Was het maar waar.quote:
Slecht nummer wederom.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Danielle zong niet slecht, maar ik geloofde haar niet.
Compleet gebrek aan tekstbegrip.
Teveel ingestudeerd en zonder gevoel uitgevoerd.
Ja, verschrikkelijk. 'Cross' werd consequent 'kwuz'. Ik vind haar leuk maar volgende week moet ze echt gaan 'knallen'!quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik stoor me heel erg aan haar engelse uitspraak. Vond de herkansins sterk, maar vind wel dat ze volgende week haar eerste optreden zo moet doen. dan is de herkansing vast niet nodig.
Normaal gesproken helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer gaat deze dertien in een dozijn-BreEzAh er eens uit? Uitspraak slecht, zingt vaak valse nootjes, uitstraling bitchy, uiterlijk erg doorsnee. Zie hier niks in.
UltraR, ben jij dat echt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:32 schreef UltraR het volgende:
[..]
Normaal gesproken helemaal mee eens.
Tot ik net haar herkansing zag. Geniaal!
quote:
Yep, die kansloze bouwsteiger verpest het gewoon.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:35 schreef Re het volgende:
zolang ze niet in het te strakke jasje van de regiseur zit komt er tenminste iets leuks uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo![]()
Eens. Vaak zie je ook gewoon dat het (show/dansers/decor) helemaal niet bij de kandidaten past. Dat geldt ook voor de kleding trouwens.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:37 schreef UltraR het volgende:
[..]
Yep, die kansloze bouwsteiger verpest het gewoon.
Net als de vlaggenzwaaiers bij Mathijs niets toevoegen. En zo kan ik wel meer dingen noemen. Geef de kandidaten meer ruimte zodat ze zich op hun eigen optreden kunnen focussen.
Wie vindt jij eigenlijk wél goed?quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer gaat deze dertien in een dozijn-BreEzAh er eens uit? Uitspraak slecht, zingt vaak valse nootjes, uitstraling bitchy, uiterlijk erg doorsnee. Zie hier niks in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |