Tijd voor een dutjequote:
Mijn lenzen te lang in.quote:
Ik ben te lui om mijn bril te halen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zet dan een bril op ofzo kan helpen
Er kan ook gewoon een mug in hebben gestoken hoorquote:
2de foto van boven.quote:
Dan ben je echt luiquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn lenzen te lang in.![]()
[..]
Ik ben te lui om mijn bril te halen.
Verdorie je verbreekt mijn combooooquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2de foto van boven.
Eigenlijk zou ik de rest er ook bij moeten zetten, maar ik ga het toch veranderen
2 tot nu. Dan gaan ze pijn doen. Voornamelijk omdat het donker is en mijn laptop fel.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2de foto van boven.
Eigenlijk zou ik de rest er ook bij moeten zetten, maar ik ga het toch veranderen
Is het moeilijk om op zo'n gitaar te leren spelen?quote:
Dat is niet zo heel lang tochquote:Op zondag 7 februari 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
2 tot nu. Dan gaan ze pijn doen. Voornamelijk omdat het donker is en mijn laptop fel.
Nee, maar het komt doordat mn beeld fel is.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel lang toch
of heb je ze pas net?
Je moet er wel gevoel voor hebben.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Is het moeilijk om op zo'n gitaar te leren spelen?
Het mijne ook maar ik heb geen last gelukkigquote:Op zondag 7 februari 2010 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar het komt doordat mn beeld fel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |