lekker hard pintjes hakken, je bezatten met vrienden, en kijken of er nog wat leuks vrouwelijks rondloopt!quote:op zaterdag 17 september 2005 15:57 schreef vivi het volgende:
[..]
ah joh, gezellig naar de koets vanavond
te jong. geen geld. geen vrienden in zeist. en om nu bij m'n ex in de straat te gaan feesten.quote:op zaterdag 17 september 2005 15:57 schreef vivi het volgende:
ah joh, gezellig naar de koets vanavond
ik ben een meisje.quote:op zaterdag 17 september 2005 16:04 schreef lexcorp het volgende:
[..]
lekker hard pintjes hakken, je bezatten met vrienden, en kijken of er nog wat leuks vrouwelijks rondloopt!
hee, dan is ze wrs mijn buurmeisjequote:op zaterdag 17 september 2005 16:04 schreef viperdesign het volgende:
[..]
te jong. geen geld. geen vrienden in zeist. en om nu bij m'n ex in de straat te gaan feesten..
jij woonde toch in een straat parallel aan de tweede dorpsstraat?quote:
pinok? en dat is? google werkt ook niet mee.quote:op zaterdag 17 september 2005 16:10 schreef vivi het volgende:
kom maar naar pinok dan..ik vang je wel op
worden door tpg volgende week aangeboden(aangetekende post), zoals beloofd in waarschijnlijk de door jou niet gelezen mail die ik je heb gestuurd...quote:op donderdag 15 september 2005 07:34 schreef maple-leaf het volgende:
[..]
als dat zo was was het makkelijker ja, maar het zijn niet zomaar spullen het is post en mijn originel diploma's liggen daarmaar komt goed, tenminste daar ga ik vanuit
jufferstraatquote:op zaterdag 17 september 2005 16:18 schreef viperdesign het volgende:
[..]
jij woonde toch in een straat parallel aan de tweede dorpsstraat?
[..]
pinok? en dat is? google werkt ook niet mee..
datte. toch goed onthouden.quote:
ah. okay. zal het onthouden. en m'n kleingeld tellen.quote:op zaterdag 17 september 2005 16:21 schreef vivi het volgende:
pinokkio, in de volksmond pineukio genoemd, schuin t.o. de reunie
dan doen we m andersquote:
over een poosje zul je zien, dat er veel meer van jou over is dan je dacht.quote:op zondag 18 september 2005 11:38 schreef valkyrie het volgende:
gisteren een einde gemaakt aan mijn relatie. vijf jaar lang ben ik er voor haar geweest, alles gegeven wat ik had. alleen maar om keihard voorgelogen en bedrogen te worden.
hoe kan het nou zo zijn dat je denkt iemand te kennen, dat je wederzijds respect hebt voor elkaar en dat diegene dan figuurlijk een mes in je rug drukt? hoe kunnen mensen zo koud zijn? godverdomme wat ben ik boos op haar.. en godverdomme waarom houd ik nog van haar?
"ik sta weer alleen" is de gedachte die nu de boventoon voert en me tot op het bot bang maakt. ik weet niet hoe ik verder moet gaan. onze band is zo lang zo close geweest dat ik het idee heb dat ik mezelf kwijt ben. waar moet ik heen?
wat moet ik doen met die pijn?
ik ben zo moe en ziek van alles...
totdat ze iemand anders heeft gehad voor een avond of voor langer.quote:op zondag 18 september 2005 17:31 schreef valkyrie het volgende:
maar ik geef zoveel om haar dat ik m'n eigen emoties erg snel wegcijfer en pas weer enigzins rustig ben als ik haar weer ff gesproken of gezien heb.
maar ook dan kun je toch je gevoelens niet zomaar uitschakelen? in dat geval is vaak je verstand tóch het sterkst, en overwint.. maar diep van binnen ben je gebroken.quote:op zondag 18 september 2005 17:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
totdat ze iemand anders heeft gehad voor een avond of voor langer.
dan ben je niet meer blij om haar gesproken te hebben, want dan voel je je alleen maar kutter!
dat kan ik niet ontkennen nee. dit is dan ook meteen het argument om ermee te stoppen...quote:op zondag 18 september 2005 17:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
totdat ze iemand anders heeft gehad voor een avond of voor langer.
dan ben je niet meer blij om haar gesproken te hebben, want dan voel je je alleen maar kutter!
je moet gewoon niet met haar praten totdat je er overheen bent!quote:op zondag 18 september 2005 17:40 schreef woessssj het volgende:
[..]
maar ook dan kun je toch je gevoelens niet zomaar uitschakelen? in dat geval is vaak je verstand tóch het sterkst, en overwint.. maar diep van binnen ben je gebroken.
je gevoelens volgen wel als je hersenen geen input meer krijgen. probeer eerst maar ff wat anders te doen en daarna weer rustig aan.maar gewoon geen contact werkt heel fijn.quote:op zondag 18 september 2005 17:40 schreef woessssj het volgende:
maar ook dan kun je toch je gevoelens niet zomaar uitschakelen? in dat geval is vaak je verstand tóch het sterkst, en overwint.. maar diep van binnen ben je gebroken.
true.quote:op zondag 18 september 2005 17:53 schreef breetai het volgende:
maar gewoon geen contact werkt heel fijn.
maar na een tijdje ga je toch weer contact zoeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |