Het is niet dat ik dan met een Ipod aan kom zetten omdat ze zoveel van muziek houdt hoor, maar samen een concert bezoeken vind ik dan prima en ook dat kost wat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is inderdaad heel anders. Vanuit een vriendschap. Dan ken je elkaar al een stuk beter. Je aardigheidje kan dan ook veel gerichter worden uitgezocht. Dan zoek ik het nog steeds in simpele dingen. Iets dat herinnert aan iets eerders. Maar dat is heel anders dan een date die je 20 seconden gesproken hebt.
[..]
Ken ik jou?
True..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:25 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Denk je dat het geld ons op de rug groeit? Zeker in deze tijden? Voor een beetje menu, laten we zeggen een BigMac, friet, een cheeseburgertje en een cola betaal je tegenwoordig al gauw een euro of 11..
Dat hoeft van mij ook niet hoor, maar aangezien TS toch al geld wil uitgeven aan haar is dit de beste optie mijns inziens!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeft voor mij ook nog geeneens. Splitten dan maar. Ik ga ook niet alles betalen.
Dat is nog steeds een heel ander verhaal, want je kent die persoon alquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het is niet dat ik dan met een Ipod aan kom zetten omdat ze zoveel van muziek houdt hoor, maar samen een concert bezoeken vind ik dan prima en ook dat kost wat.
Ik heb ook niet echt veel met het daten van volstrekt vreemden, komt vooral omdat ik zo kieskeurig ben en snel uitgekeken raak op mensen.
Dat i.c.m een Rotterdams karakter helpt nogal wat dates om zeep kan ik je zeggen aangezien ik niet vrolijk blijf doen alsof ik het gezellig heb.![]()
En ik heb geen idee of je me kent.
Hippiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:07 schreef Barbaaf het volgende:
beter pluk je nonchalant een bloem uit een perkje als jullie er samen langslopen en steek je die in heur haar
Dat valt me dan weer een beetje tegen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:23 schreef Ireyon het volgende:
Niks?
Ja, in jouw beoogde leeftijdsgroep is dat heel normaal.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:25 schreef SeLang het volgende:
Geen sex = geen beltegoed
't Is ook nooit goed hèquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer een beetje tegen.
Maar jij bent een fucking spammer. Dat is in je andere topics te zien.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:49 schreef innom het volgende:
Geen kado voor een eerte date, maar een leuke attentie kan wonderen doen.
Bijvoorbeeld het kaartje van het restaurant meegeven, met een leuke persoonlijke boodschap erop geschreven.
Ik kan je ook aanbevelen eens op de webstie http://www.gaywebsite.nl te kijken.![]()
Succes!
Dat doe je wel goed danquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:14 schreef Ireyon het volgende:
Nou, ik ben weer thuis hoor. 't Werd me wel erg makkelijk gemaakt, 'k had dus niks bij en daar op 't station (haha TS ging met de trein) stond zo'n kerel rozen te verkopen. Toen heb ik voor haar neus een roos voor d'r gekocht en dat kon ze wel waarderen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |