Echt he, ik klaag met je mee.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, hard to get spelen en je aso gedragen werkt.
Ik was in ieder geval geen schaars geklede manhoer.quote:
Ik wou sterf posten, maar doodsverwensingen mogen niet van IHVKquote:Op maandag 8 februari 2010 00:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, een sweater. Schijnt trouwens dat ik een 9 heb voor m'n paper. In plaats van een 8.
Het volgende tentamen dat ik heb is trouwens multiple choice. Leuk hè.
Wie wel op het feest?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik was in ieder geval geen schaars geklede manhoer.
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik was in ieder geval geen schaars geklede manhoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]edit- Ik voelde me aangesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies, het liefst hebben vrouwen gewoon dat je ze af en toe even een knuckle sandwich voert! Julis, bilmi, allemaal wilden ze er een.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik ga nooit meer aardig doen, wordt niet gewaardeerd.
quote:
daar ben jij goed in ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Precies, het liefst hebben vrouwen gewoon dat je ze af en toe even een knuckle sandwich voert! Julis, bilmi, allemaal wilden ze er een.
Kusje d'rop.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wou sterf posten, maar doodsverwensingen mogen niet van IHVK. (grapje).
Niemand. Schaars geklede manhoeren kwamen niet ter sprake.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Julis? Zij is een engel dude.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Precies, het liefst hebben vrouwen gewoon dat je ze af en toe even een knuckle sandwich voert! Julis, bilmi, allemaal wilden ze er een.
Dat dacht ik ook, tot ze mijn aanbod van een knuckle sandwich gretig accepteerdequote:
je zit toch op mobiel.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:07 schreef Rookert het volgende:
Ik wacht op pm van Bilmi, anders ga ik tukken
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot ze mijn aanbod van een knuckle sandwich gretig accepteerde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. De commercial van IHVK hierboven is wel toepasselijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet ik nog meer plaatjes gaan posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |