danielle is leukerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef Rauzer het volgende:
Ze doet me denken aan Jennifer van vorig seizoen.
yo, doe's even antwoord geven want nu twijfel ik aan mezelf (en da's stom)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was toch een surinamer? die 'n beetje op Quincy leek?!
Deze is leuker en kan beter zingenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef Rauzer het volgende:
Ze doet me denken aan Jennifer van vorig seizoen.
Het heeft alleen weinig met zingen te makenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, ik vind Lady Gaga echt tof!
"Gordon is haar vriend."quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:32 schreef Vivi het volgende:
Wat zei ze nou over Gordon? Ik verstond het niet.
ik vind t verschrikkelijk, lady gaga... kan zij eigenlijk een beetje zingen, live enzo?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, ik vind Lady Gaga echt tof!
Nja volgende week weer zo'n samenvatting, en de week daarna en de week daarnaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
Wat gaan ze snel door de audities heen dit jaar
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
Wat gaan ze snel door de audities heen dit jaar
Check 'r maar eens op youtube, die stukjes aan de piano zijn grandioos. 'Speechless' bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Het heeft alleen weinig met zingen te maken
Geen idee, maar ik vind die muziek gewoon leuk, beetje disco-achtig, daar houd ik wel van.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik vind t verschrikkelijk, lady gaga... kan zij eigenlijk een beetje zingen, live enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |