Wat rot voor je! Zeker om dat op zo'n manier te zien...quote:Op maandag 8 februari 2010 22:06 schreef achi het volgende:
Heb in een moment van zwakte op haar hyves gekeken, had ik dus beter niet kunnen doen
Lijkt er haast op dat ze een nieuwe vriend heeft, binnen 2 maand dat het uit is gegaan dus![]()
pff voel me wel leeg zo.
Dan denk ik hoe kan je zo snel al wat anders hebben als het het de relatie toch zoveel voor haar heeft betekend als ze zelf heeft gezegd, ook al is het niet gelukt de relatie.
Beetje suf, ben ergens wel beetje blij voor haar dat het goed met haar gaat, alleen doet het wel ff verdomde pijn.
Had haar nog een mailtje gestuurd want ik moest nog wat doorgeven kwa gegevens om af te wikkelen. Heb daarin ook maar even geschreven dat ik haar hyves had bekeken, en dat ik blij voor haar was dat het goed met d'r ging, maar dat het toch wel even pijn deed. Ben benieuwd wat er terug komt, als er wat terug komt want ze was de laatste 2 maand redelijk kortaf en heeft inhoudelijk niet echt op dingen gereageerd die ik haar had gestuurd. en dat was dan onder het mom van dat ze het ook moeilijk vindt. Dat moeilijke kan ik nu inderdaad zien aan haar hyves krabbels![]()
Ze had ook aangegeven dat ze wel vrienden wou blijven, maar dat ze het contact aan mij eerst zou overlaten omdat ik het er erg moeilijk mee had en dat geen contact eerst even beter voor mij zou zijn.. benieuwd wat van die insteek overblijft nu.
[..]
Ben ik ook benieuwd naar of dat zo is.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:36 schreef Everlong het volgende:
[..]
Wat rot voor je! Zeker om dat op zo'n manier te zien...Aan de andere kant, zou het niet zo zijn om over jou heen te komen?? Ben benieuwd of en wat ze terug mailt.
Na m'n eerste werkdag, die toch wisselend was gaat het wonder boven wonder vanavond goed! Ik ben bij hem langs gegaan en heb m'n sterkte kant laten zien. We hebben goed en eerlijk gepraat. Eindelijk heb ik kunnen zeggen hoe ik het zie en wat ik voel. Heel erg fijn om dat even kwijt te zijn! Verder was ook gewoon weer leuk om even samen te zijn, weer gelachen en veel gepraat. Geeft maar weer aan dat ik hem niet kwijt wil, zeker niet als vriend!
Misschien is het confronterend om je mailtje te zien. Anderszijds weet zij dat jij haar hyves kan zien en dat ze dus ook iets uitlokt met dat allemaal te laten zien. Natuurlijk ben je teleurgesteld als ze niet terug mailt, je mailt immers niet om geen antwoord te krijgenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:52 schreef achi het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar of dat zo is.
Het was in elk geval behoorlijk klef de krabbels op haar hyves.
Aan de ene kant hoop ik dat niet voor haar dat dat zo is, zou wel graag zien dat ze gelukkig is.
Dat is wat ik onder liefde versta, het geluk van de ander voor je eigen laten gaan, en dat geld dit dus ook voor dat het niet bij mij zou zijn.. Heb dat haar geloof ik nooit duidelijk kunnen maken.
Ze heeft zag ik al wel vanavond op d'r hyves ene nieuwe foto geplaatst, dus heeft ze het mailtje ook al wel gezien, maar nog niks terug. Hou het maar eerst voor me dat ze het te lastig vindt, en die man gewoon ter opvulling is, dan kan iker nog wel mee omgaan.Zal mijn verwachtingen laag houden voor de mail reactie, des te minder pijnlijk is het als er niks terugkomt, of als er wat terug komt dat ze verder niet op de inhoud van de mail ingaat.
Zal wel wat teleurgesteld zijn denk ik als er echt niks terug komt, want ik heb d'r ook nog even naar haar vader gevraagd hoe het ging, want die is ziek, en ze weten niet wat die heeft na al meer dan ene jaar onderzoeken. Als daar niks op komt, dan heb ik echt wel zoiets van wat heeft het dan voorgesteld, want toen het uitging heb ik haar nog wel gevraagd om me op de hoogte te houden als ze wat zouden vinden.
Had ook aangegeven in de mail dat ik zeker wel als vrienden wil verder aan zoals ze bij het uitgaan heeft aangegeven, omdat we toch veel hebben meegemaakt, en weten hoe we beiden in elkaar zitten, en allebei niet de makkelijksten zijn in het sociale, zij erg hard, en ik verlegen en terughoudend. maar dat ik voorlopig nog niet zover ben om als vrienden om te gaan.
Maar knap dat het voor jou vanavond zo goed ging, hoe lang is het nu bij uit?
Wie ben jij om hier zo over iemand te oordelen? Ik heb inmiddels echt een verschrikkelijke hekel gekregen aan de betweterige manier waarop je hier post. Want alles wat jij doet is goed he? Iedereen moet hier maar verschrikkelijk positief zijn en relativeren, alsof er niks is gebeurd. Kijk, dat jij dat al zo snel kunt zegt ook genoeg over jouw relatie, want het is namelijk niet normaal om er zo snel al vanaf te zijn, dan heeft het gewoon niet veel voorgesteld.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:15 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ow jij bent zo'n puber die denkt al heel volwassen te zijn![]()
Ik wil niet zeggen dat dit alles niks voorstelt, maar relativeren is niet echt je sterkste punt. Begrijpelijk...komt over een paar jaar wel als je hier weer op terugkijkt
Edit: Ik bedenk me nu trouwens pas dat ik hier vroeger ook heb gepost nadat mijn 1e vriendinnetje het uitmaakte....dus dat moet gewoon nog te vinden zijn![]()
Edit 2: Mijn 1e post!!! haha![]()
De kunst van het loslaten van een ex. (#26)
Blijkbaar zat ik er toen ook nog niet echt mee na 3 weken...toch 1,5 jaar geduurd voordat het daarna beter gingHoop niet dat ik nu ook opeens weer zoals toen een terugval krijg
![]()
Dat is niet de bedoeling om betweterig over te komen.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:59 schreef Faerie het volgende:
[..]
Wie ben jij om hier zo over iemand te oordelen? Ik heb inmiddels echt een verschrikkelijke hekel gekregen aan de betweterige manier waarop je hier post. Want alles wat jij doet is goed he? Iedereen moet hier maar verschrikkelijk positief zijn en relativeren, alsof er niks is gebeurd. Kijk, dat jij dat al zo snel kunt zegt ook genoeg over jouw relatie, want het is namelijk niet normaal om er zo snel al vanaf te zijn, dan heeft het gewoon niet veel voorgesteld.
Je hebt ontzettend veel vooroordelen hier, en dat is niet wat we hier nodig hebben. Iedereen doet het op z'n eigen manier. Iedereen mag hier zeggen wat ze willen. Dus ook al is het misschien haar ware liefde niet, daar komt ze dan nog wel achter. Aub even rustig aan doen hier dus, want hier heeft echt helemaal niemand iets aan. Je steunt helemaal niemand nu, terwijl dit hele topic daarvoor is.
Je kan het nu wel ineens heel anders brengen, maar lees je posts eens even terug.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:11 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling om betweterig over te komen.
Ik zeg alleen maar wat de valkuilen zijn waardoor je er langer mee blijft zitten, zoals ik heb geleerd uit de vorige keer. Niet spreken of zien is in ieder geval veel beter om iemand te vergeten....en soms kan dat niet...lukt het niet....heb het toen ook gehad...ze woonde in de buurt dus zag haar altijd. Dat heeft gewoon veel extra tijd gekost.
En ik heb net al mijn posts van toen terug gekeken....ik hield met ook niet aan de tips van de rest...en zat er maanden later nog steeds mee dat het over was. Dus ik begrijp ook wel dat het niet makkelijk is om niet in de valkuilen te stappen. Ik stap zelf nog steeds in valkuilen...net zoals dat ik een week geleden ook haar Hyves heb gekeken, terwijl je dat gewoon beter niet kunt doen.
Soms doe je gewoon dingen waarvan je weet dat je ze eigenlijk beter niet kunt doen...maar toch ..uit nieuwsgierigheid of hoop doet. Dat is het enige dat ik wil duidelijk maken. Heb niet de intentie in ieder geval om hier te doen alsof ik alles weet. Zal er op proberen te letten als dat zo overkomt.
Ik zat dus goed met mijn gevoel, het is uit. Misschien later nog een wat uitgebreider verhaal..quote:Op maandag 8 februari 2010 17:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte..hoop voor je dat je verkeerd zit met je gevoel.
Sterkte ermee!
Awhh wat kut man...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:54 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ik zat dus goed met mijn gevoel, het is uit. Misschien later nog een wat uitgebreider verhaal..
Dat is hij ook.sort of.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:41 schreef Faerie het volgende:
[..]
Start een topic zou ik zeggen, hier gaat het over het loslaten van je ex.
Het feit dat je het van je af kunt schrijven is inderdaad al fijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awhh wat kut man...Sterkte, en post hier maar, kan veel steun geven
Das nog wel erg vers voor je, knap dat je dan al wel goed en normaal met hem hebt kunne praten, dat kon ik zo kort daarna nog echt niet dor de emoties.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Everlong het volgende:
[..]
Misschien is het confronterend om je mailtje te zien. Anderszijds weet zij dat jij haar hyves kan zien en dat ze dus ook iets uitlokt met dat allemaal te laten zien. Natuurlijk ben je teleurgesteld als ze niet terug mailt, je mailt immers niet om geen antwoord te krijgenProbeer het los te laten, maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Bij mij is het morgen een week uit en dat na 7 jaar en compleet onverwachts.
Zwaar K man sterkte ermee.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:54 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ik zat dus goed met mijn gevoel, het is uit. Misschien later nog een wat uitgebreider verhaal..
Ik heb het gevoel wel wat je beschrijft.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:58 schreef Faerie het volgende:
Vanavond toch weer met mijn ex gepraat op msn. Nu was hij weer de afstandelijkheid zelve. Geen emotie meer te bekennen. Hij praatte met me alsof we kennissen, vrienden zijn. Eigenlijk een beetje over koetjes en kalfjes gepraat. Hoe het met hem ging op zijn werk, wat hij nu zoal doet in de avonden etc.
Zondag zei hij nog dat hij zich vaak zo alleen voelt, en vandaag leek dat weer helemaal anders te zijn en leek hij er gewoon vrede mee te hebben. Zoooo vreemd, dat kan toch niet? Wat zou hier de verklaring voor kunnen zijn?
Hoe herkenbaar .....quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:26 schreef Everlong het volgende:
Met mij gaat het gelukkig beter dan vorige week! Het gevoel van intens verdriet is minder, maar ik mis de gezelligheid wel heel erg. Samen dingen doen, samen niks doen, gewoon het samen zijn. Ondanks dat probeer ik het positief in te zien en wil ik verder. Het lijkt een beetje op mezelf bezig houden, maar vanochtend ben ik lekker gaan zwemmen en vanavond eten met een vriendin. Het is allemaal lang niet zo leuk als samen met hem, maar in ieder geval beter dan alleen thuis zitten
Het is, denk ik, de beste manier om het aan te pakken na zoiets..quote:
Dan zoek me maar op ... of te wel ... join the club.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:34 schreef Everlong het volgende:
[..]
Het is, denk ik, de beste manier om het aan te pakken na zoiets..
Vorige week hoopte ik dat er dagen zouden komen waarop ik het ook even zou 'vergeten', maar ik ging er vanuit dat dat nog maanden zou duren. Gek genoeg heb ik het nu al..misschien omdat ik het nog niet helemaal besef en zit ik over een tijdje alsnog helemaal aan de grond...dat kan natuurlijk ook.
Ik denk dat dat heel normaal is... Hij heeft het er duidelijk moeilijk mee, en voelt zich de ene dag beter dan de andere....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:58 schreef Faerie het volgende:
Vanavond toch weer met mijn ex gepraat op msn. Nu was hij weer de afstandelijkheid zelve. Geen emotie meer te bekennen. Hij praatte met me alsof we kennissen, vrienden zijn. Eigenlijk een beetje over koetjes en kalfjes gepraat. Hoe het met hem ging op zijn werk, wat hij nu zoal doet in de avonden etc.
Zondag zei hij nog dat hij zich vaak zo alleen voelt, en vandaag leek dat weer helemaal anders te zijn en leek hij er gewoon vrede mee te hebben. Zoooo vreemd, dat kan toch niet? Wat zou hier de verklaring voor kunnen zijn?
Hmm, niet echt hoopvol dus. Maar ja, als het zo is dan zie ik het dan wel. Nu geniet ik nog maar even van het feit dat het redelijk gaat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:01 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Dan zoek me maar op ... of te wel ... join the club.
In de eerste maanden had ik eigenlijk helemaal geen "last", dat komt feitelijk pas nu.
Heel zwaar af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |