Ze kunnen toch niet veel doen bij een gekneusde ribquote:Op maandag 8 februari 2010 01:28 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maar ik ga niet naar de dokter denk ik zo. Want dan gaat ie op mn rib duwen maar dat is dus bij mn tiet dus no thanks.
Ja. Een half jaar mee zitten kloten.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze kunnen toch niet veel doen bij een gekneusde rib![]()
Valt in de categorie: gebroken teen.
Discobowlen, Woeeei!quote:Op maandag 8 februari 2010 01:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat is er mis met normaal bowlen?
Ik had een teen uit de kom. (Ja echtquote:Op maandag 8 februari 2010 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Een half jaar mee zitten kloten.
Ja daarom hoef ik ook niet naar de dokterquote:Op maandag 8 februari 2010 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe... krijg je dat voorelkaar?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had een teen uit de kom. (Ja echt)
Poging tot grapje, I presume?quote:
"Als je het negeert bestaat het niet"quote:Op maandag 8 februari 2010 01:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij is wel heel aardig hoor, daar niet van. Maarja, ik ben sowieso meer het type van "gaat toch wel vanzelf over" en dat doet het ook wel
.
Genoeg mensen die wel gaanquote:Op maandag 8 februari 2010 01:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja daarom hoef ik ook niet naar de dokter!
Zo'n onzin vind ik dat, naar de dokter voor een bevestiging van iets wat je al dacht te hebben en waarvan je al weet dat je gewoon moet wachten totdat het over is!
Ik miste de laatste traptrede.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe... krijg je dat voorelkaar?
Het klinkt echt pijnlijk.
Sporten.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja?
Ik wist wel dat je iets met je voet had..
Hoe had je dat gebroken?
Het was niet serieus nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Poging tot grapje, I presume?
Ik vraag het maar even, tegenwoordig weet je het maar nooit bij jou...
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik miste de laatste traptrede.en alsof je je vingers jankt klonk het.
Deed geen pijn ofzo. Maar ik heb dan ook een koningshoge pijngrens.
Ja, zo'n onzinquote:Op maandag 8 februari 2010 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Genoeg mensen die wel gaan![]()
* Kuch!
OHHHH naar de dokter...
* Stofwolk.
Zou opzich best lachen zijn: "u heeft aanstelleritus, goedendag!"quote:Op maandag 8 februari 2010 01:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n onzin.
Ik zou alleen daarom al echt geen dokter kunnen worden, ik zou gewoon zeggen dat ze zich niet zo moeten aanstellen![]()
.
Ik wel, je moet ook al naar de dokter voor de pil!quote:Op maandag 8 februari 2010 01:35 schreef Bragi het volgende:
Ik ben nog nooit naar de dokter geweest.
Een echte dokter komt naar je toe.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:35 schreef Bragi het volgende:
Goed zo !quote:Op maandag 8 februari 2010 01:35 schreef Bragi het volgende:
bij m'n pa staan soms van die programma's op. De mensen die er voorbij komen. "Ja, het bloed!" En dan gewoon een kleine, oppervlakkige snee.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n onzin.
Ik zou alleen daarom al echt geen dokter kunnen worden, ik zou gewoon zeggen dat ze zich niet zo moeten aanstellen![]()
.
Maarja, dokters zijn altijd saaiquote:Op maandag 8 februari 2010 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou opzich best lachen zijn: "u heeft aanstelleritus, goedendag!"
Dacht dat dat gewoon bij JAZEKER DE APHOTEKER kon.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wel, je moet ook al naar de dokter voor de pil!
Logisch.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wel, je moet ook al naar de dokter voor de pil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |