quote:
Dat is mijquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Verdorie je verbreekt mijn comboooo
Aah oke okequote:Op zondag 7 februari 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je moet er wel gevoel voor hebben.
Maar ik ben er mee gestopt.
Handen kapot gehad en druk met werk helaas.
Al zou ik het wel weer willen oppakken
quote:
Heb nu een minderjarig meisje op mijn stok zitten...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:57 schreef Monopoly het volgende:
Donthate, moet je niet chicky's hosselen in de kroeg vanavond ?
Ik heb een halfjaar pakket maar ik wissel ze om de twee maanden volgens mij.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Het mijne ook maar ik heb geen last gelukkig
ik had eerst mn lenzen 2.5 maanden in omdat ik te lui was een afspraak met de opticien te maken
Niet als je in Geleen woontquote:Op zondag 7 februari 2010 00:05 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Heb nu een minderjarig meisje op mijn stok zitten...
Ben ik nu strafbaar?
Dat is helemaal niet goedquote:Op zondag 7 februari 2010 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een halfjaar pakket maar ik wissel ze om de twee maanden volgens mij.
Je speelt ook COD terwijl er een 15-jarig breezersletje aan je penis zuigt?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:05 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Heb nu een minderjarig meisje op mijn stok zitten...
Ben ik nu strafbaar?
hoertquote:
Ik wissel ze morgen wel voor mijn laatste paar.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet goed
maar ik vergeet steeds op welke dag ik nieuwe in moet doen en dan houd ik ze maar in
Ik ken een zeer goede leraar.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Aah oke oke
Ik ga er de 15e eentje kopen
Nog nooit op gespeeld op zo'n ding
Maar ik wil het zo graag leren
Welke sterkte heb je?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wissel ze morgen wel voor mijn laatste paar.
Ik zie het nog welquote:Op zondag 7 februari 2010 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geleen is voor homo's
Sittard
Wat voor gitaar ?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:09 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel
als eerste moet ik dat ding halen
Ik heb links -2 en rechts -4.25quote:
Dat lijkt me zo kut, ik hoef er geen rekening mee te houden in welk bakje ik ze rot.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb links -2 en rechts -4.25
Ik ken niemand anders bij wie de ogen ook zoveel verschillen
Dezequote:
Ik doe ze ook echt te vaak verkeerd om inquote:Op zondag 7 februari 2010 00:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo kut, ik hoef er geen rekening mee te houden in welk bakje ik ze rot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |