Volgens mij denkt Dex er net zo over.quote:
Dat weet niemand. Rikki en Valentijn zijn ook spoorloos verdwenenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:31 schreef Markeerstift het volgende:
misschien een domme vraag maar heb het al tijden niet gekeken: waar is Syl ?
Wekker 3x snooze, snelle douche en broodje met koffie aan het aanrechtquote:Op maandag 8 februari 2010 20:42 schreef sherezade het volgende:
ik zelf heb amper de tijd het smorgens om te ontbijten als ik ik om 8.00 de deur uit moet
Nu je het zegt, volgens mij inderdaad ook al poosje geleden dat die twee koters voorbij gekomen zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:45 schreef verleiding het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Rikki en Valentijn zijn ook spoorloos verdwenen. Zorgen voor je kinderen is overrated.
Dat bedoel ik nou, ik verhuis meequote:Op maandag 8 februari 2010 20:52 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Wekker 3x snooze, snelle douche en broodje met koffie aan het aanrecht![]()
Ik ga ook maar in Meerdijk wonen, die werkdagen beginnen daar gewoon rond twaalf uur ofzo.
De een staat wat eerder op en neemt er de tijd voor en de ander niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:42 schreef sherezade het volgende:
ook zo mooi hoe de tafel zo uitgebreid gedekt is bij janine en dat op de vroege ochtend......
en allemaal zo opgedoft erbij zitten
ik zelf heb amper de tijd het smorgens om te ontbijten als ik ik om 8.00 de deur uit moet
Voor je het weet zijn er 3 moordaanslagen op je gepleegd en heb je het met half Meerdijk gedaan en heb je 3 kinderen van 3 verschillende personen, dus pas op.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, ik verhuis mee
zou ik ook worden met zo'n enge kerel als Ludo tegenover mequote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:26 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil dat Irene weer met Martijn gaat.![]()
ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:26 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil dat Irene weer met Martijn gaat.![]()
ik vind haar het hoofd van een buikspreekpop hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:23 schreef bloodymary het volgende:
Wat is Irene toch a-sexueel....
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De een staat wat eerder op en neemt er de tijd voor en de ander niet.
Inderdaad, die moet dan een aantrekkelijke zakenman voorstellen, maar ik ben altijd een beetje vies van hem...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zou ik ook worden met zo'n enge kerel als Ludo tegenover me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |