quote:Op maandag 22 februari 2010 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is inmiddels gecorrigeerd.
Je mag homo zijn, niks mis mee, maar ik begrijp dat het verkeerd kan vallen.
O, was het een grapje? Dat kan.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
![]()
Laat ik je uit de droom helpen: ik ben geen homo.
In dit bestel ben ik kansloos. En velen met mij.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:43 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Luister. Je kunt alles aan andere wijten, of accepteren dat je zelf gewoon niet volmaakt bent. Vandaar in ieder geval eens je best doen om jezelf te verbeteren, ipv jezelf slachtoffer te maken.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:43 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Luister. Je kunt alles aan andere wijten, of accepteren dat je zelf gewoon niet volmaakt bent. Vandaar in ieder geval eens je best doen om jezelf te verbeteren, ipv jezelf slachtoffer te maken.
Zelfbevestigende voorspelling.quote:
Dit stelsel deugt voor geen meter.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:51 schreef waht het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Dit topic gaat meer EG dan over topsalarissen. Zelf geen topsalaris hebben en daarom niet willen dat anderen het wel hebben is een erg zwak argument.
Absoluut niet. Ik mij kapot gevochten. Markt maakt mensen totaal kapot. Ik ben daar het zoveelste voorbeeld van.quote:
Inderdaad, ik geloof graag dat je hard gevochten hebt. Waarschijnlijk tegen "de markt" die je wilde verslaan ofzo, terwijl je ook gewoon eens naar jezelf had kunnen kijken. Mensen met een grote bek die altijd anderen de schuld gevenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik mij kapot gevochten. Markt maakt mensen totaal kapot.
Nee hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:57 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Inderdaad, ik geloof graag dat je hard gevochten hebt. Waarschijnlijk tegen "de markt" die je wilde verslaan ofzo, terwijl je ook gewoon eens naar jezelf had kunnen kijken. Mensen met een grote bek die altijd anderen de schuld geven![]()
Volgens mij heb je in dit deel het topic wel lichtelijk om zeep geholpen.
Tsja, dan gooi je zelf de handdoek in de ring. En dat in een van de minst ongelijke, meest rijke, meest gelukkige landen ter wereld. Het is mogelijk dat het hier echt niet lukt voor iemand, maar in welk land dan wel?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik mij kapot gevochten. Markt maakt mensen totaal kapot. Ik ben daar het zoveelste voorbeeld van.
Gewoon uitstappen. Ik het wel gezien hier.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:01 schreef waht het volgende:
[..]
Tsja, dan gooi je zelf de handdoek in de ring. En dat in een van de minst ongelijke, meest rijke, meest gelukkige landen ter wereld. Het is mogelijk dat het hier echt niet lukt voor iemand, maar in welk land dan wel?
Markt maakt (het financieel mogelijk) dat jij terug valt op een menswaardig bestaan zodra je loopbaan de mist in is gegaan.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Markt, hetgeen wat jij verjubelt, maakt mensen gewoon kapot. Ik ben het. Gewoon kapot gemaakt door de markt. En ik zal niet de enige zijn, die voor het leven is beschadigd.
Hiermee toon jij een gebrek aan inzicht...quote:
Zo lang het nog duurt. Straks ene kabinet van CDA, VVD met PVV. = einde sociale zekerheid.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Markt maakt (het financieel mogelijk) dat jij terug valt op een menswaardig bestaan zodra je loopbaan de mist in is gegaan.
Maar dit systeem is het ook niet DS4, als sta jij aan de goede kant van de streep.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hiermee toon jij een gebrek aan inzicht...
Misschien beter om eens jezelf te richten op wat je wel kan en niet op wat je niet kan. Je maakt jezelf kapot... niet de markt. Die geef je alleen maar de schuld.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Gewoon uitstappen. Ik het wel gezien hier.
Markt is een abstract begrip. Maar jij verwart gelijke kansen met gelijke uitkomsten. Perfect gelijke kansen zijn er niet maar relatief gezien horen de kansen in Noord/West-Europese democratieën bij de betere.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar vertel mij even, wat is eerlijk aan markt? Gelijke kansen voor iedereen?
T/m mijn opleidingen ging het goed. Daarna vermoord, door het geweld van de markt. Het is nooit meer goedgekomen. Ik kan in zo'n bestel echt niet leven.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misschien beter om eens jezelf te richten op wat je wel kan en niet op wat je niet kan. Je maakt jezelf kapot... niet de markt. Die geef je alleen maar de schuld.
In die markt moet iedereen met dezelfde opleidingen toch zien te overleven. Heb je een opleiding gedaan die ooit in een klap waardeloos geworden is om de een of andere reden?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
T/m mijn opleidingen ging het goed. Daarna vermoord, door het geweld van de markt. Het is nooit meer goedgekomen. Ik kan in zo'n bestel echt niet leven.
Je bedoelt een bestel waarin je moet werken?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
T/m mijn opleidingen ging het goed. Daarna vermoord, door het geweld van de markt. Het is nooit meer goedgekomen. Ik kan in zo'n bestel echt niet leven.
Een bepaalde mate van herverdeling maakt deel uit van de beschaving. Grote verschillen tussen rijk en arm omdat de rijken te beroerd zijn de zwakkeren te ondersteunen getuigt van een armoedig beschavingsniveau.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:40 schreef Sj0rs het volgende:
Typisch Nederlands om te gaan janken over andermans salarissen. Alsof de mensen die er problemen mee hebben zelf een dergelijk salaris zouden weigeren.
Nee, sommigen vinden dat die mensen het waard zijn. Dat is wat anders. Mensen op hun waarde schatten is onbegonnen werk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:40 schreef Sj0rs het volgende:
Zoals Jort Kelder bij dwdd zei. De mensen zijn het waard.
Kennelijk besef jij niet hoeveel geluk jij hebt dat je in NL terecht bent gekomen.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat is waar. De kunst is je te richten op de mogelijkheden. Mogelijkheden zien en ze benutten. Dat is de enige manier om het leven zo optimaal mogelijk te maken voor jezelf. De onmogelijkheden zijn een feit, die zul je als gegeven moeten accepteren. Je kunt de schuld leggen bij de markt, maar eigenlijk is de hoofdschuldige onze Schepper.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kennelijk besef jij niet hoeveel geluk jij hebt dat je in NL terecht bent gekomen.
Wat daarvan ook moge zijn: de reden dat jij jezelf zo kut voelt tav jouw situatie is dat jij je focus legt op onmogelijkheden ipv mogelijkheden.
Natuurlijk, het leven kan nog leuker zijn als je een mooie loopbaan hebt, waarbij je veel waardering krijgt en een hoop geld toe... maar ook zonder die perfecte loopbaan kun je gelukkig worden. Als je maar wil!
De opleiding sluit 0,0 aan op de praktijk.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In die markt moet iedereen met dezelfde opleidingen toch zien te overleven. Heb je een opleiding gedaan die ooit in een klap waardeloos geworden is om de een of andere reden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |