Noquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:57 schreef Monopoly het volgende:
Donthate, moet je niet chicky's hosselen in de kroeg vanavond ?
...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:14 schreef kutkabouter het volgende:
ik las kankernet, bij die kamernet banner
whazzup gabbertquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:17 schreef porsche1 het volgende:
Dit topic is niks zonder mij, dus hallo dan maar negertjes.
Moet ik wegquote:
Hallo battie boyquote:
Weet ik nietquote:
haaiquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:23 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Weet ik niet
Maar ik ben kots misselijk
30 days of night is een kut film
En hoi lysdexie
alweer heb je soms een jaar voorraadquote:
oh haha oke dan hoeft mn vraag ook niet meerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:23 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Weet ik niet
Maar ik ben kots misselijk
30 days of night is een kut film
En hoi lysdexie
Doet mn hond ook eleensquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:25 schreef Torrio het volgende:
De hond ligt te dromen, volgens mij rent hij in z'n slaap, ziet er niet uitjammer dat ik het niet kan filmen
Nee is nog over van gisterenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
alweer heb je soms een jaar voorraad
Vertelquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:25 schreef donthate het volgende:
[..]
oh haha oke dan hoeft mn vraag ook niet meer
Daar is zon filmpje van op internet, dat ie dan ineens keihard tegen de muur aan rentquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:25 schreef Torrio het volgende:
De hond ligt te dromen, volgens mij rent hij in z'n slaap, ziet er niet uitjammer dat ik het niet kan filmen
die zag ik op dumpert een keer, wacht!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Daar is zon filmpje van op internet, dat ie dan ineens keihard tegen de muur aan rent
aah okeequote:
quote:
quote:
Dat is nou het laatste waar ik op had geletquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:30 schreef Lysdexie het volgende:
Kijk die dikke piemel van die hond op 't laatst![]()
![]()
![]()
Dat is zn staartquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:30 schreef Lysdexie het volgende:
![]()
![]()
Staartquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:30 schreef Lysdexie het volgende:
![]()
![]()
Jag har en tjock snobbquote:
Ik tijdens het zweten . . .quote:
Je hebt een kleine penis?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jag har en tjock snobb
dat is zweeds
HOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooiquote:
Het moest trouwens zijn 'een dikke kleine penis' zie ik nu.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het moest trouwens zijn 'een dikke kleine penis' zie ik nu.EN IK HEB GEEN PENIS
Dat zie ik in je fotoboekquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het moest trouwens zijn 'een dikke kleine penis' zie ik nu.EN IK HEB GEEN PENIS
Jag vill knullar.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat had iemand me geleerd ooitvoor de rest ben ik bijna alles vergeten
Ik vind Joy niet zo mooiquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:36 schreef Pixie. het volgende:
Hoi allemaaaal
Ik kyk my name is earl
En ik zou joy wel geven
Ik zou dr niet uit mn bed trappenquote:
wat heb je hier danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:38 schreef Giertje het volgende:
laat maar ik ga geen uur fietsen voor wat ik hier ook heb
Liever joyquote:
quote:
hiernaast me genoeg bier daar ga ik niet voor naar de andere kant van apeldoorn fietsen bedoeld ikquote:
quote:
Betekend dat niet dat jij dat moest doen?quote:
Watquote:
Jag är på en date med din söta mammaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
Betekend dat niet dat jij dat moest doen?![]()
ik moet maar stoppen met zweeds praten
is dat zoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:44 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Oei, een spelfout in je ondertitel., HET VALT OP![]()
Ik ken hetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk die nagels
Die kijkt best evil op die onderstequote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk die nagels
waddan?quote:
Hij is de duivel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die kijkt best evil op die onderste
Ik ben al een jaar gestoptquote:
quote:
Maar zo spreken wij het hier niet uitquote:
Ik amper. Eens in de zoveel maanden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:46 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar gestopt![]()
Ik rookte er 6 per dag
[..]![]()
Dan gaat de bruiloft nog doorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik amper. Eens in de zoveel maanden.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:46 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Maar zo spreken wij het hier niet uit
Ik vind het wel goed zo
Laatste keer was ergens in oktober of november.quote:
Jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:48 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Met een Wormerveerster accent:
Ik heppie vekering
Nee man, ik had een plaatje als reactie gedaan, maar hij wilde nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
welke link bedoel je ?
Die van tinypic.
Sorry maar ben beetje weg
Me lapjeskat is mooier volgens velen, maar die is echt me maatjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:51 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee man, ik had een plaatje als reactie gedaan, maar hij wilde niet![]()
Je poes is mooi hoor
Hey heb je mijn andere tattoo al gezien?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:53 schreef Pixie. het volgende:
Wat is V for Vendette nou weer?
Ja er staat een nieuwequote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:55 schreef Pixie. het volgende:
Aaah oke
nah
Ik kijk my name is earl
En ik had toch een bericht in je fobo achtergelaten
of je tattoo?
Tijd voor een dutjequote:
Mijn lenzen te lang in.quote:
Ik ben te lui om mijn bril te halen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zet dan een bril op ofzo kan helpen
Er kan ook gewoon een mug in hebben gestoken hoorquote:
2de foto van boven.quote:
Dan ben je echt luiquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn lenzen te lang in.![]()
[..]
Ik ben te lui om mijn bril te halen.
Verdorie je verbreekt mijn combooooquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2de foto van boven.
Eigenlijk zou ik de rest er ook bij moeten zetten, maar ik ga het toch veranderen
2 tot nu. Dan gaan ze pijn doen. Voornamelijk omdat het donker is en mijn laptop fel.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2de foto van boven.
Eigenlijk zou ik de rest er ook bij moeten zetten, maar ik ga het toch veranderen
Is het moeilijk om op zo'n gitaar te leren spelen?quote:
Dat is niet zo heel lang tochquote:Op zondag 7 februari 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
2 tot nu. Dan gaan ze pijn doen. Voornamelijk omdat het donker is en mijn laptop fel.
Nee, maar het komt doordat mn beeld fel is.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel lang toch
of heb je ze pas net?
Je moet er wel gevoel voor hebben.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Is het moeilijk om op zo'n gitaar te leren spelen?
Het mijne ook maar ik heb geen last gelukkigquote:Op zondag 7 februari 2010 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar het komt doordat mn beeld fel is.
quote:
Dat is mijquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Verdorie je verbreekt mijn comboooo
Aah oke okequote:Op zondag 7 februari 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je moet er wel gevoel voor hebben.
Maar ik ben er mee gestopt.
Handen kapot gehad en druk met werk helaas.
Al zou ik het wel weer willen oppakken
quote:
Heb nu een minderjarig meisje op mijn stok zitten...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:57 schreef Monopoly het volgende:
Donthate, moet je niet chicky's hosselen in de kroeg vanavond ?
Ik heb een halfjaar pakket maar ik wissel ze om de twee maanden volgens mij.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Het mijne ook maar ik heb geen last gelukkig
ik had eerst mn lenzen 2.5 maanden in omdat ik te lui was een afspraak met de opticien te maken
Niet als je in Geleen woontquote:Op zondag 7 februari 2010 00:05 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Heb nu een minderjarig meisje op mijn stok zitten...
Ben ik nu strafbaar?
Dat is helemaal niet goedquote:Op zondag 7 februari 2010 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een halfjaar pakket maar ik wissel ze om de twee maanden volgens mij.
Je speelt ook COD terwijl er een 15-jarig breezersletje aan je penis zuigt?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:05 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Heb nu een minderjarig meisje op mijn stok zitten...
Ben ik nu strafbaar?
hoertquote:
Ik wissel ze morgen wel voor mijn laatste paar.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet goed
maar ik vergeet steeds op welke dag ik nieuwe in moet doen en dan houd ik ze maar in
Ik ken een zeer goede leraar.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Aah oke oke
Ik ga er de 15e eentje kopen
Nog nooit op gespeeld op zo'n ding
Maar ik wil het zo graag leren
Welke sterkte heb je?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wissel ze morgen wel voor mijn laatste paar.
Ik zie het nog welquote:Op zondag 7 februari 2010 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geleen is voor homo's
Sittard
Wat voor gitaar ?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:09 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel
als eerste moet ik dat ding halen
Ik heb links -2 en rechts -4.25quote:
Dat lijkt me zo kut, ik hoef er geen rekening mee te houden in welk bakje ik ze rot.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb links -2 en rechts -4.25
Ik ken niemand anders bij wie de ogen ook zoveel verschillen
Dezequote:
Ik doe ze ook echt te vaak verkeerd om inquote:Op zondag 7 februari 2010 00:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo kut, ik hoef er geen rekening mee te houden in welk bakje ik ze rot.
ik heb ook versterker/quote:
Ik hoop voor je dat je zachte lenzen hebt, harde lenzen en boksen is geen goede combinatiequote:Op zondag 7 februari 2010 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is wel handig lenzen
Soms zie ik niks met boksen
Verdediging niet VOOR je ogen doenquote:Op zondag 7 februari 2010 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is wel handig lenzen
Soms zie ik niks met boksen
Ja ik ben even weg, dat kijkenquote:Op zondag 7 februari 2010 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
Dit is het mooiste deel van V for Vendetta!
Dankeequote:Op zondag 7 februari 2010 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb ook versterker/
Een Marchall
Ik had een London city maar die heb ik verkocht
Verder leuk ding
Ja voor het te leren is het prima.quote:
Heeft een aardig centje gekost waarschijnlijk?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja voor het te leren is het prima.
Ik heb me meteen een Ibanez gekocht ( fotoboek )
Nu staat hij er voor de show
quote:Op zondag 7 februari 2010 00:16 schreef Lysdexie het volgende:
Kut, m'n prullenbak zit vol
[ afbeelding ]
Ja ik weet het alleen niet meer.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:17 schreef Torrio het volgende:
[..]
Heeft een aardig centje gekost waarschijnlijk?
Zou ik ook zeker niet doen! Ik heb er nu 2 staan, allebei matig maar met een aardige Roland versterker en er komt prima geluid uit.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:18 schreef Pixie. het volgende:
nah ik betaal voor die hele set nu 179 euro
Hoef niet gelijk zo'n hele dure
Het is meer om mee te oefenen
Ja en ik wil ook niet dat ik het straks allemaal voor geen reet op pakquote:Op zondag 7 februari 2010 00:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
Zou ik ook zeker niet doen! Ik heb er nu 2 staan, allebei matig maar met een aardige Roland versterker en er komt prima geluid uit.
Als je beter bent kun je nog altijd duuredere komen.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:18 schreef Pixie. het volgende:
nah ik betaal voor die hele set nu 179 euro
Hoef niet gelijk zo'n hele dure
Het is meer om mee te oefenen
Wel leuk voor te showenquote:Op zondag 7 februari 2010 00:21 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja en ik wil ook niet dat ik het straks allemaal voor geen reet op pak
En dan met zo'n dure gitaar zit
We hebben alleen maar gitaristen hierquote:Op zondag 7 februari 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je beter bent kun je nog altijd duuredere komen.
Daarna beginnen we band
Ik word net zo goed als Orianthiquote:Op zondag 7 februari 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je beter bent kun je nog altijd duuredere komen.
Daarna beginnen we band
Ik wil zingen !quote:Op zondag 7 februari 2010 00:21 schreef Torrio het volgende:
[..]
We hebben alleen maar gitaristen hier
Voor mannen is het zonde dat je op vrouwen valt.quote:
Juist!quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voor mannen is het zonde dat je op vrouwen valt.
Inderdaadquote:Op zondag 7 februari 2010 00:26 schreef aight1 het volgende:
JA verdomme nog 10 minuten en dan reclame
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 00:29 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hey! Ik heb hier tijdelijk ook zo 1, maar toch weer niet. Moment..
Je weetquote:
HAAHHA WAT EEN POEPIEquote:Op zondag 7 februari 2010 00:30 schreef Torrio het volgende:
[ afbeelding ]
19 weken hier, hij is nu wat ouder al.
Ik mis sigarettenquote:Op zondag 7 februari 2010 00:31 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je weet![]()
Ik wist dat iemand het zo zeggen
Je broek is assymetrischquote:Op zondag 7 februari 2010 00:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is hij lief.
Let niet op mijn zomersokken
Whaha, 'mot je?'quote:Op zondag 7 februari 2010 00:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is hij lief.
Let niet op mijn zomersokken
Sorry cam leegquote:Op zondag 7 februari 2010 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu ga ik een fto van mijn hond maken !
quote:Op zondag 7 februari 2010 00:31 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je weet![]()
Ik wist dat iemand het zo zeggen
Nee ik niet, KabouterBatsgraagquote:Op zondag 7 februari 2010 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar woon je in geleen.
broek is fijn
Wat zijn dat voor peuken?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dit liggen, doe er alleen niks mee.
Maar dan wel dit pakje.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dit liggen, doe er alleen niks mee.
Aaaaaahhhhh die laatstequote:Op zondag 7 februari 2010 00:34 schreef Pixie. het volgende:
Mijn kat
[ afbeelding ]
Toen ie nog klein was
[ afbeelding ]
Ziet er niet zo lekker uitquote:
Ik vind die echt mooier dan je lappertquote:Op zondag 7 februari 2010 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Yo really ?
Voor als jullie hem niet al kennen
Ik heb niks anders gehad. En ik rook nog minder dan ik blow.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 00:36 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik vind die echt mooier dan je lappert
Ga naar binnenquote:Op zondag 7 februari 2010 00:39 schreef Pixie. het volgende:
Het is zo verschikkelijk koud hier
ik ben helemaal ingepakt en heb het nog koud
quote:Op zondag 7 februari 2010 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Straks misschien mijn tante bij pokerbabes.
Ik ga eens kijken
Ga dansenquote:Op zondag 7 februari 2010 00:39 schreef Pixie. het volgende:
Het is zo verschikkelijk koud hier
ik ben helemaal ingepakt en heb het nog koud
quote:
Geef ff een gil, heb muziek aanstaan hierquote:Op zondag 7 februari 2010 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Straks misschien mijn tante bij pokerbabes.
Ik ga eens kijken
Ik kan je ook haar site gevenquote:Op zondag 7 februari 2010 00:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
Geef ff een gil, heb muziek aanstaan hier
Idd in real-life is wel aardig.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:41 schreef Pixie. het volgende:
No offence naar je tante toe ofzo
Maar ik vind dat altijd zo bleeh hoe ze doen
Zo nep
Ik vind het zonde van die meiskes
Ik heb het opquote:
Dat komt omdat je net My Name is Earl hebt gekeken, die dude is ook van scientologyquote:Op zondag 7 februari 2010 00:42 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik heb het op
Die maskers doen me denken aan scientology kerken
Dat zijn mensen van het internet die de Scientology kerk belachelijk maken en voor vrijheid zijn.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:42 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik heb het op
Die maskers doen me denken aan scientology kerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |