niet elke dag maar ik dek de avond van te voren de ontbijttafel dan en pers ook sinaasappels uit alvast, wekker gaat om half 7 hier en dan kan ik prima nog even douchen samen met dochterlief. kleding avond van te voren ookal klaargelegd en haar schooltas ookal gevuld de avond ervoor. het vereist wat planning idd, maar is wel relaxedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:12 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja dus jij staat om 5 uur op om voor iedereen de tafel te dekken, te douchen etc om vervolgens de ochtendkrant te lezen met een glaasje jus??
en werk je zelf ook nog, of hoef je alleen je dochter naar school te brengen... en ruim je na het ontbijt ook nog alles op?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
niet elke dag maar ik dek de avond van te voren de ontbijttafel dan en pers ook sinaasappels uit alvast, wekker gaat om half 7 hier en dan kan ik prima nog even douchen samen met dochterlief. kleding avond van te voren ookal klaargelegd en haar schooltas ookal gevuld de avond ervoor. het vereist wat planning idd, maar is wel relaxedEn hoef er maar een half uur eerder voor uit.
ja ruim ook nog op erna, is meestal nog wel tijd voor over als dochter geen treuzelbui heeftquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:27 schreef sherezade het volgende:
[..]
en werk je zelf ook nog, of hoef je alleen je dochter naar school te brengen... en ruim je na het ontbijt ook nog alles op?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:39 schreef Marrije het volgende:ik ook
Er zaten toch wel wat leuke scenes in de aflevering van gisteren.
Lukas die het heeft over Ken en Barbie die afscheid nemen, Ludo die smorgens vroeg de deur open doet voor Martijn en Martijn die zegt dat het niks voorstelt tussen Irene en Ludo, waar Ludo bij staat.
Is ook genoeg hoor,quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:55 schreef SeaOfLove het volgende:
ik kijk btw eigenlijk nooit naar gtst, ik lees hier en in de tv-gids, als ik die al heb gekocht. Heel af en toe pak ik een stukje mee, alles bij elkaar zal het nooit meer dan een minuut of 15-20 per week zijn
Ja hoor, die stukjes vond ik vermakelijk. Als ik er niks aan zou vinden dan zou ik niet kijkenquote:
Ja, dat dacht ik dus ook. Ik vond het ENORM oninteressant. Zoals al hier gezegd, Irene is frigide en die spaarzame kussen met Ludo in beeld behoorden tot de slechtste in de rijke geschiedenis van de tv.quote:
ja ik dacht ook al: op Fok zullen ze haar wel aanmoedigenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
Ik dacht even dat Barbera de (wadde?)zee in zou lopen, maar nee hoor
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
Ik dacht even dat Barbera de (wadde?)zee in zou lopen, maar nee hoor
Jazeker, alleen dan was ze niet eens origineel geweest (Isabella).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ik dacht ook al: op Fok zullen ze haar wel aanmoedigen
Dat is dus precies wat ik ook dacht...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef verleiding het volgende:
[..]
Jazeker, alleen dan was ze niet eens origineel geweest (Isabella).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |