abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78311233
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat is inmiddels gecorrigeerd.

Je mag homo zijn, niks mis mee, maar ik begrijp dat het verkeerd kan vallen.

Laat ik je uit de droom helpen: ik ben geen homo.
pi_78311279
Ik weet het zeker dat ik niet de enige bent die door de markt ben vermoord. Het verschil is dat ik er eerlijk voor uitkom.

Ik ben de schaamte voorbij.

Geef mij maar een communisme.
pi_78311304
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Laat ik je uit de droom helpen: ik ben geen homo.
O, was het een grapje? Dat kan.
pi_78311333
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:43 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Luister. Je kunt alles aan andere wijten, of accepteren dat je zelf gewoon niet volmaakt bent. Vandaar in ieder geval eens je best doen om jezelf te verbeteren, ipv jezelf slachtoffer te maken.
In dit bestel ben ik kansloos. En velen met mij.

Ik hoop dat dit systeem zo snel mogelijk omzeep wordt geholpen.
pi_78311450
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:43 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Luister. Je kunt alles aan andere wijten, of accepteren dat je zelf gewoon niet volmaakt bent. Vandaar in ieder geval eens je best doen om jezelf te verbeteren, ipv jezelf slachtoffer te maken.
Wat hij zegt.

Dit topic gaat meer over EG dan over topsalarissen. Zelf geen topsalaris hebben en daarom niet willen dat anderen het wel hebben is een erg zwak argument.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_78311545
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

In dit bestel ben ik kansloos.
Zelfbevestigende voorspelling.
pi_78311579
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:51 schreef waht het volgende:

[..]

Wat hij zegt.

Dit topic gaat meer EG dan over topsalarissen. Zelf geen topsalaris hebben en daarom niet willen dat anderen het wel hebben is een erg zwak argument.
Dit stelsel deugt voor geen meter.
pi_78311597
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:54 schreef waht het volgende:

[..]

Zelfbevestigende voorspelling.
Absoluut niet. Ik mij kapot gevochten. Markt maakt mensen totaal kapot. Ik ben daar het zoveelste voorbeeld van.
pi_78311647
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ik mij kapot gevochten. Markt maakt mensen totaal kapot.
Inderdaad, ik geloof graag dat je hard gevochten hebt. Waarschijnlijk tegen "de markt" die je wilde verslaan ofzo, terwijl je ook gewoon eens naar jezelf had kunnen kijken. Mensen met een grote bek die altijd anderen de schuld geven

Volgens mij heb je in dit deel het topic wel lichtelijk om zeep geholpen.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_78311727
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:57 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Inderdaad, ik geloof graag dat je hard gevochten hebt. Waarschijnlijk tegen "de markt" die je wilde verslaan ofzo, terwijl je ook gewoon eens naar jezelf had kunnen kijken. Mensen met een grote bek die altijd anderen de schuld geven

Volgens mij heb je in dit deel het topic wel lichtelijk om zeep geholpen.
Nee hoor.

De basis voor de topsalarissen is hetzelfde: de markt. daar begint alle ellende.

Maar vertel mij even, wat is eerlijk aan markt? Gelijke kansen voor iedereen?
pi_78311766
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ik mij kapot gevochten. Markt maakt mensen totaal kapot. Ik ben daar het zoveelste voorbeeld van.
Tsja, dan gooi je zelf de handdoek in de ring. En dat in een van de minst ongelijke, meest rijke, meest gelukkige landen ter wereld. Het is mogelijk dat het hier echt niet lukt voor iemand, maar in welk land dan wel?
pi_78311808
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:01 schreef waht het volgende:

[..]

Tsja, dan gooi je zelf de handdoek in de ring. En dat in een van de minst ongelijke, meest rijke, meest gelukkige landen ter wereld. Het is mogelijk dat het hier echt niet lukt voor iemand, maar in welk land dan wel?
Gewoon uitstappen. Ik het wel gezien hier.
pi_78311942
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:

Markt, hetgeen wat jij verjubelt, maakt mensen gewoon kapot. Ik ben het. Gewoon kapot gemaakt door de markt. En ik zal niet de enige zijn, die voor het leven is beschadigd.
Markt maakt (het financieel mogelijk) dat jij terug valt op een menswaardig bestaan zodra je loopbaan de mist in is gegaan.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_78312022
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:

Geef mij maar een communisme.
Hiermee toon jij een gebrek aan inzicht...
pi_78312044
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

Markt maakt (het financieel mogelijk) dat jij terug valt op een menswaardig bestaan zodra je loopbaan de mist in is gegaan.
Zo lang het nog duurt. Straks ene kabinet van CDA, VVD met PVV. = einde sociale zekerheid.
Nou, dan is het gedaan met mij.
pi_78312067
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hiermee toon jij een gebrek aan inzicht...
Maar dit systeem is het ook niet DS4, als sta jij aan de goede kant van de streep.
pi_78312096
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:

Gewoon uitstappen. Ik het wel gezien hier.
Misschien beter om eens jezelf te richten op wat je wel kan en niet op wat je niet kan. Je maakt jezelf kapot... niet de markt. Die geef je alleen maar de schuld.
pi_78312133
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar vertel mij even, wat is eerlijk aan markt? Gelijke kansen voor iedereen?
Markt is een abstract begrip. Maar jij verwart gelijke kansen met gelijke uitkomsten. Perfect gelijke kansen zijn er niet maar relatief gezien horen de kansen in Noord/West-Europese democratieën bij de betere.
pi_78312185
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Misschien beter om eens jezelf te richten op wat je wel kan en niet op wat je niet kan. Je maakt jezelf kapot... niet de markt. Die geef je alleen maar de schuld.
T/m mijn opleidingen ging het goed. Daarna vermoord, door het geweld van de markt. Het is nooit meer goedgekomen. Ik kan in zo'n bestel echt niet leven.
pi_78312243
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

T/m mijn opleidingen ging het goed. Daarna vermoord, door het geweld van de markt. Het is nooit meer goedgekomen. Ik kan in zo'n bestel echt niet leven.
In die markt moet iedereen met dezelfde opleidingen toch zien te overleven. Heb je een opleiding gedaan die ooit in een klap waardeloos geworden is om de een of andere reden?
pi_78312438
quote:

[..]

Je bedoelt een bestel waarin je moet werken?
pi_78313009
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:40 schreef Sj0rs het volgende:
Typisch Nederlands om te gaan janken over andermans salarissen. Alsof de mensen die er problemen mee hebben zelf een dergelijk salaris zouden weigeren.
Een bepaalde mate van herverdeling maakt deel uit van de beschaving. Grote verschillen tussen rijk en arm omdat de rijken te beroerd zijn de zwakkeren te ondersteunen getuigt van een armoedig beschavingsniveau.
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:40 schreef Sj0rs het volgende:
Zoals Jort Kelder bij dwdd zei. De mensen zijn het waard.
Nee, sommigen vinden dat die mensen het waard zijn. Dat is wat anders. Mensen op hun waarde schatten is onbegonnen werk.
pi_78313214
quote:

Kennelijk besef jij niet hoeveel geluk jij hebt dat je in NL terecht bent gekomen.

Wat daarvan ook moge zijn: de reden dat jij jezelf zo kut voelt tav jouw situatie is dat jij je focus legt op onmogelijkheden ipv mogelijkheden.

Natuurlijk, het leven kan nog leuker zijn als je een mooie loopbaan hebt, waarbij je veel waardering krijgt en een hoop geld toe... maar ook zonder die perfecte loopbaan kun je gelukkig worden. Als je maar wil!
pi_78313328
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Kennelijk besef jij niet hoeveel geluk jij hebt dat je in NL terecht bent gekomen.

Wat daarvan ook moge zijn: de reden dat jij jezelf zo kut voelt tav jouw situatie is dat jij je focus legt op onmogelijkheden ipv mogelijkheden.

Natuurlijk, het leven kan nog leuker zijn als je een mooie loopbaan hebt, waarbij je veel waardering krijgt en een hoop geld toe... maar ook zonder die perfecte loopbaan kun je gelukkig worden. Als je maar wil!
Dat is waar. De kunst is je te richten op de mogelijkheden. Mogelijkheden zien en ze benutten. Dat is de enige manier om het leven zo optimaal mogelijk te maken voor jezelf. De onmogelijkheden zijn een feit, die zul je als gegeven moeten accepteren. Je kunt de schuld leggen bij de markt, maar eigenlijk is de hoofdschuldige onze Schepper.
pi_78319612
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

In die markt moet iedereen met dezelfde opleidingen toch zien te overleven. Heb je een opleiding gedaan die ooit in een klap waardeloos geworden is om de een of andere reden?
De opleiding sluit 0,0 aan op de praktijk.

Hoe kan je anders top zijn tijdens de opleiding, en vervolgens in de hel belanden?

Wat heeft de een met het ander te maken?

Ik voel mij gewoon maximaal bedonderd en overweeg gerechtelijke stappen. Het zou toch te gek zijn dat mensen niet kunnen reclameren als ze achteraf zich bedonderd voelen?

Ik zou bijna een Stichting Onderwijsleed overwegen.

[ Bericht 5% gewijzigd door EchtGaaf op 22-02-2010 21:41:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')