Wat vind je dan zo gemaakt aan dit stel (Alexander en Nathalie, zie ik hierboven)? Alexander is vrij gereserveerd (dat is niet hetzelfde!), maar Nathalie vind ik absoluut niet "gemaakt". Ze zitten wel steeds als jut en jul op de bank, da's waar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ouders niet gemaakt??
Dat kind kan als ze 3 is al Bullshit Bingo spelen....
[ afbeelding ]
Zie ook mijn andere post in het vorige topic: ze proberen vooral te zijn wat ze niet zijn....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:24 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
[..]
Wat vind je dan zo gemaakt aan dit stel (Alexander en Nathalie, zie ik hierboven)? Alexander is vrij gereserveerd (dat is niet hetzelfde!), maar Nathalie vind ik absoluut niet "gemaakt". Ze zitten wel steeds als jut en jul op de bank, da's waar.
Excuses, ik heb gewoon een +r gelezenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:51 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Zwevers, van zweven, die in dat bad gaan bevallen!
Op mij komen ze gewoon over als “nette” mensen met een goede opvoeding en dito opleiding. Het zijn geen “kakkers”, maar uit niets is mij gebleken dat ze proberen dat te zijn. Maar misschien heb ik bepaald opmerkingen die ze hebben gemaakt gemist…quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie ook mijn andere post in het vorige topic: ze proberen vooral te zijn wat ze niet zijn....
Het is leuk dat ze zich een graadje verder hebben kunnen ontwikkelen dan hun ouders maar ze komen niet uit het hockeywereldje, en dat is helemaal niet erg, maar probeer dan ook niet te doen alsof het wel zo is.
Het maakt me niet uit wat je afkomst is, maar als je zo hard probeert te zijn wat je niet bent dan kom je niet oprecht over, en ze komen niet oprecht over.... gemaakt, een en al bullshit bingo dus.
Preciesquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:22 schreef Vivi het volgende:
Muhahahaha. Dat kakstel zal niet weten what hit them. Ofzo. Jullie snappen het wel
.
Hèhè, goed criterium.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:54 schreef Lijnloos het volgende:
De "zwevers" vind ik een leuk stel... hoewel ik niet snap hoe hun badkamer is ingericht...
Maar hoe weet jij nou zo goed dat het 'nepkakkers' zijn? Ken je ze irl of kun je het aan hun neus zien?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:55 schreef Leandra het volgende:
Ik heb geen enkele moeite met hockeyers.... ook niet met kakkers, ik heb moeite met nepkak
En misschien is het idd de fijne selectie van de regie, maar ik vind ze niet oprecht overkomen, maar dat is het bullshit bingo gevoel wat ze bij me oproepen.
Ah, dat vroeg ik me ook af ja, ze was echt superrustig!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef amaranta het volgende:
Het was erg duidelijk dat Desiree iets tegen de pijn had gekregen. Ze kon zelfs normaal praten tussen het persen door. Dat zal ook wel haar rust verklaren.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef amaranta het volgende:
Apart inderdaad dat er (voor zover wij te zien krijgen) er geen kraamhulp was bij dat jonge stel.
Je kunt het apart noemen, maar ook realistisch. Het is vaak wel zo dat de relatie op het tweede plan komt als er net een baby is. Heel logisch, maar ook goed om je dat te realiseren en er alvast over na te denken hoe je voor tijd samen wil zorgen. Je bent straks namelijk niet alleen maar papa en mama, maar ook nog partners van elkaar, en daar tijd in stoppen is zeker goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
Dát is storend, je kan ook normaal over een weekendje weg beginnen, prima als je daar zin in hebtMaar het kind is er nog niet en je moet nú al tijd voor met z'n twee hebben zónder kind, ik vind dat best apart. Maar dat moet iedereen uiteraard zelf invullen.
Van moord en brand naar zulke rust, kan haast niet anders.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, dat vroeg ik me ook af ja, ze was echt superrustig!Maar volgens mij zei de vk ook wel zoiets toen ze nog thuis waren.
Weet ik niet. Dat zou er eigenlijk niet toe moeten doen lijkt me. Al woon je met 20 mensen in een huis.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijg je niet heel andere kraamuren als je nog inwoont bij je (schoon)ouders?
Op zich begrijpelijk, een heel huis vol om te helpen...
Misschien hebben ze het zelf ook nog afgeslagen, die paar uur dat ze wel kregen?
Ze zou eerst de ontlsuiting even voelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:55 schreef Stiemie het volgende:
De verloskundige zei toch al thuis aan haar bed: dan gaan we naar het ziekenhuis en dan kan je wat tegen de pijn krijgen? Volgens mij had ze een ruggenprik gekregen
Bij Desiré en Michael heb ik ook geen kraamhulp gezien...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef amaranta het volgende:
Het was erg duidelijk dat Desiree iets tegen de pijn had gekregen. Ze kon zelfs normaal praten tussen het persen door. Dat zal ook wel haar rust verklaren.
Apart inderdaad dat er (voor zover wij te zien krijgen) er geen kraamhulp was bij dat jonge stel. En Dijana moet gewoon lekker in dr nest gaan liggen. En zich laten verwennen. Best zielig dat ze meteen al zoveel terwlij ze nog zoveel pijn heeft.
Overigens geef ik dit stel wel overlevingskans. Ik zie nog eerder andere stellen uit elkaar gaan.
Zij praten erover alsof ze 2 weken na de bevalling al lucht moeten hebben en de hort op moeten zonder kind.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt het apart noemen, maar ook realistisch. Het is vaak wel zo dat de relatie op het tweede plan komt als er net een baby is. Heel logisch, maar ook goed om je dat te realiseren en er alvast over na te denken hoe je voor tijd samen wil zorgen. Je bent straks namelijk niet alleen maar papa en mama, maar ook nog partners van elkaar, en daar tijd in stoppen is zeker goed.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:52 schreef amaranta het volgende:
Die expertise hebben die ouders denk ik niet (tenzij schoonmoeder kraamverpleegkundige is ofzo)
Kee, ik had het er juist expres ingezet, om aan te geven dat het over het TV-programma ging, niet omdat het richting TV moetquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Heb het TV even uit de TT gehaald, anders lijkt het net of het topic daar hoort.
En we willen het graag hier houden.
Het is slechts het gevoel wat ze bij me oproepen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij nou zo goed dat het 'nepkakkers' zijn? Ken je ze irl of kun je het aan hun neus zien?
Die aanmoedigingen had ik helemaal niet nodig gelukkig, ik heb ze dus ook niet gekregen. Ik moest juist alles tegenhouden, omdat het zo snel ging dat er nog niets klaarstond...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:52 schreef amaranta het volgende:
Haha, ik moest denken toen ik haar zag. Zouden ze bij de opleiding verloskundige ook een vak hebben genaamd: super irritante zinnen voor tijdens de persfase?
Ze zeggen ook allemaal hetzelfde he.
- KOm op je kan het
- Maak je maar boos
- Puf maar
- Het gaat hartstikke goed, je doet het echt heel goed
Ik was wel blij geweest met dat bad, denk ik. Ik kon dus echt niet in bed blijven liggen en heb een paar uur in de douche gebivakkeerd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:06 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Sharon het bad gaat vinden. Ik vond er niks aan en was blij dat ik weer in dat bed lag..
De bevalling van de truckers heb ik gemist. Mijn zus belde en upc wilde hem niet op pauze zetten.
Wat zei die man (papa van isabelle) nu tijdens het persen: Knallen!!??quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:52 schreef amaranta het volgende:
Haha, ik moest denken toen ik haar zag. Zouden ze bij de opleiding verloskundige ook een vak hebben genaamd: super irritante zinnen voor tijdens de persfase?
Ze zeggen ook allemaal hetzelfde he.
- KOm op je kan het
- Maak je maar boos
- Puf maar
- Het gaat hartstikke goed, je doet het echt heel goed
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:13 schreef Ekfar het volgende:
[..]
Wat zei die man (papa van isabelle) nu tijdens het persen: Knallen!!??Of hoorde ik dat verkeerd?
Ik ook, vind het wel een lachen programmaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:24 schreef Vivi het volgende:
Ik leedvermaak ook mee.
Ja, ik vond het ook wel lief hoe Opa dat even uitlegde aan Papa, dat hij haar maar even een beetje met rust moest laten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:40 schreef moussy het volgende:
Ah dat kind is gewoon ff helemaal de weg kwijt...
Ik erger mezelf kapot aan dat stel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zit nu aflevering twee te kijken, maar OMG dat tienerstelHij: "Ga je nou ook nog in papa's gezicht plassen?" Zij: "Had het maar gedaan".
*Verder kijkt voor alvast-op-toekomst-voorbereiden en bedenken hoe-lang-nog-tot-kinderen. En leedvermaak, ook leuk.
Maar waar is de kraamhulp??quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:36 schreef Orea het volgende:
Ja hij ook: moet dit zo? Zij: JA WEET IK VEEL IK BEN NET MOEDER HOOR!!!![]()
En zij dan even later: nou maar snel een broertje erbij hè?
Jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wel lief hoe Opa dat even uitlegde aan Papa, dat hij haar maar even een beetje met rust moest laten.
Wat is er zo erg aan hun taalgebruik dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja
En dat taalgebruik, er zullen ook wel zat volwassenen zijn die zo praten.
Dat wel, het is geen kind wat zo even je hart wint, maar ze heeft het (zichzelf) ook niet makkelijk (gemaaakt).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het wel met haar te doen! Wijdbeens, ontplofte mol, een vriend die het ook allemaal niet weet en je schoonmoe die steeds in de nek staat te hijgen. Ga er maar aan staan!
tja... hormonen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:08 schreef Orea het volgende:
Ik weet nog niet helemaal wat ik van het programma moet vinden... Weet alleen dat ik zat te brullen bij die bevallingen.... hoezo hormonaal
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:51 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook even traantjes gelaten hoor.
net zoals elke zondagmorgen als ik naar de verloskundigepraktijk kijk.
Die knallen inderdaad. Het verbaasde me dat Desiree niet gewoon zo een vuist tegen zn oog knalde.
ik heb mijn lief wel een por gegeven na de zoveelste je kunt het en ga door ga door gadoor, maar ik voelde me direct schuldig dus ik heb maar gezegd dat ik uitschoot met mn arm![]()
Maar je zal ook maar puberhormonen en kraamvrouwhormonen in 1 keer op je dak krijgenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het wel met haar te doen! Wijdbeens, ontplofte mol, een vriend die het ook allemaal niet weet en je schoonmoe die steeds in de nek staat te hijgen. Ga er maar aan staan!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:51 schreef amaranta het volgende:
Die knallen inderdaad. Het verbaasde me dat Desiree niet gewoon zo een vuist tegen zn oog knalde.
ik heb mijn lief wel een por gegeven na de zoveelste je kunt het en ga door ga door gadoor, maar ik voelde me direct schuldig dus ik heb maar gezegd dat ik uitschoot met mn arm![]()
Nou ik bedoelde eigenlijk meer de opmerkingen hier jegens de opa/oma van die kleine. Misschien niet het meest stijlvolle stel mensen, maar ik vind echt dat ze er wel goed mee omgaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:23 schreef Leandra het volgende:
Nah, wat moet je anders?? Je kind en kleinkind op straat zetten terwijl je weet dat ze nergens terecht kunnen?
Ik zou ook niet staan te springen als mijn zoon en zijn vriendin (ook 18 en 19) zouden vertellen dat ze een kind verwachten, maar ik zou ze zeker niet op straat zetten.
Het leven komt zoals het komt en negeren (op straat zetten) helpt daar niet aan.
Vind ik ook hoor! Ze doen hun best, ook hoe opa die jongen weer een beetje moed inpraatte was tofquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:52 schreef octopussy het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde eigenlijk meer de opmerkingen hier jegens de opa/oma van die kleine. Misschien niet het meest stijlvolle stel mensen, maar ik vind echt dat ze er wel goed mee omgaan.
Maar ze gaf wel borstvoeding, dat had ik dus écht niet verwacht. Ik ben toch een beetje bevooroordeeld, wat dat betreft...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat vond ik ook wel LindaKindje lag maar bloot op de commode, of bij oma..heb haar alleen bij moeder gezien toen ze in bad ging en over moeder heen plaste
Hoop dat ze na die onwennige eerste dagen snel wat soepeler met het meiske om gaan
Ik dacht hetzelfde. Net als dat geruzie boven dat kindje d'r koppie, nou, zou mijn ding echt niet zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:56 schreef Linda2205 het volgende:
Mja, niks over hun kwaliteiten als ouders hoor, want misschien worden ze ooit heel goed met d'r. Maar zo'n pas geboren wurmpje. Ik kon alleen maar aan Lotte denken en hoe die lekker de hele dag bij mij of bij papa mocht liggen, in bed, lekker warm en gezellig. En dan zie je later terug dat je ouders zo deden... nouja, kreeg er een beetje een knoop van in mn maag
Als het niet wat met je doet, dan is het natuurlijk geen goeie teevee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:15 schreef Fuente het volgende:
Ik vind eigenlijk alle stellen tenekrommend, en dan vooral dat yuppenstel en die zweefteef.
Klopt! Dus volgende keer maar weer braaf kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:38 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Als het niet wat met je doet, dan is het natuurlijk geen goeie teevee.
Ja, dat ja. Of vol verbazing dat haar skibroek niet meer past. Johquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:52 schreef Linda2205 het volgende:
Vind die lui ook een beetje gemaakt...hihihihi kijk eens wat een lol we hebben omdat ik m'n schoenen niet meer aankrijg![]()
Of was ik gewoon een hele sjaggo zwangere, dat ik niet gierend van de lach op dr trap zat als zoiets niet ging?![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat ja. Of vol verbazing dat haar skibroek niet meer past. Johen een skibroek?
Er ligt 5 cm sneeuw.
ik geloof niet dat ik superchagerijnig was hoor, maar ik kreeg mijn schoenen ook met moeite aan. Tja, comes with the job dacht ik dan.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:02 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Vast 10 hoor...of 11. Laten we de liniaal pakken. Oh kijk eens, zelfs bijna 12
Ja! En daar gaan we aan werken! Je kan alles, als je het maar wilquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:25 schreef cattie het volgende:
Ik vind het yuppenstel echt een "kind als accessoire" stel. Als hun leven maar door kan gaan, mag het kind er ook bij zijn. En het moet natuurlijk wel succesvol worden he?
Dat dus. En langs de lijn staand bij het skiklasje (er moet natuurlijk wel geoefend worden, voor er op vakantie gegaan wordt) leer je vast nog meer succesvolle mensen kennen. Is goed voor je netwerkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:25 schreef cattie het volgende:
Ik vind het yuppenstel echt een "kind als accessoire" stel. Als hun leven maar door kan gaan, mag het kind er ook bij zijn. En het moet natuurlijk wel succesvol worden he?
Nou, hij is anders best al een beetje gewend aan het ideequote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:28 schreef Mula het volgende:
Volgens mij gaat de vrouw van het yuppenstel vooral erg mee in zijn gedachtengang over dat alles wel hetzelfde moet blijven na de geboorte van het kind. Krijg een beetje het idee dat aangezien hij geen kind wou, zij nu heel erg haar best doet om aan zijn wensen tegemoet te komen.
En ze wordt boos. Maar wel met argumenten, gooide ze er nog snel achteraan. Voor de zekerheid he, je weet maar nooit wat mensen van je denken als je zegt dat je boos kan worden op je kindquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! En daar gaan we aan werken! Je kan alles, als je het maar wil![]()
Dan vind ik de "ik reis met mijn kind mee door het leven" echt veel sympatieker. Of meer aansluiten bij hoe ik het zelf zie.
Tja, kwestie van plannen, dingen klaarzetten etc. Moest ik ook allemaal leren in het begin, dat gaat echt niet vanzelf. Dus in dat opzicht... ben je zelf waarschijnlijk ook weer een beetje vergeten hoe onwennig het allemaal in het begin ging.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:02 schreef tessie het volgende:
Ja ik vond het ook zo sneu voor dat kindje, de hele tijd dat geschreeuw eromheen en dan ook nog zo lang in dr blootje liggen wachten tot dr vader bedacht had wat een rompertje was en waar dat dan zou liggen...Ik vond dat echt heel triest om te zien. Hoop echt dat ze snel er beter mee leren omgaan.
Schreeuwen en dingen leren plannen zijn 2 dingen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:33 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Tja, kwestie van plannen, dingen klaarzetten etc. Moest ik ook allemaal leren in het begin, dat gaat echt niet vanzelf. Dus in dat opzicht... ben je zelf waarschijnlijk ook weer een beetje vergeten hoe onwennig het allemaal in het begin ging.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:02 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Vast 10 hoor...of 11. Laten we de liniaal pakken. Oh kijk eens, zelfs bijna 12
"Kleurt leuk bij onze inrichting, dus laten we het maar doen danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:25 schreef cattie het volgende:
Ik vind het yuppenstel echt een "kind als accessoire" stel.
Ze zijn allebei geobsedeerd door die tetten. Zij maakt steeds van die opmerkingen dat ze zóó groot zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:42 schreef moussy het volgende:
[..]
"Kleurt leuk bij onze inrichting, dus laten we het maar doen dan"
En dat tettenknijpen viel mij ook al op, van mij had ie óf een klap voor zn harses gehad, of ik kneep eens in zijn ballenbak..
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:47 schreef geppie het volgende:
[..]
Ze zijn allebei geobsedeerd door die tetten. Zij maakt steeds van die opmerkingen dat ze zóó groot zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |