Ja op de Wii dan ofzo.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:16 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Een spelletje spelen is toch nog steeds veel gezelliger dan een flauwe film kijken op televisie?
Maar rummikub..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:16 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Een spelletje spelen is toch nog steeds veel gezelliger dan een flauwe film kijken op televisie?
Dan breng je haar even naar de trein.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:09 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Maar wat nu als ze alleen gezellig met mij wilt rummikubben en om 10 uur weer naar huis wilt gaan?
Ik heb geen Wii, wel een oude atari, zou donkey kong, tetris en space invaders nog een beetje hip zijn?quote:
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt, maar straks denkt ze dat ik maar alleen één ding wil, terwijl ik rustig aan wil doenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan breng je haar even naar de trein.
Condooms in huis is natuurlijk altijd wel handig. Ik zou haar sowieso aanbieden gewoon bij jou in bed te slapen.
Nee...gewoon rustig aandoen en niet neuken danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:23 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt, maar straks denkt ze dat ik maar alleen één ding wil, terwijl ik rustig aan wil doenZal ik haar dan niet kwetsen?
Je hoeft haar toch niet te bespringen? Gewoon tegen elkaar aan liggen, heftig zoenen en wie weet bespringt ze jou wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:23 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt, maar straks denkt ze dat ik maar alleen één ding wil, terwijl ik rustig aan wil doenZal ik haar dan niet kwetsen?
Ik 2 keer. 1x was ik veel te bezopen en 1x was met de vriendin van mn broertjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:22 schreef DuTank het volgende:
Verder... Ik heb nog nooit naast een meisje geslapen en dat er niks gebeurde
Is dat niet mario?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:23 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel schattig eigenlijk![]()
Donkey Kong is cool! Die oude met die laddertjes?
Alleen netjes op de wang, ik ben altijd erg voorzichtigquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hoeft haar toch niet te bespringen? Gewoon tegen elkaar aan liggen, heftig zoenen en wie weet bespringt ze jou wel.
Hoewel: hebben jullie de eerste date eigenlijk uberhaupt gezoend?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:17 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Hij bedoelt: 2-girls-1-rummicuppen denk ik
Ghe, écht? Ik heb best vaak in bed met mensen gelegen dat er niets gebeurde.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik 2 keer. 1x was ik veel te bezopen en 1x was met de vriendin van mn broertje
quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Heeft je vriendinnetje niet ook een topic geopend?
hoe te beheersen naast leuk persoon
Of mss. worden we in de maling genomen?
Oke, in dat geval komt ze misschien echt enkel om seksloos te rummikubben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:30 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Alleen netjes op de wang, ik ben altijd erg voorzichtig
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oke, in dat geval komt ze misschien echt enkel om seksloos te rummikubben.
Dan is het een net meisje, die de moeite waard is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:09 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Maar wat nu als ze alleen gezellig met mij wilt rummikubben en om 10 uur weer naar huis wilt gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |