abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 februari 2010 @ 14:05:48 #1
163650 Greys
pi_77728893

Hier alle informatie over deze wedstrijd:
Ferrari rijden, zelf vliegen en meer... WINNEN!

Plaats je antwoord in dit topic.
Hier komen alléén antwoorden/inzendingen.
Vragen en opmerkingen mogen in het andere topic

Je kunt meedoen tot en met zondag 14 februari 24.00 uur.
Daarna zal de PR crew onderling door stemmen de winnaars bepalen.
Crew zelf is dus uitgesloten van deelname.

SUCCES MET JE INZENDING!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77729068
Brunchen in een grot, natuurlijk! Ik ben niet egoïstisch, ik hou heel erg veel van mijn scharrel en ik en mijn vriendin zijn allebei fervente eters en eten in een grot is natuurlijk een ervaring an sich! Nog nooit gedaan ook. Jammer dat ik dit niet kan doen met Valentijnsdag want anders was een megacadeau geweest.
Feyenoord Rotterdam
pi_77730029
ik zou kiezen voor zelf een vliegtuig besturen en deze aan mijn zwager geven. Hij is helemaal gek op vliegen en gaat meerdere keren per jaar met de kids naar schiphol om vliegtuigjes te kijken. Ook mijn neefjes word dus op een vroege leeftijd geleerd wat het vliegtuig spotten in houd.

Doordat mijn zwager en zus een tweeling hebben gekregen hebben ze niet veel tijd voor zichzelf of elkaar en doordat twee kids nogal in het budget schiet zijn leuke dingen doen er niet echt meer bij, zeker daarom zou ik deze aan hem geven zodat hij een keer een dagje (want hij maakt er dan wel een dag van in plaats van de 20 minuutjes vliegen ) voor zichzelf heeft (waarbij natuurlijk de kleine ukkies beneden moeten kijken naar pappa's vliegkunsten )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  zondag 7 februari 2010 @ 14:53:49 #4
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_77730087
Zelf een vliegtuig besturen.

Al vanaf heel jongs af aan wilde ik al piloot worden, helaas is dat door onvoorziene toestanden er niet van gekomen, en het geld voor privélessen is er helaas ook niet . Daarbij is vliegen zo'n leuke beleving, even vrij zijn van de beperkingen op de grond, overal heen kunnen en alles kunnen doen. Het zou echt een droom zijn die uitkomt om een vliegtuig te mogen besturen, al is het maar voor even.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_77730175
Indoor Skydiven

Voor mijn vader, omdat hij mij heeft verteld dat hij het liefst een dag een vogel zou zijn, en ik denk dat dat met deze prijs goed nagebootst kan worden
pi_77730253
Ik zou kiezen voor het indoor skydiven omdat het mij al helemaal top lijkt om te kunnen "zweven". Altijd al een parachute sprong willen maken, maar dit nog niet kunnen realiseren. En dit zou een mooie vervanger zijn, en daarnaast een vriend van mij doet nu aan zweefvliegen. Maar praat eigenlijk constant naast het zweefvliegen over in-door skydiven. En omdat hij binnekort (20ste februari) jarig is, vind ik dit wel een tof cadeau om met z'n 2e te doen
pi_77730417
In een ferrari rijden voor mijn pa. Heeft niet zo'n fijne tijd achter de rug en heeft sinds kort weer een baan etc, dus wou hem dit sowieso al cadeau gaan doen omdat hij het in mijn ogen verdient. Maar helaas ben ik een arme student zou het heel tof vinden als ik hem dit namens fok! dan cadeau kon doen .
pi_77730628
Zelf vliegen natuurlijk!!!!!
Dus ik zou dat aan mezelf geven....hoe stoer is dat? Dat je als chick gewoon even met een vliegtuigje over Nederland vliegt!
  zondag 7 februari 2010 @ 15:14:53 #9
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77730660
Zelf een vliegtuig besturen.

Cadeautje voor m'n man, omdat ie bijna jarig is en dat helemaal geweldig zou vinden

Saai he?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 7 februari 2010 @ 15:17:42 #10
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77730739
Indoor sky dive voor 2 personen omdat dat me me een hele toffe, bijzondere en originele eerste date lijkt om die bijzondere persoon mee naar toe te nemen.
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 7 februari 2010 @ 15:18:55 #11
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77730776
Brunchen in een grot, voor m'n vriendin, omdat ik vaak genoeg haar grotje heb gegeten.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77730882
Ik zou kiezen voor "Brunchen in een grot voor 2 personen" en zou deze graag cadeau geven aan mijn liefste
T'is een ontzettende schat, we zijn al 5,5 jaar bij elkaar en we zijn beide dol op lekker eten, met een heerlijk wijntje erbij en in een grot lijkt ons een enorm romantische en geweldige ervaring.
Echt wat je maar één keer in je leven gaat meemaken!
pi_77730902
Ferrari rijden.
Dit geef ik dan cadeau aan mijn zus en zwager die gaan trouwen. Hij wil heel graag in een ferrari trouwen dus een mooier cadeau kan ik ze niet geven.
  zondag 7 februari 2010 @ 15:31:27 #14
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_77731173
Rijden in een ferrari, zou het dolgraag aan de vriend van mijn tante willen geven (heb zelf geen rijbewijs).

Als we op vakantie gaan dan is hij altijd degene die ons moet vervoeren (in een grote familycar, jaja). Hij is degene die in de file staat, degene die soms wel 20 uur aan één stuk wakker moet blijven, eruit moet in de kou om te tanken terwijl de rest slaapt en ga zo maar door. Ik zou het fijn vinden als hij eens in een auto kon rijden voor recreatieve doeleinden (dus niet om naar het werk te gaan of om ons te vervoeren).

Hij is namelijk helemaal gek van auto's en motors maar komt niet echt aan zijn hobby toe omdat hij het gezin grotendeels moet onderhouden. Ook wordt hij binnenkort 50 jaar, ik heb al een cadeau en dit zou er perfect op aansluiten

Normaal doe ik niet mee aan dit soort acties (de prijs is dan voor mij niet interessant + ik gun het dan liever iemand die er gelukkiger mee zou zijn), maar dit is echt iets waar ik die man superblij mee zou kunnen maken
Well, I can take you far away, with my mind
pi_77731320
Ik zou kiezen voor de indoor skydive. Deze zou ik graag cadeau willen geven aan mijn beste vriend.
Hij heeft me uit een heel diep dal weten te trekken. Hij heeft me het gevoel dat ik wèl wat waard ben gegeven en dankzij hem heb ik mijn 'vleugels' weer terug. Ik zou hem zo graag ook eens willen laten zweven en een enorme kick geven, dat heeft hij wel verdiend. Zeker nu hij het zelf niet zo makkelijk heeft. Aangezien hij een man is denk ik dat het beter is hem bovenstaande terug te geven in de letterlijke variant...

Dàt, én het wordt tijd dat we weer eens iets gaan dóen in plaats van alleen maar kletsen

[ Bericht 12% gewijzigd door styliste op 07-02-2010 15:45:36 ]
pi_77731347
Brunchen in een grot voor 2 personen lijkt me ontzettend mooi om te doen samen met mijn moeder. Ze heeft een rotperiode van 5 jaar achter de rug en het ziet er niet naar uit dat die binnenkort stopt. Zelf zou ik dolgraag een gedeelte van haar last overnemen, maar dat gaat niet. Vandaar dat ik haar een moment van ontspanning gun en toewens. Ik zou het super vinden om haar gewoon 's morgens op te halen en mee te nemen naar Berg en Terblijt zodat ze daar heerlijk kan eten en daarna de omgeving kan zien. Het is haar wens om nog een keer in grotten te wandelen, want dit heeft ze nog nooit gedaan.
pi_77732150
Indoor Skydive voor 2 personen! zou ik dan willen geven aan mijn vriendin. Ze durft namelijk niet uit een vliegtuig te springen door hoogtevrees maar zou wel het gevoel eens mee willen maken (en hopelijk is ze daarna zo verslaafd dat ze toch mee gaat uit het vliegtuig )
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  FOK!fotograaf zondag 7 februari 2010 @ 16:26:29 #18
145146 Andyy
pi_77732683
Indoor Skydive voor 2 personen
Voor mijn vriendin en ik.
Omdat ze soms overdreven ijdel is en een wel eens iets mag doen wat voor spanning zorgt (en haar haar door de war gooit).
En omdat het me natuurlijk vet lijkt
pi_77732934
Indoor skydive voor 2 personen.
Aan mijn broertje, Die na het 5 jaar geleden opstarten van zijn eigen Motor custombouw en airbrush zaak eigenlijk geen vrij meer heeft gehad. Op deze manier kan hij weer echt even "vrij" zijn.
pi_77733899
Ferrari rijden voor mijn broer. Kan hij me eindelijk eens bij houden als ik op de motor rij
pi_77734246
Ik zou graag gaan indoor skydiven met Unclesam. Hij kan namelijk zelf niet meedoen met deze prijsvraag en op deze manier hebben wij allebei een geslaagde middag!
  zondag 7 februari 2010 @ 17:37:18 #22
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77735219
Ferrari rijden.

Voor een van mijn beste vrienden, we hebben allebei al Porsche, Lamborghini en ander snel spul gereden, maar beide nog geen Ferrari. Er staat een kratje bier op wie het als eerste doet, en op deze wijze wil ik het graag verliezen.
pi_77739169
Ferrari rijden,

Voor mijn vader, omdat ik hem heel vaak heb teleurgesteld door beloftes e.d. niet na te komen, ik wil laten zien dat ik toch wel een goede zoon ben en hem zo iets cadeau geven, mijn vader rijd een 1.2 Clio .. Hij verdient het
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_77739186
TVP voor de inzendingen.
pi_77739990
Ferrari rijden.

Voor m'n vader, omdat hij wel wat afleiding kan gebruiken ivm problemen met mijn Oma.
Back to the 70's
  zondag 7 februari 2010 @ 21:31:12 #26
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77744830
Ferrari rijden

Aan mijn broertje. Ik heb ooit een race-experience gewonnen, en had toen mijn broertje meegenomen. We dachten dat hij wel mocht racen in 1 van de onderdelen, maar helaas kon dat niet... Heeft hij de hele dag mij zien rondrijden in snelle auto's terwijl hij zelf in de kou (het was januari) langs het circuit stond. Ik ben dat zielige gezicht nooit vergeten
The line is a dot to you!
pi_77745937
Skydiven.

Vroeger verzamelde ik de slaapkorreltjes uit mijn oog om te kunnen vliegen zoals Peter Pan dat deed. Toen dat niet lukte plakte ik samen met een vriend van school mezelf vol met veren en probeerde we van de garage te springen. We hebben iedereen verteld dat het ons is gelukt, maar nu zou ik het een keer echt willen proberen om te kunnen vliegen zodat mijn ouders het ook zouden geloven!
"Well, you should've called. I wouldn't have answered, but you coulda left a message, which I would've quickly erased."
  zondag 7 februari 2010 @ 21:58:11 #28
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_77746701
De fotoshoot.

Deze zou ik aan een vriendin willen geven zodat ze zich kan inschrijven bij een castingbureau opdat ze foto's kunnen maken voor een eventueel portfolio.

Ze is helaas nog student waardoor ze zelf de kosten van een dergelijke shoot niet kan missen.
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
pi_77748333
Ferrari rijden

aan m'n grote broer, omdat hij altijd m'n voorbeeld is geweest en altijd zal zijn, en omdat hij van veel peekaas houd
The motivation for me, is them telling me what I could not be
pi_77752843
Ferrari rijden voor mijn vader, omdat altijd als we op vakantie gaan er iets met hem gebeurt...
Z'n enkelbanden gescheurt, hersenvlies onsteking en nog veel meer akelige dingen.
En nu kunnen we door al die ziekte dit jaar waarschijnlijk niet eens op vakantie.
Daarom wil ik hem even 'rustig' laten rijden in een Ferarri

Ik ben zelf te jong dus ik mag er toch niet in rijden.
Belt u later terug...
  maandag 8 februari 2010 @ 10:22:29 #31
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_77760790
Ferrari rijden.

Zou dit kado geven aan mijn neefje.
Heeft bij zijn geboorte een modelauto van mij gekregen van de F355 en sindsdien is alles Ferrari voor en na.
het virus is dus met succes overgedragen en hij mag wel meemaken hoe echt een Ferrari rijd.
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 8 februari 2010 @ 10:30:31 #32
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_77760964
Het Ferrari rijden.

Dit zou ik graag aan m'n vriend geven. En niet alleen voor dit verhaaltje, maar ook echt. Hij is gek van motoren en houdt van snelheid.
Z'n youtube kanaal staat vol met filmpjes van Ferrari's die de meest hoge snelheiden bereiken. (incl. hard geluid ofc.)
Z'n favoriete auto is ook een Ferrari & hij verwent me altijd zo met cadeautjes, dat ik dit graag aan hem zou geven.
Bovendien vind ik ook dat hij het gewoon verdiend. Hij werkt hard en heeft veel kosten. Meer dan ik ooit heb gezien bij een 23-jarige. Ook willen we graag op vakantie naar Kroatië, zijn geboorteland, deze zomer en daarvoor moet hij het 'motor huren' opgeven. Normaal huurde hij een motor, kopen is veel te duur, om heerlijk op snelheid te gaan en dat gaat dus ook niet door. Dus, als we dan samen zijn met Valentijn & we hebben het gezellig, zou het toch geweldig zijn als ik dit nog aan hem zou kunnen geven!

[ Bericht 12% gewijzigd door ChipsZak. op 09-02-2010 17:24:03 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_77761445
Indoor skydiven voor 2 personen.

Waarom?

Omdat ik een sissy ben en (nog) niet uit een echt vliegtuig durf te springen.
Mijn vriendin daarentegen zou wel super graag willen skydiven maar zoiets doe je niet in je 1tje, dus met deze prijs kunnen we toch skydiven, ookal is het indoor.
Wellicht dat dit me al een stuk van m'n angst afhelpt.
pi_77764364
Brunchen in een grot, aan mijn vader. Hij beleeft zelf ontzettend veel plezier aan uitgebreid koken en doet dit dan ook met enige regelmaat voor niet alleen mij maar ook collega's en vrienden. Niet alleen beleeft hij plezier aan het koken, maar natuurlijk ook aan het eten en omdat hij ook vaak heerlijke dingen voor mij klaarmaakt vind ik dat hij het verdient om ook eens iets voor hem klaargemaakt te krijgen met evenveel allure en smaak. Daarnaast komt hij zelf uit Limburg, maar woont en werkt nu in de randstad en mist oa de natuur en het landschap daar, dus ik denk dat hij de combinatie van 't lekkere eten en de omgeving erg op prijs zal stellen .
pi_77765315
Skydiven voor twee personen!

Waarom:
Dit jaar valt voor mij en mijn vriendin Valentijnsdag een beetje verkeerd. Beiden zijn we niet in de mogelijkheid om elkaar te zien, noch een cadeautje te geven. Ik ben zelf nogal een romanticus (heb haar vorig jaar verrast met een etentje en twee kaartjes voor Racoon) dus ik wil het altijd heel erg speciaal maken.
Dit jaar is door planning en budget mijn keuze niet veel groter dan haar een bosje rozen en wat chocolade geven.
Dat is niet mijn stijl, vandaar dat we hebben afgesproken Valentijnsdag iets later te vieren.
Hoe waanzinnig gaaf zou het dan zijn als ik samen met haar kan gaan Skydiven
Het ultieme cadeau: Ze verwacht het nooit en het is een beleving die je met zn tweeën voor altijd deelt.
Daarom zou ik erg graag de Skydive willen winnen, gezien de datum van de prijsvraag en waarop ik en mijn vriendin tijd hebben valt dat super samen.

Ik zou het echt waanzinnig gaaf vinden om te winnen, te doen en aan mijn vriendin te geven.
Drie vliegen in één klap
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 8 februari 2010 @ 13:26:20 #36
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_77766105
Brunchen in een grot.
Ik zou graag eens in een ferrari rijden, maar een half uurtje heb je echt niks aan. Terwijl een heerlijke brunch in een grot een heel mooi uitje is met je geliefde. Even weg van alles, weg van de drukte, weg van de stress. Even tijd voor elkaar. Daar zouden we een mooi dagje van gaan maken.
NIEUW: Foto's!
pi_77767023
Mijn vriendin is een echte engel. En engelen horen te vliegen. Vandaar de keuze voor: Zelf een vliegtuig besturen.
pi_77768767
Ferrari rijden!

Mijn twee beste vrienden roepen al maanden dat ze gaan beginnen met rijlessen. Ze hebben tot op dit moment nog steeds geen enkele les genomen en blijven het maar uitstellen. Ik heb inmiddels al ruim anderhalf jaar mijn rijbewijs en wil ze door het rijden in een ferrari laten zien wat voor leuks het hebben van een rijbewijs met zich meebrengt. Ik weet zeker dat ze dan eindelijk beginnen
pi_77771636
Ik zou kiezen voor het ferarri rijden.

Dit omdat ik graag eens in wegmisbruikers wil komen zodat er over mij geklaagd kan worden in de KLB
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_77772782
Brunchen in een grot!

Ik hou heel erg van eten, maar ik hou nog veel meer van mijn vriendin. En laat mijn vriendin nou net een probleem hebben met eten!

Mijn vriendin heeft door een fout van haar orthodontist al jaren last van haar kaak en gebit, gevolg hiervan is dat haar kaak uit de kom schiet en dat eten al jarenlang pijn doet. Op een erge dag kan ze alleen pudding en ander vloeibaar eten tot zich nemen. Op dit moment zijn ze bezig met een procedure waarbij haar bovenkaak verbreed gaat worden. Daarna zal ze nog twee jaar een beugel moeten dragen.

Het vooruitzicht is dat ze over een half tot drie kwart jaar weer gewoon kan eten. Aangezien de bon een jaar geldig is zou dit een leuk vooruitzicht en een leuk valentijnscadeau voor haar zijn!
pi_77774692
Zelf een vlegtuig besturen.

Deze zou ik aan mijn overbuurman Achmed Mohammed willen geven. Achmed is een turkse man maar helaas leeft hij van een uitkering. Hij vertelde ooit eens dat hij graag een keer een vliegtuig zelf wou besturen, enkel zei hij direct daarna allah akbar (volgens mij betekent dit dat hij dit voor zijn dood gedaan moest hebben)Ik vond dit heel zielig voor hem vandaar dat ik deze prijs graag aan mijn overbuurman Achmed zou willen geven.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2010 17:14:51 ]
pi_77775029
Brunch grot voor 2 personen

Aan mijn moeder...heb de liefste moeder van de wereld...ze is zelf op dr 15 letterlijk de deur uitgeschopt door dr eigen moeder...zelf is ze voor haar eigen kids, wij, mijn zus en ik dus, een uitstekende, prima moeder!
Zou dr niet kunnen en willen missen. Dus deze brunch zie ik als een perfecte gelegenheid om dr te bedanken
voor dr goeie opvoeding en haar onvoorwaardelijke liefde!
pi_77777001
De fotoshoot

Ik zou deze fotoshoot heel graag cadeau doen aan mijn zusje. Van jongs af aan zijn wij als water en vuur. We leken en lijken niet op elkaar, ik haalde betere cijfers op school en was 'oh zo veel verstandiger'.

Nu heeft ze haar leven super op een rijtje inclusief eigen huisje en wordt het de hoogste tijd dat zij helemaal in de spotlights komt te staan (letterlijk en figuurlijk)!!! Met dit cadeau wil ik haar laten weten dat zij mij ondanks onze verschillen toch heel erg lief is!
/a>
  maandag 8 februari 2010 @ 19:17:48 #44
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77779733
Indoor skydiven, voor mijn man. Skydiven zou hij zo doen maar hij vindt het toch het leukst om dingen met mij te ondernemen..
Nu wil het geval dat ik afgrijselijke hoogtevrees heb en écht niet ga skydiven uit zo'n vliegtuigje. Ik durf ook al niet te duiken en ik vind het vreselijk jammer dat ik de liefde van mijn leven toch het genot ontneem om dit soort dingen samen met mij te ontdekken.
Indoor skydiven zou ik wel durven en zo zou ik tóch een stap dichterbij komen
Kunnen we samen op wolkjes lopen
L'Enfer, c'est les autres.
  maandag 8 februari 2010 @ 20:18:43 #45
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_77782673
Egoïstisch als ik ben, wil ik natuurlijk het liefst in een Ferrari rijden. Maar ik wil niet egoïstisch zijn, dus kies ik toch voor brunchen in een grot. Waarom? Omdat ik 27 juli al weer drie jaar getrouwd ben, en dat moet natuurlijk gevierd worden met iets origineels

Het is de rechter

[ Bericht 3% gewijzigd door Bart op 08-02-2010 20:28:33 ]
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_77784492
Ik ga voor de fotoshoot!

Waarom?
Mijn man heeft soms van die acteerklusjes en hij doet dat met veel plezier.Na de laatste (Grote) rol begonnen castingburo's te zeuren om fatsoendelijke foto's. Die huis tuin en keukenplaatjes voldoen niet meer, Dus ik ga zoeken naar een fotograaf.

Er reageren een hoop mensen positief en eentje heel erg negatief.Nadat hij hoorde waar het voor was, wilde hij ineens wel.Of we hem niet konden aanbevelen bij sommige van de opdrachtgevers.Maar dat was nádat hij keihard had gezegd er geen zin in te hebben de zoveelste "wannabee acteur"met korting van een portfolio te voorzien.Ik heb daarna minstens 10 aanbiedingen gehad en reacties die het daglicht niet kunnen verdragen (Blijkbaar reageren er een hoop 18+ fotografen op zulke advertenties!)

Ik heb nog minstens twee weken gezocht maar niks hoor, Geen enkele (betaalbare!) fotograaf met een beetje fatsoendelijk portfolio die er zin en tijd voor had. Met als gevolg? Nog steeds geen foto's.

Dus maar weer zelf gaan proberen.Dat had ook een gevolg: Knallende ruzie omdat ik het niet goed deed (Hoezo, ondankbaar?) maar hij had ook wel gelijk, zulke lelijke foto's heb ik echt nog nooit gezien! Ik ben nou eenmaal geen fotografe, Kan je ook niet verwachten dat ik praaaaaaaaaaachtige foto's maak toch?

Dus als ik win,Krijgt hij van mij die fotoshoot, Dan ben ik eindelijk van het gezeik af én!!!! aangezien de visagie inbegrepen is hoef ik niet bang te zijn hem straks weer zo terug te zien:

maandag 8 februari 2010 @ 21:10:17 #47
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_77785351
Als ik zou mogen kiezen, zou ik mijn lieve vriend een kadobon willen geven waarmee hij zelf een vliegtuig kan besturen. We hebben dit jaar alweer 5 jaar een relatie; tegenpolen als we zijn, vullen we elkaar goed aan. Nu vindt hij het moeilijk om zich te ontspannen en echt rust te nemen. Daarom wil ik hem het allerliefste totale vrijheid als cadeau geven!!
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:29:05 #48
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_77801069
Ik zou mijn vrouw wel eens een half uur een Ferrari willen laten besturen om haar te laten ervaren dat z'on raspaardje onder controle houden, terwijl de motor vlak achter je rug ronkend, en soms brullend, zijn navolgbare d gewoon een kick geeft. Dan weet ze meteen uit ervaring waarom haar man en zijn vrienden zo gek zijn op circuit-bezoekjes!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_77801261
Brunchen in een grot

Voor mijn schoonouders, die het afgelopen jaar een hele moeilijke tijd doorgemaakt hebben (en nog steeds doormaken). Op deze manier wil ik iets voor ze terug doen, cadeau zal ik ook niet zelf houden.
Afgelopen jaar is opa overleden, schoonmoeder heeft onlangs een beroerte gehad. Zo kunnen ze even een dagje weg en proberen de ellende even te vergeten van het jaar, hotel krijgen ze er van mij dan nog bij zodat ze op zaterdag weg kunnen en echt kunnen genieten in Maastricht.
All management is Strategic Management.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:46:01 #50
167923 appelsjap
All the above
pi_77801711
Ferarri rijden voor een 18 jarige vriend van me, gewoon omdat het kan!
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_77802492
Ik zou het indoor skydiven graag willen geven aan een goede vriendin van me.
Zij heeft de ziekte van Crohn, waardoor ze al een jaar lang bijna thuis zit, ze is pas 17, maar mist heel veel van haar school en eigenlijk heel veel van haar pubertijd.
Morgen krijgt ze voor de zoveelste keer onderzoeken en operaties waardoor ze weer hartstikke ziek in het ziekenhuis moet liggen een tijdje.
Ondanks dat allemaal blijft ze vrolijk en steunt ze de mensen om haar heen, haar zusje heeft dezelfde ziekte, maar zelfs daarvoor zet ze haar eigen gevoel opzij om haar vrolijk te maken. (Eigenlijk zou ik het ze gunnen om dit ook samen te gaan doen)
Ze heeft mij ooit verteld dat ze graag eens zou willen parachute springen, wat hier natuurlijk erg op lijkt.
Ik zou haar dit echt heel erg gunnen, zodat ze gewoon even weer echt kan lachen en zich levend voelen, even de zorgen van haar ziekte vergeten.

[ Bericht 3% gewijzigd door NrTH op 09-02-2010 12:16:28 ]
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:32:19 #52
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77803313
Ik zou graag het besturen van een vliegtuig willen winnen. Deze zou ik cadeau doen aan mijn opa omdat de man nu eenmaal verknocht is aan vliegen maar het helaas niet goed genoeg kan betalen om regelmatig te doen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 12:47:56 #53
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_77803924
Ik zou de fotoshoot weg willen geven aan een jongen met mooie groene ogen en gitzwart haar die een onwijs negatief zelfbeeld heeft en mogelijk door het zien van zijn eigen foto's eindelijk eens ziet dat hij aan elke vinger tien meiden kan krijgen als hij wat positiever naar zichzelf gaat kijken.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:10:17 #54
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_77804797
Ferarri rijden voor mijn vriend, omdat hij van me houdt... en ik van hem of course
Omdat hij me altijd steunt in alles wat ik wil en wat ik niet wil, in tijden waarin ik het door mijn gezondheidsomstandigheden soms behoorlijk moeilijk heb en hem het leven ook niet altijd gemakkelijk maak. Omdat hij nooit een centimeter van mijn zijde is geweken op momenten dat anderen keihard (zouden) wegrennen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:43:16 #55
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_77806157
Welk van bovenstaande cadeaus (1 kiezen!) zou je graag winnen en aan wie (en waarom?) zou je dat dan cadeau willen geven?

De Ferrari without a doubt. Mijn vader is al sinds ik hem ken (en dat is best lang ) verliefd op auto's. Hij is niet technisch genoeg om er veel aan te knutselen maar het bezichtigen van beurzen is een vaste prik in huize Kn0x. Het fan zijn van autorijden heeft hij aan mij geschonken, ook ik vind het heerlijk om in de auto te stappen en te rijden zonder doel. 10 uur vertrekken en we zien wel wanneer we terug komen. Mijn vader deed dat 'vroeger' altijd met ons.

En als je het dan over auto rijden hebt, komt de droom om in een supercar te rijden altijd weer naar boven. Touren in een Lambo, scheuren in een McClaren of touren in een Ferrari. Waarom niet...

Vandaar dat ik mijn vader de Ferrari zou willen schenken...
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_77806925
Ferrari rijden. Dit wil ik dan aan mijn Pa kado doen. We zijn pas verhuist en me pa heeft zich 2 jaar lang vol ingezet voor ons nieuwe huis met aardig wat negatieve dingen op het pad. Daarom vindt ik dat hij wel een leuke dag verdiend. En wat is er nou leuker voor een man als met een dikke sportwagen rijden
Pa, je verdient het !
  dinsdag 9 februari 2010 @ 14:38:04 #57
226833 SenArt
Het leven is wat je gebeurt
pi_77808162
Indoor Skydive voor 2 personen!

Mijn vriendin wil heel graag een keer skydiven met mij, maar ik heb hoogtevrees . Dus vandaar.
Terwijl je andere plannen maakt
pi_77814332
Wij (twee zussen en een broer) zouden de Ferrari rit graag als verrassing aan de vriend, en tevens autogek, van onze moeder willen geven
Ruim 10 jaar geleden leerde onze moeder hem kennen en een betere man had ze niet kunnen treffen. Ook al zijn wij niet zijn kinderen hij heeft ons, zelfs terwijl hij ons in onze puberteit leerde kennen , altijd als zijn eigen kinderen behandeld en gezien. Hij is er altijd voor ons als we hem nodig hebben, al moet hij daar soms midden in de nacht uren voor reizen, en daar kunnen we hem niet genoeg voor bedanken
Om dat toch enigszins te kunnen doen, en aangezien we alle drie nog studeren en geen geld hebben om hem zoiets leuks als een ferrari rit cadeau te doen, zou deze prijs perfect uitkomen
pi_77815201
Ik zou graag de Ferrari prijs willen winnen.Mijn broer is een echte echte autogek en kart dan ook fanatiek elke wedstrijd in de omgeving. Hiervoor heeft hij allemaal dingen al gekocht zoals helm, pakkie, laarzen, handschoenen en dergelijke en wint vaak prijzen op zondag races in Oldenzaal. Toch zou ik graag willen dat hij zoon kickass Ferrari kan besturen met mij als bijrijder aangezien ik nog niet mag rijden. Wij zijn beide arme studenten dus er zelf 1 kopen zit er op dit moment niet in haha en mijn broer verdient het echt, altijd behulpzaam met het helpen van mijn studie en ook als het wat minder gaat met hem is hij altijd vriendelijk tegen me. Laatst is het uitgegaan met zijn vriendin en ik hoop hem hiermee echt op te kunnen vrolijken zodat hij weer door kan gaan met zijn positieve leven!

Hopelijk kunnen jullie mijn broer deze geweldige prijs gunnen want hij verdient het echt!
pi_77815348
Ik zou graag zelf willen vliegen.

Het is altijd een droom geweest om eens zelf een vliegtuig te bestuuren in real-life(in plaats van Flight simulator). Een opleiding als piloot zat er helaas niet in met een VMBO-t opleiding. toch nog de ervaring van een piloot ervaren zou geweldig zijn.
pi_77818151
Ferrari rijden, deze zal ik dan aan de heer M. Schumacher overhandigen want er gaat toch niets boven een Ferrari?
pi_77828357
Ondanks de vraag fout geformuleerd is, antwoord ik hem toch.

"Welk van bovenstaande cadeaus (1 kiezen!) zou je graag winnen?"
- Zelf een Ferrari 328 GTS of 348 TB besturen!

"en aan wie?"
- Ikzelf.

"en waarom?"
- Omdat ik niet durf te vliegen, hoogtevrees heb, niet van grotten houd en al helemaal geen fotoshoot van mijzelf wil hebben.

"zou je dat dan cadeau willen geven?"
- Het zal zeker een verrassing zijn als ik win.
pi_77836525
Brunchen in een grot,

ik zou dit kado aan mijn vriendin geven, helaas wonen we ver van elkaar vandaan en is de afstand niet altijd even leuk. een leuke kado zoals dit geeft ons weer een beetje hoop.
-mRc-
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:20:31 #64
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_77837364
Ferrari rijden,

Ik zou deze prijs cadeau doen aan mijn neefje Ferry en zijn vader Arie. Zoals wel aan de namen af te leiden valt is mijn ome Arie namelijk een ontzettende Ferrari-fan, welke naast de naam van mijn neefje verzonnen te hebben bijvoorbeeld ook elke Formule 1 race met een rood petje op de bank TV zit te kijken

Het lijkt me fantastisch om hem/hen te kunnen verrassen met dit fantastische cadeau!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_77838013
- Zelf een Ferrari 328 GTS of 348 TB besturen! (1 persoon)

Wie: aan mezelf

Waarom: Omdat ik net vader ben geworden en graag een voorsprong neem op mijn midlifecrisis over 8 jaar

Begrip:

Een midlifecrisis is een emotionele staat van twijfel en onrust. Een persoon voelt zich oncomfortabel worden bij de gewaarwording dat zijn of haar leven half voorbij is. Het leidt over het algemeen tot een bezinning en zelfreflectie op wat men heeft gedaan met zijn of haar leven tot dat moment. Vaak gaat het gepaard met gevoelens dat men niet genoeg heeft bereikt, in welke zin dan ook. Mensen die een midlifecrisis ervaren klagen vaak over verveling of afgestompt zijn met hun baan, hun partner en hun sociale contacten. Men voelt een sterke aandrang om, soms ingrijpende, wijzigingen aan te brengen in deze levensgebieden

Kenmerken:

Mensen die aangeven in een midlifecrisis te zitten geven vaak een aantal kenmerken aan. Deze kenmerken zijn onder andere: een zoektocht naar een niet nader bepaald levensdoel of een vage droom; een sterke behoefte om zich (weer) jong en vitaal te voelen; het aanschaffen van ongebruikelijke of kostbare zaken zoals kleding, een snelle of dure auto of motorfiets, juwelen, hebbedingen e.d.

Aangezien ik dus een wolk van een dochter heb gekregen en daar al mijn geld aan ga spenderen, zal zo'n auto voor mij dus echt toekomst muziek blijven
pi_77838764
Brunchen in een grot.

Mijn ouders zijn inmiddels ruim 8 jaar pleegouders en hebben daardoor continu een klein hummeltje liggen/huilen/kruipen/lopen waar veel tijd(en natuurlijk ook wel de nodige kosten) in gaat zitten. Dit zorgt er, samen met 3 thuis wonende eigen kinderen(en nog een vierde tijdens het weekend), voor dat ze niet veel leuke dingen voor zichzelf kunnen doen. Ik denk dat ze een mooi uitje in de vorm van deze brunch zeker hebben verdiend!
pi_77838810
Brunchen in een grot voor 2 personen!

Gezellig met een oud collega brunchen om het in het verleden verbroken contact weer te herstellen.
Door een relatie die vervolgens op een echtscheiding strandde, ben ik helaas in de tussentijd het contact verloren met vrienden. Op deze manier zou ik weer het contact op willen bouwen en haar een brunch aan willen bieden zodat we de vriendschap weer op kunnen bouwen!
pi_77839861
Ferrari rijden zonder twijfel
pi_77840238
Wat leuk! Ik wil graag een fotoshot winnen. Deze ga ik niet zelf gebruiken (ja doei, vrijwillig op de foto). Hij is voor een vriendin. Deze geef ik alleen omdat ik er visagie bijzit, zodat d'r wallen bijgewerkt kunnen worden.
Ze heeft namelijk een ontzettend schattige dochter die erg slecht slaapt. Dit duurt al maandenlang. Ze gaat van van arts naar dokter naar psychiater naar dokter naar therapeut naar wachtlijst naar kastje naar dokter naar muur naar dokter naar niet-werkend-telefoonnummer naar therapeut naar kastje naar psychiater. En uiteindelijk blijkt (dat is de stand van zaken nu, als er niet weer iets verandert) dat ze naar een slaapcentrum moest. Een slaapcentrum dat twee weken lang niet bereikbaar was. Ja, ze lagen daar zeker te slapen.
Waarschijnlijk moet haar dochter daar gaan slapen. Gigantisch probleem, want het meisje is mega-autistisch en raakt al van slag van een minimale verandering. Laat staan als ze daar 'intern' moet. Ik wil er zelf niet aan denken, laat staan dat het je eigen kind is.
Moeder slaapt dus al maanden niet of bij dochter in bed of in de trein of op het werk.

Het lijkt me erg fijn als ze iets voor zichzelf heeft. Dat ze zelf in het middelpunt van de belangstelling staat, dat kan ze wel gebruiken. En met de visagie kan een fotoshoot goed. Zijn de wallen weg he.

Jullie mogen de prijs rechtstreeks naar haar doorsturen, want ze post hier soms ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77840817
indoor skydiven met 2 personen.... Jaren geleden mijn meisje ontmoet bij eenklimcurus waar ik ook naar beneden dook, omte kijken of ze me wel goed vasthield... en zij schoot een stuk de lucht in (ze is een stuk lichter dan ik).

Na al die tijd is het natuurlijk weer leuk om iets spannends samen te doen... maar dan zonder touwen deze keer...
pi_77848733
Ik zou de brunch aan mijn vriendin willen geven omdat we a.s. maandag, 2 maanden samen zijn en dit als verrassing zou schenken.
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:39:32 #72
74764 YggY
Fok!-stokker 17
pi_77849957
Ferrari rijden, en die geef ik weg aan mijn autogekke neef... omdat ik er zelf niet in pas, met mijn 2m lange lijf.
Believe the Unbelievable. Believe Me. [THe MaTRiX]
pi_77853208
Ferrari rijden,

Al die andere snijden toch geen hout man!! Je kan een aap wel die ring om doen, maar blijven apen he?
Ik gun mezelf wel eens een cadeautje, ik ben van nature meer een gever, tijd om de andere kant eens te bekijken!:)
Ik ben een superster want ik drink jupiler!
pi_77853789
Starshoot photoshoot -> voor mijn vrouw, omdat ze zo prachtig mooi zwanger is!
pi_77861916
Voor een maat van me: Indoor Skydive
Het wil niet echt lukken met de dames maar loopt toch altijd met zijn hoofd in de wolken (Respect!). Tijd om een keertje goed uit te waaien voor hem. En omdat ik zo een toffe maat bent, neemt hij mee natuurlijk mee.....?

Voor myself: Starshoot Fotoshoot
Nu een jaartje vrijgezel na 8 jaar maar loop nog steeds een beetje een gebroken hart. Helemaal na het zien van haar "hyves" profiel foto (dodelijk!). Tijd voor wat actie om wat nieuws te ondernemen en zo`n fotoshoot is precies waarmee ik mij kan onderscheiden.
Ik ben helaas niet zo fotogeniek en om een keer een professionele shoot mee te maken lijkt me KICKEN!

oh ja: ook wel cool voor een nieuwe hyves profiel foto
pi_77863541
ferarri rijden

voor me pa.....

voor heel veel redenen.............
pi_77868676
Brunchen in een grot.

Ik wil dat mijn vrouw aanbieden omdat we op 11 maart 12,5 jaar getrouwd zijn (mijn g(r)od wat lang al )
Maar het voelt als 2,5 jaar . Aangezien we dat niet kunnen vieren (financieel gezien) zou zo'n brunch echt het einde zijn!
pi_77874349
In een Ferrari rijden voor mijn man!

Hij is een groot Ferrari-fan en heeft dit cadeau al eens aangeboden gekregen van mij! Door allerlei vervelende omstandigheden kon dit helaas niet doorgaan!
Ik gun het hem van harte na een heel moeilijk jaar voor hem, voor mij en voor ons huwelijk! Inmiddels gaat het weer helemaal de goede kant op.
Altijd blijven lachen... :)
  donderdag 11 februari 2010 @ 12:09:56 #79
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_77878100
Ik zou graag de ferrari rijden winnen. MM loopt altijd te miepen dat alstie ooit veel geld heeft, hij een ferrari wil, gewoon om erin te rijden.

Nou, dan hoeft ie nu geen ferrari te kopen, kan die mooi een cadeau voor mij halen, en mij hij in die ferrari sjeesen

En dan geef ik het als we 5 jaar samen zijn dit jaar, is het extra kek

[ Bericht 0% gewijzigd door Qwea op 11-02-2010 12:27:10 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 11 februari 2010 @ 13:08:11 #80
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_77880222
Ferrari rijden.

Voor een goede kennis. Gewoon, omdat Ferrari geweldig is!
pi_77881010
Ferrari, aan mijn toekomste vrouw ( ). omdat ik in een Ferrari wil trouwen
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77884231
  • Zelf een vliegtuig besturen!
    Ik zou het graag aan mijn man willen geven. Hij is al zijn hele leven gék op vliegtuigen en wilde altijd erg graag piloot of luchtverkeersleider worden. Helaas zijn zijn ogen erg slecht en heeft hij zijn dromen moeten laten varen. Dit lijkt me zo ongeveer het allermooiste kado dat hij kan krijgen! Hij verdient het, want hij houdt het dit jaar al 10 jaar met mij uit
  • Een beetje vreemd, maar wel lekker
    pi_77886397
    - Zelf een vliegtuig besturen!

Geven aan een vriend van me, hij wou altijd vliegen maar is afgekeurd wegens zijn ogen. Dit lijkt me top cadeau om toch het 'piloten' gevoel te krijgen.
      † In Memoriam † donderdag 11 februari 2010 @ 16:34:05 #84
    187254 Giertje
    lets all make believe
    pi_77887972
    ferrari rijden voor mijn broertje
    hij is ten eerste een groot ferrari fan
    ten tweede omdat ik het hem gun
    hij heeft een paar moeilijke jaren gehad met epeleptie en zijn diabetes
    Life is what happens when youre busy making other plans
    Det Som En Gang Var
    I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
    pi_77910253
    Ferrari rijden, voor mezelf.

Ik wil nou toch wel eens weten of mijn Golf Cabrio ook echt sneller is dan een Ferrari 328/348

Bouwverslag VW Golf 1 cabrio 1.8 20vt, part II

[ Bericht 20% gewijzigd door kevin20vt op 12-02-2010 12:40:56 ]
    pi_77913544
    Ik zou de prijs Ferrari rijden willen geven aan m'n maat.

Hij loopt zo op te scheppen over zijn "vele" PK's in zijn golfje met een powerbox/chip dinges. Na het rijden in die Ferrari kan die achter komen wat veel PK's zijn! Heb ik op de volgende verjaardag een beetje rust.....
      zondag 14 februari 2010 @ 11:30:06 #87
    256169 scarback
    De man met één sok
    pi_77978251
    Ferraririjden voor een maat van me die nog geen rijbewijs heeft (hij is ruim over de 20) als ultieme verneukactie.
    Eerst kijken, dan zeiken
    pi_77978561
    Naar De Grotten Brunchen met mijn allergrootse Liefde, Waarom? Hij heeft een 5 voudige bypass gehad en giga zwaar jaar achter de rug. Met hem wil ik fonkelen tussen die honderden kaarsen en genieten van het moment dat ie er nog steeds is. Een onvergetelijke herinnering voor altijd. Een verrassing om nooit te vergeten....
    pi_77980439
    Daar hoef ik niet heel lang over te verzinnen
    zou graag de Indoor Skydive voor 2 personen winnen.
    Aangezien zoonlief er alsmaar over loopt te zeuren
    dus hopenlijk gaat het namens julllie en Kadopagina.nl
    echt gebeuren!
    pi_77983870
    Ik zal graag kans willen maken op de Fotoshoot!

Één dag uit mijn leven beleven als een echt glamourvrouw en volop geniet van al het allure, stijl en vooral, met veel make-up en grote handtassen. Zal wel eens willen ervaren hoe het voelt om als een echte glamour vrouw behandeld te worden. En deze glitter en glamour ook op de fotos te willen vast leggen
      zondag 14 februari 2010 @ 14:54:05 #91
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_77984256
    De Ferrari rijden voor mijn vriend.

Waarom? Omdat hij zo verschrikkelijk lief is en goed voor me zorgt, en dat ook bleef doen toen ik in december een miskraam had en wekenlang volstrekt onmogelijk was.
    Ongeacht of ik nou uit frustratie regelrecht uit de Exorcist leek te komen, of van verdriet niet meer uit bed wilde komen bleef hij lief, zorgzaam en geduldig.

En ik weet dat hij het geweldig zou vinden als hij met een Ferrari zou mogen rijden.
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
    pi_77985080
    Indoor skydive voor 2 personen

Ik zou dit kado aan mijn vriend geven en hopen dat hij mij mee neemt. We houden van spannende belevenissen - 'it keeps us alive and in love'.
    pi_77985135
    Zelf een vliegtuig besturen

Ik heb het zelfs een keer gedaan maar mijn vriendin nog niet dus ik zou graag aan haar dit kado aanbieden (met beste Happy Valentine's wensen).
      Moderator zondag 14 februari 2010 @ 15:30:05 #94
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77985214
    Starshoot Fotoshoot voor 1 persoon!
    Voor mijn zus, ze heeft, samen met haar man, een plantenkraam op de Bloemenmarkt, maar door de kou van de laatste tijd heeft ze heel wat te verduren gehad, weinig klanten plus de hele dag kou lijden. Ze kan het eventueel ook aan haar dochter van 14 geven, die vindt dat soort dingen ook geweldig.
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
    pi_77986618
    Zelf een vliegtuig besturen! En dat zou ik dan kado geven aan mijn lieve, uitdagingen aangaande zoon. Hij zit vol levenslust en doet graag net die dingen die (voor ons) niet alledaags zijn.
      zondag 14 februari 2010 @ 17:05:25 #96
    98135 TeleluvR
    Maar een Gretsch is ook goed!
    pi_77987863
    -edit-

Zie hieronder

[ Bericht 84% gewijzigd door Greys op 14-02-2010 17:14:55 ]
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 februari 2010 @ 17:14:14 #97
    163650 Greys
    pi_77988121
    Zie TT, inzendingen only Vragen en opmerkingen mogen in het wedstrijdtopic zelf:
    [WIN] Ferrari rijden, vliegen en meer (LAATSTE DAG!)
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zondag 14 februari 2010 @ 17:50:37 #98
    52493 Prowl
    IMAGE GOES HERE
    pi_77989463
    Maakt mij geen bal uit als ik het toch moet weg geven

Als ik het zelf mag doen ben ik blij met maakt-niet-uit-alles-is-leuk
    Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 februari 2010 @ 17:56:37 #99
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_77989659
    Brunchen in een grot voor 2 personen! dat is een cadeau dat ik graag aan mn ouders zou willen geven, die in moeilijke tijden steeds voor me klaar staan. Me door een ziekteperiode heen slepen. En me steunen aan alle kanten.
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
    pi_77989692
    Ferrari rijden,

Dan zou ik het aan mezelf schenken, omdat het me gewoon een vette ervaring lijkt om eens in een snelle auto te rijden in plaats van 'altijd' maar in een normale auto, zou dit wel een erg toffe actie zijn!

Ook wil ik wel eens kijken of je gezicht echt betrekt als je knalhard optrekt
    pi_77990359
    Welk van bovenstaande cadeaus (1 kiezen!) zou je graag winnen en aan wie (en waarom?) zou je dat dan cadeau willen geven?**

Ik zou heel graag de 'indoor skydive voor 2 personen' willen winnen. Ik zou dit cadeau doen aan mijn vader en moeder, dit om een aantal redenen. Mijn vader is op 12 februari 49 geworden. Ik feliciteer hem al een aantal jaar met zijn 'bijna vijftigste' verjaardag, maar dit jaar is het echt zo ver. Helaas kon ik dit jaar niet op zijn verjaardag zijn, omdat ik tijdelijk in Denemarken woon. Nou had ik op zijn verjaardag mijn moeder (die dit jaar ook 49 wordt) aan de telefoon, die vertelde dat ze binnenkort op aandringen van mijn vader op motorrijles gaat, samen met mijn vader. Een paar weken geleden is een oom overleden, die een kleine erfenis heeft achtergelaten en mijn vader vond dit een goed doel voor de erfenis. Ik heb me kapot gelachen! Hij is op dit moment het schoolvoorbeeld van een midlifecrisis (heeft zelfs een rode broek gekocht) en mijn moeder doet gezellig mee.

Een andere reden is dat mijn vader vorig jaar voor mijn moeder een uitje van een paar dagen naar Texel heeft georganiseerd. Hij had dit al weken geplanned staan en had allerlei dingen georganiseerd (parachutespringen, windbuggyen etcetera) Een aantal weken vantevoren begon hij met het sturen van hints. Mijjn moeder deed het af als reclame voor een reisbureau, maar na een paar weken viel het kwartje. Ze zijn samen naar Texel gegaan en hebben een heel fijn weekend gehad, maar helaas is het parachutespringen toen niet doorgegaan wegens het slechte weer.

Ik heb een hele toffe papa en mama die mij alle kansen die ik kreeg, hebben laten grijpen. Ik ben nu bijna 23 en daarom wil ik ze nu graag deze kans geven. Een bedankje voor alle keren dat mijn vader met me meeging in de achtbaan, mijn moeder klaarstond met spuugbakjes en limonade, mijn vader (toen ik net mijn rijbewijs had) tijdens de eerste keer ijzel zei: kom op, we gaan rijden!, de stiekeme slipcursus op het parkeerterrein van de gamma, mijn moeder die klaarstond met de handdoek toen ik uit de kano viel en ga zo maar door. Ik zie het nu al voor me dat mijn moeder, al dagen vantevoren nerveus, na deze ervaring trots haar certificaat naast de TV hangt en dat mijn vader, minder nerveus ingesteld, thuiskomt en woorden gebruikt als 'gaaf', 'kicke' en 'boemlauw' Nu lijkt vliegen of ferrari rijden misschien een betere optie voor een thrillseeker als mijn vader, maar ik wil graag dat hij deze ervaring met mijn mama kan delen Ook lijkt het me fantastisch om mijn moeder een keer iets te laten doen dat ze eigenlijk niet goed durft, maar wel heel graag zou willen. Daarom!
      zondag 14 februari 2010 @ 18:35:47 #102
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77990805
    Wat: Zelf een vliegtuig besturen.
    Voor wie: Voor mijn man.
    Waarom: Omdat hij het al 9 jaar met mij uithoudt
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_77991942
    *wederom verkeerde topic*

[ Bericht 88% gewijzigd door Tammymara op 14-02-2010 19:10:18 (foutje!) ]
    pi_77992446
    een vliegtuig besturen maar wel voor mijn schoonmoeder
    pi_77992612
    Zelf een vliegtuig besturen

Ik zou dit cadeau graag geven aan mijn vader.
    Hij doet alles voor me en geeft me de mooiste cadeaus en nu wil ik eens een groot cadeau aan hem geven, zijn droom om te vliegen.
      zondag 14 februari 2010 @ 19:30:09 #106
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_77992775
    Zelf een vliegtuig besturen! (1 persoon)

Voor ons pap, omdat appel.
    Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
    [b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
    6 eien
      zondag 14 februari 2010 @ 19:53:40 #107
    12903 Pagan
    Volenti non fit iniuria.
    pi_77993657
    Brunchen in een grot!

Om cadeau te geven aan mijn vrouw, dan mag ik vast ook mee. Na een gecompliceerde enkelbreuk in het najaar van 2008 is ze nu (als het goed is) voor de laatste keer daaraan geopereerd. Maastricht is zo ver weg vanuit noordoost Groningen dat we er wel een weekendje weg van moeten maken, kortom, een prima excuus om weer eens wat leuks te gaan doen na een moeilijke tijd.
    Old moderators never die, they just smell that way!
    Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
    En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
    Bullie is thuis X-Rated Epic fail
    pi_77993696
    Zelf een vliegtuig besturen!

Voor m'n vader natuurlijk want hij loopt altijd met zijn hoofd in de wolken!
    pi_77994261
    Ik zou graag een indoor skydive voor twee personen willen winnen, om samen met mijn vriend uit te proberen!

Een skydive opzich lijkt mij echt enorm gaaf, maar volgens mij zou ik die stap uit het vliegtuig nooit durven wagen Schijtlijster pur sang! En eigenlijk vind ik dat ik gewoon eens een keer iets moeten gaan doen, want als ik eenmaal bezig ben vind ik het vast super! Oh, en ik neem mijn vriend mee omdat hij de allerliefste is!
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_77994693
    Ik zou mijn moeder graag zelf een vliegtuig zien besturen. Waarom: omdat ze altijd zegt bang te zijn voor grote hoogten, maar het volgens mij stiekem best leuk vindt. En omdat het een ontzettend stoer verhaal zal zijn voor haar kleinkinderen en daar heeft ze alles voor over. Als ze wint hang ik op de vleugel met de camera om alle momenten mee te pikken!
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      maandag 15 februari 2010 @ 00:03:30 #111
    286804 NietOpHetIjs
    NIET OP HET IJS KOMEN
    pi_78006512
    net te laat
    het is nog niet stevig genoeg denk ik zo
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 februari 2010 @ 00:06:34 #112
    163650 Greys
    pi_78006640
    Bedankt voor de inzendingen!

De komende dagen zal er gestemd gaan worden door de PR crew en de uitslag zal hier bekend worden gemaakt:
    [WIN] Ferrari rijden, vliegen en meer (LAATSTE DAG!)
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')