abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:47:07 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77669966
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:36 schreef Orea het volgende:
Ja hij ook: moet dit zo? Zij: JA WEET IK VEEL IK BEN NET MOEDER HOOR!!!

En zij dan even later: nou maar snel een broertje erbij hè?

Maar waar is de kraamhulp??
Die heb je als kersverse moeder gewoon keihard nodig, vooral die tieners lopen maar een beetje te prutsen en lijken geen flauw idee te hebben hoe en wat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † vrijdag 5 februari 2010 @ 14:49:21 #52
7074 moussy
kuttekop
pi_77670058
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, ik vond het ook wel lief hoe Opa dat even uitlegde aan Papa, dat hij haar maar even een beetje met rust moest laten.
Ja

En dat taalgebruik, er zullen ook wel zat volwassenen zijn die zo praten.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_77670217
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:49 schreef moussy het volgende:

[..]

Ja

En dat taalgebruik, er zullen ook wel zat volwassenen zijn die zo praten.
Wat is er zo erg aan hun taalgebruik dan?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:54:17 #54
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77670292
Ik heb het wel met haar te doen! Wijdbeens, ontplofte mol, een vriend die het ook allemaal niet weet en je schoonmoe die steeds in de nek staat te hijgen. Ga er maar aan staan!
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:00:00 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77670529
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het wel met haar te doen! Wijdbeens, ontplofte mol, een vriend die het ook allemaal niet weet en je schoonmoe die steeds in de nek staat te hijgen. Ga er maar aan staan!
Dat wel, het is geen kind wat zo even je hart wint, maar ze heeft het (zichzelf) ook niet makkelijk (gemaaakt).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77673975
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:08 schreef Orea het volgende:
Ik weet nog niet helemaal wat ik van het programma moet vinden... Weet alleen dat ik zat te brullen bij die bevallingen.... hoezo hormonaal
tja... hormonen...
maarre... ik brul bij elke bevalling die ik zie ... de ene keer meer opvallend dan de andere keer
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_77675559
Hier ook, bij elke bevalling/pas geboren baby's, flinke tranen.
pi_77675726
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:22 schreef moussy het volgende:

[..]

Dat brulde die
Hij had nog net geen spandoek bij zich
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:51:03 #59
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77676865
Ik heb ook even traantjes gelaten hoor.
net zoals elke zondagmorgen als ik naar de verloskundigepraktijk kijk.

Die knallen inderdaad. Het verbaasde me dat Desiree niet gewoon zo een vuist tegen zn oog knalde.
ik heb mijn lief wel een por gegeven na de zoveelste je kunt het en ga door ga door gadoor, maar ik voelde me direct schuldig dus ik heb maar gezegd dat ik uitschoot met mn arm
pi_77677121
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:51 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook even traantjes gelaten hoor.
net zoals elke zondagmorgen als ik naar de verloskundigepraktijk kijk.

Die knallen inderdaad. Het verbaasde me dat Desiree niet gewoon zo een vuist tegen zn oog knalde.
ik heb mijn lief wel een por gegeven na de zoveelste je kunt het en ga door ga door gadoor, maar ik voelde me direct schuldig dus ik heb maar gezegd dat ik uitschoot met mn arm

Whaha, J. Zei vertelde me steeds te "persen " want ik stopte steeds omdat het zo zeer deed, ik zuchtte ze steeds weg
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77677550
quote:
Maar je zal ook maar puberhormonen en kraamvrouwhormonen in 1 keer op je dak krijgen Ik vond het ook wel een beetje triestig. En waar de kraamhulp was vroeg ik me ook af.

Ben ik de enige die de schoonouders wel bewonderenswaardig vind? Ze zorgen toch maar mooi voor een stel pubers met een baby en zijn nog geduldig ook.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 18:23:54 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77677648
Nah, wat moet je anders?? Je kind en kleinkind op straat zetten terwijl je weet dat ze nergens terecht kunnen?

Ik zou ook niet staan te springen als mijn zoon en zijn vriendin (ook 18 en 19) zouden vertellen dat ze een kind verwachten, maar ik zou ze zeker niet op straat zetten.
Het leven komt zoals het komt en negeren (op straat zetten) helpt daar niet aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77678363
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:51 schreef amaranta het volgende:

Ik heb al zo'n hekel aan het woord knallen , laat staan met veel pijn tijdens een bevalling
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_77678466
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 18:23 schreef Leandra het volgende:
Nah, wat moet je anders?? Je kind en kleinkind op straat zetten terwijl je weet dat ze nergens terecht kunnen?

Ik zou ook niet staan te springen als mijn zoon en zijn vriendin (ook 18 en 19) zouden vertellen dat ze een kind verwachten, maar ik zou ze zeker niet op straat zetten.
Het leven komt zoals het komt en negeren (op straat zetten) helpt daar niet aan.
Nou ik bedoelde eigenlijk meer de opmerkingen hier jegens de opa/oma van die kleine. Misschien niet het meest stijlvolle stel mensen, maar ik vind echt dat ze er wel goed mee omgaan.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 18:53:48 #65
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_77678497
Wat een heerlijk programma
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 5 februari 2010 @ 19:15:50 #66
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77679249
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 18:52 schreef octopussy het volgende:

[..]

Nou ik bedoelde eigenlijk meer de opmerkingen hier jegens de opa/oma van die kleine. Misschien niet het meest stijlvolle stel mensen, maar ik vind echt dat ze er wel goed mee omgaan.
Vind ik ook hoor! Ze doen hun best, ook hoe opa die jongen weer een beetje moed inpraatte was tof
  vrijdag 5 februari 2010 @ 19:34:45 #67
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77679859
quote:
Maar ze gaf wel borstvoeding, dat had ik dus écht niet verwacht. Ik ben toch een beetje bevooroordeeld, wat dat betreft...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77680066
Begreep ik nou goed dat ze zich op een wachtlijst gingen zetten in Amsterdam, zodat ze dan over 8 jaar een woninkje hebben? Die moeder zei het op een manier alsof ze tot die tijd daar bleven wonen?! Poeh! Maar verder leken het me redelijke en vriendelijke mensen, opa en oma. Opa had het goed begrepen, zo leek het.
pi_77680158
Ben ik nou de enige die medelijden had met dat kindje? Ligt daar maar in dr blote niksie op de commode terwijl papa en mama ruzie maken over rompertjes...na de bevalling heb je d'r geen seconde meer bij d'r moeder gezien. Nouja, zal wel aan mij liggen, maar ik vond het wat sneu.

En GWS, dat verbaasde mij ook inderdaad!

Na de laatste 2 bevallingen ben ik mn Lief nog veel meer gaan waarderen...mijn god wat een eikels. Gewoon in je nest blijven liggen terwijl je vrouw bevalt...
Lotte!
Noah!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 19:54:03 #70
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77680494
Dat vond ik ook wel Linda Kindje lag maar bloot op de commode, of bij oma..heb haar alleen bij moeder gezien toen ze in bad ging en over moeder heen plaste
Hoop dat ze na die onwennige eerste dagen snel wat soepeler met het meiske om gaan
pi_77680587
Mja, niks over hun kwaliteiten als ouders hoor, want misschien worden ze ooit heel goed met d'r. Maar zo'n pas geboren wurmpje. Ik kon alleen maar aan Lotte denken en hoe die lekker de hele dag bij mij of bij papa mocht liggen, in bed, lekker warm en gezellig. En dan zie je later terug dat je ouders zo deden... nouja, kreeg er een beetje een knoop van in mn maag
Lotte!
Noah!
pi_77680722
Haha die trucker was net bij DWDD
pi_77681031
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat vond ik ook wel Linda Kindje lag maar bloot op de commode, of bij oma..heb haar alleen bij moeder gezien toen ze in bad ging en over moeder heen plaste
Hoop dat ze na die onwennige eerste dagen snel wat soepeler met het meiske om gaan

Ik hoop het, ik vond het ook een beetje zielig Wie weet is ze na een paar dagen een beetje van "de schrik" bekomen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_77682380
Het is natuurlijk ook niet zo dat er 24/7 gefilmd wordt he

Wat dat betreft vind ik alle stellen lichtelijk tenenkrommend....
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_77684161
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:56 schreef Linda2205 het volgende:
Mja, niks over hun kwaliteiten als ouders hoor, want misschien worden ze ooit heel goed met d'r. Maar zo'n pas geboren wurmpje. Ik kon alleen maar aan Lotte denken en hoe die lekker de hele dag bij mij of bij papa mocht liggen, in bed, lekker warm en gezellig. En dan zie je later terug dat je ouders zo deden... nouja, kreeg er een beetje een knoop van in mn maag
Ik dacht hetzelfde. Net als dat geruzie boven dat kindje d'r koppie, nou, zou mijn ding echt niet zijn.
Maar goed, er wordt inderdaad niet 24/7 gefilmd, dus misschien vallen ze best mee

Ik vind eigenlijk alle stellen tenenkrommend, en dan vooral dat yuppenstel en die zweefteef.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fuente op 05-02-2010 22:58:33 ]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')