Ok, en gedeeltelijk loop je uit je nek te kletsen?quote:
Gast, ik denk dat het tijd is dat je je zus los moet laten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dan is het een net meisje, die de moeite waard is.
Als ze al meteen het bed met je induikt dan is het een vieze.
Meisjes moeten eigenwaarde hebben en zich niet als een slet gedragen.
Moet je eens Durex jeans halen. Die knellen helemaalquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:18 schreef Stefanovich het volgende:
Wat zijn eigenlijk goede condooms, had laatst een keer van die ETOS meuk gehaald, maar die waren helemaal niet goed! Veel te strakIk dacht dat het altijd one size fits all was...
nee hoor dit is een origineel topicquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
Brakke lemming
We hebben hier een allerte fok!kerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Breng haar anders gewoon naar huis met je Mazda.
Als de TS zijn naam eer aan doet ook niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als jullie elkaar echt leuk vinden is er geen rummikub nodig om het ijs te breken
candytimequote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als de TS zijn naam eer aan doet ook niet.![]()
MDMA![]()
ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:17 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Hij bedoelt: 2-girls-1-rummicuppen denk ik
jawel, maar toch, ik vind persoonlijk ook dat als je als chick al na 1 date ofzo met iemand t bed induikt je een beetje een sletje bentquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:34 schreef Yuki het volgende:
Wat een gelul over nette meisjes...
Nette meisjes zijn ook wel eens horny hoor
quote:If a key opens lots of locks, then it's a master key. But if a lock is opened by lots of keys, then it's a shitty lock.
Helemaal mee eens. Alleen klonk het even alsof nette meisjes uberhaupt niet aan seks denken/doen. En das niet zo hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:59 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
jawel, maar toch, ik vind persoonlijk ook dat als je als chick al na 1 date ofzo met iemand t bed induikt je een beetje een sletje bent
[..]
Dan heeft ze zichzelf mooi ingedekt, en vindt ze je kennelijk niet leuk genoeg om te blijven...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:09 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Maar wat nu als ze alleen gezellig met mij wilt rummikubben en om 10 uur weer naar huis wilt gaan?
OMFG; zometeen ga je me ook nog vertellen dat meisjes poepen en scheten laten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
... Alleen klonk het even alsof nette meisjes uberhaupt niet aan seks denken/doen. En das niet zo hoor
...
Jawel; alleen bij ons geurt het naar rozenwaterquote:Op zondag 7 februari 2010 11:53 schreef robber57 het volgende:
[..]
OMFG; zometeen ga je me ook nog vertellen dat meisjes poepen en scheten laten.
Hallo lieve fok!kertjes!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel; alleen bij ons geurt het naar rozenwater
Gezellige avond, televisie gekeken, filmpje, veel gepraat. Ze had geen rummikub mee! maar ze is wel blijven slapen! En nee niet zoals jullie meeste fokkertjes denken: meteen ketsen, rustig aan is de sleutel.quote:
uiteraard, maar rummikubquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:16 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Een spelletje spelen is toch nog steeds veel gezelliger dan een flauwe film kijken op televisie?
Nee hoor in goed en volwassen overleg alles besprokenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:31 schreef nightsleeper het volgende:
Zij blijft slapen en jij wil het rustig aan doen? Ik denk eerder dat je met klamme handjes naast haar hebt gelegen, te schijterig om wat te ondernemen.
hmmje heb je haar over het topic verteld? Hoe triest! Tips vragen op een forum en dan nog toegeven ook nog?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:42 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Gezellige avond, televisie gekeken, filmpje, veel gepraat. Ze had geen rummikub mee! maar ze is wel blijven slapen! En nee niet zoals jullie meeste fokkertjes denken: meteen ketsen, rustig aan is de sleutel.
Ze zal straks vast nog even reageren in dit topic
Volgende week ben ik daar
a er worden eerst attributen besteld?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:37 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Nee hoor in goed en volwassen overleg alles besproken
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:44 schreef gateway het volgende:
[..]
a er worden eerst attributen besteld?
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:44 schreef gateway het volgende:
[..]
a er worden eerst attributen besteld?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ik heb met al mijn relaties op de 1e nacht seks gehad.![]()
"Nette meisjes"
ik zei nog tegen haar dat fok! altijd om foto`s vraagt:), maar nee daar doen we niet aan. En ja ze zit zelf ook op fok! zelfs hier in dit topic...quote:Op zondag 7 februari 2010 18:43 schreef gateway het volgende:
[..]
hmmje heb je haar over het topic verteld? Hoe triest! Tips vragen op een forum en dan nog toegeven ook nog?
owjah en meisje dat bij TS was: PICS!
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:04 schreef Elohim het volgende:
Suggestie voor het volgende spelletjje:
[ afbeelding ]
Tsjah en jullie happen altijd zo fijn op die vragenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:43 schreef gateway het volgende:
[..]
hmmje heb je haar over het topic verteld? Hoe triest! Tips vragen op een forum en dan nog toegeven ook nog?
owjah en meisje dat bij TS was: PICS!
Ben benieuwd waar ik die kan bestellenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
andere suggestie:
[ afbeelding ]
of is dat niet subtiel genoeg?
HAHA!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tijdens t scrabbelen woorden zoals anaal vernederen neerleggen en kijken of ze de hints snapt
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tijdens t scrabbelen woorden zoals anaal vernederen neerleggen en kijken of ze de hints snapt
Dat is meer iets voor de lingo xxl editiequote:Op zondag 7 februari 2010 22:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
In en In Slecht.....
Nieuw scrable woord..
neemvolgendekeerdielekkerezusvanjemee
Bedoel je niet de lingo xxx editie?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:27 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor de lingo xxl editie
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:33 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Bedoel je niet de lingo xxx editie?
Woensdag ga ik naar haar toe, ik heb aangeboden om op de bank te gaan slapenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:36 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
ok ok 1-0 die is goed gecorrigeerd!
ik zou per ongeluk naakt voor haar staanquote:Op maandag 8 februari 2010 22:49 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Woensdag ga ik naar haar toe, ik heb aangeboden om op de bank te gaan slapen
Dat gebeurde afgelopen weekend bijna, had nog wel mijn ontzettend sexy boxershort aan!quote:Op maandag 8 februari 2010 22:51 schreef gateway het volgende:
[..]
ik zou per ongeluk naakt voor haar staan
Oeh, en heeft het nette meisje zich in kunnen houden? Begreep ze dat, in combinatie met je geniale hint tijdens het Scrabblen nóg niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:54 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Dat gebeurde afgelopen weekend bijna, had nog wel mijn ontzettend sexy boxershort aan!
Wij hebben het netjes gehoudenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oeh, en heeft het nette meisje zich in kunnen houden? Begreep ze dat, in combinatie met je geniale hint tijdens het Scrabblen nóg niet?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:17 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Nee, TS is een schijterd wil rustig aan doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:12 schreef Biomek het volgende:
Als je t een beetje goed aanpakt slapen jullie beide gewoon in bed.
Waarom reageren er niet meer mensen op deze briljante post? Verdient toch zeker een award!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:17 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Oh noes! Helemaal voor niets condooms gehaald! Een paar euro kwijt voor altijd!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:09 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Maar wat nu als ze alleen gezellig met mij wilt rummikubben en om 10 uur weer naar huis wilt gaan?
Oh noes! wat nemen jullie dit topic serieusquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:35 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Oh noes! Helemaal voor niets condooms gehaald! Een paar euro kwijt voor altijd!
geen luchtbed thuis, of eentje die je van de buren kan lenen, extra lakens moet je toch wel hebben, condooms heb je toch wel in huis, dat heeft iedereen wiens vriendin niet aan de pil zit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:01 schreef MdMa98 het volgende:
Hallo
Nu heb ik deze week een leuk meisje ontmoet, ik ken haar via internet. Ik ben bij haar geweest en het was heel gezellig,. Ik denk zelfs dat ze me leuk vind. Het zal hoogstwaarschijnlijk een avondje rummikub met een drankje erbij worden. Ze wilt morgen hier naar mij toe met de trein. Nu vroeg ze of zij mocht blijven slapen, want als het gezeliig is laat wordt, moet ze nog lang naar huis reizen. Eventueel wilde ze we; op de bank slapen, vertelde ze mij.
Nu denk ik wel, dat als ze blijft slapen ze uit netheid op de bank gaat. Maar ik vind het dan zo sneu, als ik lekker comfortabel in mijn bedje lig, en zij moederziel alleen op die koude bank:(.
Maar ik ben hier een beetje onzeker over, wilt ze nu echt blijven slapen en ook echt op de bank? Ik
heb geen condooms in huis, moet ik die maar kopen dan? Wat denken jullie? Wat moet ik doen?
Dat kan bij haar thuis wel, maar dan is haar bed weer zo overbodigquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:40 schreef quirigua het volgende:
andere suggestie : allebei op de bank slapen ?
zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ben ik
En nee, ik ben het het dus niet
Als je het topic goed leest weet je ook wel dat ik het niet benquote:
jaja, vast wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je het topic goed leest weet je ook wel dat ik het niet ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |