Wie niet waagt wie niet wint^O^quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:02 schreef Ataraxy het volgende:
Condooms kopen en kijken waar de avond eindigt...
Ik ben erg gehecht aan mijn bedjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:02 schreef Tabloid het volgende:
Waarom ga jij dan niet op de bank?
Nee joh! Hoe kom je erbij!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:04 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik ben erg gehecht aan mijn bedje![]()
Zou dat op de bank slapen dan een hint zijn?
Maar wat nu als ze alleen gezellig met mij wilt rummikubben en om 10 uur weer naar huis wilt gaan?quote:
Wel weer pijnlijk als TS de hele nacht op een harde koude bank ligtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:05 schreef gateway het volgende:
condooms: JA! (beter in huis hebben dan dat ze sex wil en je hebt geen condooms!)
De avond zelf aanbieden dat zei in je bed mag en dat jij op de bank gaat (en dan hoor je wel of ze niet beide in bed wil)
Doe je de deur op slot!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:09 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Maar wat nu als ze alleen gezellig met mij wilt rummikubben en om 10 uur weer naar huis wilt gaan?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:09 schreef Captain_Ghost het volgende:
koop eerst een condoom bij drogist.
bied haar jouw heerlijk bed en jij gaat op bank slapen.
Wees heer.
Dan bewaar je de condooms voor een volgende keer..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:09 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Maar wat nu als ze alleen gezellig met mij wilt rummikubben en om 10 uur weer naar huis wilt gaan?
Een spelletje spelen is toch nog steeds veel gezelliger dan een flauwe film kijken op televisie?quote:
Hij bedoelt: 2-girls-1-rummicuppen denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:16 schreef stbabylon het volgende:
Ik dacht eerst dat TS neuken rummikubben noemde eigenlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |