quote:
Nee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:53 schreef bloodymary het volgende:
Ik zou willen dat Sjors een miskraam kreeg, ben dat babygedoe al zo beu.
Dat gaat ze ook, weddenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:53 schreef bloodymary het volgende:
Ik zou willen dat Sjors een miskraam kreeg, ben dat babygedoe al zo beu.
Janine dan, die houdt nog steeds van Ludo. Ik vind dat wel iets erger.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:49 schreef Apotheose het volgende:
TVPJack en Janine gaat ook niet echt lekker. gatver, zou echt nerveus worden van zo'n doodsaaie kerel in huis
ja ok maar jack kan ook wel wat meer vertellen over zn werk. Heeft Janine ook wel weer gelijk in.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Janine dan, die houdt nog steeds van Ludo. Ik vind dat wel iets erger.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:24 schreef Miam het volgende:
Jack was voor dat hij met Janine ging veel spannender.
hehequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:34 schreef Pugg het volgende:
[..]
Jjack lijkt me spannend zonder Janine![]()
(maar dan voor eigen gebruik)
Hij moet gewoon een enorme bad guy worden...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:34 schreef Pugg het volgende:
[..]
Jjack lijkt me spannend zonder Janine![]()
(maar dan voor eigen gebruik)
Hebben baby's al schaamhaar dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:15 schreef James1988 het volgende:
Jack was tof. Vooral met Augusta, de amulet en het nazigeld waar zijn zaak mee was gebouwd. Nu is het een sulletje. Zou me niet verbazen als er een mini-Jack of mini-Janine komt
Bing is zielig... Sjors moet gewoon eens een vaderschapstest laten doen. Bij die echo verwachtte ik eigenlijk kroeshaar te zien
Baby's van een paar maand hebben nog geen haar, en baby's worden ook niet geboren met kroeshaar, dat komt pas laterquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:38 schreef James1988 het volgende:
Schaamhaar niet. Maar er worden wel baby's geboren met hoofdhaar
Hoe het zit met kroeshaar weet ik niet, maar er worden zeker wel baby's geboren met haar op hun hoofd.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Baby's van een paar maand hebben nog geen haar, en baby's worden ook niet geboren met kroeshaar, dat komt pas later
Ik bedoel als ze een paar maand zijn zoals die van Sjors en in de buik van de moeder zitten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe het zit met kroeshaar weet ik niet, maar er worden zeker wel baby's geboren met haar op hun hoofd.
Ohquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik bedoel als ze een paar maand zijn zoals die van Sjors en in de buik van de moeder zitten.
Juist! Jack is iemand die zijn woorden weegt en telt en niet over 100 per dag heen wil gaan. Door zijn oestergedrag is het huwelijk slecht. Als het huis in brand staat zou hij het Janine niet vertellen, "irrelevant". Als hij morgen de bak ingaat, vertelt hij het ook niet. "Niet interessant".quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:28 schreef Apotheose het volgende:
ja ok maar jack kan ook wel wat meer vertellen over zn werk. Heeft Janine ook wel weer gelijk in.
quote:Op zondag 7 februari 2010 05:29 schreef Perico het volgende:Als het huis in brand staat zou hij het Janine niet vertellen, "irrelevant".
Ja Jack was voor Janine een stuk interessanter, nu heeft hij dialogen over Entrecoot.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:15 schreef James1988 het volgende:
Jack was tof. Vooral met Augusta, de amulet en het nazigeld waar zijn zaak mee was gebouwd. Nu is het een sulletje. Zou me niet verbazen als er een mini-Jack of mini-Janine komt
je weet het nooit alles kan, Laura was in die tijd stukken ouder toen ze in verwachting raakte van Sylquote:Op zondag 7 februari 2010 10:45 schreef bloodymary het volgende:
Dat zal toch niet gebeuren, daar is Janine toch veel te oud voor?
Het blijft wel GTST hequote:Op zondag 7 februari 2010 10:45 schreef bloodymary het volgende:
Dat zal toch niet gebeuren, daar is Janine toch veel te oud voor?
Nee, die baret stoort me nog het minst aan Barbara. Past wel bij haar eigenlijk.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:39 schreef Franneh het volgende:
Ik vond eigenlijk niet veel mis met die baret, zou niet mijn keuze zijn.. maar ik stoor me meer aan die achterlijke mongolen muts van Ronja.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:39 schreef Franneh het volgende:
Ik vond eigenlijk niet veel mis met die baret, zou niet mijn keuze zijn.. maar ik stoor me meer aan die achterlijke mongolen muts van Ronja.
Volgens mij denkt Dex er net zo over.quote:
Dat weet niemand. Rikki en Valentijn zijn ook spoorloos verdwenenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:31 schreef Markeerstift het volgende:
misschien een domme vraag maar heb het al tijden niet gekeken: waar is Syl ?
Wekker 3x snooze, snelle douche en broodje met koffie aan het aanrechtquote:Op maandag 8 februari 2010 20:42 schreef sherezade het volgende:
ik zelf heb amper de tijd het smorgens om te ontbijten als ik ik om 8.00 de deur uit moet
Nu je het zegt, volgens mij inderdaad ook al poosje geleden dat die twee koters voorbij gekomen zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:45 schreef verleiding het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Rikki en Valentijn zijn ook spoorloos verdwenen. Zorgen voor je kinderen is overrated.
Dat bedoel ik nou, ik verhuis meequote:Op maandag 8 februari 2010 20:52 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Wekker 3x snooze, snelle douche en broodje met koffie aan het aanrecht![]()
Ik ga ook maar in Meerdijk wonen, die werkdagen beginnen daar gewoon rond twaalf uur ofzo.
De een staat wat eerder op en neemt er de tijd voor en de ander niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:42 schreef sherezade het volgende:
ook zo mooi hoe de tafel zo uitgebreid gedekt is bij janine en dat op de vroege ochtend......
en allemaal zo opgedoft erbij zitten
ik zelf heb amper de tijd het smorgens om te ontbijten als ik ik om 8.00 de deur uit moet
Voor je het weet zijn er 3 moordaanslagen op je gepleegd en heb je het met half Meerdijk gedaan en heb je 3 kinderen van 3 verschillende personen, dus pas op.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, ik verhuis mee
zou ik ook worden met zo'n enge kerel als Ludo tegenover mequote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:26 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil dat Irene weer met Martijn gaat.![]()
ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:26 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil dat Irene weer met Martijn gaat.![]()
ik vind haar het hoofd van een buikspreekpop hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:23 schreef bloodymary het volgende:
Wat is Irene toch a-sexueel....
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De een staat wat eerder op en neemt er de tijd voor en de ander niet.
Inderdaad, die moet dan een aantrekkelijke zakenman voorstellen, maar ik ben altijd een beetje vies van hem...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zou ik ook worden met zo'n enge kerel als Ludo tegenover me
niet elke dag maar ik dek de avond van te voren de ontbijttafel dan en pers ook sinaasappels uit alvast, wekker gaat om half 7 hier en dan kan ik prima nog even douchen samen met dochterlief. kleding avond van te voren ookal klaargelegd en haar schooltas ookal gevuld de avond ervoor. het vereist wat planning idd, maar is wel relaxedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:12 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja dus jij staat om 5 uur op om voor iedereen de tafel te dekken, te douchen etc om vervolgens de ochtendkrant te lezen met een glaasje jus??
en werk je zelf ook nog, of hoef je alleen je dochter naar school te brengen... en ruim je na het ontbijt ook nog alles op?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
niet elke dag maar ik dek de avond van te voren de ontbijttafel dan en pers ook sinaasappels uit alvast, wekker gaat om half 7 hier en dan kan ik prima nog even douchen samen met dochterlief. kleding avond van te voren ookal klaargelegd en haar schooltas ookal gevuld de avond ervoor. het vereist wat planning idd, maar is wel relaxedEn hoef er maar een half uur eerder voor uit.
ja ruim ook nog op erna, is meestal nog wel tijd voor over als dochter geen treuzelbui heeftquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:27 schreef sherezade het volgende:
[..]
en werk je zelf ook nog, of hoef je alleen je dochter naar school te brengen... en ruim je na het ontbijt ook nog alles op?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:39 schreef Marrije het volgende:ik ook
Er zaten toch wel wat leuke scenes in de aflevering van gisteren.
Lukas die het heeft over Ken en Barbie die afscheid nemen, Ludo die smorgens vroeg de deur open doet voor Martijn en Martijn die zegt dat het niks voorstelt tussen Irene en Ludo, waar Ludo bij staat.
Is ook genoeg hoor,quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:55 schreef SeaOfLove het volgende:
ik kijk btw eigenlijk nooit naar gtst, ik lees hier en in de tv-gids, als ik die al heb gekocht. Heel af en toe pak ik een stukje mee, alles bij elkaar zal het nooit meer dan een minuut of 15-20 per week zijn
Ja hoor, die stukjes vond ik vermakelijk. Als ik er niks aan zou vinden dan zou ik niet kijkenquote:
Ja, dat dacht ik dus ook. Ik vond het ENORM oninteressant. Zoals al hier gezegd, Irene is frigide en die spaarzame kussen met Ludo in beeld behoorden tot de slechtste in de rijke geschiedenis van de tv.quote:
ja ik dacht ook al: op Fok zullen ze haar wel aanmoedigenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
Ik dacht even dat Barbera de (wadde?)zee in zou lopen, maar nee hoor
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
Ik dacht even dat Barbera de (wadde?)zee in zou lopen, maar nee hoor
Jazeker, alleen dan was ze niet eens origineel geweest (Isabella).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ik dacht ook al: op Fok zullen ze haar wel aanmoedigen
Dat is dus precies wat ik ook dacht...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef verleiding het volgende:
[..]
Jazeker, alleen dan was ze niet eens origineel geweest (Isabella).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |