En veel daarvan mogen stemmen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:53 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo opvallend inderdaad, ook bij X Factor UK gaat het altijd veel meer om ontroerende achtergrondverhalen bij mensen die juist erg goed zijn, maar hier is het altijd 80% kneuzenkermis.
70cl hierquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een literfles en daar zitten nu nog, denk ik, 2 glazen in.
Danny Gokey.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's waar, maar vergeet niet dat die arme jonge weduwnaar binnen no-time uitgekotst werd door veel, heel veel mensen. Dus te veel achtergrondverhaal kan ook vaak tegen ze werken.
ja GE-WEL-DIG!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
"Hebben ze al gezoend?"
"Wat denk je zelf met een instabiele thoracale wervelfractuur?"
Dat bedoel ik dus.quote:
Ah, Wendy IS de scharrel?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was hij al gescheiden voor hij met Wendy aan de haal ging?
Dat heeft ze nog niet meegemaakt denk ik.quote:
Ik had ook echt ff zoiets van WTFquote:
Ik al niet meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:55 schreef Rauzer het volgende:
Nou,ben benieuwd.
Chipmunk on acid.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
you nev er leave my mihihihihinnffd
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:56 schreef Cee het volgende:
Waarom kijkt Erik iedereen altijd met z'n wang aan?
Idd. Ik vind hem eerder doorsnee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
Goed uitzietVind ik nou echt helemaal niet, hij staat er ook totaal oncharmant bij.
Ja, idd, een soort Shaggy. Verwend hippiekind dat zichzelf talenten toekent die er niet zijn. Hij is heul niet muzikaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
Goed uitzietVind ik nou echt helemaal niet, hij staat er ook totaal oncharmant bij.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:57 schreef Karina het volgende:
Wendy ziet eruit alsof ze bij die familie hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |