abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30666622
god-verdom-me zeg. voor het eerst sinds anderhalf/twee jaar had ik even een emotioneel moment waarbij ik moest huilen. ik bedacht me dat ik in de begin periode weinig liefde gaf en mijn ex heel veel, en dat het sinds een jaar omgekeerd is. alsof we elkaar zijn misgelopen.

en wie klopt er op het raam? mijn ex. .
of ze de motor bij mij mocht neerzetten, hij zou bij haar niet veilig staan. sure. .
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:04:06 #52
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_30666680
quote:
op zaterdag 17 september 2005 15:57 schreef vivi het volgende:

[..]

ah joh, gezellig naar de koets vanavond
lekker hard pintjes hakken, je bezatten met vrienden, en kijken of er nog wat leuks vrouwelijks rondloopt!
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_30666686
quote:
op zaterdag 17 september 2005 15:57 schreef vivi het volgende:
ah joh, gezellig naar de koets vanavond
te jong. geen geld. geen vrienden in zeist. en om nu bij m'n ex in de straat te gaan feesten. .
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:09:32 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30666811
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:04 schreef lexcorp het volgende:

[..]

lekker hard pintjes hakken, je bezatten met vrienden, en kijken of er nog wat leuks vrouwelijks rondloopt!
ik ben een meisje.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:10:11 #55
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30666831
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:04 schreef viperdesign het volgende:

[..]

te jong. geen geld. geen vrienden in zeist. en om nu bij m'n ex in de straat te gaan feesten. .
hee, dan is ze wrs mijn buurmeisje

kom maar naar pinok dan..ik vang je wel op
pi_30667036
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:10 schreef vivi het volgende:
hee, dan is ze wrs mijn buurmeisje
jij woonde toch in een straat parallel aan de tweede dorpsstraat?
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:10 schreef vivi het volgende:
kom maar naar pinok dan..ik vang je wel op
pinok? en dat is? google werkt ook niet mee. .
pi_30667093
quote:
op donderdag 15 september 2005 07:34 schreef maple-leaf het volgende:

[..]

als dat zo was was het makkelijker ja, maar het zijn niet zomaar spullen het is post en mijn originel diploma's liggen daar maar komt goed, tenminste daar ga ik vanuit
worden door tpg volgende week aangeboden(aangetekende post), zoals beloofd in waarschijnlijk de door jou niet gelezen mail die ik je heb gestuurd...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:21:36 #58
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30667102
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:18 schreef viperdesign het volgende:

[..]

jij woonde toch in een straat parallel aan de tweede dorpsstraat?
[..]

pinok? en dat is? google werkt ook niet mee. .
jufferstraat

pinokkio, in de volksmond pineukio genoemd, schuin t.o. de reunie
pi_30667413
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:21 schreef vivi het volgende:
jufferstraat
datte. toch goed onthouden. .
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:21 schreef vivi het volgende:
pinokkio, in de volksmond pineukio genoemd, schuin t.o. de reunie
ah. okay. zal het onthouden. en m'n kleingeld tellen. .
pi_30668651
het is nu bijna 3 weken uit met mijn ex vriendin. ik ben 3 jaar met haar gegaan.
de reden nu was weer dat ze haar gevoel kwijt was. en ze heeft mij gedumpt alleen ik voel me helemaal niet ongelukkig en dat vind ik erg raar.
een half jaar geleden had ze me ook al gedumpt, omdat haar gevoel weg was, maar dat is na 10 dagen weer goed gekomen.

ik had gedacht dat ik me super ongelukkig zou voelen, omdat ik dat een half jaar geleden ook had, maar dit is nu niet het geval. en toch hou ik nog superveel van haar. ik ben bang dat de moeilijke periode na 3 weken alsnog gaat komen.

[ Bericht 4% gewijzigd door partyyboyy op 18-09-2005 09:44:36 ]
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 18 september 2005 @ 02:38:51 #61
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_30686795
kut exen
kut liefde

blegh!
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zondag 18 september 2005 @ 11:19:30 #62
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_30689890
quote:
op zaterdag 17 september 2005 16:09 schreef vivi het volgende:

[..]

ik ben een meisje.
dan doen we m anders

lekker hard roseetjes drinken met vriendinnen en kijken of er nog wat leuks rondloopt.
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  zondag 18 september 2005 @ 11:38:21 #63
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30690327
gisteren een einde gemaakt aan mijn relatie. vijf jaar lang ben ik er voor haar geweest, alles gegeven wat ik had. alleen maar om keihard voorgelogen en bedrogen te worden.

hoe kan het nou zo zijn dat je denkt iemand te kennen, dat je wederzijds respect hebt voor elkaar en dat diegene dan figuurlijk een mes in je rug drukt? hoe kunnen mensen zo koud zijn? godverdomme wat ben ik boos op haar.. en godverdomme waarom houd ik nog van haar?

"ik sta weer alleen" is de gedachte die nu de boventoon voert en me tot op het bot bang maakt. ik weet niet hoe ik verder moet gaan. onze band is zo lang zo close geweest dat ik het idee heb dat ik mezelf kwijt ben. waar moet ik heen?
wat moet ik doen met die pijn?
ik ben zo moe en ziek van alles...
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  zondag 18 september 2005 @ 11:45:42 #64
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_30690506
quote:
op zondag 18 september 2005 11:38 schreef valkyrie het volgende:
gisteren een einde gemaakt aan mijn relatie. vijf jaar lang ben ik er voor haar geweest, alles gegeven wat ik had. alleen maar om keihard voorgelogen en bedrogen te worden.

hoe kan het nou zo zijn dat je denkt iemand te kennen, dat je wederzijds respect hebt voor elkaar en dat diegene dan figuurlijk een mes in je rug drukt? hoe kunnen mensen zo koud zijn? godverdomme wat ben ik boos op haar.. en godverdomme waarom houd ik nog van haar?

"ik sta weer alleen" is de gedachte die nu de boventoon voert en me tot op het bot bang maakt. ik weet niet hoe ik verder moet gaan. onze band is zo lang zo close geweest dat ik het idee heb dat ik mezelf kwijt ben. waar moet ik heen?
wat moet ik doen met die pijn?
ik ben zo moe en ziek van alles...
over een poosje zul je zien, dat er veel meer van jou over is dan je dacht.
sterkte.. en probeer je even te beseffen dat dit nu is, en morgen is morgen...
  zondag 18 september 2005 @ 14:35:23 #65
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30695540
ik weet dat tijd alle wonden heelt en ergens ben ik ook opgelucht dat ik weer voor mezelf kan leven en op zoek kan gaan naar iemand die me wel waardeert en respecteert.

ik leefde al te lang in een relatievacuum.
mijn ex is niet tevreden met zichzelf (compleet ten onrechte) en raakte steeds in een dieper dal. hoe meer ik m'n nek uitstak voor haar, hoe meer zij zich afsloot en verviel in puberaal wegloopgedrag. ze loog over haar werkelijke gevoelens, zelfs toen ik radeloos en moegestreden de confrontatie zocht en haar vriendelijk doch zeer dringend verzocht om toch eindelijk te vertellen wat er was.
ik heb zelden zo'n complex iemand gekend..

haar gebrek aan zelfvertrouwen is haar uiteindelijk fataal geworden. als ze niet gelukkig is met zichzelf kan ze mij ook niet liefde geven. gebrek aan liefde en 'samenzijn' in een relatie maakt een mens langzaam kapot. althans mij wel. ik wist niet meer wat ik kon doen om haar te bereiken, mijn ego brokkelde langzaam af en mijn levenslust werd nihil.

uiteidelijk eindigde het in een pijnlijke en enge climax waar ze in de gemiddelde soap jaloers van worden. ze heeft me willens en wetens tot op het bot gekwetst. om te provoceren? voor haar gevoel van eigenwaarde? omdat ze dronken was? ze weet het zelf niet eens.
ze heeft nu spijt en voelt zich nog ongelukkiger met zichzelf. ze zegt dat ze me bewondert omdat ik nog zoveel om haar geef en dat ze jaloers is op mijn evenwichtige levensvisie en integriteit.

ze wil me niet kwijt maar ik kan het niet meer opbrengen. mijn ruggegraat is gebroken en ik moet voor mezelf kiezen. ik verdien meer dan zij me ooit zal kunnen geven...

rationeel weet ik dat ik er goed aan heb gedaan om er een punt achter te zetten. maar ik zit nu met een cocktail aan tegenstrijdige gevoelens. angst, pijn, verdriet, boosheid, frustratie en om het af te maken een soort diep gevoel van liefde voor haar.
terwijl ik zit te typen maakt mn hart ongeveer 180 slagen per minuut en voel ik overal de zenuwen door mn lichaam gieren. meer dan ooit zie ik de complexiteit en het paradoxale van de liefde.
ooit leek het allemaal zo simpel..
  zondag 18 september 2005 @ 16:10:38 #66
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_30698358
ik zit in precies hetzelfde schuitje. ik weet hoe je je voelt. voor jezelf kiezen is een besluit gemaakt door je hoofd, maar je hart vind iets anders, en vertrouwt je hoofd niet meer... moéten breken is iets anders dan echt willen breken.
  zondag 18 september 2005 @ 17:31:32 #67
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30700817
idd, ik zou graag zo boos zijn dat ik makkelijk afstand kan nemen en ook echt van haar af wil. om me heen zie ik mensen die dat wel lijken te kunnen.
maar ik geef zoveel om haar dat ik m'n eigen emoties erg snel wegcijfer en pas weer enigzins rustig ben als ik haar weer ff gesproken of gezien heb.

het lijkt wel alsof ik onvoorwaardelijk van haar houdt?

ze vind dan ook dat ik te goed ben voor haar... maar ik kan er niets aan doen
pi_30700971
quote:
op zondag 18 september 2005 17:31 schreef valkyrie het volgende:
maar ik geef zoveel om haar dat ik m'n eigen emoties erg snel wegcijfer en pas weer enigzins rustig ben als ik haar weer ff gesproken of gezien heb.
totdat ze iemand anders heeft gehad voor een avond of voor langer.
dan ben je niet meer blij om haar gesproken te hebben, want dan voel je je alleen maar kutter!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 18 september 2005 @ 17:40:35 #69
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_30701102
quote:
op zondag 18 september 2005 17:36 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

dan ben je niet meer blij om haar gesproken te hebben, want dan voel je je alleen maar kutter!
maar ook dan kun je toch je gevoelens niet zomaar uitschakelen? in dat geval is vaak je verstand tóch het sterkst, en overwint.. maar diep van binnen ben je gebroken.
  zondag 18 september 2005 @ 17:44:40 #70
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30701215
quote:
op zondag 18 september 2005 17:36 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

dat kan ik niet ontkennen nee. dit is dan ook meteen het argument om ermee te stoppen...

ik ben zelf geen type dat dronken in de disco op zoek is naar 'geiluh wijvuh'. ik zoek een hoger niveau kwa liefde. ik wil iets opbouwen en ergens naartoe werken. maar mijn ex is op zoek naar zichzelf en denkt de oplossing te vinden door wat rond te sletten. krijgen vrouwen daar zelfvertrouwen van ofzo?
er is feitelijk nog niets gebeurd maar ik vertrouw dr ook echt niet.
(en dat na 5 jaar relatie)
pi_30701231
quote:
op zondag 18 september 2005 17:40 schreef woessssj het volgende:

[..]

maar ook dan kun je toch je gevoelens niet zomaar uitschakelen? in dat geval is vaak je verstand tóch het sterkst, en overwint.. maar diep van binnen ben je gebroken.
je moet gewoon niet met haar praten totdat je er overheen bent!
dat is de kunst!
  zondag 18 september 2005 @ 17:53:32 #72
22944 Breetai
....Relax....
pi_30701551
quote:
op zondag 18 september 2005 17:40 schreef woessssj het volgende:
je gevoelens volgen wel als je hersenen geen input meer krijgen. probeer eerst maar ff wat anders te doen en daarna weer rustig aan.maar gewoon geen contact werkt heel fijn.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_30717707
quote:
op zondag 18 september 2005 17:53 schreef breetai het volgende:
maar gewoon geen contact werkt heel fijn.
true. .
pi_30717932
quote:
op maandag 19 september 2005 07:07 schreef viperdesign het volgende:

[..]

true. .
maar na een tijdje ga je toch weer contact zoeken.
alleen doe dit dan pas als je er overheen bent.
pi_30718201
dat is wel het beste. ik ben er alleen even wat eerder mee begonnen. . hoop dat het in mijn voordeel uitpakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')