IK HAAT DOKTERS EN HUN KUT PRIKJESquote:Op maandag 8 februari 2010 01:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
bij m'n pa staan soms van die programma's op. De mensen die er voorbij komen. "Ja, het bloed!" En dan gewoon een kleine, oppervlakkige snee.
Nou ja, als je iets ergs hebt, zou ik ook wel graag een serieuze dokter willenquote:Op maandag 8 februari 2010 01:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maarja, dokters zijn altijd saai. Die van mij is écht zo'n typische dokter met grijs haar en een brilletje, en tering zakelijk. Nóóóit een grapje
Neequote:Op maandag 8 februari 2010 01:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dacht dat dat gewoon bij JAZEKER DE APHOTEKER kon.
Als ik pijn heb wil ik wel graag een grapje, dat vind ik tenminste een beetje afleiding enzoquote:Op maandag 8 februari 2010 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, als je iets ergs hebt, zou ik ook wel graag een serieuze dokter willen
"LOL, U'VE GOT AIDZ!!!"quote:Op maandag 8 februari 2010 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALSOF ALLEEN DOKTERS PRIKJES GEVEN!quote:Op maandag 8 februari 2010 01:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IK HAAT DOKTERS EN HUN KUT PRIKJES.
Ja, dat soort tafrelenquote:
Ik had "Hallo ik wil graag neuken" gezegd. Achteraf niet zo slim, spring zometeen die ouwe op je.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Je moet naar de dokter, dan zeg je "hallo ik wil graag de pil" dan zegtie "okee is goed hier heb je receptje" en klaar
!!!
Nee, jouw gestoot in bed valt ook wel onder de noemer 'prikjes geven'.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ALSOF ALLEEN DOKTERS PRIKJES GEVEN!
Ik heb goed nieuw en ik het slecht nieuws!quote:
Had je al van die man gehoord, waarvan ze het verkeerde been hadden geamputeerd?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]"Ik zie het al, die moet er helemaal af" Met je gebroken arm.
Lul.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, jouw gestoot in bed valt ook wel onder de noemer 'prikjes geven'.
Prikken zijn tof. Al zolang niet gehad.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, maar hij gaf wel een pijnlijkequote:Op maandag 8 februari 2010 01:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja want spiegelbeeldquote:Op maandag 8 februari 2010 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je al van die man gehoord, waarvan ze het verkeerde been hadden geamputeerd?
Wtf...![]()
Konden ze alsnog het andere been afzetten.
Ze kunnen ook een katheter plaatsen, maar dat laten ze meer aan het verplegend personeel over.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer leuke grapjesquote:Op maandag 8 februari 2010 01:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had "Hallo ik wil graag neuken" gezegd. Achteraf niet zo slim, spring zometeen die ouwe op je.
Jij mag wel voor mij in de plaats.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Prikken zijn tof. Al zolang niet gehad.
Potentieel junk allert.
Grapje.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer leuke grapjes.
Ik zou ze zooooo hard aanklagenquote:Op maandag 8 februari 2010 01:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja want spiegelbeeld![]()
.
Wat een mongolen zeg, serieus.
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij mag wel voor mij in de plaats.![]()
Bloedprikken is bij mij een hel, want ze moeten altijd een dokter erbij halen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]"Dokter, we hebben mankracht nodig bij dit mens, ze is hysterisch!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |