lekker hard pintjes hakken, je bezatten met vrienden, en kijken of er nog wat leuks vrouwelijks rondloopt!quote:op zaterdag 17 september 2005 15:57 schreef vivi het volgende:
[..]
ah joh, gezellig naar de koets vanavond
te jong. geen geld. geen vrienden in zeist. en om nu bij m'n ex in de straat te gaan feesten.quote:op zaterdag 17 september 2005 15:57 schreef vivi het volgende:
ah joh, gezellig naar de koets vanavond
ik ben een meisje.quote:op zaterdag 17 september 2005 16:04 schreef lexcorp het volgende:
[..]
lekker hard pintjes hakken, je bezatten met vrienden, en kijken of er nog wat leuks vrouwelijks rondloopt!
hee, dan is ze wrs mijn buurmeisjequote:op zaterdag 17 september 2005 16:04 schreef viperdesign het volgende:
[..]
te jong. geen geld. geen vrienden in zeist. en om nu bij m'n ex in de straat te gaan feesten..
jij woonde toch in een straat parallel aan de tweede dorpsstraat?quote:
pinok? en dat is? google werkt ook niet mee.quote:op zaterdag 17 september 2005 16:10 schreef vivi het volgende:
kom maar naar pinok dan..ik vang je wel op
worden door tpg volgende week aangeboden(aangetekende post), zoals beloofd in waarschijnlijk de door jou niet gelezen mail die ik je heb gestuurd...quote:op donderdag 15 september 2005 07:34 schreef maple-leaf het volgende:
[..]
als dat zo was was het makkelijker ja, maar het zijn niet zomaar spullen het is post en mijn originel diploma's liggen daarmaar komt goed, tenminste daar ga ik vanuit
jufferstraatquote:op zaterdag 17 september 2005 16:18 schreef viperdesign het volgende:
[..]
jij woonde toch in een straat parallel aan de tweede dorpsstraat?
[..]
pinok? en dat is? google werkt ook niet mee..
datte. toch goed onthouden.quote:
ah. okay. zal het onthouden. en m'n kleingeld tellen.quote:op zaterdag 17 september 2005 16:21 schreef vivi het volgende:
pinokkio, in de volksmond pineukio genoemd, schuin t.o. de reunie
dan doen we m andersquote:
over een poosje zul je zien, dat er veel meer van jou over is dan je dacht.quote:op zondag 18 september 2005 11:38 schreef valkyrie het volgende:
gisteren een einde gemaakt aan mijn relatie. vijf jaar lang ben ik er voor haar geweest, alles gegeven wat ik had. alleen maar om keihard voorgelogen en bedrogen te worden.
hoe kan het nou zo zijn dat je denkt iemand te kennen, dat je wederzijds respect hebt voor elkaar en dat diegene dan figuurlijk een mes in je rug drukt? hoe kunnen mensen zo koud zijn? godverdomme wat ben ik boos op haar.. en godverdomme waarom houd ik nog van haar?
"ik sta weer alleen" is de gedachte die nu de boventoon voert en me tot op het bot bang maakt. ik weet niet hoe ik verder moet gaan. onze band is zo lang zo close geweest dat ik het idee heb dat ik mezelf kwijt ben. waar moet ik heen?
wat moet ik doen met die pijn?
ik ben zo moe en ziek van alles...
totdat ze iemand anders heeft gehad voor een avond of voor langer.quote:op zondag 18 september 2005 17:31 schreef valkyrie het volgende:
maar ik geef zoveel om haar dat ik m'n eigen emoties erg snel wegcijfer en pas weer enigzins rustig ben als ik haar weer ff gesproken of gezien heb.
maar ook dan kun je toch je gevoelens niet zomaar uitschakelen? in dat geval is vaak je verstand tóch het sterkst, en overwint.. maar diep van binnen ben je gebroken.quote:op zondag 18 september 2005 17:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
totdat ze iemand anders heeft gehad voor een avond of voor langer.
dan ben je niet meer blij om haar gesproken te hebben, want dan voel je je alleen maar kutter!
dat kan ik niet ontkennen nee. dit is dan ook meteen het argument om ermee te stoppen...quote:op zondag 18 september 2005 17:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
totdat ze iemand anders heeft gehad voor een avond of voor langer.
dan ben je niet meer blij om haar gesproken te hebben, want dan voel je je alleen maar kutter!
je moet gewoon niet met haar praten totdat je er overheen bent!quote:op zondag 18 september 2005 17:40 schreef woessssj het volgende:
[..]
maar ook dan kun je toch je gevoelens niet zomaar uitschakelen? in dat geval is vaak je verstand tóch het sterkst, en overwint.. maar diep van binnen ben je gebroken.
je gevoelens volgen wel als je hersenen geen input meer krijgen. probeer eerst maar ff wat anders te doen en daarna weer rustig aan.maar gewoon geen contact werkt heel fijn.quote:op zondag 18 september 2005 17:40 schreef woessssj het volgende:
maar ook dan kun je toch je gevoelens niet zomaar uitschakelen? in dat geval is vaak je verstand tóch het sterkst, en overwint.. maar diep van binnen ben je gebroken.
true.quote:op zondag 18 september 2005 17:53 schreef breetai het volgende:
maar gewoon geen contact werkt heel fijn.
maar na een tijdje ga je toch weer contact zoeken.quote:
dit is echt heel erg herkenbaar. het is nu alweer meer dan vier maanden geleden dat mijn ex het met mij heeft uitgemaakt (na een relatie van langer dan vier jaar). de eerste week had ik er wel moeite mee, maar al gauw begon ik me best wel weer goed te voelen. zat sindsdien ook op de klap te wachten maar die is nooit gekomen.quote:op zaterdag 17 september 2005 17:28 schreef partyyboyy het volgende:
het is nu bijna 3 weken uit met mijn ex vriendin. ik ben 3 jaar met haar gegaan.
de reden nu was weer dat ze haar gevoel kwijt was. en ze heeft mij gedumpt alleen ik voel me helemaal niet ongelukkig en dat vind ik erg raar.
een half jaar geleden had ze me ook al gedumpt, omdat haar gevoel weg was, maar dat is na 10 dagen weer goed gekomen.
ik had gedacht dat ik me super ongelukkig zou voelen, omdat ik dat een half jaar geleden ook had, maar dit is nu niet het geval. en toch hou ik nog superveel van haar. ik ben bang dat de moeilijke periode na 3 weken alsnog gaat komen.
wil je haar terug?quote:op maandag 19 september 2005 08:30 schreef viperdesign het volgende:
dat is wel het beste. ik ben er alleen even wat eerder mee begonnen.. hoop dat het in mijn voordeel uitpakt.
ik wil de mijne wel terug en ik denk ook dat het ooit weer wat gaat worden tussen ons, alleen het zal wel een hele tijd duren. ik ga natuurlijk niet wachten en hopen dat het ooit weer goed komt, want anders loop ik allemaal veels te leuke meiden misquote:
herkenbaar,..quote:op maandag 19 september 2005 12:29 schreef valkyrie het volgende:
het gaat bij mij met vlagen.
het ene moment wil ik niets anders dan haar terug aan mijn zijde en het volgende moment ben ik boos op alles wat ze geflikt heeft en voel ik me tekort gedaan en ondergewaardeerd.
je zal altijd emotionele bagage meeslepen als je voor de 2e keer begint,.quote:ergens heb ik een gevoel dat we een prachtige relatie kunnen hebben als we er beide voor willen gaan. er zal dan echter wel sprake moeten zijn van een frisse start waarbij we geen emotionele bagage meer meeslepen. en of dat kan? dat zal de tijd moeten leren, maar de tijd gaat zo langzaam als jeje kut voelt.
ben ik gek op,..quote:wat is liefde toch een stomme drugs..
neen, dit is een normale reactie. er loopt momenteel zelfs een topic overquote:op maandag 19 september 2005 12:51 schreef valkyrie het volgende:
soms denk ik zelfs dat we dit soort impasses zelf opzoeken. een soort spelletje van aantrekking en verstoting. we spelen het namelijk allebei.
ik heb wel andere vrouwen in mijn omgeving die aangeven dat ze geinteresseerd zijn, maar dan is de lol er eigenlijk ook meteen af voor mij. hoe meer mijn ex aangeeft niet te willen, des te harder wil ik haar. en andersom.
is dit raar?
quote:
denk dat er een vrouw nodig is om de vrouw in t geheel te begrijpen. ik ben momenteel ook in t 'laat haar maar gaarkoken' stadium. tis al wat langer geleden, maar ik maak me niet meer druk. denk er wel es over natuurlijk, maar kan t goed uit me hoofd bannen wanneer ik dat wil, dat is lekker.quote:op maandag 19 september 2005 14:25 schreef valkyrie het volgende:
mja je hebt gelijk denk ik.
ze zal het op de harde manier moeten leren. en de vraag is dan of ik haar dan nog terug wil.
genoeg stof voor weer wat weekjes onzekerheid, oeh joy!
bedankt voor je scherpe analyses vivi
klopt, was me eigenlijk niet opgevallen.quote:op maandag 19 september 2005 16:50 schreef david letterman het volgende:
wat ik me ff afvraag, en misschien is dat een domme vraag, maar ik lees in verschillende reacties dat mensen, na een lange relatie, zich na een vrij korte tijd goed voelen...waar is dat gevoel op gebaseerd? begrijp me goed, ik vind het voor deze personen alleen maar fijn, maar wat is de grondslag van dat goed voelen, is het een opluchting, was het al minder, etc, etc?
kunnen jullie dat aan me uitleggen?
vivi, heel erg bedankt.quote:op maandag 19 september 2005 13:02 schreef vivi het volgende:
neen, dit is een normale reactie. er loopt momenteel zelfs een topic over
maar iig...als je ex zichzelf "minderwaardig" voelt en zegt jou te benijden om je stabiliteit id dit wrs ook hetgene wat haar afstoot. mensen die alles onder controle lijken te hebben werken andere mensen, die dat niet hebben, op hun zenuwen. je krijgt er een hekel aan, hoewel het je ook aantrekt. maar de
ik heb zonet een spiegel verwijderd.quote:spiegel die deze mensen je ongewild voorhouden confronteert je voortdurend met je eigen onvermogen, waardoor je nog meer geneigd bent de grens op te zoeken, nog zelfdestructiever te worden...uit een soort ballorigheid.
ja, inclusief mezelf.quote:mensen zijn ingewikkeld.
waarom denk je dan dat ze vrienden wil blijven?quote:op maandag 19 september 2005 18:49 schreef breetai het volgende:
ik zie nu in waarom ze nog vrienden wilde blijven en ook wat ik er uiteindelijk terug voor krijg. als ik alleen de stabiele factor mag spelen op het moment dat ze het niet meer weet tijdens een potje msn'en dan kan ze van mijn part compleet gaarkoken.
zolang ik er niks voor terug krijg waar ik waarde aan hecht kan ze het helemaal krijgen.
emotioneel wel, rationeel niet.quote:op maandag 19 september 2005 11:22 schreef woessssj het volgende:
wil je haar terug?
vrijheid, blijheid. in mijn geval hoefde ik nu ineens niet meer om iemand anders te denken en dat scheelde enorm veel energie. dat was het opluchtende gedeelte.quote:op maandag 19 september 2005 16:50 schreef david letterman het volgende:
maar ik lees in verschillende reacties dat mensen, na een lange relatie, zich na een vrij korte tijd goed voelen...waar is dat gevoel op gebaseerd?
dat is waar, maar je mist ook iemand waar je je hart kan luchten.quote:op maandag 19 september 2005 19:58 schreef viperdesign het volgende:
[..]
vrijheid, blijheid. in mijn geval hoefde ik nu ineens niet meer om iemand anders te denken en dat scheelde enorm veel energie. dat was het opluchtende gedeelte..
uiteindelijk zal het minder worden. nog even volhouden.quote:op maandag 19 september 2005 23:27 schreef valkyrie het volgende:
het besef dat het toch niet verder kan begint steeds meer wortel te schieten.
ik ben bang om alleen te zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |