SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 april 2010 13:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vond die steiger heel erg ..eensch.. volgens mij hadden ze dat inderdaad ook een keer gedaan bij PopstarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook en keer bij dancing queenquote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
eensch.. volgens mij hadden ze dat inderdaad ook een keer gedaan bij Popstars
romy wie?quote:Op maandag 26 april 2010 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
Was dit trouwens niet een nummer dat Romy al eerder deed?
Inderdaad! what's up met die stomme toneelstukjes erom heen.. Het is net alsof ik naar een foute RTL ploes show aan het kijken benquote:Op zondag 25 april 2010 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Weg steiger en bouwvakkers en ineens veel beter.
Ik denk dat ze het van Kelvin wel zou kunnen winnenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:41 schreef verleiding het volgende:
Ik denk, dat wanneer ze weer bij de bottom two zit, dat de jury haar niet weer gaat redden. Dat zou dan al de derde keer zijn.
Hm, hangt er vanaf hoe hij het morgen gaat doen denk ik.. De hoge verwachtingen heeft hij tot nu toe niet echt ingelostquote:Op donderdag 29 april 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het van Kelvin wel zou kunnen winnen
Daaromquote:Op donderdag 29 april 2010 19:47 schreef verleiding het volgende:
[..]
Hm, hangt er vanaf hoe hij het morgen gaat doen denk ik.. De hoge verwachtingen heeft hij tot nu toe niet echt ingelost.
quote:Hallo lieve allemaal!!
Het is donderdagavond, dus tijd voor een mailtje! Morgen alweer liveshow 4.. Time flies when you're having fun!
We hebben vandaag gezongen, gedanst en kleren doorgepast.. Kortom voorbereid voor morgen! Deze week is het thema: nederlands product.
Ik heb een relaxt en mooi nummer en word er zelf heel vrolijk van.. Dat hoop ik dan morgen ook uit te stralen als ik op dat podium sta!
Ik hoop natuurlijk deze week zonder herkansing gewoon naar de volgende liveshow door te mogen gaan en daarbij kan ik elke stem gebruiken!
Wat mij betreft mail ik jullie volgende week weer over de voorbereidingen van de volgende liveshow.. ( en die daarna en daarna en daarna... ) Wil gewoon heeeeeel graag blijven en heeeeeel veel laten zien!
Thanks! Liefs, Xx Daan
Moet ik nog wisselen in de prono?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:07 schreef Thermo18 het volgende:
Ze moet echt knallen vandaag, anders kan het wel eens voorbij zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |