Die kijken de godganse dag naar MTV en denken dat dat amerikaans is. Vuige kutkinderen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit zijn dus typisch van die verwende opgehemelde kutkinderen, die hoertjes.
'We zijn echt meer Amerikaans enzo'..
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bedenk er de volgende keer eens een goede titel bij
ik zal haar dan slopenquote:
Die moeder zal net zo erg zijn, of ze zal nooit naar haar omkijkenquote:
Leuk hequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:41 schreef StephanL het volgende:
Niet klaar voor het Amerikaanse. Oh my god. zij krijgen een vreselijk leven hierna.
dat hoef ik niet zienquote:
is dat haar beneden ook met bleek behandeld?quote:
Zo!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:43 schreef Vlarp het volgende:
Hallo, hij heeft de X-factor qua uiterlijk, dus als hij echt leuk kan zingen dan moet hij door
Uh, neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:43 schreef Flappekz het volgende:
Wonen er echt alleen maar idioten in Amsterdam?
Ik vind 1 al erg, met dat gemekker.quote:
quote:
Zo kennen we Erikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
Hoe monotoon kun je zeggen dat je blij bent
he gozerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:43 schreef Flappekz het volgende:
Wonen er echt alleen maar idioten in Amsterdam?
Deze was leukerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:44 schreef Shitney-returns het volgende:
Ja, Froukje, ik kon niet op haar naam komen. Froukje de Both.
Nee inderdaadquote:
lsdquote:
Het was Staceyquote:
Ja en dat mag allemaal stemmen, angstig word ik ervanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:45 schreef Karina het volgende:
Wat een kampers weer.
Die neukt haarzelf omhoog daar bij RTL.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:46 schreef Desmonkey het volgende:
Zow is wendy weer zwanger. Die vrouw is vruchtbaar.
Die sticker kan er vast weer vanaf hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik ga toch echt niet rijden in een auto met X-factor er opdan rijd je wel voor lul
Bier?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik haal ff drinken, iemand verder nog iets?
Mij mogen ze 'm zo geven hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik ga toch echt niet rijden in een auto met X-factor er opdan rijd je wel voor lul
Je mag mijn glas wel vullenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik word oud, ik snap niet dat men er zo bij wil lopenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja en dat mag allemaal stemmen, angstig word ik ervan
Latte macchiato, heb je dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Idd, die eerste is nog maar zes jaar geleden, das keisnel alquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:46 schreef Desmonkey het volgende:
Zow is wendy weer zwanger. Die vrouw is vruchtbaar.
dacht al een bekend gezicht te zienquote:
Hoe zinvolquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:48 schreef livelink het volgende:
Oh, ik bedenk me nu pas dat er ook een XFA-forum is. Even een ordinaire tvp, voor als ik de behoefte heb om hier ook iets te zeggen over de audities. Meestal raak ik pas echt geboeid bij de theaterrondes, maar je weet maar nooit.
Zow tijd gaat snelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Idd, die eerste is nog maar zes jaar geleden, das keisnel al.
Ja, ik kan het ook zelf doen, de fles staat er naastquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vul die van mij ook nog even bij, rode wijn.
Die van mij ook, gaat het wel snel trouwens.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik kan het ook zelf doen, de fles staat er naast
Zou grappig zijn als die Galjaard (zo heet ie toch?) ook buiten de deur n**ktquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Idd, die eerste is nog maar zes jaar geleden, das keisnel al.
neequote:
Dat is zondag pas weer.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:49 schreef Geranium_Opa het volgende:
Gewoon naar SBS en dan ff flink klagen op KLB
Ik heb nog zo'n 20clquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van mij ook, gaat het wel snel trouwens.
Och, zo lang het nog niet afgelopen is het wel leuk om mee te lezen. En het duurt nog maar 10 minuten, dus best kans dat deze volgende week nog open is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach... niet iedereen weet dat we in 15 minuten een topic vol maken hier
In Amerika luistert iedereen ook braaf naar wat Oprah zegtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef Shoombak het volgende:
Ook zo bizar, in Nederland trekken kanslozen blijkbaar kijkers aan, maar in de VS bij American Idol gaat het juist om het achtergrondverhaal en daarnaast hoe ze wonderbaarlijk goed kunnen zingen
Ik hoop echt dat ze die kneuzen eens niet uitzenden, want dat publiek kennen we nu wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef Shoombak het volgende:
Ook zo bizar, in Nederland trekken kanslozen blijkbaar kijkers aan, maar in de VS bij American Idol gaat het juist om het achtergrondverhaal en daarnaast hoe ze wonderbaarlijk goed kunnen zingen
Nou, daar ga ik eigenlijk wel van uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als die Galjaard (zo heet ie toch?) ook buiten de deur n**kt
Die is allang dood.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:51 schreef Vlarp het volgende:
En de McRookworst moet ook dood!
Ik ook. Maar dat ligt meer aan Wendy.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, daar ga ik eigenlijk wel van uit.
Ja ik vind hem ook leuk!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:52 schreef Bartjebart het volgende:
Die LOI reclame blijft leuk
Sooooow, hallow
Die is goddeliljk. De rest is goor natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik ga nooit naar de Mac maar die Macflurry met stroopwafels lijkt me wel lekker eigenlijk.
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Och, zo lang het nog niet afgelopen is het wel leuk om mee te lezen. En het duurt nog maar 10 minuten, dus best kans dat deze volgende week nog open is.
Dat is ie ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik ga nooit naar de Mac maar die Macflurry met stroopwafels lijkt me wel lekker eigenlijk.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:52 schreef Desmonkey het volgende:
Mystic Two's toekomstbeeld in een oliebollenkraam.
Da's waar, maar vergeet niet dat die arme jonge weduwnaar binnen no-time uitgekotst werd door veel, heel veel mensen. Dus te veel achtergrondverhaal kan ook vaak tegen ze werken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef Shoombak het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
heb ze dan ook een ichsias ofzeauu?
Dat vind ik altijd zo opvallend inderdaad, ook bij X Factor UK gaat het altijd veel meer om ontroerende achtergrondverhalen bij mensen die juist erg goed zijn, maar hier is het altijd 80% kneuzenkermis.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef Shoombak het volgende:
"Hebben ze al gezoend?"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:52 schreef Bartjebart het volgende:
Die LOI reclame blijft leuk
Sooooow, hallow
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als die Galjaard (zo heet ie toch?) ook buiten de deur n**kt
En veel daarvan mogen stemmen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:53 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo opvallend inderdaad, ook bij X Factor UK gaat het altijd veel meer om ontroerende achtergrondverhalen bij mensen die juist erg goed zijn, maar hier is het altijd 80% kneuzenkermis.
70cl hierquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een literfles en daar zitten nu nog, denk ik, 2 glazen in.
Danny Gokey.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's waar, maar vergeet niet dat die arme jonge weduwnaar binnen no-time uitgekotst werd door veel, heel veel mensen. Dus te veel achtergrondverhaal kan ook vaak tegen ze werken.
ja GE-WEL-DIG!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
"Hebben ze al gezoend?"
"Wat denk je zelf met een instabiele thoracale wervelfractuur?"
Dat bedoel ik dus.quote:
Ah, Wendy IS de scharrel?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was hij al gescheiden voor hij met Wendy aan de haal ging?
Dat heeft ze nog niet meegemaakt denk ik.quote:
Ik had ook echt ff zoiets van WTFquote:
Ik al niet meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:55 schreef Rauzer het volgende:
Nou,ben benieuwd.
Chipmunk on acid.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
you nev er leave my mihihihihinnffd
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:56 schreef Cee het volgende:
Waarom kijkt Erik iedereen altijd met z'n wang aan?
Idd. Ik vind hem eerder doorsnee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
Goed uitzietVind ik nou echt helemaal niet, hij staat er ook totaal oncharmant bij.
Ja, idd, een soort Shaggy. Verwend hippiekind dat zichzelf talenten toekent die er niet zijn. Hij is heul niet muzikaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
Goed uitzietVind ik nou echt helemaal niet, hij staat er ook totaal oncharmant bij.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:57 schreef Karina het volgende:
Wendy ziet eruit alsof ze bij die familie hoort.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:57 schreef Karina het volgende:
Wendy ziet eruit alsof ze bij die familie hoort.
oke?quote:
Al met al komt dit gewoon over als een amateuristische kneuzenkermis. Zelfs de staged audities bij AI zijn nog leuker dan deze kneuzenkermisquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's waar, maar vergeet niet dat die arme jonge weduwnaar binnen no-time uitgekotst werd door veel, heel veel mensen. Dus te veel achtergrondverhaal kan ook vaak tegen ze werken.
no wayquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:57 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
We hebben onze chipmunk te pakken
Ik doelde idd op die griet direct na de pauze die Anouk zong. Weet niet of we die nog een keer gaan zien!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
JA, die sneltreinzangeres, als chipmunkt on acid
ja, die bedoel ik ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik doelde idd op die griet direct na de pauze die Anouk zong. Weet niet of we die nog een keer gaan zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |