abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77769411
ik zag hem zaterdag nog en we hadden het best OK..maar..

WAAROM KIJKEN MANNEN ALTIJD NAAR JE OGEN-TIETEN-OGEN-TIETEN-OGEN.

in die volgorde nog wel.
explain.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_77770003
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:31 schreef Faerie het volgende:

[..]

Hmm ok... moeilijke situatie. Maar ik kan het zelf niet helemaal begrijpen dat je daar op kunt wachten. Eigenlijk is het graag of niet, en anders werkt het gewoon niet. Ik zou zo absoluut niet met mijn leven verder kunnen, en uiteindelijk is je eigen leven het belangrijkst, niet je mogelijke leven samen met je ex. Dat is dan even heel rationeel bekeken. Volgens mij ga jij hier heel emotioneel mee om, je houdt ontzettend veel van haar en het is dus logisch dat je dan op haar blijft wachten. Maar eigenlijk, is het niet voor niks uitgegaan... en ze gaat nu niet 100% voor jou. Dus waarom kies je dan niet voor jezelf? Houden van is niet het belangrijkste in een relatie...
Ik wacht omdat het is uitgegaan door oorzaken die inmiddels anders zijn. Ik heb toen aangegeven dat ik geen emoties en gevoelens kan tonen en dat ze het daarmee kan doen. Nu blijkt dus dat ik het wel kan. Ik heb hard aan mezelf gewerkt en doe dit nog steeds. Ik zit nu heel anders in mn vel en ben veel opener geworden. Zelf voel ik me ook een stuk prettiger met mn "nieuwe ik".
Bij ons is er veel misgegaan door miscommunicatie of eigenlijk geen communicatie.

Probleem is natuurlijk dat ze erg gekwetst is en dat ze niet kan begrijpen waarom ik nu wel al die dingen kan die ze zo gemist heeft en waarom ik dat toen niet kon. Ze is dus eigenlijk bang dat het maar een tijdelijke opwelling is, en ik straks weer terug val in mn oude gesloten patroon. Ik kan die angst bij haar begrijpen.
Plus het feit dat er bij haar gewoon veel kapot gegaan is door de vele teleurstellingen. begrijpelijk dat ze dat niet zomaar kan vergeven en vergeten. Zoiets heeft tijd nodig en zal moeten slijten. Maar ik weet zeker dat ze genoeg van me houdt dat dit kan slijten. Hoe lang dit gaat duren weet ik niet en maakt me ook niet uit. Ik ben bereid om erop te wachten omdat ze alles voor me is.
pi_77770452
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

in die volgorde nog wel.
explain.
Misschien dat je even foto's moet plaatsen om een mening te kunnen vormen
pi_77770683
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

in die volgorde nog wel.
explain.
Start een topic zou ik zeggen, hier gaat het over het loslaten van je ex.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
  maandag 8 februari 2010 @ 16:48:04 #30
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_77773480
Ik denk dat ik binnenkort hier veel ga meelezen dus tvp maar alvast
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_77773661
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:48 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort hier veel ga meelezen dus tvp maar alvast
Ga jij het uitmaken of denk je dat je vriend/vriendin dit gaat doen?
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
  maandag 8 februari 2010 @ 17:05:27 #32
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_77774367
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:51 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ga jij het uitmaken of denk je dat je vriend/vriendin dit gaat doen?
Mijn vriendin. Ze wou afgelopen week al een weekje rust en nadenken en dan weet je eigenlijk meestal ook wel hoe ver het is.. Donderdag uitgepraat maar gisteren reageerde ze al niet meer op een sms vandaag nog een gestuurd en nu hebben we over een uur afgesproken want, ze wil me iets vertellen..

Dus ik denk dat ze het gaat uitmaken. Ik vermoed eigenlijk dat ze dit een week geleden al wou doen maar niet durfde en afgelopen donderdag ook niet. Ik had deze week nog wel een aantal dingen gepland om te laten zien dat ik echt wel gek op haar ben

Misschien maak ik me wel druk om niks maar denk het eigenlijk niet
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_77775176
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Mijn vriendin. Ze wou afgelopen week al een weekje rust en nadenken en dan weet je eigenlijk meestal ook wel hoe ver het is.. Donderdag uitgepraat maar gisteren reageerde ze al niet meer op een sms vandaag nog een gestuurd en nu hebben we over een uur afgesproken want, ze wil me iets vertellen..

Dus ik denk dat ze het gaat uitmaken. Ik vermoed eigenlijk dat ze dit een week geleden al wou doen maar niet durfde en afgelopen donderdag ook niet. Ik had deze week nog wel een aantal dingen gepland om te laten zien dat ik echt wel gek op haar ben

Sterkte kerel!
Je bent hier welkom
  maandag 8 februari 2010 @ 17:54:11 #34
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_77776198
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Hou ons op de hoogte..hoop voor je dat je verkeerd zit met je gevoel.
Sterkte ermee!
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 8 februari 2010 @ 19:15:53 #35
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_77779627
Vandaag heb ik een goede dag gehad.
Eigenlijk niet zo zeer aan haar gedacht.
Moet nog wel voor mezelf zaken gaan ondernemen, maar ik voelde me gelukkig een stuk beter.
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_77779941
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:15 schreef Sjechov het volgende:
Vandaag heb ik een goede dag gehad.
Eigenlijk niet zo zeer aan haar gedacht.
Moet nog wel voor mezelf zaken gaan ondernemen, maar ik voelde me gelukkig een stuk beter.
Goed zo! En waardoor kwam dat dan? Heb je iets anders gedaan vandaag?
Overigens had ik in het begin ook wel eens een goede dag zonder reden. Dat is fijn!
  maandag 8 februari 2010 @ 19:26:53 #37
158518 Sjechov
pi_77780161
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:22 schreef Faerie het volgende:

[..]

Goed zo! En waardoor kwam dat dan? Heb je iets anders gedaan vandaag?
Overigens had ik in het begin ook wel eens een goede dag zonder reden. Dat is fijn!
Moest vandaag naar Belgie voor een sollicitatie gesprek.
Een leuke dag gehad (ruim 7,5 uur in de auto gezeten).
Goed gesprek gehad, met een goed gevoel.
pi_77783058
Oh man, ik mis mijn ex weer even heel erg na gisteren. Vooral nu blijkt dat hij zo twijfelt en in de war is... Ik voel me heel stom en schaam me er eigenlijk voor, maar het állerliefst zou ik willen dat het weer goed kwam.
Maar nu nog niet, ik zou liever zelf ook nog een pauze willen, zodat we er goed over kunnen nadenken. Maar dat moet maar van hem komen hoor, ik loop niet achter 'm aan...

Eigenlijk belachelijk dat ik dat nog wil met iemand die me zoveel verdriet heeft gedaan. Zo diep zit het gewoon bij me. Wat moet ik nu doen, helemaal geen contact meer of juist wel? En hem helemaal geen kans meer geven?
  maandag 8 februari 2010 @ 20:30:01 #39
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_77783231
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:26 schreef Faerie het volgende:
Oh man, ik mis mijn ex weer even heel erg na gisteren. Vooral nu blijkt dat hij zo twijfelt en in de war is... Ik voel me heel stom en schaam me er eigenlijk voor, maar het állerliefst zou ik willen dat het weer goed kwam.
Maar nu nog niet, ik zou liever zelf ook nog een pauze willen, zodat we er goed over kunnen nadenken. Maar dat moet maar van hem komen hoor, ik loop niet achter 'm aan...

Eigenlijk belachelijk dat ik dat nog wil met iemand die me zoveel verdriet heeft gedaan. Zo diep zit het gewoon bij me. Wat moet ik nu doen, helemaal geen contact meer of juist wel? En hem helemaal geen kans meer geven?
Hoe cliché het ook klinkt, maar volg je hart. Hoe groot acht je de kans dat het weer goed kan komen? Denk je dat die kans er best nog in zit? Hou dan gewoon contact. Denk je dat de kans heel klein is, kies dan voor jezelf en dan dus geen contact houden.
Ik denk dat er bij mij en me ex nog best een kans in zit dat het goedkomt, dus hou ik gewoon contact met hem, spreken we nog af en doen we leuke dingen, en er proberen niet zoveel bij stil te staan, en maar zien waar het balletje naartoe rolt.
pi_77784093
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:30 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hoe cliché het ook klinkt, maar volg je hart. Hoe groot acht je de kans dat het weer goed kan komen? Denk je dat die kans er best nog in zit? Hou dan gewoon contact. Denk je dat de kans heel klein is, kies dan voor jezelf en dan dus geen contact houden.
Ik denk dat er bij mij en me ex nog best een kans in zit dat het goedkomt, dus hou ik gewoon contact met hem, spreken we nog af en doen we leuke dingen, en er proberen niet zoveel bij stil te staan, en maar zien waar het balletje naartoe rolt.
Ja als ik mijn hart volg gaat die naar hem toe... en weet je wat het is, ik weet niet of die kans er nog inzit.. Kijk hij twijfelde heel erg gister, maar ik weet niet of dat gewoon even tijdelijk een dip was, en of hij niet gewoon een vriendin om zich heen mist, en niet mij specifiek. Dat weet ik allemaal niet. Maar ik zei tegen hem gister dat hij na zijn 1e ex waar hij 1 jaar een relatie mee heeft gehad, toch ook weer verliefd is geworden. Maar het kwam echt op me over dat hij daar nu geen vertrouwen in had. Hij zei dat onze relatie veel en veel dieper gaat, we zoveel hebben meegemaakt samen en we elkaar echt kennen.

Maar ik heb altijd het gevoel gehad dat ik en mijn ex echt bij elkaar horen, en dat we aan elkaar "vastzitten" ofzo. En ik doe echt mijn best, maar ik vond onze relatie helemaal niet slecht. Maar blijkbaar vindt hij dat niet. Ik weet het allemaal niet meer en weet niet wat ik moet doen. Het liefst heb ik contact met hem, maar ben bang dat ik dan hoop heb en het uiteindelijk toch niks wordt...
  maandag 8 februari 2010 @ 21:13:03 #41
158518 Sjechov
pi_77785513
Ik had ook altijd het gevoel dat we bij elkaar hoorden.
We accepteerden elkaars tekortkomingen, maar helaas bleek dat niet voldoende uiteindelijk.

Persoonlijk denk ik dat als het al eens "fout" is gegaan het slecht goed kan gaan.
Of er moet een flinke poos (misschien paar jaar) tussen gezeten hebben.
Dan ben je toch een ander persoon denk ik zo.
  maandag 8 februari 2010 @ 21:33:50 #42
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_77786576
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja als ik mijn hart volg gaat die naar hem toe... en weet je wat het is, ik weet niet of die kans er nog inzit.. Kijk hij twijfelde heel erg gister, maar ik weet niet of dat gewoon even tijdelijk een dip was, en of hij niet gewoon een vriendin om zich heen mist, en niet mij specifiek. Dat weet ik allemaal niet. Maar ik zei tegen hem gister dat hij na zijn 1e ex waar hij 1 jaar een relatie mee heeft gehad, toch ook weer verliefd is geworden. Maar het kwam echt op me over dat hij daar nu geen vertrouwen in had. Hij zei dat onze relatie veel en veel dieper gaat, we zoveel hebben meegemaakt samen en we elkaar echt kennen.

Maar ik heb altijd het gevoel gehad dat ik en mijn ex echt bij elkaar horen, en dat we aan elkaar "vastzitten" ofzo. En ik doe echt mijn best, maar ik vond onze relatie helemaal niet slecht. Maar blijkbaar vindt hij dat niet. Ik weet het allemaal niet meer en weet niet wat ik moet doen. Het liefst heb ik contact met hem, maar ben bang dat ik dan hoop heb en het uiteindelijk toch niks wordt...
Praat met hem. Vraag hem alle dingen die je niet weet, en wel moet/wil weten.
En weet je wat mijn gedachtegang is, dat ik het nog aankijk? Ik heb die gedachte ook hoor, van ja, straks wordt het uiteindelijk toch niks meer en wordt ik over een tijdje wéér gekwetst en moet ik dit proces wéér door.
Maar dan denk ik van, IK denk dat dit mijn ware liefde is, ik denk dat ik niet snel weer zo veel van een jongen kan houden, en me zo fijn kan voelen bij een jongen. Als ik nu wegloop, ben ik hem echt kwijt. Blijf ik volhouden, is er nog een kans. Als het dan uiteindelijk nog niks wordt, kan ik in ieder geval nooit spijt krijgen van dat ik ben weggelopen, en altijd met de gedachte blijf van 'wat als ik hem de tijd had gegeven, en contact had blijven houden?'. Dat wil ik voorkomen.
Plus de kans dat het nog wat kán worden, is mij het eventuele verdriet over een tijd wel waard..
pi_77786799
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:33 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Praat met hem. Vraag hem alle dingen die je niet weet, en wel moet/wil weten.
En weet je wat mijn gedachtegang is, dat ik het nog aankijk? Ik heb die gedachte ook hoor, van ja, straks wordt het uiteindelijk toch niks meer en wordt ik over een tijdje wéér gekwetst en moet ik dit proces wéér door.
Maar dan denk ik van, IK denk dat dit mijn ware liefde is, ik denk dat ik niet snel weer zo veel van een jongen kan houden, en me zo fijn kan voelen bij een jongen. Als ik nu wegloop, ben ik hem echt kwijt. Blijf ik volhouden, is er nog een kans. Als het dan uiteindelijk nog niks wordt, kan ik in ieder geval nooit spijt krijgen van dat ik ben weggelopen, en altijd met de gedachte blijf van 'wat als ik hem de tijd had gegeven, en contact had blijven houden?'. Dat wil ik voorkomen.
Plus de kans dat het nog wat kán worden, is mij het eventuele verdriet over een tijd wel waard..
Je bent 18. Hoe kun je nou spreken van ware liefde? Je hebt nog helemaal niks meegemaakt op liefdesgebied. Niet lullig bedoelt, dus niet kwaad worden...luister eerst naar mijn uitleg

Toen ik net zo oud was als jij dacht ik bij mijn 1e vriendinnetje ook van.....dit is de ware...ik ben nog nooit zo gek op iemand geweest...zo verliefd. Toen ze het uitmaakte was ik 1,5 jaar kapot.
Nu ik er op terugkijk is het ook begrijpelijk dat ik zo dacht, maar moet er wel om lachen nu

Even kijken wat de wereld nog meer te bieden heeft zal je goed doen Ik dacht toen ook dat dat niet zo was, dus begrijp het als je het niet met me eens bent
pi_77788108
Heb in een moment van zwakte op haar hyves gekeken, had ik dus beter niet kunnen doen
Lijkt er haast op dat ze een nieuwe vriend heeft, binnen 2 maand dat het uit is gegaan dus
pff voel me wel leeg zo.
Dan denk ik hoe kan je zo snel al wat anders hebben als het het de relatie toch zoveel voor haar heeft betekend als ze zelf heeft gezegd, ook al is het niet gelukt de relatie.
Beetje suf, ben ergens wel beetje blij voor haar dat het goed met haar gaat, alleen doet het wel ff verdomde pijn.
Had haar nog een mailtje gestuurd want ik moest nog wat doorgeven kwa gegevens om af te wikkelen. Heb daarin ook maar even geschreven dat ik haar hyves had bekeken, en dat ik blij voor haar was dat het goed met d'r ging, maar dat het toch wel even pijn deed. Ben benieuwd wat er terug komt, als er wat terug komt want ze was de laatste 2 maand redelijk kortaf en heeft inhoudelijk niet echt op dingen gereageerd die ik haar had gestuurd. en dat was dan onder het mom van dat ze het ook moeilijk vindt. Dat moeilijke kan ik nu inderdaad zien aan haar hyves krabbels
Ze had ook aangegeven dat ze wel vrienden wou blijven, maar dat ze het contact aan mij eerst zou overlaten omdat ik het er erg moeilijk mee had en dat geen contact eerst even beter voor mij zou zijn.. benieuwd wat van die insteek overblijft nu.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef Faerie het volgende:

[..]

Herken erg het gevoel, maar zoals ik er weer achter kom nu is geen contact beter voor jezelf. En dat je voor jezelf moet kiezen, en de ander los moet laten. Goed klinkt makkelijk, maar de uitvoering zoals maar weer blijkt een stuk moeilijker. Echt wees sterk en kies voor jezelf. Hoop doet leven zeggen ze wel, maar zulke hoop is vaak valse hoop, en het beschadigt je alleen maar.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
  maandag 8 februari 2010 @ 22:06:52 #45
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_77788109
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:38 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Je bent 18. Hoe kun je nou spreken van ware liefde? Je hebt nog helemaal niks meegemaakt op liefdesgebied. Niet lullig bedoelt, dus niet kwaad worden...luister eerst naar mijn uitleg

Toen ik net zo oud was als jij dacht ik bij mijn 1e vriendinnetje ook van.....dit is de ware...ik ben nog nooit zo gek op iemand geweest...zo verliefd. Toen ze het uitmaakte was ik 1,5 jaar kapot.
Nu ik er op terugkijk is het ook begrijpelijk dat ik zo dacht, maar moet er wel om lachen nu

Even kijken wat de wereld nog meer te bieden heeft zal je goed doen Ik dacht toen ook dat dat niet zo was, dus begrijp het als je het niet met me eens bent
Wil je alsjeblieft ophouden met de wijsneus uit te hangen die alles van iedereen weet zonder diegene te kennen?
Toen ik 13 was heb ik een jaar lang met een enorm verknipte gozer gehad die me heel goed geleerd heeft hoe het NIET hoord, ben op alle vlakken door die gozer misbruikt en heb zieke dingen meegemaakt die je niet mee wil maken als je 13 jaar bent.
Daarna heb ik meer vriendjes gehad, elk met een andere persoonlijkheid, dus praat me er niet over dat ik niks op liefdesgebied heb meegemaakt, want ik heb genoeg meegemaakt op liefdesgebied.
Juist door die ex vriend(jes) heb ik geleerd hoe het NIET hoort en hoe ik het niet wil zien, ook de jongens na die 1e waren het gewoon niet, ook al waren die niet slecht voor me.
Deze jongen ben ik ruim 2 jaar mee samengeweest, en ondanks dat ik 18 ben, ben ik door bepaalde gebeurtenissen (waaronder exvriend 1) mijn pubertijd sneller doorschoten als zou moeten.
Dit is niet mijn eerste liefde, maar wel de eerste liefde waarvan ik wéét dat het goed zit en waarbij ik écht samen wil blijven.
  maandag 8 februari 2010 @ 22:09:18 #46
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_77788220
Hoi.

CoendeW, respect.
Als je na een lange periode van situaties en chaos en alles tot die conclusie komt en bereid bent te wachten tot zij er klaar voor is. Er zijn genoeg mensen die er lak aan hebben en alles over boord gooien.

Afgelopen zondag was het precies een jaar geleden dat ik er de brij aan gaf. heel veel geheen en weer het hele jaar tot dat zij er de laatste keer een paar weken terug echt een eind aan heeft gemaakt. Ik vertelde dat ik nog slechts één ding nodig had om het af te sluiten. Die zondag heb ik haar best wel persoonlijk iets gegeven waar ik de afgelopen vier maanden aan bezig ben geweest. om het af te sluiten...

Ik wil haar heel graag terug, gewoon omdat ik weet dat ze de beste voor me is. Maar daar doe je niks mee als het niet wederzijds is..

Nu hebben we het er net nog even over gehad en ze heeft mijn project gezien en ze gaf toe, nog steeds, na een jaar, enorm te twijfelen.

Ik heb haar enorm gekwetst en alles, ik heb daar spijt van. Zij geeft wel aan dat ze enorm veel van me houdt..
Weet nu alleen echt niet meer wat ik kan doen om haar over de streep te trekken.. heb me zelf de laatste maanden al zo enorm gegeven en heb niet gezien dat het vruchten afwierp. Maar geeft wel aan te twijfelen.. Omdat ze van me houd, maar wel gekwetst is ..

Ik weet t niet meer.. Wat kan ik doen, naast het de tijd geven..
(laten zien dat ik er voor haar ben, doe ik al..)
(proberen te overtuigen, doe ik al)

mindfuckers al de hele tijd..
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  maandag 8 februari 2010 @ 22:10:16 #47
158518 Sjechov
pi_77788262
Een (virtuele) knuffel voor VeerEli om even bij te komen!
  maandag 8 februari 2010 @ 22:12:01 #48
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_77788362
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:10 schreef Sjechov het volgende:
Een (virtuele) knuffel voor VeerEli om even bij te komen!
Dank je.
  maandag 8 februari 2010 @ 22:12:52 #49
158518 Sjechov
pi_77788403
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:09 schreef MOD het volgende:

...

Sterkte!
pi_77788527
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:06 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wil je alsjeblieft ophouden met de wijsneus uit te hangen die alles van iedereen weet zonder diegene te kennen?
Toen ik 13 was heb ik een jaar lang met een enorm verknipte gozer gehad die me heel goed geleerd heeft hoe het NIET hoord, ben op alle vlakken door die gozer misbruikt en heb zieke dingen meegemaakt die je niet mee wil maken als je 13 jaar bent.
Daarna heb ik meer vriendjes gehad, elk met een andere persoonlijkheid, dus praat me er niet over dat ik niks op liefdesgebied heb meegemaakt, want ik heb genoeg meegemaakt op liefdesgebied.
Juist door die ex vriend(jes) heb ik geleerd hoe het NIET hoort en hoe ik het niet wil zien, ook de jongens na die 1e waren het gewoon niet, ook al waren die niet slecht voor me.
Deze jongen ben ik ruim 2 jaar mee samengeweest, en ondanks dat ik 18 ben, ben ik door bepaalde gebeurtenissen (waaronder exvriend 1) mijn pubertijd sneller doorschoten als zou moeten.
Dit is niet mijn eerste liefde, maar wel de eerste liefde waarvan ik wéét dat het goed zit en waarbij ik écht samen wil blijven.
Ow jij bent zo'n puber die denkt al heel volwassen te zijn

Ik wil niet zeggen dat dit alles niks voorstelt, maar relativeren is niet echt je sterkste punt. Begrijpelijk...komt over een paar jaar wel als je hier weer op terugkijkt

Edit: Ik bedenk me nu trouwens pas dat ik hier vroeger ook heb gepost nadat mijn 1e vriendinnetje het uitmaakte....dus dat moet gewoon nog te vinden zijn

Edit 2: Mijn 1e post!!! haha
De kunst van het loslaten van een ex. (#26)
Blijkbaar zat ik er toen ook nog niet echt mee na 3 weken...toch 1,5 jaar geduurd voordat het daarna beter ging Hoop niet dat ik nu ook opeens weer zoals toen een terugval krijg

Edit 3: Ben mijn posts van toen terug aan het lezen....ben nu 3 maanden later en toen was ik me nog aan het bezatten omdat ik haar zo miste Volgens mij is het verschil met nu dat ik mijn 1e ex vaak tegenkwam en mijn 2e niet meer heb gezien. Denk dat dat niet meer zien of spreken wel een grote factor is in hoe snel je door kan gaan.

Edit 4: De een-na-laatste post van toen...iets van 4 maanden nadat het uit was
De Kunst van het loslaten van een ex. (#33)
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:34 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Als je straks iemand tegenkomt die je leuk vindt dan denk je niet meer van 'nee dat wil ik niet'.
Dan ga je er weer helemaal voor.

Leuk om terug te zien

[ Bericht 6% gewijzigd door SuperFokker op 08-02-2010 23:05:37 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')