laat maar dan.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is goed, kan alleen niet reageren via mobiel, maar zal dat neutraal doen via forum, zoals Ayça dat doet
Ik wilde sowieso niet dat hij ons zou verlaten.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, hard to get spelen en je aso gedragen werkt.
Ik wil je best vermaken door te gaan rellen, hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wilde sowieso niet dat hij ons zou verlaten.
Hij moet hier komen.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kan je ei niet kwijt hè... Hij is nog wel online af en toe hoor, pm hem eens
Ja maar dat is toch niet hetzelfde. Jij bent niet eens een Tatar.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil je best vermaken door te gaan rellen, hoor.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Morgen serieus een antwoord over pm, ben nu benieuwd
Ken je die ene film over een middernachtelijke exprestrein?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet hetzelfde. Jij bent niet eens een Tatar.
Boekenwurm!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef GenusButeo het volgende:
Ik vind het altijd zo vervelend als Emel een nieuwe topic opent. Geen hoofdletters, geen adequate interpunctie.
Nee, het werkt gewoon niet. Doe geen moeite.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ken je die ene film over een middernachtelijke exprestrein?
Turken zijn minderwaardig, het Neerlandsche ras über allesch!
dan heb je pech.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef GenusButeo het volgende:
Ik vind het altijd zo vervelend als Emel een nieuwe topic opent. Geen hoofdletters, geen adequate interpunctie.
Hmm, AryaMinder zou hier graag zijn geweest. Helaas zou dat een strafbare daad zijnquote:Op zondag 7 februari 2010 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, het werkt gewoon niet. Doe geen moeite.
Het feest was vet.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Boekenwurm!
Klopt wat je zegthoe was het feest?
Hahaha.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, AryaMinder zou hier graag zijn geweest. Helaas zou dat een strafbare daad zijn. Het spijt me.
Walgelijk.quote:
Geen diepe v-hals dit keer?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het feest was vet.Voor de verandering kon ik eens andere mensen uitlachen.
Whehe, was je kleding goedgekeurdquote:Op zondag 7 februari 2010 23:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het feest was vet.Voor de verandering kon ik eens andere mensen uitlachen.
Nee, een sweater. Schijnt trouwens dat ik een 9 heb voor m'n paper. In plaats van een 8.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |