Wat een onzin.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dan is het een net meisje, die de moeite waard is.
Als ze al meteen het bed met je induikt dan is het een vieze.
Meisjes moeten eigenwaarde hebben en zich niet als een slet gedragen.
Ieder zijn smaak.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ik heb met al mijn relaties op de 1e nacht seks gehad.![]()
"Nette meisjes"
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:01 schreef Keep_Walking het volgende:
Heet het meisje toevallig Knor judith op FOK?
hoe te beheersen naast leuk persoon
Whehe, jaloers omdat je nooit neuktquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gevondenquote:
Zo hee word er eentje wakkerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
Als je echt uit 1980 komt, ben je allang over dit puberale gedrag heen.
Dit is geen serieus topic. Next
Toen ik dit topic opende, had ik er welgeteld 10 seconden voor nodigquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:03 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Zo hee word er eentje wakker![]()
Het word wel gezellig
Have fun danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:03 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Zo hee word er eentje wakker![]()
Maar ze komt wel echt morgen, we gaan ook echt rummikubben, de rest is grotendeels bijzaak:)
Het word wel gezellig
HIV ftwquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:09 schreef aychelle het volgende:
géén condooms kopen, kom op dat is zo 2009
In 2010 doen we aan geslachtsziekten, dat is het échte leven
Zoals ik al zei, gedeeltelijk waarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:24 schreef ReWout het volgende:
Serieus dit is een troll toch
Iig voor ze zekerheid maar.
1. Koop condooms
2. Vertel volgens dat jij op de bank gaat slapen
3. Bekijk haar reactie en reageer daarop.
Een stappenplan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:24 schreef ReWout het volgende:
Serieus dit is een troll toch
Iig voor ze zekerheid maar.
1. Koop condooms
2. Vertel volgens dat jij op de bank gaat slapen
3. Bekijk haar reactie en reageer daarop.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:22 schreef Strobe het volgende:
[..]
Een stappenplan.
Tevens TVP voor afloop.
testosteron tekort? zoiets zegt ze heus niet zomaar.quote:Eventueel wilde ze we; op de bank slapen, vertelde ze mij.
Ok, en gedeeltelijk loop je uit je nek te kletsen?quote:
Gast, ik denk dat het tijd is dat je je zus los moet laten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Moet je eens Durex jeans halen. Die knellen helemaalquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:18 schreef Stefanovich het volgende:
Wat zijn eigenlijk goede condooms, had laatst een keer van die ETOS meuk gehaald, maar die waren helemaal niet goed! Veel te strakIk dacht dat het altijd one size fits all was...
nee hoor dit is een origineel topicquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
Brakke lemming
We hebben hier een allerte fok!kerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Breng haar anders gewoon naar huis met je Mazda.
Als de TS zijn naam eer aan doet ook niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als jullie elkaar echt leuk vinden is er geen rummikub nodig om het ijs te breken
candytimequote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als de TS zijn naam eer aan doet ook niet.![]()
MDMA![]()
ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:17 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Hij bedoelt: 2-girls-1-rummicuppen denk ik
jawel, maar toch, ik vind persoonlijk ook dat als je als chick al na 1 date ofzo met iemand t bed induikt je een beetje een sletje bentquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:34 schreef Yuki het volgende:
Wat een gelul over nette meisjes...
Nette meisjes zijn ook wel eens horny hoor
quote:If a key opens lots of locks, then it's a master key. But if a lock is opened by lots of keys, then it's a shitty lock.
Helemaal mee eens. Alleen klonk het even alsof nette meisjes uberhaupt niet aan seks denken/doen. En das niet zo hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:59 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
jawel, maar toch, ik vind persoonlijk ook dat als je als chick al na 1 date ofzo met iemand t bed induikt je een beetje een sletje bent
[..]
Dan heeft ze zichzelf mooi ingedekt, en vindt ze je kennelijk niet leuk genoeg om te blijven...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:09 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Maar wat nu als ze alleen gezellig met mij wilt rummikubben en om 10 uur weer naar huis wilt gaan?
OMFG; zometeen ga je me ook nog vertellen dat meisjes poepen en scheten laten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
... Alleen klonk het even alsof nette meisjes uberhaupt niet aan seks denken/doen. En das niet zo hoor
...
Jawel; alleen bij ons geurt het naar rozenwaterquote:Op zondag 7 februari 2010 11:53 schreef robber57 het volgende:
[..]
OMFG; zometeen ga je me ook nog vertellen dat meisjes poepen en scheten laten.
Hallo lieve fok!kertjes!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel; alleen bij ons geurt het naar rozenwater
Gezellige avond, televisie gekeken, filmpje, veel gepraat. Ze had geen rummikub mee! maar ze is wel blijven slapen! En nee niet zoals jullie meeste fokkertjes denken: meteen ketsen, rustig aan is de sleutel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |