toe hoor, pm hem eens
Ja maar dat is toch niet hetzelfde. Jij bent niet eens een Tatar.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil je best vermaken door te gaan rellen, hoor.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Morgen serieus een antwoord over pm, ben nu benieuwd
Ken je die ene film over een middernachtelijke exprestrein?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet hetzelfde. Jij bent niet eens een Tatar.
Boekenwurm!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef GenusButeo het volgende:
Ik vind het altijd zo vervelend als Emel een nieuwe topic opent. Geen hoofdletters, geen adequate interpunctie.
Nee, het werkt gewoon niet. Doe geen moeite.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ken je die ene film over een middernachtelijke exprestrein?
Turken zijn minderwaardig, het Neerlandsche ras über allesch!
dan heb je pech.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef GenusButeo het volgende:
Ik vind het altijd zo vervelend als Emel een nieuwe topic opent. Geen hoofdletters, geen adequate interpunctie.
Hmm, AryaMinder zou hier graag zijn geweest. Helaas zou dat een strafbare daad zijnquote:Op zondag 7 februari 2010 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, het werkt gewoon niet. Doe geen moeite.
Het feest was vet.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Boekenwurm!
Klopt wat je zegthoe was het feest?
Hahaha.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, AryaMinder zou hier graag zijn geweest. Helaas zou dat een strafbare daad zijn. Het spijt me.
Walgelijk.quote:
Geen diepe v-hals dit keer?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het feest was vet.Voor de verandering kon ik eens andere mensen uitlachen.
Whehe, was je kleding goedgekeurdquote:Op zondag 7 februari 2010 23:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het feest was vet.Voor de verandering kon ik eens andere mensen uitlachen.
Nee, een sweater. Schijnt trouwens dat ik een 9 heb voor m'n paper. In plaats van een 8.quote:
Echt he, ik klaag met je mee.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, hard to get spelen en je aso gedragen werkt.
Ik was in ieder geval geen schaars geklede manhoer.quote:
Ik wou sterf posten, maar doodsverwensingen mogen niet van IHVKquote:Op maandag 8 februari 2010 00:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, een sweater. Schijnt trouwens dat ik een 9 heb voor m'n paper. In plaats van een 8.
Het volgende tentamen dat ik heb is trouwens multiple choice. Leuk hè.
Wie wel op het feest?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik was in ieder geval geen schaars geklede manhoer.
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik was in ieder geval geen schaars geklede manhoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]edit- Ik voelde me aangesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies, het liefst hebben vrouwen gewoon dat je ze af en toe even een knuckle sandwich voert! Julis, bilmi, allemaal wilden ze er een.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik ga nooit meer aardig doen, wordt niet gewaardeerd.
quote:
daar ben jij goed in ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Precies, het liefst hebben vrouwen gewoon dat je ze af en toe even een knuckle sandwich voert! Julis, bilmi, allemaal wilden ze er een.
Kusje d'rop.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wou sterf posten, maar doodsverwensingen mogen niet van IHVK. (grapje).
Niemand. Schaars geklede manhoeren kwamen niet ter sprake.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Julis? Zij is een engel dude.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Precies, het liefst hebben vrouwen gewoon dat je ze af en toe even een knuckle sandwich voert! Julis, bilmi, allemaal wilden ze er een.
Dat dacht ik ook, tot ze mijn aanbod van een knuckle sandwich gretig accepteerdequote:
je zit toch op mobiel.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:07 schreef Rookert het volgende:
Ik wacht op pm van Bilmi, anders ga ik tukken
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot ze mijn aanbod van een knuckle sandwich gretig accepteerde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. De commercial van IHVK hierboven is wel toepasselijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet ik nog meer plaatjes gaan posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |