Welk van bovenstaande cadeaus (1 kiezen!) zou je graag winnen en aan wie (en waarom?) zou je dat dan cadeau willen geven?**
Ik zou heel graag de 'indoor skydive voor 2 personen' willen winnen. Ik zou dit cadeau doen aan mijn vader en moeder, dit om een aantal redenen. Mijn vader is op 12 februari 49 geworden. Ik feliciteer hem al een aantal jaar met zijn 'bijna vijftigste' verjaardag, maar dit jaar is het echt zo ver. Helaas kon ik dit jaar niet op zijn verjaardag zijn, omdat ik tijdelijk in Denemarken woon. Nou had ik op zijn verjaardag mijn moeder (die dit jaar ook 49 wordt) aan de telefoon, die vertelde dat ze binnenkort op aandringen van mijn vader op motorrijles gaat, samen met mijn vader. Een paar weken geleden is een oom overleden, die een kleine erfenis heeft achtergelaten en mijn vader vond dit een goed doel voor de erfenis. Ik heb me kapot gelachen! Hij is op dit moment het schoolvoorbeeld van een midlifecrisis (heeft zelfs een rode broek gekocht) en mijn moeder doet gezellig mee.
Een andere reden is dat mijn vader vorig jaar voor mijn moeder een uitje van een paar dagen naar Texel heeft georganiseerd. Hij had dit al weken geplanned staan en had allerlei dingen georganiseerd (parachutespringen, windbuggyen etcetera) Een aantal weken vantevoren begon hij met het sturen van hints. Mijjn moeder deed het af als reclame voor een reisbureau, maar na een paar weken viel het kwartje. Ze zijn samen naar Texel gegaan en hebben een heel fijn weekend gehad, maar helaas is het parachutespringen toen niet doorgegaan wegens het slechte weer.
Ik heb een hele toffe papa en mama die mij alle kansen die ik kreeg, hebben laten grijpen. Ik ben nu bijna 23 en daarom wil ik ze nu graag deze kans geven. Een bedankje voor alle keren dat mijn vader met me meeging in de achtbaan, mijn moeder klaarstond met spuugbakjes en limonade, mijn vader (toen ik net mijn rijbewijs had) tijdens de eerste keer ijzel zei: kom op, we gaan rijden!, de stiekeme slipcursus op het parkeerterrein van de gamma, mijn moeder die klaarstond met de handdoek toen ik uit de kano viel en ga zo maar door. Ik zie het nu al voor me dat mijn moeder, al dagen vantevoren nerveus, na deze ervaring trots haar certificaat naast de TV hangt en dat mijn vader, minder nerveus ingesteld, thuiskomt en woorden gebruikt als 'gaaf', 'kicke' en 'boemlauw'

Nu lijkt vliegen of ferrari rijden misschien een betere optie voor een thrillseeker als mijn vader, maar ik wil graag dat hij deze ervaring met mijn mama kan delen

Ook lijkt het me fantastisch om mijn moeder een keer iets te laten doen dat ze eigenlijk niet goed durft, maar wel heel graag zou willen. Daarom!