Ow gelukkig, ik dacht op jouw slaapkamer.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
Er is hier trouwens van de week iemand doodgeschoten. Wel aan de andere kant van waar ik woon gelukkig.
aan de andere kant van waar je woontquote:Op zondag 7 februari 2010 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
Er is hier trouwens van de week iemand doodgeschoten. Wel aan de andere kant van waar ik woon gelukkig.
ROTTERDAM THUG LIFEquote:Op zondag 7 februari 2010 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
Daar wil je toch niet dood gevonden worden?quote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)tij-spijkenisse.htmlquote:Op zondag 7 februari 2010 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ben ik even blij dat ik nog leef.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet dood gevonden worden?
Almelo?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
Lezen jullie dit, Zotheid en Crack_? Dát kan er nou gebeuren als jullie zo door blijven ruziën!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)tij-spijkenisse.html
Door agenten.
Of Lamon., als 'ie zo gefrustreerd over vrouwen blijft.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lezen jullie dit, Zotheid en Crack_? Dát kan er nou gebeuren als jullie zo door blijven ruziën!
Laten we hopen dat de politie de goede doodschiet.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of Lamon., als 'ie zo gefrustreerd over vrouwen blijft.
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lezen jullie dit, Zotheid en Crack_? Dát kan er nou gebeuren als jullie zo door blijven ruziën!
Ik wil geen ruzie, en ik heb het beste met hem voorquote:Op zondag 7 februari 2010 22:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
That's the spirit.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie, en ik heb het beste met hem voor. We hadden niet voor niks een relatie.
Vaarwelquote:Op zondag 7 februari 2010 22:32 schreef Appelboomgaard het volgende:
Ik ga appels eten en slapen ok bai
quote:
Van wie?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:34 schreef remlof het volgende:
Appelboomgaard, kloon van gebande, kliko.
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:27 schreef Bragi het volgende:
Ooit ga ik Maisnon betalen voor haar kunst.
Hahahahahaquote:Op zondag 7 februari 2010 22:40 schreef Adolecens het volgende:
Niet iedereen komt de lucht in
[ afbeelding ]
En er mist er plots eentje...quote:Op zondag 7 februari 2010 22:40 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:40 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit heb ik je nodig, voor een project. En dan ga ik je bellen. Figuurlijk. Want ik ga je gewoon PM'en. Of mailen.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik hoop wel ooit iets er mee te kunnen verdienendat zou tof zijn.
Dit wordt een kadootje voor iemand
nou zeg, die mogen ook best op de foto!quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar, ben je dus weer terug IQM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |