Begin jaren '90, en geen idee. Het is na een tijdje ook weer weg, al moet volgens het onderhoudsboekje bij deze km-stand het stationair toerental weer afgesteld worden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef daNpy het volgende:
Fout bij de LMM of aansluiting daarvan.
Komt dat ding uit eind jaren 90 en heeft hij Bosch-stekkers toevallig?
jo meen je niet? Hoe heten die dingen dan en waar kan ik ze halen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:07 schreef Sounddragon het volgende:
Voor radio's met een wisselaaraansluiting kun je vaak verloopjes kopen die je in de wisselaaringang prakt
Als ik geen crew was geweest welquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:23 schreef Greys het volgende:
[SubtieleHerinnering]
Jullie gaan toch wel allemaal even een gooi doen naar het Ferrari rijden en Vliegtuig besturen he?
Ferrari rijden, zelf vliegen en meer... WINNEN!
[/SubtieleHerinnering]
heb je je wisselaar al aangesloten dan ? Mijn radio geeft pas de optie wisselaar als ik een wisselaar aansluit.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jo meen je niet? Hoe heten die dingen dan en waar kan ik ze halen?
Mijn radio heeft een wisselaar aansluiting, maar kan niet selecteren dat ik naar de wisselaar wil luisteren. Het is of cd of radio?
140 op gas kost ook weinig om te rijden, alleen de aanschaf voor een goede is buiten je budget. En het onderhoud geven dat ie nodig heeft kost ook de nodige knaken, anders kun je hem na een (korte) tijd naar de sloop brengen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Net aan mijn pa een 142 laten zien. "Joah is wel groot hoor, en die 2 liter zuipt ook wel. En dat laswerk, denk dat je veel geld kwijt bent om er een nieuwe apk op te krijgen in maart."
Nu een goed uitziende 66 gevonden, kan zijn reactie alleen maar meevallen
Mezelf, maar aangezien ik thuiswoon en rekening met mijn ouders, vind ik hun goedkeuring wel op zijn plaats.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:42 schreef Anne het volgende:
Ben je nu eigenlijk op zoek naar een auto voor jezelf of voor je vader?
Da's altijd zo lekker he, dat ze dan naar jóu gaan toeteren!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:09 schreef Anne het volgende:
Zeau! Ik had bijna een auto op mijn auto. Bijna boem, ho.
Mevrouw wilde draaien, en draaide ook midden op de weg, terwijl er van beide kanten auto's aan kwamen. Anyway, ze stond op een gegeven moment niet meer op mijn weghelft en bleef ook staan, dus ik ging er langs en toen ineens ging ze achteruit. Ik remmen, maar nee heur, mijn auto glijdt gewoon door.
Gelukkig zag ze het nét op tijd en trapte ze op de rem en stond zij wel stil. Ze toeterde wel nog even, maar eigenlijk is zij fout toch? Zij doet een bijzondere verrichting? Dus heb ik voorrang? Of?
Stiekem wil ik dan altijd even stoppen, uitstappen en de vraag "waarom?!" stellen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's altijd zo lekker he, dat ze dan naar jóu gaan toeteren!
Oh, daarom vroeg ik het ook niet hoor, ik wist het echt nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mezelf, maar aangezien ik thuiswoon en rekening met mijn ouders, vind ik hun goedkeuring wel op zijn plaats.
Oh, zó herkenbaar!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Stiekem wil ik dan altijd even stoppen, uitstappen en de vraag "waarom?!" stellen.
En dan mijn weerwoord geven..
Heb ik nog nooit gedaan hoor.
Ja, of je ziet iemand iets doen bij een ander wat écht niet kan. Dat je dan zin hebt om een "Stop Politie"-bordje aan te jengelen en die meneer dan even goed aanspreken op zijn belachelijke rijstijl.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, zó herkenbaar!
Ik durf het nooit, maar zou wel graag willen af en toe
Tja voor laswerk kan ik mijn pa wel gebruikenquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh, daarom vroeg ik het ook niet hoor, ik wist het echt niet.
Ik vraag mijn vader ook altijd mee, maar dat komt doordat ie mijn auto ook moet repareren, dus moet het ook een fijne auto voor hem zijn, qua reparaties dus.
En 2 jaar APKquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:08 schreef daNpy het volgende:
Die Volvo invloeden zijn zooo jammer, anders was het een nog mooiere auto
Hij ziet er niet slecht uit in elk geval, misschien moet je hem even bellen en vragen wat voor vraagprijs hij in gedachten had.
Als je gaat kijken, controleer de bodem + kriksteunen _goed_, ook aan de binnenkant: binnenschermen V+A, onder de mat in de kofferbak, deurranden binnen (buiten ziet er goed uit op de foto), onder de bekleding aan de binnenzijde.
Verder staat op www.dafclub.nl een lijst met aankoop tips
Uieraard werkt dat alleen als je een wisselaar aangesloten hebtquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jo meen je niet? Hoe heten die dingen dan en waar kan ik ze halen?
Mijn radio heeft een wisselaar aansluiting, maar kan niet selecteren dat ik naar de wisselaar wil luisteren. Het is of cd of radio?
in die mazda zat een wisselaar maar die heeft de eigenaar er uit gehaald. De radio en kabel heeft hij wel laten zitten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb je je wisselaar al aangesloten dan ? Mijn radio geeft pas de optie wisselaar als ik een wisselaar aansluit.
Ik moet overigens nog een nieuwe radio kopen, display van die ik nu heb ies kapoet.
ha dacht ik al toen ik het lasquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:15 schreef Dingest het volgende:
[..]
Begin jaren '90, en geen idee. Het is na een tijdje ook weer weg, al moet volgens het onderhoudsboekje bij deze km-stand het stationair toerental weer afgesteld worden.
Ik heb moeite om het voor de middag te doen... is dat ook een probleem ??quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:22 schreef Anne het volgende:
Hebben jullie ook zo'n moeite met opstaan 's ochtends?
als het dat voor je vrouw niet is, zie ik niet in waarom wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb moeite om het voor de middag te doen... is dat ook een probleem ??
Hahaha zoooooo herkenbaar dit!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:51 schreef Anne het volgende:
Ja, ik val meestal even in slaap op de bank. Dan ga ik naar bed en kan ik niet meer slapen..
Ach ja, bijna weekenddddddddd!
Je had hem ook nooit moeten verkopenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:07 schreef Anne het volgende:
Weet je wat opmerkelijk is trouwens? Sinds ik geen CRX meer heb, kom ik ze overal tegen!
Sowieso elke ochtend eentje. Gistermiddag eentje de hele rit achter mij. In mijn Duitse woonplaats zelfs een Nederlandse CRX.
Erg flauw om mij zo te klieren.
Heb jij toevallig enig idee wat deze waard is ongeveer?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:08 schreef daNpy het volgende:
Die Volvo invloeden zijn zooo jammer, anders was het een nog mooiere auto
Hij ziet er niet slecht uit in elk geval, misschien moet je hem even bellen en vragen wat voor vraagprijs hij in gedachten had.
Als je gaat kijken, controleer de bodem + kriksteunen _goed_, ook aan de binnenkant: binnenschermen V+A, onder de mat in de kofferbak, deurranden binnen (buiten ziet er goed uit op de foto), onder de bekleding aan de binnenzijde.
Verder staat op www.dafclub.nl een lijst met aankoop tips
Ik weet waar Marijke is!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:12 schreef JoeThePlumber het volgende:
Waar is onze trotse net nieuw rijbewijsbezitster nouw..MarijkeZwollezie MarijkeZwolle, gefeliciteerd met je rijbewijs!
Wilde haar nou voorstellen om een vette Volvo 480 aan te schaffen..![]()
Niet zeiken, ben er al aantal jaren trotse bezitter van een zeldzaam model hiervan en nog steeds tevreden..
Is dat wel leuk dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:51 schreef Dingest het volgende:
Ruinen, dat is hier in de buurt. Waarom worden dat soort dingen nou altijd net in mijn regio aangeboden wanneer ik ze niet nodig heb?![]()
Overigens staat hij op blauwe platen, en volgens mij mag-ie dat niet.
Morgen op weg naar Breda om weer carnaval te vieren met vrienden, alleen de eerste twee dagen. En geen gezuip voor mij, behalve dan overpriced verwaterde cola
Jah.. opstaan, dat andere lukt 24/7quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:11 schreef Anne het volgende:
"het" ?
Dat laatste zeggen ze allemaal!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah.. opstaan, dat andere lukt 24/7
Dat valt wel mee, al zal je altijd groepen hebben die elke reden aangrijpen om het stevig op het zuipen te zetten. Het hangt er ook wat vanaf waar je het viert, in Breda is het nog altijd meer lol dan echt zuipen in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:07 schreef Anne het volgende:
Dat het van oorsprong zo was, lekker boeiend, maar tegenwoordig is het wel degelijk een zuipfestijn.
Geloof dat blauwe platen wel mogen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:51 schreef Dingest het volgende:
Ruinen, dat is hier in de buurt. Waarom worden dat soort dingen nou altijd net in mijn regio aangeboden wanneer ik ze niet nodig heb?![]()
Overigens staat hij op blauwe platen, en volgens mij mag-ie dat niet.
Morgen op weg naar Breda om weer carnaval te vieren met vrienden, alleen de eerste twee dagen. En geen gezuip voor mij, behalve dan overpriced verwaterde cola
Kennelijk vier jij met een heel ander volk carnaval dan ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Fugie het volgende:
lol hoe naief, carnaval is gewoon bier zuipen. De rest boeit ze echt geen flikker![]()
Als ze het echt zouden doen zou heel brabant en limburg moeten vasten na carnaval, dat doet misschien 0.01%
* checkt profiel; - not going there-quote:
Ze vieren het alleen in brabant en limburg, dus dat het allemaal tokkies zijn klopt wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:53 schreef Dingest het volgende:
[..]
Kennelijk vier jij met een heel ander volk carnaval dan ikAlleen tokkies vieren het louter om het zuipen.
En die laatste stelling klopt niet tenzij je echt uit katholieke overweging meedoet, want carnaval heeft van oorsprong weinig met de vastenperiode te maken. Het was een eet/eer-festijn, wat de katholieke kerk heeft geadopteerd en gekoppeld aan de vastenperiode omdat dat makkelijker was dan proberen zo'n 'heidens' feest te verbieden
Oiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ze vieren het alleen in brabant en limburg, dus dat het allemaal tokkies zijn klopt wel.
Ik 'vier' verder geen carnaval, net zoals ik geen kerst 'vier' of welk ander rare feestdag.
k wel... sjonnie's favoriet:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:59 schreef Paladijn het volgende:
Ik zou niet weten wat...
The Aero's in-gear acceleration was strongly emphasized; the Aero was capable of accelerating from 50 miles per hour (80 km/h) to 75 miles per hour (121 km/h) faster than a Porsche Carrera 4 or a Ferrari Testarossa.
don't fock with the stock turbo saab rimms you bastardquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:05 schreef lipje het volgende:
[..]
k wel... sjonnie's favoriet:
3 spaak velgen
De verkoper mailt niet terug bij mijquote:Op maandag 15 februari 2010 14:06 schreef daNpy het volgende:
'sup Dog
Vanmorgen weer lekker donutjes gedraaid en wat gedrift. Sneeuw, U gotta love it!!
Er staat een werkelijk fantastische rode 343 op de V3C site nu. Een van de oudste modellen (blauwe platen), zo goed als roestvrij, modernere motor ingebouwd, goed onderhouden etc.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De verkoper mailt niet terug bij mij..
Wel mag hij bij mijn vader bijverzekerd worden, dus een tientje vaste lasten per maand
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:16 schreef Paladijn het volgende:
Speciaal voor Dingest:
[ afbeelding ]
Heb je even een linkje voor me? Want het rijd natuurlijk wel wat modernerquote:Op maandag 15 februari 2010 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er staat een werkelijk fantastische rode 343 op de V3C site nu. Een van de oudste modellen (blauwe platen), zo goed als roestvrij, modernere motor ingebouwd, goed onderhouden etc.
Is dat niets?
http://www.volvo300club.nl/advertenties.php?adid=2692quote:Op maandag 15 februari 2010 19:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb je even een linkje voor me? Want het rijd natuurlijk wel wat moderner
Pff 1250, is nog even sparenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
http://www.volvo300club.nl/advertenties.php?adid=2692
Uiteraard.
B14.4 is trouwens het laatste model 340 motor, geleverd van (uit mijn hoofd) '85 tot '92.
Ik zou ook nog naar Breda gaan met wat vrienden, maar dat trok ik niet meer na zaterdag/zondag.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:11 schreef Dingest het volgende:
[..]
![]()
Ik had zou graag willen dat mijn 95 er ook ooit zo uit komt te zien, maar dat is voorlopig nog toekomstmuziek![]()
Die 9000 boeit mij niet extreem veel, al is het wel een grote en luxe bak die je tegenwoordig voor weinig geld kan overnemen. Alleen het oogt niet als een Saab - maar goed, het is dan ook op basis van een platform dat met de Italianen is gemaakt (Fiat, Lancia en Alfa). Een Aero wil overigens zeker nog heel goed van z'n plaats komen![]()
Carnavalsweekend was erg gezellig, maar toch een beetje jammerlijk: één van de vrienden was ziek geworden en kon helemaal niet meer mee, een ander kon alleen zaterdag mee want die moest zondagavond naar IJmuiden. Ben alsnog met de overgebleven vriend met veel plezier Breda in geweest. Maar het was gewoon iets leuker geweest als de groep compleet zou zijn
121 heeft zich redelijk goed gehouden, op de meeste snelheden blijft hij redelijk trillingsvrij met z'n harde banden zolang de snelheid maar constant blijft. Alleen deze stoel is anders (in ieder geval iets hoger) en op lange ritten krijg ik in deze last van mijn onderrug... Wel leuk mee kunnen spelen in de sneeuw, maar nog niet ervan overtuigd dat dit nou een echt goed exemplaar is![]()
Zeker in deze staat!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:19 schreef daNpy het volgende:
He das een van de eerste types en die zijn zeldzaam!
Tja, je wilt een nette auto of niet hequote:
Klopt, ik houd ook nog wel wat opties open. Het moet sowieso een niet al te grote oldtimer worden. Ik hoorde van iemand dat ik ook wel naar een Kever kan kijken, maar die zijn vrij rot allemaal.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zeker in deze staat!
[..]
Tja, je wilt een nette auto of niet he
Maar zie in verhouding meer rotte Kevers op verschillende websitesquote:Op maandag 15 februari 2010 19:32 schreef Barcaconia het volgende:
Kever is gaaf! Maar inderdaad, er zitten veel rotte tussen. Maarja, welke auto niet.... DAF's en 300's roesten ook als gekken
1250,- voor een eerste type 343 lijkt veel geld, maar hij kan echt wel in waarde stijgenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt, ik houd ook nog wel wat opties open. Het moet sowieso een niet al te grote oldtimer worden. Ik hoorde van iemand dat ik ook wel naar een Kever kan kijken, maar die zijn vrij rot allemaal.
Welke 66?quote:Maar ik zou het heel leuk vinden als ik die 66 kon kopen![]()
Geld voor elke auto die je niet onderhoud.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:32 schreef Barcaconia het volgende:
Kever is gaaf! Maar inderdaad, er zitten veel rotte tussen. Maarja, welke auto niet.... DAF's en 300's roesten ook als gekken
Die gele Volvo die ik al eerder liet zienquote:Op maandag 15 februari 2010 20:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
1250,- voor een eerste type 343 lijkt veel geld, maar hij kan echt wel in waarde stijgen
[..]
Welke 66?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |