Nee, dat komt door de jaarabo bij de eftelingquote:Op donderdag 15 april 2010 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow daarom gelooft zij nog in kabouters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ehm, niet echt neequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
Maar ze was nou niet echt heel geweldig
op iTunes is het..quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
Maar ze was nou niet echt heel geweldig
QFTquote:Op zondag 18 april 2010 14:11 schreef ZaZoe het volgende:
Ik vond haar niet best zingen, in haar plaats had Romy moeten staan.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is echt mooi en ik heb een zwak voor haar. Ik hoop haar nog zeker vaker te zien in de volgende liveshows, ze boeit wel. Maar bij de top hoort ze helaas niet, haar stem is net wat te beperk.
Klopt.. bij 'Beautiful' waren dit er echt te veel en daardoor was dat hele optreden ook minderquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:34 schreef Leigh het volgende:
Teveel bewust trillen met haar stem bij de lange noten. Jammer, want volgens mij redt ze het best zonder die foefjes.
Ik ookquote:Op woensdag 21 april 2010 12:40 schreef michelle21 het volgende:
Precies trillen, rare bekken trekken bij zingen check maar na, ze zat die avond eraan,
Verder zag ze er leuk uit met die 100 lagen poeder op haar gezicht.
Maar believe me that girl can't stop drugs
Waarom geloof ik dit niet?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:40 schreef michelle21 het volgende:
Precies trillen, rare bekken trekken bij zingen check maar na, ze zat die avond eraan,
Mens ga eens terug naar de kleuterschool zegquote:Op woensdag 21 april 2010 12:40 schreef michelle21 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |