20 liter koffie, 5 pakjes peuken, 3 uur slaap op een dag. Dan gaat het redelijk snel jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:06 schreef PeuRac het volgende:
Phil Harris is doodeen van de leukste Kapiteins uit Deadliest Catch
Whehe, dus ik ben slimmer dan Tim. I knew it!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
'Katten hebben slimmere baasjes dan honden'
.
ga je nu weer poeslief doen in plaats van kattig?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Whehe, dus ik ben slimmer dan Tim. I knew it!
Prrr.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:46 schreef lipje het volgende:
[..]
ga je nu weer poeslief doen in plaats van kattig?
Begin jaren '90, en geen idee. Het is na een tijdje ook weer weg, al moet volgens het onderhoudsboekje bij deze km-stand het stationair toerental weer afgesteld worden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef daNpy het volgende:
Fout bij de LMM of aansluiting daarvan.
Komt dat ding uit eind jaren 90 en heeft hij Bosch-stekkers toevallig?
jo meen je niet? Hoe heten die dingen dan en waar kan ik ze halen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:07 schreef Sounddragon het volgende:
Voor radio's met een wisselaaraansluiting kun je vaak verloopjes kopen die je in de wisselaaringang prakt
Als ik geen crew was geweest welquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:23 schreef Greys het volgende:
[SubtieleHerinnering]
Jullie gaan toch wel allemaal even een gooi doen naar het Ferrari rijden en Vliegtuig besturen he?
Ferrari rijden, zelf vliegen en meer... WINNEN!
[/SubtieleHerinnering]
heb je je wisselaar al aangesloten dan ? Mijn radio geeft pas de optie wisselaar als ik een wisselaar aansluit.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jo meen je niet? Hoe heten die dingen dan en waar kan ik ze halen?
Mijn radio heeft een wisselaar aansluiting, maar kan niet selecteren dat ik naar de wisselaar wil luisteren. Het is of cd of radio?
140 op gas kost ook weinig om te rijden, alleen de aanschaf voor een goede is buiten je budget. En het onderhoud geven dat ie nodig heeft kost ook de nodige knaken, anders kun je hem na een (korte) tijd naar de sloop brengen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Net aan mijn pa een 142 laten zien. "Joah is wel groot hoor, en die 2 liter zuipt ook wel. En dat laswerk, denk dat je veel geld kwijt bent om er een nieuwe apk op te krijgen in maart."
Nu een goed uitziende 66 gevonden, kan zijn reactie alleen maar meevallen
Mezelf, maar aangezien ik thuiswoon en rekening met mijn ouders, vind ik hun goedkeuring wel op zijn plaats.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:42 schreef Anne het volgende:
Ben je nu eigenlijk op zoek naar een auto voor jezelf of voor je vader?
Da's altijd zo lekker he, dat ze dan naar jóu gaan toeteren!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:09 schreef Anne het volgende:
Zeau! Ik had bijna een auto op mijn auto. Bijna boem, ho.
Mevrouw wilde draaien, en draaide ook midden op de weg, terwijl er van beide kanten auto's aan kwamen. Anyway, ze stond op een gegeven moment niet meer op mijn weghelft en bleef ook staan, dus ik ging er langs en toen ineens ging ze achteruit. Ik remmen, maar nee heur, mijn auto glijdt gewoon door.
Gelukkig zag ze het nét op tijd en trapte ze op de rem en stond zij wel stil. Ze toeterde wel nog even, maar eigenlijk is zij fout toch? Zij doet een bijzondere verrichting? Dus heb ik voorrang? Of?
Stiekem wil ik dan altijd even stoppen, uitstappen en de vraag "waarom?!" stellen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's altijd zo lekker he, dat ze dan naar jóu gaan toeteren!
Oh, daarom vroeg ik het ook niet hoor, ik wist het echt nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mezelf, maar aangezien ik thuiswoon en rekening met mijn ouders, vind ik hun goedkeuring wel op zijn plaats.
Oh, zó herkenbaar!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Stiekem wil ik dan altijd even stoppen, uitstappen en de vraag "waarom?!" stellen.
En dan mijn weerwoord geven..
Heb ik nog nooit gedaan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |