Nee, dat komt door de jaarabo bij de eftelingquote:Op donderdag 15 april 2010 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow daarom gelooft zij nog in kabouters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ehm, niet echt neequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
Maar ze was nou niet echt heel geweldig
op iTunes is het..quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
Maar ze was nou niet echt heel geweldig
QFTquote:Op zondag 18 april 2010 14:11 schreef ZaZoe het volgende:
Ik vond haar niet best zingen, in haar plaats had Romy moeten staan.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is echt mooi en ik heb een zwak voor haar. Ik hoop haar nog zeker vaker te zien in de volgende liveshows, ze boeit wel. Maar bij de top hoort ze helaas niet, haar stem is net wat te beperk.
Klopt.. bij 'Beautiful' waren dit er echt te veel en daardoor was dat hele optreden ook minderquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:34 schreef Leigh het volgende:
Teveel bewust trillen met haar stem bij de lange noten. Jammer, want volgens mij redt ze het best zonder die foefjes.
Ik ookquote:Op woensdag 21 april 2010 12:40 schreef michelle21 het volgende:
Precies trillen, rare bekken trekken bij zingen check maar na, ze zat die avond eraan,
Verder zag ze er leuk uit met die 100 lagen poeder op haar gezicht.
Maar believe me that girl can't stop drugs
Waarom geloof ik dit niet?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:40 schreef michelle21 het volgende:
Precies trillen, rare bekken trekken bij zingen check maar na, ze zat die avond eraan,
Mens ga eens terug naar de kleuterschool zegquote:Op woensdag 21 april 2010 12:40 schreef michelle21 het volgende:
maaaar dat doet ze op de wceeehee, snap dat dan...quote:Op woensdag 21 april 2010 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mens ga eens terug naar de kleuterschool zeg![]()
Je denk toch niet dat ze het toelaten om te snuiven tijdens een liveshow
Ja en Michelle was er bijquote:Op woensdag 21 april 2010 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
maaaar dat doet ze op de wceeehee, snap dat dan...
Met zangambities maar kan gewoon niet zingen en is natuurlijk ook nog eens heel erg lelijk, i.t.t Danielle en is daarom jaloers.quote:
Dat moet haast wel. De symptonen 'gekke bekken' en 'trillende stem' kon ze ook zo opnoemen. *shocked*quote:Op woensdag 21 april 2010 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
Aha! Nu snap ik het! Michelle was erbij, dus zij is zelf een snuivert
heee! Michelle.gifquote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu wordt hij helemaal mooi
[ afbeelding ]
Wat gaaf! Waar heb je die foto van Danielle gevonden!?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu wordt hij helemaal mooi
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:16 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat gaaf! Waar heb je die foto van DanielleMichelle gevonden!?
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef Marlalala het volgende:
[..]
'Michelle-wanne-be-Danielle'![]()
Beter?
Nee dat is Michelle! Op partyflock geloof ikquote:Op woensdag 21 april 2010 13:16 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat gaaf! Waar heb je die foto van Danielle gevonden!?
TVP voor pics van Michelle + Daniellequote:Op woensdag 21 april 2010 13:27 schreef UltraR het volgende:
Zou me niets verbazen als Danielle idd zo af en toe in hogere sferen verkeert door bepaalde middeltjes. Zo vind ik haar er wel uitzien. Zo'n type met foute vriendjes.
Echter, iemand is onschuldig tot haar schuld bewezen is (zoals bij Janna, de drugsgebruikende moeder gebeurde). Dus dit slappe geouwehoer, idd overgoten met een flinke laag jaloezie, van Michelle is volkomen nutteloos zonder pics!!
Oja, ik heb haar profiel gevonden!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is Michelle! Op partyflock geloof ik
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oja, ik heb haar profiel gevonden!
[ afbeelding ]
TVP voor geile pics van Michelle die lijntjes van de buik van Danielle opsnuiftquote:Op woensdag 21 april 2010 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
TVP voor pics van Michelle + Danielle
Leuk kruisje die Michellequote:Op woensdag 21 april 2010 13:47 schreef Deceit het volgende:
OMG heb een foto van michelle gekregen van onze danielle
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk kruisje die Michelle
laat maar, ik zie hem al
Dat is Michelle toch?
Was het maar waar.quote:
Slecht nummer wederom.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Danielle zong niet slecht, maar ik geloofde haar niet.
Compleet gebrek aan tekstbegrip.
Teveel ingestudeerd en zonder gevoel uitgevoerd.
Ja, verschrikkelijk. 'Cross' werd consequent 'kwuz'. Ik vind haar leuk maar volgende week moet ze echt gaan 'knallen'!quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik stoor me heel erg aan haar engelse uitspraak. Vond de herkansins sterk, maar vind wel dat ze volgende week haar eerste optreden zo moet doen. dan is de herkansing vast niet nodig.
Normaal gesproken helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer gaat deze dertien in een dozijn-BreEzAh er eens uit? Uitspraak slecht, zingt vaak valse nootjes, uitstraling bitchy, uiterlijk erg doorsnee. Zie hier niks in.
UltraR, ben jij dat echt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:32 schreef UltraR het volgende:
[..]
Normaal gesproken helemaal mee eens.
Tot ik net haar herkansing zag. Geniaal!
quote:
Yep, die kansloze bouwsteiger verpest het gewoon.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:35 schreef Re het volgende:
zolang ze niet in het te strakke jasje van de regiseur zit komt er tenminste iets leuks uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo![]()
Eens. Vaak zie je ook gewoon dat het (show/dansers/decor) helemaal niet bij de kandidaten past. Dat geldt ook voor de kleding trouwens.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:37 schreef UltraR het volgende:
[..]
Yep, die kansloze bouwsteiger verpest het gewoon.
Net als de vlaggenzwaaiers bij Mathijs niets toevoegen. En zo kan ik wel meer dingen noemen. Geef de kandidaten meer ruimte zodat ze zich op hun eigen optreden kunnen focussen.
Wie vindt jij eigenlijk wél goed?quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer gaat deze dertien in een dozijn-BreEzAh er eens uit? Uitspraak slecht, zingt vaak valse nootjes, uitstraling bitchy, uiterlijk erg doorsnee. Zie hier niks in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 april 2010 13:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vond die steiger heel erg ..eensch.. volgens mij hadden ze dat inderdaad ook een keer gedaan bij PopstarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook en keer bij dancing queenquote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
eensch.. volgens mij hadden ze dat inderdaad ook een keer gedaan bij Popstars
romy wie?quote:Op maandag 26 april 2010 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
Was dit trouwens niet een nummer dat Romy al eerder deed?
Inderdaad! what's up met die stomme toneelstukjes erom heen.. Het is net alsof ik naar een foute RTL ploes show aan het kijken benquote:Op zondag 25 april 2010 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Weg steiger en bouwvakkers en ineens veel beter.
Ik denk dat ze het van Kelvin wel zou kunnen winnenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:41 schreef verleiding het volgende:
Ik denk, dat wanneer ze weer bij de bottom two zit, dat de jury haar niet weer gaat redden. Dat zou dan al de derde keer zijn.
Hm, hangt er vanaf hoe hij het morgen gaat doen denk ik.. De hoge verwachtingen heeft hij tot nu toe niet echt ingelostquote:Op donderdag 29 april 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het van Kelvin wel zou kunnen winnen
Daaromquote:Op donderdag 29 april 2010 19:47 schreef verleiding het volgende:
[..]
Hm, hangt er vanaf hoe hij het morgen gaat doen denk ik.. De hoge verwachtingen heeft hij tot nu toe niet echt ingelost.
quote:Hallo lieve allemaal!!
Het is donderdagavond, dus tijd voor een mailtje! Morgen alweer liveshow 4.. Time flies when you're having fun!
We hebben vandaag gezongen, gedanst en kleren doorgepast.. Kortom voorbereid voor morgen! Deze week is het thema: nederlands product.
Ik heb een relaxt en mooi nummer en word er zelf heel vrolijk van.. Dat hoop ik dan morgen ook uit te stralen als ik op dat podium sta!
Ik hoop natuurlijk deze week zonder herkansing gewoon naar de volgende liveshow door te mogen gaan en daarbij kan ik elke stem gebruiken!
Wat mij betreft mail ik jullie volgende week weer over de voorbereidingen van de volgende liveshow.. ( en die daarna en daarna en daarna... ) Wil gewoon heeeeeel graag blijven en heeeeeel veel laten zien!
Thanks! Liefs, Xx Daan
Moet ik nog wisselen in de prono?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:07 schreef Thermo18 het volgende:
Ze moet echt knallen vandaag, anders kan het wel eens voorbij zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |