abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77664073
ze zullen ongetwijfeld wel allemaal kraamzorg hebben maar ik denk dat ze dat niet laten zien
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:02:20 #27
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77664101
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef amaranta het volgende:
Het was erg duidelijk dat Desiree iets tegen de pijn had gekregen. Ze kon zelfs normaal praten tussen het persen door. Dat zal ook wel haar rust verklaren.

Apart inderdaad dat er (voor zover wij te zien krijgen) er geen kraamhulp was bij dat jonge stel. En Dijana moet gewoon lekker in dr nest gaan liggen. En zich laten verwennen. Best zielig dat ze meteen al zoveel terwlij ze nog zoveel pijn heeft.
Overigens geef ik dit stel wel overlevingskans. Ik zie nog eerder andere stellen uit elkaar gaan.
Bij Desiré en Michael heb ik ook geen kraamhulp gezien...
Make love, not war ☮
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:02:39 #28
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77664114
Suzanne ging heel snel toch?

Ik zag het na gisteren ineens allemaal best wel hoopvol in maarja, dan moet ik ook maar pijnbestrijding overwegen
pi_77664141
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je kunt het apart noemen, maar ook realistisch. Het is vaak wel zo dat de relatie op het tweede plan komt als er net een baby is. Heel logisch, maar ook goed om je dat te realiseren en er alvast over na te denken hoe je voor tijd samen wil zorgen. Je bent straks namelijk niet alleen maar papa en mama, maar ook nog partners van elkaar, en daar tijd in stoppen is zeker goed.
Zij praten erover alsof ze 2 weken na de bevalling al lucht moeten hebben en de hort op moeten zonder kind.
Ligt je relatie meteen aan gort als je de eerste weken en maanden intensief met je baby bezig bent? De baby die van jullie samen is... Ik vind het apart. Je gaat juist een nieuwe fase in, waar je samen ook als ouder iets opbouwt en daar weer in groeit.
Je hebt al die jaren samen gezeten (zij zijn niet zoals de rest van de stellen allemaal per ongeluk zwanger geworden en ook nog heel pril in een relatie), alsof je niet even je baby op prioriteit nummer 1 kan zetten, het kind lijkt wel volledig in hun leven en huis en relatie een obstakel te worden. Dat vind ik gewoon tenenkrommend.
Zij zit alleen maar met haar streber-sticker op haar voorhoofd verhalen af te vuren. Ergerlijk.

Ik snap wel wat je bedoelt hoor, investeren in je relatie, absoluut , maar zij brengt het gewoon op een manier waar ik echt niet tegen kan. Ze is al moe van het kind voor het er is.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_77664252
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:52 schreef amaranta het volgende:

Die expertise hebben die ouders denk ik niet (tenzij schoonmoeder kraamverpleegkundige is ofzo)

Ik wilde er nog bij zetten "vraag niet bij wat voor mensen ze inwoont" maar ik dacht ik hou me even in

Het doet er idd niet toe hoeveel mensen er wonen, maar zo probeert de kraamzorg/verzekering weer te sparen he, alles waar op bezuinigd kan worden...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:10:43 #31
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77664418
Zometeen even kijken
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:20:56 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77664752
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Heb het TV even uit de TT gehaald, anders lijkt het net of het topic daar hoort.
En we willen het graag hier houden.
Kee, ik had het er juist expres ingezet, om aan te geven dat het over het TV-programma ging, niet omdat het richting TV moet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:25:25 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77664906
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij nou zo goed dat het 'nepkakkers' zijn? Ken je ze irl of kun je het aan hun neus zien?
Het is slechts het gevoel wat ze bij me oproepen.
En ik ben niet het type dat last heeft van kift jegens kak.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_77665589
Ik ga zo even uitzending gemist kijken.
Want dan kan ik mijn eigen verloskundige terug zien op tv.
Die van Desiré en Micheal.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:52:46 #35
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77665736
Haha, ik moest denken toen ik haar zag. Zouden ze bij de opleiding verloskundige ook een vak hebben genaamd: super irritante zinnen voor tijdens de persfase?

Ze zeggen ook allemaal hetzelfde he.
- KOm op je kan het
- Maak je maar boos
- Puf maar
- Het gaat hartstikke goed, je doet het echt heel goed
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:01:43 #36
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_77666020
ongeneerd tvp'tje
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_77666165
Ik ben benieuwd hoe Sharon het bad gaat vinden. Ik vond er niks aan en was blij dat ik weer in dat bed lag..

De bevalling van de truckers heb ik gemist. Mijn zus belde en upc wilde hem niet op pauze zetten.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:06:36 #38
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77666176
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:01 schreef maffemuts het volgende:
ongeneerd tvp'tje
foei!
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:07:31 #39
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77666206
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:52 schreef amaranta het volgende:
Haha, ik moest denken toen ik haar zag. Zouden ze bij de opleiding verloskundige ook een vak hebben genaamd: super irritante zinnen voor tijdens de persfase?

- KOm op je kan het
- Maak je maar boos
- Puf maar
Die aanmoedigingen had ik helemaal niet nodig gelukkig, ik heb ze dus ook niet gekregen. Ik moest juist alles tegenhouden, omdat het zo snel ging dat er nog niets klaarstond...
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:06 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Sharon het bad gaat vinden. Ik vond er niks aan en was blij dat ik weer in dat bed lag..

De bevalling van de truckers heb ik gemist. Mijn zus belde en upc wilde hem niet op pauze zetten.
Ik was wel blij geweest met dat bad, denk ik. Ik kon dus echt niet in bed blijven liggen en heb een paar uur in de douche gebivakkeerd.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77666233
Ik weet nog niet helemaal wat ik van het programma moet vinden... Weet alleen dat ik zat te brullen bij die bevallingen.... hoezo hormonaal
pi_77668580
Leuk programma om te zien! Ik ga het zeker volgen. Vraag me wel af hoeveel afleveringen per jaar te zien zijn op tv?

Even nog over het juppenstel... heb er persoonlijk niks tegen maar heb het idee dat ze steeds zo leuk doen voor de camera en als dat ding dan uit is zo van "nu doen we weer normaal he". Maar misschien is dat wel niet zo hoor.

Ik vond die trucker wel erg irritant tijdens de bevalling zeg, op semi-geirriteerde toon: "Wat moet ik doen dan?" Dat wil je vrouw helemaal niet horen zeg!
pi_77668631
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:52 schreef amaranta het volgende:

- KOm op je kan het
- Maak je maar boos
- Puf maar
Wat zei die man (papa van isabelle) nu tijdens het persen: Knallen!!?? Of hoorde ik dat verkeerd?
  † In Memoriam † vrijdag 5 februari 2010 @ 14:22:00 #43
7074 moussy
kuttekop
pi_77668981
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:13 schreef Ekfar het volgende:

[..]

Wat zei die man (papa van isabelle) nu tijdens het persen: Knallen!!?? Of hoorde ik dat verkeerd?

Dat brulde die
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:24:10 #44
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77669072
Ik leedvermaak ook mee.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_77669381
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:24 schreef Vivi het volgende:
Ik leedvermaak ook mee.
Ik ook, vind het wel een lachen programma
pi_77669404
Ik zit nu aflevering twee te kijken, maar OMG dat tienerstel Hij: "Ga je nou ook nog in papa's gezicht plassen?" Zij: "Had het maar gedaan".

*Verder kijkt voor alvast-op-toekomst-voorbereiden en bedenken hoe-lang-nog-tot-kinderen. En leedvermaak, ook leuk .
pi_77669528
Ja hij ook: moet dit zo? Zij: JA WEET IK VEEL IK BEN NET MOEDER HOOR!!!

En zij dan even later: nou maar snel een broertje erbij hè?

† In Memoriam † vrijdag 5 februari 2010 @ 14:40:39 #48
7074 moussy
kuttekop
pi_77669687
Ah dat kind is gewoon ff helemaal de weg kwijt...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_77669773
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:40 schreef moussy het volgende:
Ah dat kind is gewoon ff helemaal de weg kwijt...
Ja, ik vond het ook wel lief hoe Opa dat even uitlegde aan Papa, dat hij haar maar even een beetje met rust moest laten.
pi_77669800
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zit nu aflevering twee te kijken, maar OMG dat tienerstel Hij: "Ga je nou ook nog in papa's gezicht plassen?" Zij: "Had het maar gedaan".

*Verder kijkt voor alvast-op-toekomst-voorbereiden en bedenken hoe-lang-nog-tot-kinderen. En leedvermaak, ook leuk .
Ik erger mezelf kapot aan dat stel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')