Ille qui nos omnes servabit.quote:
Wie zegt dat dat niet al het geval is?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Wil je je ooit blauwe account niet terug?
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Wil je je ooit blauwe account niet terug?
Check de post boven jouw post eens?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Check m'n lapo in het vorige topic nog eens?
Waar verkoop jij je kontje?quote:
Kloptquote:
Faliekant.quote:
Waarvoor moet ik je een e-mailadres PM'en?quote:
Zodat de ban al bij aanmelding automatisch voltooid kan wordenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarvoor moet ik je een e-mailadres PM'en?En waarvoor?
Ben jij de nieuwe emimich, otis of ritmo?quote:
Om je Bupatih account terug te krijgen of coursequote:Op zondag 7 februari 2010 23:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ow je gebruikt 'm alweer zie ik. Dacht dat je passmailer het niet meer deed.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe emimich, otis of ritmo?
Ik ben lekkerder.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe emimich, otis of ritmo?
Ja, dat gaf wel redelijk de doorslag!quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Om je Bupatih account terug te krijgen of course
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet al het geval is?
Waar moet ik me inlezen?quote:
Haha, lief.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow je gebruikt 'm alweer zie ik. Dacht dat je passmailer het niet meer deed.
Ik doelde op faliekant.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, dat gaf wel redelijk de doorslag!
Wat ik je vanmorgen stuurde.quote:
In de SC?quote:
Tsja, nou ja, ik ben eigenlijk wel weer gewend aan dit account.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Fijn hè, op FOK! zitten met twee browsers?
Goed. As always. Met jou ook?quote:
Om te showchatten bedoel jequote:Op zondag 7 februari 2010 23:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tsja, nou ja, ik ben eigenlijk wel weer gewend aan dit account.Die andere gebruik ik meer uit... nostalgie.
quote:
Mwoah, de Showchat-reeks is al jaren dood.quote:
Twijfel. Ik zaai het.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:22 schreef Hoogstaande het volgende:
Overigens dacht ik het al langer, gezien het How I Met Your Mother-topic, maar ik twijfelde vanwege de registratiedatum van Bragi
Soms gaat het ergens over.quote:
Met nadruk op soms.quote:
Bij dit account?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:24 schreef Maisnon het volgende:
Toen Allure zei dat je er nog was wist ik na een halve minuut zoeken al dat jij die user was
Toen had ik je gePMed maar daar reageerde je niet op
tjequote:
Schuin tegenover de ledikant.quote:
Jaquote:Op zondag 7 februari 2010 23:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bij dit account?
Ja sorry, had daar toen op dat moment geen zin in (om me bekend te maken), dus vat het niet persoonlijk op.
IJsmeis kennende doelde ze op Tonks.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jamaar dat geeft niks, ik dacht al dat dat de reden was
Welke username beginnend met een T bedoelde iemand in het fotoboek
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Nohhh, ben ik de enige die niet wist dat je IQM bent?
Wijsheid komt met de jaren...quote:Op zondag 7 februari 2010 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Daarom zoekt Lamon jonge meisjes.quote:
Jij ging naar bed.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Waarschijnlijk is hij binnen 5 minuten in de topic om met een TR te dreigen.quote:
Wijf.quote:
Zou je alsjeblieft willen stoppen met je gebash richting mij?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij binnen 5 minuten in de topic om met een TR te dreigen.
Voor je pm.quote:
Je vergeet om te zeggen dat ik niet meer op feestjes van zijn vereniging mag komen!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zou je alsjeblieft willen stoppen met je gebash richting mij?Anders ga ik even contact opnemen met iemand van Minerva.
Laat me gewoon met rust, vriend. Ik ken je niet en ik wil je niet kennen.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nét begonnen met mn powerpoint.
Iedereen heeft hier issues.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Oh nee, toch niet, wd vond al dat ik drank issues had
Ik zeg alleen maar dat ik blij ben met je PM!quote:
Ik heb tenminste echte issues, niet zoals dat kinderachtige gedoe van jullie pubers.quote:
Die zijn voor vrouwen!quote:
Ga naar je datingsite joh!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb tenminste echte issues, niet zoals dat kinderachtige gedoe van jullie pubers.
/youknowwho
Arme jijquote:Op zondag 7 februari 2010 23:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb tenminste echte issues, niet zoals dat kinderachtige gedoe van jullie pubers.
/youknowwho
dat is toch die enequote:
Ja, maar bij haar vraag ik me af of ze het speelt.quote:
Vervang 'tong80' in mijn post door jouw naam.quote:
Al valt het tegenwoordig goed mee, met je slechte woordgrapjes.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vervang 'tong80' in mijn post door jouw naam.
Ik zou wel willen, maar dan wordt Ado boos.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vervang 'tong80' in mijn post door jouw naam.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:38 schreef Bragi het volgende:
Oh God, als ik nu terugdenk aan de zaaddodende combi Krentenbol-Broekpaling. Dubbele portie slechte woordgrapjes.
Dat bedoelde ik ook nietquote:Op zondag 7 februari 2010 23:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar dan wordt Ado boos.
Maar je wil wel?quote:
Jawel, maar ik loop er niet zo mee te koop.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet, ben je wel een lekker ding?
Hoe kwam die foto van hem en zijn familie eigenlijk op FOK!?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:43 schreef Maisnon het volgende:
ik vraag me af of tonks nog wel eens post met een kloon eigenlijk.
Moet het hem eens een keer vragen
Maar hij was wel vaak boos
O, dan zou ik misschien wel willenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jawel, maar ik loop er niet zo mee te koop.
Wat is jong?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dan zou ik misschien wel willen
O nee, jij was ook jong he
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:47 schreef Bragi het volgende:
Ik beeldde even twee seconden in hoe ik Janies zou doen en toen zag ik mezelf serieus high fiven met Ado.
Oud genoeg om geen maagd meer te moeten zijn.quote:
En dat is?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oud genoeg om geen maagd meer te moeten zijn.
Geen idee maar daar was ie behoorlijk pissed over en ik weet ook dat ie een grudge tegen jou hadquote:Op zondag 7 februari 2010 23:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe kwam die foto van hem en zijn familie eigenlijk op FOK!?
Mannelijk: alles onder de 28 ofzoquote:
En terecht. Dat hebben al die falers die moesten toezien hoe alle lekkere dushi's in mijn fobo bleven hangen.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Geen idee maar daar was ie behoorlijk pissed over en ik weet ook dat ie een grudge tegen jou had
Jezusquote:Op zondag 7 februari 2010 23:47 schreef Bragi het volgende:
Ik beeldde even twee seconden in hoe ik Janies zou doen en toen zag ik mezelf serieus high fiven met Ado.
Val ik even buiten de boot.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannelijk: alles onder de 28 ofzo
Vrouwelijk: mag wel iets jonger zijn, maar jonger dan een jaar of 22/23 niet
Ik zie Ado er wel voor aan, hoor.quote:
Ado lijkt me wel een toffe dude.quote:
En toffe dudes geven anderen die hun vriendin neuken een high five ipv een kopstoot?quote:
Precies mijn punt. Trio's.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En toffe dudes geven anderen die hun vriendin neuken een high five ipv een kopstoot?
quote:
Bro's before ho's.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En toffe dudes geven anderen die hun vriendin neuken een high five ipv een kopstoot?
Ik heb hier echt bewondering voor. Ontzettend knap!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:13 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nog meer details aan het huis toegevoegd
Maar dat zijn dus vier huizen in 1 en ik ga er voor zorgen dat je er dus degene van mn oma goed uit ziet springen zeg maar
Vrouwelijke Lamons.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:19 schreef Maisnon het volgende:
Heeft iemand dit gezien? Is dit serieus?ze zijn zo raar
Echt als die mensen serieus zijn dan zijn het de meest verrotte stinksnollen ever
Wtf.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:19 schreef Maisnon het volgende:
Echt als die mensen serieus zijn dan zijn het de meest verrotte stinksnollen ever
quote:
DIe vriend ookquote:
Ja eerst schrikkuh maar nu wel leuk whhehehehequote:Op maandag 8 februari 2010 00:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
DIe vriend ook
ROT-TER-DAM
HOO-LI-GANS
WAIT, WUT?!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:21 schreef pugehenis het volgende:
Zaterdag avond zo'n 1 of 2 uur 's nachts zit ik samen met een vriend bier te drinken en tv te kijken. We hadden er al aardig wat op en we zaten tv te kijken.
Nederland 2 wel te verstaan, geen idee hoe de film heette maar het was chinees. Het begon met een verschrikkelijk raar liedje waarbij ze al lachend zongen. steeds harder en hoger. plotseling ging het naar een andere scene waarbij een vrouw moest bevallen.. van een watermeloen. hierna werd ze belaagd door een man die jerrycans water op haar zat te gooien in een trappenhuis. eenmaal in haar appartement legde ze de watermeloen in de koelkast en begon er mee te tongzoenen. Plots liet ze haar watermeloenbaby vallen, begon te huilen en hem op te eten. Nu komt de meest onverwachte wending die je maar kan bedenken.
Je ziet een lift met een comateuze vrouw erin liggen. Vervolgens komt de watermeloenvrouw er aan en probeert haar te helpen. Plotseling is er weer een andere scene. ja hier komt het, Iemand zit gehurkt bovenop een wasmachine met een dildo in haar vagina. Of wacht, is dit wel een dildo? Nee. er komt een flesje water uit. Weer terug naar de lift. De vrouw wordt eruit gehaald en in de volgende scene wordt ze verkracht door een chinees met een kleine piemel. Er is een cameraman bij, en een man met een enorme lamp. Dit gaat enige tijd door totdat watermeloenvrouw van achter het bed door een raampje naar binnen staat te loeren. Ze begint heftig mee te kreunen terwijl ze er gewoon bij staat. Plotseling rent de chinees met de kleine piemel naar de vrouw toe en steekt door het raam zijn penis in haar mond.
Ze blijven zo 10 minuten staan en er komt een mooi muziekje en aftiteling.
klacht: Verschrikkelijk rare film zonder samenhang (want een raar muziekje, bevallen van een watermeloen, er mee zoenen, opeten, jerrycans, seks met vrouwen in coma en een plastic flesje in een vagina hebben niks met elkaar te maken)
edit: hier
Ja, Chinese/Japanse tv.quote:
Ik kan echt zo moeilijk tegen dit soort mensenquote:Op maandag 8 februari 2010 00:19 schreef Maisnon het volgende:
Zo'n gekke gedachte is dat niet met die stem.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die denken dat Tracy Chapman een man is.![]()
Ik wist het, jij ziet alles.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo'n gekke gedachte is dat niet met die stem.
Dank je wel!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo'n gekke gedachte is dat niet met die stem.
Maar waarom postte je het en haalde je het daarna weg?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist het, jij ziet alles.
Omdat het van mij moest.quote:
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:59 schreef Bragi het volgende:
Iets voor wd?
http://www.trendhunter.com/trends/clear-lens-facial-piercing
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:59 schreef Bragi het volgende:
De volgende moet iets posten met een nog hoger WTF-gehalte.
Wat zh zegt, hij wist 'haar' naam niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar waarom postte je het en haalde je het daarna weg?
Ja ik zag het vandaag, echt wtf?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:59 schreef Bragi het volgende:
Iets voor wd?
http://www.trendhunter.com/trends/clear-lens-facial-piercing
[ afbeelding ]
Oh, zo.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zh zegt, hij wist 'haar' naam niet.
Dat laatste liedje kende ik wel...quote:Op maandag 8 februari 2010 01:03 schreef Zotheid het volgende:
Mensen die Creedence Clearwater Revival niet kennen.
In many ways.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, zo.Wat een faalhaas is het soms toch ook.
Haha, wat schattig.quote:
Wie?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:03 schreef Zotheid het volgende:
Mensen die Creedence Clearwater Revival niet kennen.
www.knowyourmeme.comquote:
Nou, dan ben ik niet de enige.quote:
Jij kent ze echt niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik niet de enige.
Alleen het laatste nummerquote:
Ja bedankt, de tweede doodsverwensingquote:
Ja, ik heb net een half uur in bed gelegen en kwam toen tot de conclusie dat ik serieus echt pijn hebquote:
Hmmhmmquote:Op maandag 8 februari 2010 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb net een half uur in bed gelegen en kwam toen tot de conclusie dat ik serieus echt pijn heb.
Het enige wat ik me kan bedenken is een overbeladen tiet die op je rib drukt.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb net een half uur in bed gelegen en kwam toen tot de conclusie dat ik serieus echt pijn heb.
Bad hairday, hm?quote:
Gelukkig nietquote:Op maandag 8 februari 2010 01:17 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kan het mis hebben, ben dan ook niet verder gegaan in de medische wereld.
Kleine tietjes, dus als dat zo zou zijn dan kan ik écht niks hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 01:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan bedenken is een overbeladen tiet die op je rib drukt.
Ik kan het mis hebben, ben dan ook niet verder gegaan in de medische wereld.
Je hebt heul geen kleine tietjes!quote:Op maandag 8 februari 2010 01:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kleine tietjes, dus als dat zo zou zijn dan kan ik écht niks hebben![]()
.
Zat ik er dus toch naast.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kleine tietjes, dus als dat zo zou zijn dan kan ik écht niks hebben![]()
.
Dan hebben ze joekels?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:20 schreef Bragi het volgende:
Meisjes die het over 'tietjes' hebben als ze hun eigen borsten bedoelen.
weten we dat ook.quote:
Ik heb waarschijnlijk mn rib gekneust, als ik google mag gelovenquote:
Ik neem aan dat je je de oorzaak nog kan herinerrn want kneuzen is geen leuke activiteit zeg ik je uit ervaring.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk mn rib gekneust, als ik google mag geloven.
Of hoesten offffffffffffff 'n pakje slaag hihihiquote:Op maandag 8 februari 2010 01:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je de oorzaak nog kan herinerrn want kneuzen is geen leuke activiteit zeg ik je uit ervaring.
Cra k heeft gevochten.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of hoesten offffffffffffff 'n pakje slaag hihihi
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat is er mis met normaal bowlen?
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:28 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maar ik ga niet naar de dokter denk ik zo. Want dan gaat ie op mn rib duwen maar dat is dus bij mn tiet dus no thanks.
Ja, zo'n lekkere oude vent, hmmmquote:Op maandag 8 februari 2010 01:29 schreef Bragi het volgende:
Crack_ is bang dat ze een natte voeg krijgt als de dokter op haar tietje drukt!!!1!!!
Hij is wel heel aardig hoor, daar niet vanquote:Op maandag 8 februari 2010 01:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Zit die ouwe snoepert in je tiet te porren.
Wij hebben een vrouw, alleen een oude. Toch niet echt het 1e waar je aan denkt als je dokter een vrouw is.
Ze kunnen toch niet veel doen bij een gekneusde ribquote:Op maandag 8 februari 2010 01:28 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maar ik ga niet naar de dokter denk ik zo. Want dan gaat ie op mn rib duwen maar dat is dus bij mn tiet dus no thanks.
Ja. Een half jaar mee zitten kloten.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze kunnen toch niet veel doen bij een gekneusde rib![]()
Valt in de categorie: gebroken teen.
Discobowlen, Woeeei!quote:Op maandag 8 februari 2010 01:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat is er mis met normaal bowlen?
Ik had een teen uit de kom. (Ja echtquote:Op maandag 8 februari 2010 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Een half jaar mee zitten kloten.
Ja daarom hoef ik ook niet naar de dokterquote:Op maandag 8 februari 2010 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe... krijg je dat voorelkaar?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had een teen uit de kom. (Ja echt)
Poging tot grapje, I presume?quote:
"Als je het negeert bestaat het niet"quote:Op maandag 8 februari 2010 01:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij is wel heel aardig hoor, daar niet van. Maarja, ik ben sowieso meer het type van "gaat toch wel vanzelf over" en dat doet het ook wel
.
Genoeg mensen die wel gaanquote:Op maandag 8 februari 2010 01:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja daarom hoef ik ook niet naar de dokter!
Zo'n onzin vind ik dat, naar de dokter voor een bevestiging van iets wat je al dacht te hebben en waarvan je al weet dat je gewoon moet wachten totdat het over is!
Ik miste de laatste traptrede.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe... krijg je dat voorelkaar?
Het klinkt echt pijnlijk.
Sporten.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja?
Ik wist wel dat je iets met je voet had..
Hoe had je dat gebroken?
Het was niet serieus nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Poging tot grapje, I presume?
Ik vraag het maar even, tegenwoordig weet je het maar nooit bij jou...
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik miste de laatste traptrede.en alsof je je vingers jankt klonk het.
Deed geen pijn ofzo. Maar ik heb dan ook een koningshoge pijngrens.
Ja, zo'n onzinquote:Op maandag 8 februari 2010 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Genoeg mensen die wel gaan![]()
* Kuch!
OHHHH naar de dokter...
* Stofwolk.
Zou opzich best lachen zijn: "u heeft aanstelleritus, goedendag!"quote:Op maandag 8 februari 2010 01:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n onzin.
Ik zou alleen daarom al echt geen dokter kunnen worden, ik zou gewoon zeggen dat ze zich niet zo moeten aanstellen![]()
.
Ik wel, je moet ook al naar de dokter voor de pil!quote:Op maandag 8 februari 2010 01:35 schreef Bragi het volgende:
Ik ben nog nooit naar de dokter geweest.
Een echte dokter komt naar je toe.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:35 schreef Bragi het volgende:
Goed zo !quote:Op maandag 8 februari 2010 01:35 schreef Bragi het volgende:
bij m'n pa staan soms van die programma's op. De mensen die er voorbij komen. "Ja, het bloed!" En dan gewoon een kleine, oppervlakkige snee.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n onzin.
Ik zou alleen daarom al echt geen dokter kunnen worden, ik zou gewoon zeggen dat ze zich niet zo moeten aanstellen![]()
.
Maarja, dokters zijn altijd saaiquote:Op maandag 8 februari 2010 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou opzich best lachen zijn: "u heeft aanstelleritus, goedendag!"
Dacht dat dat gewoon bij JAZEKER DE APHOTEKER kon.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wel, je moet ook al naar de dokter voor de pil!
Logisch.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wel, je moet ook al naar de dokter voor de pil!
IK HAAT DOKTERS EN HUN KUT PRIKJESquote:Op maandag 8 februari 2010 01:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
bij m'n pa staan soms van die programma's op. De mensen die er voorbij komen. "Ja, het bloed!" En dan gewoon een kleine, oppervlakkige snee.
Nou ja, als je iets ergs hebt, zou ik ook wel graag een serieuze dokter willenquote:Op maandag 8 februari 2010 01:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maarja, dokters zijn altijd saai. Die van mij is écht zo'n typische dokter met grijs haar en een brilletje, en tering zakelijk. Nóóóit een grapje
Neequote:Op maandag 8 februari 2010 01:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dacht dat dat gewoon bij JAZEKER DE APHOTEKER kon.
Als ik pijn heb wil ik wel graag een grapje, dat vind ik tenminste een beetje afleiding enzoquote:Op maandag 8 februari 2010 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, als je iets ergs hebt, zou ik ook wel graag een serieuze dokter willen
"LOL, U'VE GOT AIDZ!!!"quote:Op maandag 8 februari 2010 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALSOF ALLEEN DOKTERS PRIKJES GEVEN!quote:Op maandag 8 februari 2010 01:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IK HAAT DOKTERS EN HUN KUT PRIKJES.
Ja, dat soort tafrelenquote:
Ik had "Hallo ik wil graag neuken" gezegd. Achteraf niet zo slim, spring zometeen die ouwe op je.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Je moet naar de dokter, dan zeg je "hallo ik wil graag de pil" dan zegtie "okee is goed hier heb je receptje" en klaar
!!!
Nee, jouw gestoot in bed valt ook wel onder de noemer 'prikjes geven'.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ALSOF ALLEEN DOKTERS PRIKJES GEVEN!
Ik heb goed nieuw en ik het slecht nieuws!quote:
Had je al van die man gehoord, waarvan ze het verkeerde been hadden geamputeerd?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]"Ik zie het al, die moet er helemaal af" Met je gebroken arm.
Lul.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, jouw gestoot in bed valt ook wel onder de noemer 'prikjes geven'.
Prikken zijn tof. Al zolang niet gehad.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, maar hij gaf wel een pijnlijkequote:Op maandag 8 februari 2010 01:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja want spiegelbeeldquote:Op maandag 8 februari 2010 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je al van die man gehoord, waarvan ze het verkeerde been hadden geamputeerd?
Wtf...![]()
Konden ze alsnog het andere been afzetten.
Ze kunnen ook een katheter plaatsen, maar dat laten ze meer aan het verplegend personeel over.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer leuke grapjesquote:Op maandag 8 februari 2010 01:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had "Hallo ik wil graag neuken" gezegd. Achteraf niet zo slim, spring zometeen die ouwe op je.
Jij mag wel voor mij in de plaats.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Prikken zijn tof. Al zolang niet gehad.
Potentieel junk allert.
Grapje.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer leuke grapjes.
Ik zou ze zooooo hard aanklagenquote:Op maandag 8 februari 2010 01:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja want spiegelbeeld![]()
.
Wat een mongolen zeg, serieus.
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij mag wel voor mij in de plaats.![]()
Bloedprikken is bij mij een hel, want ze moeten altijd een dokter erbij halen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]"Dokter, we hebben mankracht nodig bij dit mens, ze is hysterisch!!"
Ja, maar al kreeg ik weet ik veel hoeveel miljoen ik had toch liever mn beentje terugquote:Op maandag 8 februari 2010 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou ze zooooo hard aanklagen
Is het welke ik denk dat je bedoelt?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar hij gaf wel een pijnlijke.
U is nog maagd. Nog nooit gestoot dus.quote:
Ik had als 14 jarig kind 3 man die me vast moesten houden.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]"Dokter, we hebben mankracht nodig bij dit mens, ze is hysterisch!!"
Ook, maar ook toen ze bloed gingen prikken in mn vinger. IN MN FUCKING VINGERquote:Op maandag 8 februari 2010 01:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is het welke ik denk dat je bedoelt?
[..]
U is nog maagd. Nog nooit gestoot dus.
[..]
Ik had als 14 jarig kind 3 man die me vast moesten houden.
En dan zeggen dat je geen mietje bent hequote:Op maandag 8 februari 2010 01:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is het welke ik denk dat je bedoelt?
[..]
U is nog maagd. Nog nooit gestoot dus.
[..]
Een gangrape was jouw verjaardagswens?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:45 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook, maar ook toen ze bloed gingen prikken in mn vinger. IN MN FUCKING VINGER.
Waarom in je vinger?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook, maar ook toen ze bloed gingen prikken in mn vinger. IN MN FUCKING VINGER.
Ik vond het toch behoorlijk indrukwekkend dat er zovele man nodig waren voor zo'n klein kereltje.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je geen mietje bent he.
Ja, geen idee..quote:Op maandag 8 februari 2010 01:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom in je vinger?
[..]
Ik vond het toch behoorlijk indrukwekkend dat er zovele man nodig waren voor zo'n klein kereltje.
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:47 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo het huis is ongeveer af
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=udenhout+netherlands&sll=37.0625,-95.677068&sspn=50.37814,89.208984&ie=UTF8&hq=&hnear=Udenhout,+Tilburg,+Noord-Brabant,+Netherlands&ll=51.608956,5.145893&spn=0,359.825764&z=13&layer=c&cbll=51.609048,5.146041&panoid=AImCr1839-ZB1fy_i-cTaw&cbp=12,323.36,,0,0.03
Dit is het op google maps btw
er staat alleen een boom en een graafmachine voor
287quote:Op maandag 8 februari 2010 01:48 schreef Broekpaling het volgende:
Hoeveelste post is dit?Die kutiphone laat dat niet zien.
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Een gangrape was jouw verjaardagswens?
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:47 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo het huis is ongeveer af
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=udenhout+netherlands&sll=37.0625,-95.677068&sspn=50.37814,89.208984&ie=UTF8&hq=&hnear=Udenhout,+Tilburg,+Noord-Brabant,+Netherlands&ll=51.608956,5.145893&spn=0,359.825764&z=13&layer=c&cbll=51.609048,5.146041&panoid=AImCr1839-ZB1fy_i-cTaw&cbp=12,323.36,,0,0.03
Dit is het op google maps btw
er staat alleen een boom en een graafmachine voor
Ahhwquote:Op maandag 8 februari 2010 01:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, geen idee..
Het was gewoon bloed prikken want ik had ijzer tekort. Het deed iig echt heeeel veel pijn, en het was zo'n driehoeknaald ofzo zeg maar
.
Idd, lopen ftwquote:Op maandag 8 februari 2010 01:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar al kreeg ik weet ik veel hoeveel miljoen ik had toch liever mn beentje terug.
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Een gangrape was jouw verjaardagswens?
't Is ideaal voor niet nadenkend kuddevolk.quote:
Hallo, ik ken echt iemand die dat voor z'n verjaardag wenste, dus daar moet je geen grapjes over maken, oké.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik moest lachen en nu ga ik naar de hel.
Zonder, gaat paardrijden bijzonder lastig.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*beweegt tenen
Ik ben zo blij met mn beentjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |