quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
Waar blijven de lekkere mannen? Die 2 met die leren jacks gaan wel, maar nog niet echt dat je zegt, wat een kanjers.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:18 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Volgens mij is die dat al. Alleen zijn kast kan wel nieuwe kleren gebruiken.
Maar, die flamoeszeep dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Weer van die kwaliteitsreclames? Ik zap weer ff weg
*zwaaitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
Waar blijven de lekkere mannen?
Nja hij liep wel op nikes he...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vroeg me ook al af of het z'n dochtertje was, maar hij oogt me gay
kan 't niet laten hoor, heb net m'n psychopathologie weer opgefrist en deze show zit vol casusmateriaalquote:
Geef hun ouders de schuld. Deze generatie kinderen heeft niks anders te horen gekregen dan hoe ge-wel-dig ze wel niet zijn. Krijg je een beetje vertekend zelfbeeld vanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
Het wordt straks nog erger. Ik ben blij dat ik dat soort mensen niet ken. Mijn hemel, wat een achterlijk volk in dit land
Dan is het wel een heeele jonge vader. Maar ik had ook zoiets, die moet snel uit de kast (maar dat zijn er altijd best veel met die programma's)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Jemig, dat zijn ze!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Zijn buurman en buurman nu op TMF ??
Ze zijn 16 en 18quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:20 schreef Desmonkey het volgende:
Sexy sexy duo mag van mij wel door als een anti-buurman en buurman/whatevah..
Mijn overburen hebben met de eerste XF meegedaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
Het wordt straks nog erger. Ik ben blij dat ik dat soort mensen niet ken. Mijn hemel, wat een achterlijk volk in dit land
Lijkt me eerder zijn zusje. Vond dat hij goed zong.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |