abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:51:41 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_77652789
John Dahl Tomasson
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_77653139
Ron Vlaar
pi_77653192
Feijenoord
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 00:04:27 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77653326

(AD)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 5 februari 2010 @ 00:35:36 #6
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_77654179
Hoe weten ze hoeveel Feyenoord-supporters er tussen zaten?
Wéér waardeloos spel tegen een kleine club, maargoed, wel gewoon weer 3 punten binnen.
Nu mag je Europees gewoon echt niet meer weggeven

Op naar volgend seizoen
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  vrijdag 5 februari 2010 @ 00:36:16 #7
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_77654190
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
John Dahl Tomasson

Verder eensch.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 00:36:55 #8
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77654209
Eindelijk eens "op naar volgend seizoen " ipv "op naar volgend seizoen ".
2000 light years from home
  vrijdag 5 februari 2010 @ 02:07:28 #9
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_77655952
quote:
Been: 'Slory was niet fit'
Andy Slory was niet fit en sterk genoeg om langer dan een half uur te spelen. Dat heeft Mario Been tegen RTV Rijnmond gezegd. De trainer van Feyenoord reageerde op de uitlatingen van Roberto di Matteo. Dat is de trainer van West Bromwich Albion, de club waar Slory nu speelt.

'Ik wist dat Andy niet fit was en daarom speelde hij ook bijna nooit', aldus Been. 'Andy is vooral snel op de korte afstand en had geen uithoudingsvermogen. En als hij daarop trainde raakte hij geblesseerd. Als wij hem niet goed hadden begeleid had hij helemaal niet kunnen spelen'.

Been deed zijn uitlatingen na de met 1-0 gewonnen uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk. 'Ik wil er verder niets over kwijt', eindigde Been. 'Dat is niet goed voor de carrière van Slory'.

Bron: Rijnmond.nl

Lekker slimme / sympathieke opmerkingen
Hij zal wel willen verdedigen waarom er wel iemand gaat maar niemand komt.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 08:18:04 #10
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_77657682
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 02:07 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Lekker slimme / sympathieke opmerkingen
Hij zal wel willen verdedigen waarom er wel iemand gaat maar niemand komt.
Die afsluiting ook vooral..
  vrijdag 5 februari 2010 @ 08:50:18 #11
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77658168
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 00:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
Tijdens de samenvatting hoorde je ze anders luid en duidelijk.
Elite
Tegen TTIP
pi_77659344
quote:

Dat shot wat ze op TV lieten zien van die groep Feyenoordsupporters misschien..........
pi_77659414
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:18 schreef ursel het volgende:

[..]

Die afsluiting ook vooral..
Slaat inderdaad helemaal nergens op!
pi_77659974
Ik denk dat er meer achter zit bij Slory. Als hij gewoon zou vertrekken en er niets aan de hand was dan zou Been zo'n opmerking niet maken. Een tijdje terug stond er toch ook ergens een verhaal over het feit dat Slory totaal niet goed in de groep lag?
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
pi_77661281
Kan ik me voorstellen, ik vond Slory wel een nuttige speler. Mja, al vanaf dat trainingskamp in Portugal was er redelijk vaak gezeik met hem.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:01:37 #16
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_77664065
3 punten en weer de nul.

Scheisdrechter blijkbaar een vriendje van nijhuis, wat een niveau. Tuurlijk kan je rood geven maar en minuut of 10 daarvoor wordt er ook een flinke overtreding van achteren op een Feyenoorder gemaakt. zum kotsen weer.
pi_77664507
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:01 schreef Klummie het volgende:
3 punten en weer de nul.

Scheisdrechter blijkbaar een vriendje van nijhuis, wat een niveau. Tuurlijk kan je rood geven maar en minuut of 10 daarvoor wordt er ook een flinke overtreding van achteren op een Feyenoorder gemaakt. zum kotsen weer.
-
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:14:24 #18
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_77664547
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:13 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

vrijdag 5 februari 2010 @ 12:38:16 #19
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77665296
quote:
Advocaat niet op bank bij AZ

Bij de landskampioen AZ zit trainer Dick Advocaat zondag niet op de bank in het competitieduel tegen Feyenoord. Zoals eerder afgesproken met de Belgische voetbalbond met Advocaat als bondscoach aanwezig zijn bij de loting voor het EK-kwalificatietoernooi van 2012.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_77665938
Props voor Fer zn kapsel trouwens

Feyenoord Rotterdam
pi_77666129
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:38 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Altijd gunstig!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:09:31 #22
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_77668473
quote:
Wéér waardeloos spel tegen een kleine club, maargoed, wel gewoon weer 3 punten binnen.
Nu mag je Europees gewoon echt niet meer weggeven

Op naar volgend seizoen
Er waren er genoeg. Het was wel kansloos in Waalwijk qua politie...
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:10:02 #23
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77668503
quote:
Been: "In Nederland voor mij niets hoger dan Feyenoord"

Feyenoord-coach Mario Been geeft aan dat hij in Nederland geen ambities heeft om een andere club onder zijn hoede te nemen.

Door Guy Geoffroy Chateau
5 feb. 2010 12:55:00

"Ik zie het nog wel gebeuren dat ik nog tien jaar bij Feyenoord zit. In Nederland is er voor mij niets hoger dan Feyenoord. De enige stap die ik hierna zou kunnen maken, is het buitenland", aldus Been tegenover ELF Voetbal.

"Maar daarvoor zul je eerst in Nederland moeten presteren. Ik zie me daarom nog wel tien jaar blijven", zo vervolgde de Rotterdammer. Been geeft aan dat zijn verblijf bij Feyenoord wel samenhangt met het winnen van prijzen.

"Het moet niet zo zijn dat mensen denken van "goh, Mario bivakkeert lekker op zijn troon en we zien wel hoe het gaat." Nee, dan moet er perspectief zijn en wil ik meedoen om de prijzen", zo legde de voormalige coach van NEC uit.
Zou een goede zaak zijn als hij tien jaar of langer trainer is.
Elite
Tegen TTIP
pi_77669108
Inderdaad dat zou flink schelen. Geen dure afkoopsommen van trainers meer. Niet meer elke 1 á 2 seizoen een nieuwe trainer met een nieuwe visie en dus ook nieuwe aankopen en dure overbodige spelers.

Dit brengt gewoon rust in de tent en zo kun je rustig werken aan een fatsoenlijk beleid op de lange termijn.

Kijk naar een Heerenveen (onder Foppe) en Groningen nu. Die hebben de afgelopen jaren rustig en fatsoenlijk meegedraait in de subtop. Voor Feyenoord moet dat dus weer meedraaien om het kampioenschap worden.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_77669310
quote:
"Maar daarvoor zul je eerst in Nederland moeten presteren. Ik zie me daarom nog wel tien jaar blijven"
Niet echt lekker uitgelegd.
-
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:35:33 #26
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77669491
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:30 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niet echt lekker uitgelegd.
Dat staat wel een beetje raar ja.
quote:
"Het moet niet zo zijn dat mensen denken van "goh, Mario bivakkeert lekker op zijn troon en we zien wel hoe het gaat." Nee, dan moet er perspectief zijn en wil ik meedoen om de prijzen", zo legde de voormalige coach van NEC uit.
Dit staat dan weer beter.
pi_77669558
quote:
05-02-2010 Landzaat drie wedstrijden geschorst

Denny Landzaat is door de KNVB voor drie duels geschorst, waarvan een voorwaardelijk. De schorsing volgt op de rode kaart die de middenvelder donderdagavond in de wedstrijd tegen RKC Waalwijk kreeg. Feyenoord en de middenvelder hebben het schikkingsvoorstel van de voetbalbond waarin de schorsing stond vermeld geaccepteerd.

Door de schorsing is Landzaat aanstaande zondag tijdens de wedstrijd tegen zijn oude club AZ niet van de partij. Het duel van zondag 14 februari met FC Utrecht moet de middenvelder eveneens vanaf de tribune bekijken. Landzaat is weer beschikbaar voor Feyenoord trainer Mario Been wanneer de Rotterdammers het 21 februari opnemen tegen ADO Den Haag.
-
pi_77669632
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat staat wel een beetje raar ja.
[..]

Dit staat dan weer beter.
Idd, hij spreekt tenminste duidelijk een doel uit. Dat kon je van z'n voorgangers niet altijd zeggen.
-
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:42:28 #29
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77669768
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:37 schreef Ritmo het volgende:

[..]
Jezus zeg . Wat is daar nou weer voor onzin. Ik heb het idee dat Feyenoorders voor rode kaarten wel relatief hoge schorsingen krijgen.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:43:18 #30
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_77669813
hoop vlaar snel terug te zien in oranje, al denk ik dat het WK net iets te vroeg komt..
ga eens koffie halen
pi_77670115
Feyenoord is verheugd dat het een samenwerking is aan kunnen gaan met de Nederlandse Energie Maatschappij. De komende maanden zullen supporters benaderd worden om over te stappen naar deze energiemaatschappij. Niet alleen supporters worden beloond als zij naar de Nederlandse Energie Maatschappij overstappen, maar ook Feyenoord profiteert. De club ontvangt voor iedere supporter die overstapt ¤ 50,-. De actie van het Rotterdamse bedrijf is van start gegaan bij de wedstrijd Feyenoord tegen Ajax.

Supporters die overstappen naar de Nederlandse Energie Maatschappij kunnen als beloning kiezen uit het nieuwe thuistenue, ¤ 75,- korting op hun seizoenkaart of ¤ 50,- extra korting op hun energierekening.

bron

Na gisteren kan Feyenoord wel wat energie gebruiken!
uit in Rotterdam? www.uitrotterdam.nl
pi_77671220
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Jezus zeg . Wat is daar nou weer voor onzin. Ik heb het idee dat Feyenoorders voor rode kaarten wel relatief hoge schorsingen krijgen.
Klopt, belachelijk ook dat ze ermee akkoord gaan.
-
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 15:21:52 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77671492
Effectief twee wedstrijden aan de kant is toch niet zo buitensporig?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:52:37 #34
63192 ursel
pi_77672748
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Zou een goede zaak zijn als hij tien jaar of langer trainer is.
Is alweer ff geleden dat dat gebeurd is zeker..
pi_77673396
'Mariootje' maandag te gast bij VI.
-
pi_77676844
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:09 schreef Ritmo het volgende:
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
pi_77677611
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:52 schreef ursel het volgende:

[..]

Is alweer ff geleden dat dat gebeurd is zeker..
Is nog nooit gebeurd bij Feyenoord.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 18:26:50 #38
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77677721
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:09 schreef Ritmo het volgende:
Hans Kraaij jr dus niet
pi_77678398
Zou inderdaad mooi zijn als we een keer een trainer hebben die langer dan 1 of 2 jaar blijft. Dan hebben we ook niet zoveel onrust.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 18:59:55 #40
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77678739
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Landzaat kwam gevaarlijk in, maar raakte toch echt de bal. Dat ze daar dan weer 3 wedstrijden voor geven is weer te gek voor woorden. Maar goed, je bent knjb of je bent het niet
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
  vrijdag 5 februari 2010 @ 19:28:07 #41
63192 ursel
pi_77679638
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 18:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Is nog nooit gebeurd bij Feyenoord.
Kan ook ff niet zo snel lijstje vinden met coaches van Feyenoord..
pi_77679667
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:28 schreef ursel het volgende:

[..]

Kan ook ff niet zo snel lijstje vinden met coaches van Feyenoord..
BvM was toch de langstzittende coach?
pi_77679679
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:03:26 #44
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77680832
quote:
De Guzman en Cissé in basis tegen AZ

Feyenoord begint komende zondag in de thuiswedstrijd tegen AZ met Jonathan de Guzman in de basis. Ook aanvaller Sekou Cissé mag weer vanaf de aftrap starten. Diego Biseswar, die tegen RKC Waalwijk nog de voorkeur kreeg boven de Ivoriaan, moet weer op de bank plaatsnemen. Net als Roy Makaay. Jon Dahl Tomasson begint weer in de punt van de aanval.

De Guzman begint op het middenveld, dat gecompleteerd wordt door Leroy Fer en Karim El Ahmadi. Denny Landzaat is geschorst. De wedstrijd van komende zondag komt voor aanvoerder Giovanni van Bronckhorst te vroeg. Hij is nog niet fit. Tim de Cler is zijn logische vervanger op de linksbackpositie.

Vermoedelijke opstellingen:
Feyenoord: Van Dijk; De Vrij, Vlaar, Bahia, De Cler; El Ahmadi, De Guzman, Fer; Wijnaldum, Tomasson en Cissé.
AZ: Romero; Jaliens, Moisander, Moreno, Simon Poulsen; Rasmus Elm, Schaars, Wernbloom, Martens; Dembélé en El Hamdaoui.

[ Bericht 7% gewijzigd door H.M.Murdock op 05-02-2010 20:18:36 ]
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:08:40 #45
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77681040
quote:
Schet: ‘Het is aan mij om vertrouwen waar te maken’

Het kan snel gaan in de voetballerij, zo merkte Mitchell Schet deze week. De 22-jarige aanvaller kreeg afgelopen weekend te horen dat hij per direct terug kon keren naar Feyenoord, nadat hij een halfjaar verhuurd was aan Excelsior. Donderdag maakte hij als invaller tegen RKC Waalwijk al zijn eerste minuten van het seizoen in het Feyenoord-shirt. ‘Natuurlijk geeft het veel vertrouwen dat ik direct een kans heb gekregen, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het direct zo ver zou komen’, zo blikte Schet vrijdag in De Kuip terug.

Schet krijgt een kans bij Feyenoord in verband met het vertrek van Andwélé Slory naar West Bromwich Albion. ‘Ik had al voor afgelopen weekend gehoord dat ik in principe de eerste kandidaat was om hem te vervangen als hij zou vertrekken’, zegt Schet. De aanvaller hield daarom contact met Slory, zelfs toen hij al in Engeland zat. ‘Uiteindelijk moest hij alleen nog wachten op de uitkomst van een scan. Zondag hoorde ik dat de deal helemaal rond was, dus toen wist ik dat ik naar Feyenoord zou gaan.’

De aanvaller kijkt met een goed gevoel terug op zijn halfjaar bij Excelsior, waar hij vier doelpunten maakte in negentien competitiewedstrijden. ‘Ik heb veel geleerd het afgelopen halfjaar’, vertelt Schet. ‘Ik hoop die ontwikkeling door te kunnen zetten bij Feyenoord. De trainer heeft mij bij Excelsior geregeld zien spelen en verwacht dat ik hier hetzelfde speel als daar en mezelf blijf ontwikkelen. Hij heeft gezegd dat hij het in mij ziet zitten, nu is het aan mij om dat te laten zien.’

Schet is evenals Slory een snelle buitenspeler en dus ligt een vergelijking tussen de twee aanvallers op de loer. ‘Ik heb die vergelijking al vaker gehoord’, lacht Schet. ‘We zijn allebei snel, maar ik vind mezelf een ander type dan hem. Ik ben een rechtsbuiten met een goede actie, snelheid en een goede voorzet. Ik moet alleen meer rendement krijgen in de vorm van doelpunten en assists, daar hoop ik bij Feyenoord aan te kunnen werken.’

Vorig seizoen maakte Schet al zijn debuut voor Feyenoord, maar tot een definitieve doorbraak in De Kuip kwam het nog niet. Toch hield de aanvaller ook bij Excelsior altijd vertrouwen dat hij een nieuwe kans zou krijgen bij de club. ‘Ik weet wat ik kan en wat mijn kwaliteiten zijn’, zegt hij zelfverzekerd. ‘Nu moet ik het alleen ook bij Feyenoord gaan laten zien.’
pi_77682385
De Guzman
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:46:53 #47
63192 ursel
pi_77682843
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:29 schreef heiden6 het volgende:
Trouwens niet moeilijk te vinden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_trainers_van_Feyenoord
Mja, zat ff snel te zoeken op coaches..
Bedankt..
pi_77697951
quote:
Been: "Ook in de zomer kunnen we niemand kopen"

Tegen beter weten in blijft Mario Been op zoek naar aanvallende versterking voor Feyenoord.

Door Wout Stravers
6 feb. 2010 10:13:00

De trainer zag de transfer van de Braziliaan Wanderson afketsen op de financiële voorwaarden. Hoop blijft Been houden, want Feyenoord mist volgens de keuzeheer stootkracht in de voorhoede.

"Een echte spits, die er per seizoen tussen de twintig en dertig inschiet, zou bij ons voor een heel groot deel het verschil kunnen maken", realiseert Been zich in De Telegraaf. "Tomasson vult het op zijn manier heel goed in, maar vergelijk zijn aantal goals eens met dat van Suarez; daar zit zo'n vijftien goals verschil tussen. Maar wij kunnen ook in de zomer niemand kopen, zo is mij verteld."

Feyenoord speelt zondag tegen AZ. Het duel in De Kuip begint om 14.30 uur. Eind december in het bekertoernooi waren de Rotterdammers met 1-0 te sterk voor AZ.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:56:51 #49
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_77699588
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Mogen we hopen dat Leo toch nog wat constructies kan bedenken die wél goedgekeurd gaan worden, want als je niets kan halen ondanks dat er een aantal ervaren (dure) spelers vertrekken ben je fucked voor volgend seizoen.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:53:43 #50
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_77701392
quote:
1. Roy Makaay (1.800.000 euro)
2. Giovanni van Bronckhorst (1.700.000 euro)
3. Denny Landzaat (1.600.000 euro)
4. Kevin Hofland (1.200.000 euro)
5. Tim de Cler (1.000.000 euro)
6. Karim El Ahmadi (950.000 euro)
6. Jonathan De Guzman (950.000 euro)
8. Ron Vlaar (550.000 euro)
9. Diego Biseswar (550.000 euro)
Als Makaay, van Bronckhorst en Landzaat weggaan scheelt dat gewoon 5,1 miljoen euro op jaarbasis. Als ze blijven voor het nieuwe salarisplafond van ¤ 550.000 (?) scheelt het dus alsnog gewoon 3,5 miljoen. Al betwijfel ik nog of dat daarwerkelijk het nieuwe maximum-basissalaris wordt
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:19:01 #51
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77702125
De Guzman vertrekt ook, scheelt ook 1 miljoen zie ik. Ik ben eigenlijk ook van mening om de hele top 4 weg te laten gaan. Giovanni is een speler naar me hart maar ik vind hem niet echt een absolute meerwaarde voor die doekoe's. Tenzij hij zijn contract echt forst omlaag schroeft.

Scheelt toch al een miljoen of 6-7 + het spelen van europees en zul je volgend seizoen ongeacht prestaties weer een miljoen of 10 inlopen. Zo makkelijk zal het vast niet zijn als ik het doe overkomen, maar het toont wel aan dat we niet in een uitzichtloze situatie zitten.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77705245
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:19 schreef Sinnie het volgende:
De Guzman vertrekt ook, scheelt ook 1 miljoen zie ik. Ik ben eigenlijk ook van mening om de hele top 4 weg te laten gaan. Giovanni is een speler naar me hart maar ik vind hem niet echt een absolute meerwaarde voor die doekoe's. Tenzij hij zijn contract echt forst omlaag schroeft.

Scheelt toch al een miljoen of 6-7 + het spelen van europees en zul je volgend seizoen ongeacht prestaties weer een miljoen of 10 inlopen. Zo makkelijk zal het vast niet zijn als ik het doe overkomen, maar het toont wel aan dat we niet in een uitzichtloze situatie zitten.
Dat zitten we sowieso niet. Natuurlijk moet je de problemen niet onderschatten, maar als straks die salarissen wegvallen en je de komende 2 jaar Fer, Vlaar en Wijnaldum verkoopt moet een gezonde begroting in zicht zijn. Al moet je dan hopen dat de transfermarkt weer op gang komt.

Ik maak me meer zorgen in sportief opzicht.
-
pi_77706070
Ze moeten alsnog die Wanderson weten te strikken .. en voor de rest puin ruimen. Goede jeugdspelers laten doorstromen waar nodig en we komen er wel weer.
pi_77706279
Puin ruimen moeten we al jaren. Goed dat ze nu ook gewoon duidelijk maken dat er weinig mogelijk is, al zal het niet anders kunnen gezien de categorie waar ze in zitten bij de KNVB.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator zaterdag 6 februari 2010 @ 17:32:29 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77707394
Als Gio een miljoen inlevert mag hij van mij zéler nog wel een jaar blijven. Onderschat 'm niet hoor.
pi_77709372
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:51 schreef Happel het volgende:
Goed dat ze nu ook gewoon duidelijk maken dat er weinig mogelijk is, al zal het niet anders kunnen gezien de categorie waar ze in zitten bij de KNVB.
En nog hebben veel mensen, waaronder veel Fok leden, dit nog niet echt de gaten.
pi_77709569
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:37 schreef Luni het volgende:

[..]

En nog hebben veel mensen, waaronder veel Fok leden, dit nog niet echt de gaten.
-
pi_77709705
Niemand kopen of niemand halen?
pi_77713516
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:44 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je voelt je blijkbaar aangesproken.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 21:45:49 #60
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77715359
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:37 schreef Luni het volgende:

[..]

Mwah. Afgelopen zomer werd dat ook gezegd. Cisse kwam voor een paar miljoen, Ignjatovic (of wat dan ook) kwam (en ging weer), Babovic kwam. Je moet gewoon creatief zijn. Babovic wordt betaald door zijn vader, nou laat maar komen dan.. Ik vertrouw Leo hierop wel.

PS. SCC voor Vak X2
Sterker door Strijd!
pi_77715973
“The fans in Holland really hate each other,”

Liverpool-Everton 1-0 (Kuyt 54)
Yellow card heitinga,red card pienaar
  zondag 7 februari 2010 @ 00:32:43 #62
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77720260
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef Luni het volgende:

[..]

Je voelt je blijkbaar aangesproken.
Hij voelt zich altijd aangesproken. Kan die weer gaan emmeren over bepaalde risico's die ze moeten nemen en investeringen die ze moeten doen und so weiter.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 7 februari 2010 @ 01:03:10 #63
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77720966
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 22:08 schreef Benigoi het volgende:
“The fans in Holland really hate each other,”

Liverpool-Everton 1-0 (Kuyt 54)
Yellow card heitinga,red card pienaar
Voelt me toch goed dat te lezen, heb vaak het idee dat ze daar in Engeland denken dat de derby's er daar alleen toe doen. Vergeleken met Feyenoord-Ajax is het vaak childsplay wat ik daar in Engeland zie.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77721430
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:03 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Voelt me toch goed dat te lezen, heb vaak het idee dat ze daar in Engeland denken dat de derby's er daar alleen toe doen. Vergeleken met Feyenoord-Ajax is het vaak childsplay wat ik daar in Engeland zie.
Nu nog het niveau van Engeland halen
  zondag 7 februari 2010 @ 10:28:58 #65
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77724370
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:23 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Nu nog het niveau van Engeland halen
Waarom?

Ik vind de Eredevisie veel leuker, iedereen kan van iedereen winnen. Draait niet alles om het geld ook, de clubs daar hebben 100derden miljoenen aan budget. Nee, geef mij maar lekker de Eredevisie maar.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77724830
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:28 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat er geen Nederlandse club is die mee kan doen om een Europese prijs.
  zondag 7 februari 2010 @ 12:00:13 #67
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77725744
Ik vind de Cler ook niet slecht voetballen, en met de Vrij heb je een aardige rechtsback, Leerdam kun je evt. doorschuiven naar het middenveld. Dan ehb je op de rechtsback positie De Vrij, Schenkeveld en Fernandez.
Het centrum staat wel vast, linksback heb je dan de cler en v. bronckhorst, als ze inleveren mogen ze allebei blijven Heb je een goede verdediging voor volgend jaar. Maarja...wie kan nog meer als centrumverdediger, Hofland..maar dan moet die ook inleveren, en op zijn leeftijd zie ik hem dat nog niet doen...
pi_77730843
Feyenoord moet Cissé en Biseswar echt aan het eind van het seizoen verkopen en dan goede buitenspelers halen. Daar liggen echt onze zwakke plekken in het elftal.
pi_77731197
quote:
Op zondag 7 februari 2010 15:20 schreef Babovic het volgende:
Feyenoord moet Cissé en Biseswar echt aan het eind van het seizoen verkopen en dan goede buitenspelers halen. Daar liggen echt onze zwakke plekken in het elftal.
Betere buitenspelers halen. Nee, daar hebben we geen mogelijkheden voor denk ik zo.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_77732407
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij voelt zich altijd aangesproken. Kan die weer gaan emmeren over bepaalde risico's die ze moeten nemen en investeringen die ze moeten doen und so weiter.
Daar gaat het me helemaal niet om, zoals ik jou al zo vaak gezegd heb. Iemand die een andere oplossing wil zien heeft heus nog wel door dat er problemen zijn. Jij slaat echter weer teveel door.

En als het aan jou ligt gebeurd er helemaal niets en knok je de komende jaren met de 7e plek.
-
pi_77732552
Been met je kutwissels. Schet Flikker toch eens op.
-
pi_77732911
Duidelijk dat er gewoon een goede spits bij moet in de zomer. Je (gebrek aan) aanval heeft je dit seizoen de 3e plek gekost. Vandaag weer een perfect voorbeeld.
-
pi_77733035
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:33 schreef Ritmo het volgende:
Duidelijk dat er gewoon een goede spits bij moet in de zomer. Je (gebrek aan) aanval heeft je dit seizoen de 3e plek gekost. Vandaag weer een perfect voorbeeld.
Dat ligt meer aan de buitenspelers.
pi_77733308
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:36 schreef Babovic het volgende:

[..]

Dat ligt meer aan de buitenspelers.
Eens, ik had beter aanvaller kunnen zeggen. Te idioot voor woorden dat gasten als Biseswar en Schet speeltijd krijgen.
-
pi_77733367
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:44 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Eens, ik had beter aanvaller kunnen zeggen. Te idioot voor woorden dat gasten als Biseswar en Schet speeltijd krijgen.
Biseswar krijgt minuten omdat Cissé niet goed genoeg is. Schet is idd een aanfluiting. Bij Excelsior sprong hij er al niet bovenuit.
pi_77733469
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:45 schreef Babovic het volgende:

[..]

Biseswar krijgt minuten omdat Cissé niet goed genoeg is. Schet is idd een aanfluiting. Bij Excelsior sprong hij er al niet bovenuit.
Cissé moet idd ook eens een keer gaan scoren. En Tomasson ligt tegenwoordig meer minuten op het veld dan dat ie staat, waar komt dat irritante gedrag opeens vandaan?
-
pi_77733509
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Babovic op 07-02-2010 16:49:52 ]
  zondag 7 februari 2010 @ 18:04:04 #78
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77735970
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Cissé moet idd ook eens een keer gaan scoren. En Tomasson ligt tegenwoordig meer minuten op het veld dan dat ie staat, waar komt dat irritante gedrag opeens vandaan?
Ik heb geen flauw idee, maar Tomasson is heel belangrijk voor Feyenoord
Kijk maar eens naar het druk zetten van Feyenoord en wie daar de leiding in neemt.
pi_77736024
Wat was de Cler verschrikkelijk slecht zeg.
  zondag 7 februari 2010 @ 18:16:47 #80
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77736345
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat was de Cler verschrikkelijk slecht zeg.
Vond je?? Ik vond hem wel aardig spelen, net zoals heel Feyenoord.
  zondag 7 februari 2010 @ 18:37:52 #81
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77736999
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:15 schreef Ritmo het volgende:
En als het aan jou ligt gebeurd er helemaal niets en knok je de komende jaren met de 7e plek.
Dan moet je toch eens leren lezen, gozert. Heb ik namelijk nog nooit gezegd.

Trouwens onverdiend verloren vandaag, had niet hoeven gebeuren.
Elite
Tegen TTIP
pi_77737398
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Dan moet je toch eens leren lezen, gozert. Heb ik namelijk nog nooit gezegd.
Je hebt het steeds over sportief een stap terug doen ten opzichte van nu.
quote:
Trouwens onverdiend verloren vandaag, had niet hoeven gebeuren.
Dat sowieso, maar zolang er niemand kan scoren blijf je dit probleem houden.
-
pi_77738029
Scheids floot Feyenoord kapot. Tientallen keren zijn spelers vanachteren gechargeerd en tegen hun poten geschopt, en slechts een keer floot de scheids. God, AZ speelde puur afbraakvoetbal met tig overtredingen en hij vond het best :s
  Moderator zondag 7 februari 2010 @ 19:11:55 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77738139
Kan een een keer gebeuren, ongelukkig verliezen.
En ja, dat er scorend vermogen ontbreekt is een feit. Maar ik vond het helemaal niet zo slecht hoor.
pi_77738152
Ik had ook het vermoeden dat de aanval voorafgaand aan de 1-2 een corner voor ons was, of zat ik fout?
pi_77738220
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:11 schreef Gert het volgende:
Kan een een keer gebeuren, ongelukkig verliezen.
Niet thuis, en niet als je al punten hebt weggegooid tegen VVV. Straks moeten we nog moeite doen voor de 4e plek.
quote:
En ja, dat er scorend vermogen ontbreekt is een feit. Maar ik vond het helemaal niet zo slecht hoor.
Ik heb liever een slechte wedstrijd waarin je er wel inschiet en wint.
-
pi_77738257
Wat is dat trouwens voor gelul dat bij Studio Sport voor de samenvatting van Feyenoord wekelijks even gezegd moet worden dat er grote financiele problemen zijn?

[ Bericht 4% gewijzigd door Ritmo op 07-02-2010 19:16:17 (f) ]
-
pi_77738486
been moet echt leren wisselen, ik zei het al na de wedstrijd tegen VVV en nu weer, iedereen doet alsof hij de verlosser is, maar ik ben nog steeds van mening dat we Gert jan verbeek meer tijd hadden moeten geven, oke we staan nu veel hoger, de verdediging is goed, maar dat is dan ook alles, middenveld is bagger, en bisseswar/cisse/schet/wijnaldum trekken veel te veel naar binnen, babovic moet ook ze praatjes is gaan waarmaken!
pi_77738548
Babovic hebben we met z'n allen toch overschat idd, veel praatjes maar 0 daden. Dat Been qua wissels echt een ramp is, was al wel duidelijk.
-
pi_77738695
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:23 schreef Ritmo het volgende:
Babovic hebben we met z'n allen toch overschat idd, veel praatjes maar 0 daden.
Op basis van wat concludeer jij dat?
pi_77738737
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:28 schreef Babovic het volgende:

[..]

Op basis van wat concludeer jij dat?
Z'n spel?
-
pi_77738769
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Z'n spel?
Hij heeft al een echte kans gehad vind je?
pi_77738898
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:31 schreef Babovic het volgende:

[..]

Hij heeft al een echte kans gehad vind je?
Mwoah hij heeft al een aantal invalbeurten gehad. En bij een topclub moet je jezelf aan de hand van die invalbeurten bewijzen, en niet 10 wedstrijden lang in de basis te mogen kutten. Ik hoop dat het nog goed komt, maar ik begin er wel minder vertrouwen in te krijgen.
-
pi_77739102
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mwoah hij heeft al een aantal invalbeurten gehad. En bij een topclub moet je jezelf aan de hand van die invalbeurten bewijzen, en niet 10 wedstrijden lang in de basis te mogen kutten. Ik hoop dat het nog goed komt, maar ik begin er wel minder vertrouwen in te krijgen.
Beetje inconsequent dan, dat Wijnaldum wel 10 wedstrijden lang in de basis stond te kutten.
Feyenoord Rotterdam
pi_77739304
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:40 schreef MB23 het volgende:

[..]

Beetje inconsequent dan, dat Wijnaldum wel 10 wedstrijden lang in de basis stond te kutten.
Wijnaldum heeft zich voordat ie uberhaupt in de basis stond allang bewezen met invalbeurten.
-
  Moderator zondag 7 februari 2010 @ 19:46:15 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77739329
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:14 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niet thuis, en niet als je al punten hebt weggegooid tegen VVV. Straks moeten we nog moeite doen voor de 4e plek.
Dus als ze geen punten hadden weggegooid was het wel OK geweest wat jou betreft?
quote:
Ik heb liever een slechte wedstrijd waarin je er wel inschiet en wint.
Liever. Ik heb liever dat ze kampioen worden.
De ploeg valt m.i. weinig te verwijten. Ze speelden redelijk en werkten keihard. AZ is gewoon een goede ploeg. maar heeft minstens 2 punten teveel meegenomen.
Je bent weer enorm verongelijkt aan het doen, maar een beetje realisme kan geen kwaad.
pi_77739413
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Dus als ze geen punten hadden weggegooid was het wel OK geweest wat jou betreft?
Nee, maar dit maakt het extra zuur. Het moet niet zo zijn dat je in anderhalve maand een voorsprong van 9 punten op de nummer 4 weg geeft.
quote:
Liever. Ik heb liever dat ze kampioen worden.
De ploeg valt m.i. weinig te verwijten.
Je bent weer enorm verongelijkt aan het doen, maar een beetje realisme kan geen kwaad.
Kom op zeg, thuis moet je gewoon minimaal een punt overhouden. Het AZ van dit seizoen is geen Twente of PSV. Ze hebben vandaag onnodig 1 of zelfs 3 punten weggegeven door domme kleinigheden. Nu moet je volgende week eigenlijk wel winnen om Utrecht en Heracles van je af te houden.
-
  zondag 7 februari 2010 @ 19:56:49 #98
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77739752
Ze moeten thuis altijd winnen
Wijnaldum vond ik het niet slecht doen, net zoals Biseswar wel een paar aardige momenten had.
pi_77740103
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:56 schreef Toilutpaper het volgende:
Ze moeten thuis altijd winnen
Mwoah, het meeste wel maar je kunt natuurlijk een keer verliezen tegen b.v. PSV.
quote:
Wijnaldum vond ik het niet slecht doen, net zoals Biseswar wel een paar aardige momenten had.
'Niet slecht' en 'aardig' is niet goed genoeg.
-
  zondag 7 februari 2010 @ 20:13:29 #100
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_77740512
Is die Biseswar wel goed bij zijn hersens? Als je 1-1 of 1-2 staat dan loop je als een gek naar de kant als je gewisseld wordt.

Vlasar was goed en verder gauw vergeten die wedstrijd.
pi_77740553
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mwoah, het meeste wel maar je kunt natuurlijk een keer verliezen tegen b.v. PSV.
[..]

'Niet slecht' en 'aardig' is niet goed genoeg.
Blah blah blah. Bij elke bal aanname werd je in de rug gelopen en tegen je poten getrapt en wat deed scheids? Niks. Je mag best iemand dekken, maar AZ liep gewoon ordinair te schoppen. Als de scheids je dan niet in bescherming neemt ben je nergens en kan je niet echt lekker voetballen. Ik begrijp dat je dat niet bij de NOS terug zag maar als je de hele wedstrijd hebt gezien was het je vast opgevallen. Daarnaast kregen we een 100% pingel niet en zo krijg je op het einde nog een goal uit een corner tegen en verlies je.
pi_77740628
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:14 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Blah blah blah. Bij elke bal aanname werd je in de rug gelopen en tegen je poten getrapt en wat deed scheids? Niks. Je mag best iemand dekken, maar AZ liep gewoon ordinair te schoppen. Als de scheids je dan niet in bescherming neemt ben je nergens en kan je niet echt lekker voetballen. Ik begrijp dat je dat niet bij de NOS terug zag maar als je de hele wedstrijd hebt gezien was het je vast opgevallen. Daarnaast kregen we een 100% pingel niet en zo krijg je op het einde nog een goal uit een corner tegen en verlies je.
Doe niet zo huilerig man. Je moet van eigen kracht uitgaan.
-
  zondag 7 februari 2010 @ 20:17:22 #103
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_77740694
deels eens met Hamil maar dan hadden ze terug moeten schoppen (zoals Vlaar deed) niet lijdzaam moeten toezien. En de scheids? Tsja die sporen geen van alle meer geloof ik. Gisteren gekke dingen gezien in Almelo, laat keer bij Roda, keer bij NEC en dan vanmiddag.
  zondag 7 februari 2010 @ 20:19:13 #104
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_77740777
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:15 schreef Ritmo het volgende:

[..]

deels waar maarja als de trainer je beste mensen niet opstelt..........snap echt niet waarom die steeds met snelle maar 0 renderende gasten op de flank speelt. Speel dan 4-4-2 met Makaay en Tomasson en Babovic links op het middenveld.
  zondag 7 februari 2010 @ 20:23:34 #105
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77740987
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je hebt het steeds over sportief een stap terug doen ten opzichte van nu.
Lul niet. Enige wat ik zeg is dat 'we' realistisch moeten zijn over de situatie waar we in zitten en de beperkte mogelijkheden die we hebben. Niet dat we een stap terug moeten doen.
Elite
Tegen TTIP
pi_77741057
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Lul niet. Enige wat ik zeg is dat 'we' realistisch moeten zijn over de situatie waar we in zitten en de beperkte mogelijkheden die we hebben. Niet dat we een stap terug moeten doen.
Dus de komende jaren gewoon minimaal de 4e plek als doel?
-
pi_77741151
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:19 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

deels waar maarja als de trainer je beste mensen niet opstelt..........snap echt niet waarom die steeds met snelle maar 0 renderende gasten op de flank speelt. Speel dan 4-4-2 met Makaay en Tomasson en Babovic links op het middenveld.
Ik snap Been soms ook niet helemaal wat dat betreft nee.
-
pi_77742693
Dit is dus wat ik al eerder heb geroepen Happel , maar toen moest ik niet zo zeiken weet je nog ?
Je kunt elke wedstrijd winnen maar ook zomaar gelijk of verliezen.
Tegen RKC liep het goed af maar bij VVV uit en AZ thuis zie je dus wat er KAN gebeuren als je zoveel kansen weggeeft en met minimale cijfers de overwinning binnensleept.

Wel "positief" om Greene en Tiendalli ook bij Twente en Vitesse door de mand te zien vallen, je gaat bijna denken dat het aan de club ligt ligt en dergelijke jongens elders wel naar behoren spelen.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_77742810
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Europees voetbal. Eerst de financiën op orde, daarna kunnen we weer omhoog kijken en eventueel echte versterkingen halen.
pi_77742864
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:15 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat gebeurde er toch ook vandaag? Ze probeerden aan te vallen en te combineren, terwijl AZ alleen maar de wedstrijd kapot wilde maken met overtredingen en counters. Dat voetbalt lastig. Overigens kan je niet alles winnen en ik huil helemaal niet. AZ had een kaart of 4 meer kunnen krijgen en dat al vroeg in de wedstrijd, maar de scheidsrechter was te laf om op te treden. Ik heb na Feyenoord - AZ de fout gemaakt om ook Ajax - FC Twente te kijken. Same story, de scheids liet Ajax overal mee wegkomen. Uiteindelijk maken ze dan zelf wel het verschil, sure, maar het voetbalt een stuk gemakkelijker zo en dit was ook het verhaal bij Feyenoord. Been zal je er niet over horen, maar die zal intern ook flink schelden op de arbitrage.
  zondag 7 februari 2010 @ 20:58:16 #111
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77742886
Met Tomasson als opjager, en dan Makaay in de schaduw loeren op de goal? Of allebei de hele verdediging afjagen??
Babovic mag idd wel spelen van mij, samen met Fer, de Guzman en El Ahmadi/Landzaat
pi_77742954
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:58 schreef Toilutpaper het volgende:
Met Tomasson als opjager, en dan Makaay in de schaduw loeren op de goal? Of allebei de hele verdediging afjagen??
Babovic mag idd wel spelen van mij, samen met Fer, de Guzman en El Ahmadi/Landzaat
Wijnaldum op de bank?
pi_77743037
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:56 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Europees voetbal.
Vind ik te vaag. Er is een enorm verschil tussen aansluiting bij de top 3 en met clubjes als NAC keihard moeten strijden in de play-offs. Europees halen zonder play-offs, die moeten gewoon ontweken worden want we hebben wel gezien wat dat ons brengt.
-
  zondag 7 februari 2010 @ 21:01:28 #114
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77743068
Dat is dan wel weer positief, zooveeel keuze bij Feyenoord Jaa, of dan toch maar wijnaldum erbij ipv een middenvelder, en dan achter Tomasson en Makaay? Of Cissé....of iemand anders??
pi_77743108
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vind ik te vaag. Er is een enorm verschil tussen aansluiting bij de top 3 en met clubjes als NAC keihard moeten strijden in de play-offs.
Mee eens, het verschil met de top mag toch niet nog groter worden. We zijn geen FC Utrecht, ook niet met een wat kleinere begroting.
pi_77743146
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:57 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dat gebeurde er toch ook vandaag? Ze probeerden aan te vallen en te combineren, terwijl AZ alleen maar de wedstrijd kapot wilde maken met overtredingen en counters. Dat voetbalt lastig. Overigens kan je niet alles winnen en ik huil helemaal niet. AZ had een kaart of 4 meer kunnen krijgen en dat al vroeg in de wedstrijd, maar de scheidsrechter was te laf om op te treden. Ik heb na Feyenoord - AZ de fout gemaakt om ook Ajax - FC Twente te kijken. Same story, de scheids liet Ajax overal mee wegkomen. Uiteindelijk maken ze dan zelf wel het verschil, sure, maar het voetbalt een stuk gemakkelijker zo en dit was ook het verhaal bij Feyenoord. Been zal je er niet over horen, maar die zal intern ook flink schelden op de arbitrage.
Je kunt ook, zoals hierboven al gezegd is, zelf een keer een schop uitdelen om te laten zien wie er de baas is. Ze lieten het zelf over zich heen komen door de hele tijd te gaan liggen en te bléren.
-
pi_77743227
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Mee eens, het verschil met de top mag toch niet nog groter worden. We zijn geen FC Utrecht, ook niet met een wat kleinere begroting.
Daarom gewoon die vreselijke play-offs ontwijken. Ook met jeugd en goedkope spelers moet Feyenoord de top 3 in zicht kunnen houden, hangt puur van je eigen beleid en scouting af.
-
  zondag 7 februari 2010 @ 21:05:12 #118
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77743254
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je kunt ook, zoals hierboven al gezegd is, zelf een keer een schop uitdelen om te laten zien wie er de baas is. Ze lieten het zelf over zich heen komen door de hele tijd te gaan liggen en te bléren.
Dat zou zeker kunnen.....maar AZ hield het spel eruit door die overtredingen.
pi_77743309
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:05 schreef Toilutpaper het volgende:

[..]

Dat zou zeker kunnen.....maar AZ hield het spel eruit door die overtredingen.
AZ ging als enorme underdog deze wedstrijd in, ik kan wel begrijpen dat ze dan op deze manier van zich af proberen te bijten.
-
  zondag 7 februari 2010 @ 21:07:33 #120
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77743385
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

AZ ging als enorme underdog deze wedstrijd in, ik kan wel begrijpen dat ze dan op deze manier van zich af proberen te bijten.
Dat is zeker zo, maar dan kan de scheids wel wat harder optreden.
Elm kreeg pas na zijn 6e overtreding geel....het was bijna allemaal shirtje trekken etc.
Dat kan ook na zijn 3e....!
pi_77743402
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vind ik te vaag. Er is een enorm verschil tussen aansluiting bij de top 3 en met clubjes als NAC keihard moeten strijden in de play-offs. Europees halen zonder play-offs, die moeten gewoon ontweken worden want we hebben wel gezien wat dat ons brengt.
Directe plaatsing bedoel ik dan, geen play-offs.
  zondag 7 februari 2010 @ 21:09:15 #122
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77743476
Wanneer worden de play-offs afgeschaft ?
pi_77743609
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:07 schreef Toilutpaper het volgende:

[..]

Elm kreeg pas na zijn 6e overtreding geel....het was bijna allemaal shirtje trekken etc.
Mee eens, maar of dat nou de hele wedstrijd bepaald... Als die klote-Biseswar gewoon door was gelopen in plaats van een penalty proberen te versieren en Fer El Hamdoui niet door liet lopen bij de 2-1 had je al een andere uitslag gehad.
-
pi_77743646
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:07 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Directe plaatsing bedoel ik dan, geen play-offs.
Dat is toch hetzelfde als bij de eerste 4 eindigen? Tenzij je de beker wint.
-
  zondag 7 februari 2010 @ 21:12:57 #125
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77743692
Cker, die eerste goal was El Hamdioui toch van Fer??? Of zag ik dat verkeerd ?
Gebeurde ook al een keer tegen Ajax, met de Zeeuw toen
pi_77743726
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:07 schreef Toilutpaper het volgende:

[..]

Het leek er dan ook op dat de scheids niet partijdig was, maar simpelweg niet de ballen had om kordaat op te treden.
pi_77743730
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Beker is ook goed.
  zondag 7 februari 2010 @ 21:14:36 #128
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77743788
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zie ik Feyenoord nog wel doen
  zondag 7 februari 2010 @ 21:15:48 #129
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77743844
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:13 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Het leek er dan ook op dat de scheids niet partijdig was, maar simpelweg niet de ballen had om kordaat op te treden.
Of hij ballen heeft, test zijn vrouw wel
pi_77744039
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:13 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Beker is ook goed.
Ja, maar daar kun je niet op gokken, je moet je dus gewoon richten op de vierde plek. Lager dan dat is gewoon falen.
  zondag 7 februari 2010 @ 21:21:12 #131
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77744136
Die wissels.. Waarom Babovic? Heeft alleen een grote mond, maar voetballend voegt ie geen flikker toe. Na de wissel van De Guzman was er niets meer over van het goede spel..

En dan Schet..Die gast is al 22 en komt gewoon zwaar, zeer zwaar tekort.
Sterker door Strijd!
  zondag 7 februari 2010 @ 21:25:57 #132
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77744459
Ik begreep ze ook niet zo goed...maarja..is de keuze van Been
  zondag 7 februari 2010 @ 21:46:52 #133
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77745899
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:25 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik begreep ze ook niet zo goed...maarja..is de keuze van Been
Ja. Been is helaas tactisch qua wissels zeer slecht..
Sterker door Strijd!
pi_77745907
Mja, Schet is eigenlijk het enige wat er verder nog is. Er lopen er in de jeugd nog wel wat, maar zelfs Wijnaldum is volgens mij niet eens een échte buitenspeler.

Ik vond zn ingrijpen tegen Groningen dan wel weer erg sterk, 3 verdedigers, Leerdam op het middenveld die je bij een voorsprong dus weer gewoon rechtsback kan zetten.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 7 februari 2010 @ 22:01:21 #135
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77746948
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:46 schreef MB23 het volgende:
Mja, Schet is eigenlijk het enige wat er verder nog is. Er lopen er in de jeugd nog wel wat, maar zelfs Wijnaldum is volgens mij niet eens een échte buitenspeler.

Ik vond zn ingrijpen tegen Groningen dan wel weer erg sterk, 3 verdedigers, Leerdam op het middenveld die je bij een voorsprong dus weer gewoon rechtsback kan zetten.
Tactisch gezien begint hij vaak goed aan de wedstrijd (zie ook PSV-uit en inderdaad Groningen). Echter, zijn wissels zijn werkelijk van bedenkelijk niveau. Als er niets anders rond loopt (Wijnaldum is inderdaad geen flankspeler) voor op de flank, waarom dan niet overstappen naar 4-4-2 met ... en Tomasson in de spits. Wijnaldum dan achter de spits, Fer als blok voor de defensie en de overige posities op het middenveld invullen met Cisse (verdedigd goed mee; kan ook spits), Biseswar (verdedigd niet goed mee, maar heeft meer dreiging), El Ahamadi, De Guzman, Landzaat, Bruins. Die posities kun je wisselend invullen.. gewoon kijken wat nodig is tegen welke tegenstander. Zo hou je de as (Van Dijk/Darley, Vlaar, Bahia, Fer, Wijnaldum, Tomasson en de tweede spits) in tact.

Met 4-3-3 creëren we te weinig kansen. Met 4-4-2 valt er denk ik een stuk meer uit te halen.
Sterker door Strijd!
  zondag 7 februari 2010 @ 22:41:12 #136
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_77750324
Feyenoord speelde best goed, net zoals tegen Ajax. Ook al hebben we slechts 1 punt uit deze twee wedstrijden gehaald, ik vond het twee Feyenoord-waardige wedstrijden die we de afgelopen jaren zelden hebben gezien.

Ik baal dus niet echt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 7 februari 2010 @ 23:08:27 #137
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_77751938
quote:
Op zondag 7 februari 2010 22:41 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord speelde best goed, net zoals tegen Ajax. Ook al hebben we slechts 1 punt uit deze twee wedstrijden gehaald, ik vond het twee Feyenoord-waardige wedstrijden die we de afgelopen jaren zelden hebben gezien.

Ik baal dus niet echt.
ik schiet liever alle ballen de maas in, als ik maar 3 punten heb.
  zondag 7 februari 2010 @ 23:30:27 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77752986
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:54 schreef Winner_Taco het volgende:
Dit is dus wat ik al eerder heb geroepen Happel , maar toen moest ik niet zo zeiken weet je nog ?
Dat wat ik zei geld nog steeds. Deze dingen gebeuren, geen schande hoor. Je hoeft het allemaal niet zo dramatisch te doen voorkomen.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En dus Europees voetbal, ja. Valt best te behalen als iedereen gewoon rustig blijft en ze bij Feijenoord doen wat ze moeten doen. Daar heb ik wel vertrouwen in.

En nieuwe spelers komen er wel. Heb al een naam gehoord. Geen gevestigde orde, wel talentvol.
Elite
Tegen TTIP
pi_77753069
quote:
Op zondag 7 februari 2010 22:41 schreef TC03 het volgende:

Ik baal dus niet echt.
Ik vind Feyenoord dat verliest in de Kuip nooit Feyenoord-waardig. Liever een draak van een wedstrijd die je met 1-0 wint.
-
pi_77753177
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat wat ik zei geld nog steeds. Deze dingen gebeuren, geen schande hoor. Je hoeft het allemaal niet zo dramatisch te doen voorkomen.
Mwoah, ze moeten nu wel minimaal een punt uit Utrecht meenemen, anders wordt het erg vervelend straks.
quote:
En dus Europees voetbal, ja. Valt best te behalen als iedereen gewoon rustig blijft en ze bij Feijenoord doen wat ze moeten doen. Daar heb ik wel vertrouwen in.

En nieuwe spelers komen er wel. Heb al een naam gehoord. Geen gevestigde orde, wel talentvol.
En die mag je hier niet noemen omdat...?
-
  zondag 7 februari 2010 @ 23:39:22 #141
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77753402
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mwoah, ze moeten nu wel minimaal een punt uit Utrecht meenemen, anders wordt het erg vervelend straks.
Dit gaan ze echt niet meer weggeven. Vandaag was het allemaal wat onfortuinlijk. Zal echt geen gewoonte gaan worden als ze het koppie er maar gewoon bijhouden.
quote:
En die mag je hier niet noemen omdat...?
Wil mensen geen valse hoop geven.

Of doe ik dat nu toch.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 7 februari 2010 @ 23:49:58 #142
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_77753761
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:08 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

ik schiet liever alle ballen de maas in, als ik maar 3 punten heb.
Tegen Ajax en AZ (ondanks de lage notering nog wel de landskampioen) maar één punt halen is matig maar niet dramatisch. Het vertoonde spel biedt perspectief, hetgeen nauwelijks het geval was in de eerste seizoenshelft. Aangezien de toekomst van Feyenoord zeer onzeker is is perspectief hetgeen wat Feyenoord het meest nodig heeft. Naast de punten natuurlijk, Feyenoord moet gewoon vierde worden, maar ik denk dat dat wel gaat lukken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_77753888
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:39 schreef Happel het volgende:

Of doe ik dat nu toch.
...
pi_77754370
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Dit gaan ze echt niet meer weggeven. Vandaag was het allemaal wat onfortuinlijk. Zal echt geen gewoonte gaan worden als ze het koppie er maar gewoon bijhouden.
Dat mag ik hopen ja, als je tegen Utrecht weer verliest komen de nummer 5 en 6 echt te dichtbij.
quote:

Of doe ik dat nu toch.
We zijn wel wat gewend wat betreft teleurstellingen en geruchten.
-
pi_77754400
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Tegen Ajax en AZ (ondanks de lage notering nog wel de landskampioen) maar één punt halen is matig maar niet dramatisch.
Er is maar 1 slechter resultaat mogelijk: 0 punten.
-
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 00:39:42 #146
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77755358
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Tegen Ajax en AZ (ondanks de lage notering nog wel de landskampioen) maar één punt halen is matig maar niet dramatisch. Het vertoonde spel biedt perspectief, hetgeen nauwelijks het geval was in de eerste seizoenshelft. Aangezien de toekomst van Feyenoord zeer onzeker is is perspectief hetgeen wat Feyenoord het meest nodig heeft. Naast de punten natuurlijk, Feyenoord moet gewoon vierde worden, maar ik denk dat dat wel gaat lukken.
Mee eens.
pi_77755818
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:30 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Waarmee het bewijs geleverd is dat wat ik destijds riep wel degelijk op feiten berustte, en jouw bagitaliserende toontje dat het overdreven en negatief was een compleet verkeerde voorstelling van de werkelijkheid was .

Verder niets dramatisch aan
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  maandag 8 februari 2010 @ 08:38:18 #148
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77758865
quote:
Op maandag 8 februari 2010 01:01 schreef Winner_Taco het volgende:

Verder niets dramatisch aan
Vind ik wel.
Elite
Tegen TTIP
pi_77759179
quote:
Op maandag 8 februari 2010 00:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Er is maar 1 slechter resultaat mogelijk: 0 punten.
Dat is ook zo, maar het spel bied gewoon volop perspectief. Als je de hele tijd speelt zoals tegen RKC maar wel die punten pakt dan moet je gewoonweg een keer op je bek gaan.
Wanneer het spel daarentegen zoals tegen Ajax en AZ is komen de punten wel en als je dan Europees haalt kan je daar misschien ook eens iets klaar spelen.
Kijk maar naar AZ, die spelen helemaal geen slecht voetbal alleen hadden ze net even dat beetje geluk tegen. Toch denk ik dat die nog boven Utrecht en Heracles gaan eindigen.
En als Feyenoord gewoon redelijk voetbal blijft spelen moet Europees gewoon lukken.
pi_77759967
Agja wie had ooit gedacht dat Feyenoord hoogstwaarschijnlijk 4e zou eindigen dit seizoen? Mij maakt het niet zoveel uit hoeveelste we nou worden. 1e of 2de worden we toch niet. En dat worden we volgend jaar zeker niet want dan denk ik dat we een veel moeilijker seizoen krijgen.
pi_77766086
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:19 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Speel dan 4-4-2 met Makaay en Tomasson en Babovic links op het middenveld.
Ging tegen RKC ook geweldig met Makaay!
pi_77766767
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:25 schreef Luni het volgende:

[..]

gaat elke keer lekker met Makaay...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 8 februari 2010 @ 15:05:45 #153
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77769464
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:46 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

gaat elke keer lekker met Makaay...
Ach wat verwacht je van Makaay als hij 3 minuten mag invallen? Je moet ook iemand de kans geven terug in vorm te laten komen, waarom krijgt Wijnaldum bijvoorbeeld al weken die kans?
quote:
1. PSV 22 18 4 0 58 51-14
2. FC Twente 22 17 4 1 55 42-18
3. Ajax 22 15 4 3 49 63-17
4. Feyenoord 22 12 6 4 42 33-19
5. Heracles Al. 22 11 3 8 36 31-31
Verder is het vooraf natuurlijk geen schande te verliezen tegen Az.
Tegen clubs als Ajax, Az, Twente en PSV kan/mag je gelijk spelen dan wel verliezen.
Van die 10 'puntverlies' partijen had je echter Vitesse (1), Sparta (0), Utrecht (1) en VVV (1) wel gewoon moeten pakken. Dan had je nu ook 9 punten meer gehad en solide boven Ajax gestaan.
pi_77770413
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:25 schreef Luni het volgende:

[..]

Mede dankzij de tactische meesterzet om Makaay achter de spits te zetten i.p.v. andersom. Buiten het feit dat onze buitenspelers echt wekelijks door de mand vallen. Trainen op de achterlijn halen, moet toch niet zo moeilijk zijn...

Gisteren Biseswar (wat mensen in hem zien begrijp ik nog steeds niet) weer. Wat een gozer. Hele gebied achter zijn back vrij, en hoppa, naar binnen draaien en weer zo'n, zonder te kijken, kansloze voorzet.

Nee, dit seizoen presteren we zelfs boven verwachting en daar mogen we 1 man voor dankbaar zijn: Vlaar.
  maandag 8 februari 2010 @ 15:41:26 #155
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77770673
Vlaar is idd rots in de branding.....maar Bahia speelt ook niet slecht.
En wat te vergeten van van Dijk?
De verdediging staat goed...alleen, de aanval, kan beter.
  maandag 8 februari 2010 @ 15:43:05 #156
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77770734
Vanavond Been bij VI
  maandag 8 februari 2010 @ 15:45:00 #157
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77770814
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:43 schreef Toilutpaper het volgende:
Vanavond Been bij VI
Verkeerde emoticon
  maandag 8 februari 2010 @ 16:33:23 #158
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77772824
quote:
Been: Een 100 procent strafschop én rood

Trainer Mario Been van Feyenoord hield zondag aan de thuisnederlaag tegen AZ (1-2) naar eigen zeggen een ,,zuur gevoel'' over. ,,Verliezen in je eigen Kuip doet altijd pijn'', wist de geboren Rotterdammer maar al te goed. De roodwitte brigade verloor op 20 september 2009 voor de laatste keer in eigen huis (1-3 tegen PSV).

Been: ,,Ik baal ervan dat de twee doelpunten van AZ uit spelhervattingen vielen. Dat mag natuurlijk niet gebeuren. Ik kan mijn spelers verder echter geen verwijten maken. Aan de instelling en werklust heeft het niet gelegen. Het balletje viel voor ons net verkeerd. Misschien helpt deze overwinning AZ er weer een beetje bovenop. Die ploeg staat gezien de aanwezige kwaliteit veel te laag.''

Been sprak van een sleutelmoment in de 76e minuut. AZ-verdediger Niklas Moisander, die al geel had, vloerde Diego Biseswar in het strafschopgebied. ,,Een 100 procent strafschop'', mopperde Been. ,,Plus een rode kaart. Maar goed, soms zit het mee, soms zit het tegen. In deze wedstrijd was AZ de gelukkigste ploeg. Maar we moeten er geen drama van maken. Ik raak niet in de war van deze nederlaag. Zondag zullen we er weer staan bij FC Utrecht.''
Misschien heeft hij gelijk maar ik zou als Feyenoord zijnde ook maar eens gaan trainen op corners, want het rendement wat ze daar uit halen is ook 0,0 hetzelfde geld voor vrije trappen. Daar komt nog eens bovenop de onbegrijpelijke wissels, Schet.
  maandag 8 februari 2010 @ 16:48:05 #159
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77773485
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:33 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Misschien heeft hij gelijk maar ik zou als Feyenoord zijnde ook maar eens gaan trainen op corners, want het rendement wat ze daar uit halen is ook 0,0 hetzelfde geld voor vrije trappen. Daar komt nog eens bovenop de onbegrijpelijke wissels, Schet.
Dat is al jaren zo dramatisch. Emerton gaf ze nog wel eens goed voor. Verder is het om te huilen.
Elite
Tegen TTIP
pi_77773575
quote:
Beenhakker probeerde Van Nistelrooij over te halen

Leo Beenhakker heeft in januari geprobeerd om Ruud van Nistelrooij naar Feyenoord te halen. De aanvaller, die destijds nog bij Real Madrid onder contract stond en op zoek was naar een nieuwe werkgever, kreeg een smsje van de technisch directeur van de Rotterdammers. Van Nistelrooij stelde Don Leo echter teleur.
Wat een koning die Leo
pi_77773617
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is al jaren zo dramatisch. Emerton gaf ze nog wel eens goed voor. Verder is het om te huilen.
Ik snap dat ook niet. Je ziet het overal. Bij Ajax zijn ze ook al jaren om te janken zo slecht. Ik kan daar echt niet bij.
-
pi_77773638
Vlaar moet gewoon élke corner meekomen en de verdedigende middenvelders moeten klaar staan om terug te sprinten.

Als er een bal op Vlaar komt is het rendement altijd hoog (Goede kopkans of whatever) en bij de rest nihil. Bij Corners dan.

Voor de rest een ongelukkige wedstrijd tegen AZ. Vlaar is goud waard; in Europa zijn weinig goede verdedigers (centraal) en al helemaal weinig in de klasse van Vlaar. Als Vlaar het WK meespeelt en daar doet hij het ook goed is zo'n jongen goud waard. Vlaar wordt/is straks gewoon de begrotingssluiter.
  maandag 8 februari 2010 @ 16:55:46 #163
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77773871
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:49 schreef Babovic het volgende:

[..]

Wat een koning die Leo
quote:
Van Nistelrooy: 'Beenhakker vroeg of ik zin had in Feyenoord'

Zaterdag debuteerde Ruud van Nistelrooy voor HSV in de Duitse Bundesliga. De 33-jarige aanvaller kwam over van de Spaanse grootmacht Real Madrid. Voordat Van Gol koos voor Hamburg, werd hij door clubs van over heel de wereld benaderd.

“De gekste club? Ik had nu in Mexico kunnen spelen, ik meen bij de FC Cancun. Er kwamen clubs uit de VS langs en een paar zandbakken uit het Midden-Oosten. Die kregen een direct nee te horen. Ik was op zoek naar een serieuze club, het liefst uit een grote competitie. Daarom ging ik ook niet in op aanbiedingen uit Griekenland en Turkije,” aldus Van Nistelrooy in de nieuwe Sportweek.

En op die ene uit Nederland. Hoewel hij gecharmeerd was van het sms’je dat hij kreeg van Leo Beenhakker. “Hoe hij aan m’n nummer kwam, weet ik niet, maar opeens meldde Don Leo zich per sms of ik geen zin had in Feyenoord. Dat had ik niet, maar ik vond z’n aanpak best grappig. Hij doet het dan toch maar, daar ben ik best gevoelig voor.”
Niet geschoten is altijd mis.
  maandag 8 februari 2010 @ 16:56:06 #164
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77773885
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:51 schreef RooieHoed het volgende:
Vlaar wordt/is straks gewoon de begrotingssluiter.
'k hoop het
pi_77773991
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef Toilutpaper het volgende:

[..]

'k hoop het
Ik hoop het niet want dan zijn we hem kwijt. Een 2de Vlaar staat niet zomaar even op. De Vrij is van nature wel een centrale verdediger maar hij is nog erg jong.
  maandag 8 februari 2010 @ 17:00:44 #166
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77774118
Hij hoeft nu ook nog niet weg....liever niet...laat hem nog maar een paar jaar blijven.
Maar als je er een goede prijs voor kan vangen, zullen ze het wel accepteren.
Je wil niet nog eens zoiets als met de Guzman
pi_77774808
Laten ze zijn contract maar snel verlengen tot 2014.
  maandag 8 februari 2010 @ 17:37:16 #168
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77775607
Ja maar verdedigers geven ze over het algemeen minder voor dan aanvallers

Overigens moet Been nou eens kappen met die Makaay, hij kan het gewoon niet meer. Ik word ook moe van die idiote wissels van hem,. Wat bezielt hem om Makaay en Schet in te brengen wanneer het er echt toe doe
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_77775865
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:37 schreef Sinnie het volgende:
Ja maar verdedigers geven ze over het algemeen minder voor dan aanvallers

Overigens moet Been nou eens kappen met die Makaay, hij kan het gewoon niet meer. Ik word ook moe van die idiote wissels van hem,. Wat bezielt hem om Makaay en Schet in te brengen wanneer het er echt toe doe
welke spits wil jij dan inbrengen?

Makaay moet je gewoon maandje laten staan en niet op 10 of weet ik waar die steeds loopt. Gewoon in de spits met Tomasson er omheen en Babovic, Fer, Landzaat (of Karim) en Wijnaldum op het middenveld.
pi_77776388
Met Makaay moet je een 4-4-2 gaan spelen ja, maar dat doen we nooit omdat Been met een 4-5-1 / 4-3-3 opstelling wil spelen. De nul houden en vanuit een gesloten formatie spelen. Tot nu toe pakt dat erg goed uit en om dat nou allemaal overhoop te gaan gooien voor Makaay alleen die over een paar maanden toch niet meer bij ons speelt?

Tja, je kan het proberen in oefenduels ofzo.
  maandag 8 februari 2010 @ 18:04:43 #171
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77776549
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:44 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

welke spits wil jij dan inbrengen?

Makaay moet je gewoon maandje laten staan en niet op 10 of weet ik waar die steeds loopt. Gewoon in de spits met Tomasson er omheen en Babovic, Fer, Landzaat (of Karim) en Wijnaldum op het middenveld.
Waarom altijd Babovic? Die heeft nog geen flikker laten zien en zit niet voor niks wekelijks de bank warm te houden. Alleen maar een grote bek in de media enne.. Feyenoord is toch "Geen woorden, maar daden"?
Sterker door Strijd!
  maandag 8 februari 2010 @ 18:07:41 #172
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77776624
Kun je evt. beter Leerdam een linie vooruitschuiven, kijken hoe hij het daar doet
pi_77777200
Leerdam deed het erg goed tegen Groningen, is van oorsprong ook een middenvelder. Ik ben ook erg blij dat Fernandez op de weg terug is, en dat De Vrij het aardig doet. Dus dan kan hij gaan vechten voor een plekje op het middenveld, al mag hij dan wel even spieren kweken.
Feyenoord Rotterdam
pi_77777295
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:12 schreef Toilutpaper het volgende:
Cker, die eerste goal was El Hamdioui toch van Fer??? Of zag ik dat verkeerd ?
Gebeurde ook al een keer tegen Ajax, met de Zeeuw toen
Die 2e goal was zeker een fout van Fer, zag je ook duidelijk op Studio Sport. Je ziet Fer "schrikken" van Moreno, die wegloopt, en hij blijft gewoon staan !
Feyenoord Rotterdam
  maandag 8 februari 2010 @ 18:24:56 #175
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77777327
Daar mag hij dan snel ff aan gaan werken.....
pi_77779127
Fer en corners tegen staat steeds vaker garant voor goals tegen, helaas.
  maandag 8 februari 2010 @ 19:13:09 #177
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77779504
Huh, we hebben dit seizoen volgens mij geen enkel doelpunt tegen gehad uit een corner tot gisteren ?
pi_77779889
Volgens mij valt dat ook wel mee. Zorgwekkender is het uit de rug laten lopen van de tegenstander, wat Fer inderdaad regelmatig gebeurt.
  maandag 8 februari 2010 @ 19:22:30 #179
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77779940
Fer is momenteel ook niet in vorm, veel balverlies en slechte passes door slecht speloverzicht.

Verder verlies je je wedstrijden door gebrek aan doelpunten, de laatste wedstrijd die overtuigend gewonnen werd was tegen Heereveen (0-2). De rest van de wedstrijden tegen Willem 2, VVV, Ajax, RKC en Az grossieren in lucky shots, fouten in de verdediging van de tegenpartij en eigen doelpunten.
pi_77779952
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:13 schreef Merkie het volgende:
Huh, we hebben dit seizoen volgens mij geen enkel doelpunt tegen gehad uit een corner tot gisteren ?
nee maar dat was niet aan sommige spelers te danken, eerder aan Van Dijk en Vlaar.
pi_77788210
Leo dacht v. Nistelrooy even binnen te halen voor 5 ton salaris per jaar, held.

Beetje dubbel gevoel. Aan de ene kant prijs ik de ambitie van Beenhakker, aan de andere kant lijkt ie niet geleerd te hebben van wat er 3 jaar terug gebeurd is. Juist door dat soort aankopen zit Feyenoord nu zo in de shit.

[ Bericht 30% gewijzigd door Ritmo op 08-02-2010 22:18:39 ]
-
pi_77791192
Als je van Nistelrooij kunt halen dan moet je hem halen klaar.
pi_77791533
Van Nistelrooij is toch wat anders dan Kevin Hofland, Tim de Cler en Roy Makaay.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 8 februari 2010 @ 23:20:58 #184
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77791786
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef MB23 het volgende:
Van Nistelrooij is toch wat anders dan Kevin Hofland, Tim de Cler en Roy Makaay.
En toch moet je dat niet doen. Is gewoon niet verantwoord om zo iemand binnen te halen.
Elite
Tegen TTIP
pi_77791975
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:20 schreef Happel het volgende:

[..]

En toch moet je dat niet doen. Is gewoon niet verantwoord om zo iemand binnen te halen.
ligt er denk ik aan welke salaris-posten je weg kan krassen aan eind van het seizoen.
  maandag 8 februari 2010 @ 23:27:36 #186
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77792051
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:25 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

ligt er denk ik aan welke salaris-posten je weg kan krassen aan eind van het seizoen.
Zelfs dan niet. Feijenoord moet geen afbouwende spelers meer binnenhalen, zolang dat niet verantwoord is.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 8 februari 2010 @ 23:32:00 #187
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77792238
Alle doelpunten bij Excelsior - Volendam (4-1) van Feijenoordspelers vanavond (Erasmus, Nieveld en Pedro (2))
Elite
Tegen TTIP
pi_77792599
quote:
Been houdt rekening met vertrek Fer en Vlaar

ROTTERDAM - Mario Been houdt serieus rekening met een vertrek van drie van zijn 'pareltjes'. Om de schuldenlast van de Rotterdamse club te verlichten is het volgens de trainer van Feyenoord niet ondenkbaar dat Ron Vlaar, Leroy Fer en Georginio Wijnaldum komende zomer de Kuip verlaten. Dat zei Been maandagavond in het tv-programma Voetbal International.

,,Misschien moeten we één of twee spelers van de drie Fer, Wijnaldum en Vlaar verkopen om de schuld van de club af te bouwen,'' moest Been tot zijn spijt toegeven.

De schuldenlast van Feyenoord bedraagt om en nabij de 36 miljoen euro. Mogelijk volgt ook Jonathan de Guzman het mogelijke spoor van zijn teamgenoten. Voor de Canadees kunnen de Rotterdammers echter geen transfersom meer 'vangen. De Guzman is komende zomer transfervrij.

Dat geldt niet voor de drie raspaardjes van Been. Fer en Vlaar staan nog tot de zomer van 2012 onder contract in de Kuip. Wijnaldum heeft een seizoen minder in zijn verbintenis staan.
Als je die 3 verkocht hebt moet je wel gewoon vrijwel uit de schulden zijn, er vanuit gaande dat ze gemiddeld 9 miljoen per speler opbrengen.
-
  maandag 8 februari 2010 @ 23:42:53 #189
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77792682
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Als je die 3 verkocht hebt moet je wel gewoon vrijwel uit de schulden zijn.
Die leveren geen 35 miljoen op met zijn drieën. Bij lange na niet zelfs. 20 miljoen max.

Zelfs dan ben je niet uit de schulden, want het moest toch herinvesteert worden in nieuwe spelers?
Elite
Tegen TTIP
pi_77792863
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Die leveren geen 35 miljoen op met zijn drieën. Bij lange na niet zelfs. 20 miljoen max.
Hebben we officieel 35 miljoen schuld dan? Was toch 21 miljoen? Overigens vind ik 20 miljoen eerder het minimale voor die drie spelers, je gaat iemand als Fer toch niet voor een prijsje van 6 miljoen weg doen?
quote:
Zelfs dan ben je niet uit de schulden, want het moest toch herinvesteert worden in nieuwe spelers?
Een klein deel daarvan, aan verantwoorde transfers.
-
pi_77792872
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Als je die 3 verkocht hebt moet je wel gewoon vrijwel uit de schulden zijn, er vanuit gaande dat ze gemiddeld 9 miljoen per speler opbrengen.
Wijnaldum heeft een contract tot de zomer van 2011? Dat is regelrecht wanbeleid.
pi_77792940
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:47 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wijnaldum heeft een contract tot de zomer van 2011? Dat is regelrecht wanbeleid.
Idd, wat is het toch met die contracten bij ons? Bij Ajax staan ze in de rij om bij te tekenen maar bij ons loopt alles af en iedereen kijkt het aan. Beenhakker kan beter die contracten eens openbreken.
-
  maandag 8 februari 2010 @ 23:51:07 #193
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77793006
Feijenoord zal hem niks kunnen bieden.

Trouwens:
quote:
On March 6, 2009, Wijnaldum signed a new contract at Feyenoord which keeps him in de Kuip until summer 2012
Van de wiki.
Elite
Tegen TTIP
pi_77793123
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:51 schreef Happel het volgende:
Feijenoord zal hem niks kunnen bieden.
Deze spelers zijn je laatste kans om te overleven dus alles op alles zetten om ze wat te kunnen bieden.
quote:
Trouwens:
Van de wiki.
Ah, mooi zo.
-
  maandag 8 februari 2010 @ 23:55:20 #195
63192 ursel
pi_77793156
Fer en Wijnaldum zitten ook nog eens in een talentpool. Van Vlaar weet ik ut niet zeker, dus ben je nog eens een deel van de transfersom kwijt.

Benieuwd wat voor een elftal ze dan willen bouwen..
  maandag 8 februari 2010 @ 23:55:43 #196
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77793170
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Deze spelers zijn je laatste kans om te overleven dus alles op alles zetten om ze wat te kunnen bieden.
Nu doe je het weer dramatischer voor dan het is.
Elite
Tegen TTIP
pi_77793409
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Nu doe je het weer dramatischer voor dan het is.
Absoluut niet. Als Fer, Vlaar en Wijnaldum ala De Guzman voor weinig/niets de deur uitlopen speel je over een paar jaar degradatievoetbal en dat is niet overdreven.
-
pi_77794200
AZ heeft toch 50% van de transferrechten van Vlaar?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 00:51:04 #199
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_77794587
quote:
Makaay: "Iemand halen die meer scoort dan ik wordt lastig"

Roy Makaay begrijpt niet goed waarom Feyenoord een zoektocht is gestart naar een nieuwe spits. De aanvaller zet zijn vraagtekens bij de opmerking van coach Mario Been dat hij 'op zoek is naar doelpunten'.

"Iemand halen die meer gescoord heeft dan ik wordt hoe dan ook lastig, denk ik", zegt Makaay in het programma Sport1 United. "Ik bedoel, kijk mijn cijfers er maar op na. Vorig seizoen had ik er ook nog zeventien in liggen. Na de winterstop heeft toen volgens mij alleen Luis Suarez (Ajax, red.) er meer gemaakt."

Hoewel Makaay zelfvertrouwen uitstraalt, scoorde hij dit seizoen pas tweemaal. Volgens Das Phantom door de keuzes van Been: "Dit jaar is een ander verhaal, als je weinig minuten maakt, is het ook lastig doelpunten maken."

Stoppen is na dit seizoen hoe dan ook geen optie. "In ieder geval is de interesse van Alemannia Aachen onzin, ik ga niet in de Duitse tweede divisie spelen. Of ik bij Feyenoord speel of ergens anders, kan ik nu nog niet zeggen. Dat zien we aan het einde van het seizoen wel."
quote:
Top 5 vorig jaar:

Makaay 42 20
Tomasson 16 10
Biseswar 37 7
Fer 42 6
Wijnaldum 45 5
Het is ook wel vernederd je zo te blijven uiten in de media terwijl je Makaay telkens voor 5 minuten in brengt.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:32 schreef Happel het volgende:
Alle doelpunten bij Excelsior - Volendam (4-1) van Feijenoordspelers vanavond (Erasmus, Nieveld en Pedro (2))
Is het kort door de bocht om te zeggen dat Feyenoord een fout heeft gemaakt door Schet terug te halen van Excelsior in plaats van Pedro, op basis van vorig seizoen alleen al?

[ Bericht 2% gewijzigd door H.M.Murdock op 09-02-2010 01:13:45 ]
pi_77795303
Mario wil verder bouwen met de jeugd dus dan snap ik de houding van Beenhakker om oudere en vooral duurdere spelers te halen idd ook niet.
Dat was toch juist het beleid waar we van af willen?
Laat dan maar wat jongens uit de jeugd invallen want slechter dan Makaay kan het niet worden qua invallers..
  dinsdag 9 februari 2010 @ 08:34:15 #201
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77796682
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Absoluut niet. Als Fer, Vlaar en Wijnaldum ala De Guzman voor weinig/niets de deur uitlopen speel je over een paar jaar degradatievoetbal en dat is niet overdreven.
Dat is het wel. Waarop je dat ook baseert is mij een raadsel.
Elite
Tegen TTIP
pi_77797239
Fer, Wijnaldum en Vlaar moeten gewoon een jaar blijven voor Feyenoord. We moeten eerst nog jaar presteren voor we zonder ze kunnen
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:17:36 #203
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77805116
Je hebt evt. zelf al een nieuwe spits Castaignos, kijk eerst maar hoe hij het doet, en kijk daarna maar verder.
pi_77805157
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:17 schreef Toilutpaper het volgende:
Je hebt evt. zelf al een nieuwe spits Castaignos, kijk eerst maar hoe hij het doet, en kijk daarna maar verder.
Been gaf gister in VI ook aan dat hij Castaignos binnenkort een kans gaat geven. Iemand een idee wanneer hij weer fit is?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:19:23 #205
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77805184
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:17 schreef Toilutpaper het volgende:
Een 16-jarige als enige optie in de spits hebben lijkt me niet echt verstandig.

Cissé zouden ze trouwens ook wel anders kunnen gebruiken nu. Hij is snel, dus speel hem dan ook niet constant in voeten aan, maar gewoon in de loop. Valt veel meer uit te halen op die manier.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:19:26 #206
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77805188
Wat is die nieuwe jeugdsite van Feyenoord?? Misschien staat het daarop?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:20:22 #207
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77805223
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Een 16-jarige als enige optie in de spits hebben lijkt me niet echt verstandig.

Cissé zouden ze trouwens ook wel anders kunnen gebruiken nu. Hij is snel, dus speel hem dan ook niet constant in voeten aan, maar gewoon in de loop. Valt veel meer uit te halen op die manier.
Ik zeg ook niet dat hij nu gelijk een basisplaats moet hebben.
Maar ik zeg: laat hem invallen, en kijk hoe hij het doet.
Kun je daar weer opbouwen
pi_77805246
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:32:39 #209
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77805673
De Guzman : "Ik teken niet bij"

Die heeft wat mij betreft af gedaan. Afgezien van wat er nu precies waar is over dat Manchester City verhaal.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:35:56 #210
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77805806
Teken gewoon voor een jaartje bij...waar wil hij komen te voetballen? Moet hij eerst beter gaan voetballen bij Feyenoord
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:39:42 #211
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77806006
Hij zal wel iets achter de hand hebben.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:52:09 #212
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77806541
Olympique Marseille wil hem al een tijd. Lijkt me alleen niet echt een club voor hem.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:55:13 #213
268260 Dr.Mikey
pi_77806667
Prima club voor hem zien we hem nooit meer terug
Die jongen heeft nog steeds in ze hoofd dat hij nu nog naar clubs als Manchester City , Arsenal Chelsea you name it kan. Volgens mij heeft hij zelf ook niet helemaal door dat hij al 2 seizoenen niets heeft laten zien.
De clubs waar hij heen wil die willen hem gewoon niet.
R.I.P DTS.
pi_77806863
Had het netjes van hem gevonden als hij één jaartje had bijgetekend. Vanwege zijn blessure's allemaal hebben we niet optimaal gebruik kunnen maken van zijn kwaliteiten en loopt ook nog eens gratis weg. Je moet er toch niet aan denken dat dit vaker voor gaat komen.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 14:09:21 #215
268260 Dr.Mikey
pi_77807159
Wijnaldum ook maar een nieuw contract aanbieden snel.
2011 of 2012 was het toch ? maakt niet uit langer contract in elk geval.
R.I.P DTS.
pi_77807543
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:32 schreef Happel het volgende:
De Guzman : "Ik teken niet bij"

Die heeft wat mij betreft af gedaan. Afgezien van wat er nu precies waar is over dat Manchester City verhaal.
Waarom zou hij wél bijtekenen?
-
pi_77807691
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Prima club voor hem zien we hem nooit meer terug
Die jongen heeft nog steeds in ze hoofd dat hij nu nog naar clubs als Manchester City , Arsenal Chelsea you name it kan. Volgens mij heeft hij zelf ook niet helemaal door dat hij al 2 seizoenen niets heeft laten zien.
De clubs waar hij heen wil die willen hem gewoon niet.
Precies, net als die vrije trappen van hem altijd. Eist ze altijd op alsof ie ze er allemaal intrapt, maar valt wel heel erg tegen de laatste tijd...
  dinsdag 9 februari 2010 @ 14:34:32 #218
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77808035
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:20 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Zijn hele carrière heeft hij te danken aan Feijenoord. Is op zijn 12de binnen gehaald hier en heeft dankzij Feijenoord een podium gekregen waar hij kon floreren. Niet alleen vanwege dat, maar ook vanwege zijn blessures de laatste jaren. Veel hebben we namelijk niet aan hem gehad.

Vanuit zijn eigen persoon valt het wel te snappen dat hij weg wil hoor, daar niet van. Vind het zelf alleen vrij ondankbaar. Gratis weglopen na alles wat er voor hem is gedaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_77808146
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Zijn hele carrière heeft hij te danken aan Feijenoord. Is op zijn 12de binnen gehaald hier en heeft dankzij Feijenoord een podium gekregen waar hij kon floreren. Niet alleen vanwege dat, maar ook vanwege zijn blessures de laatste jaren. Veel hebben we namelijk niet aan hem gehad.

Vanuit zijn eigen persoon valt het wel te snappen dat hij weg wil hoor, daar niet van. Vind het zelf alleen vrij ondankbaar. Gratis weglopen na alles wat er voor hem is gedaan.
Ja, ik ben het volledig met je eens. Het zou fantastisch zijn als spelers zouden willen verlengen, puur om iets voor de club terug te doen. Helaas bestaat dit soort liefdadigheid bij 90% van de spelers niet. Die hebben één belang, en dat is het eigenbelang.

Dat betreur ik net zo erg als jij.
-
pi_77808171
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik zou er sowieso meer begrip voor hebben als Arsenal bij hem aanklopte. Maar Feyenoord zo dumpen voor een club van hetzelfde niveau...
pi_77808192
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik zou er sowieso meer begrip voor hebben als Arsenal bij hem aanklopte. Maar Feyenoord zo dumpen voor een club van hetzelfde niveau...
Is er al een club voor hem dan? Zo ja, welke?
-
pi_77809577
Hij dénkt dat er goede clubs voor hem zijn, maar dat gaat hem vies tegenvallen

Hoop ik.
Feyenoord Rotterdam
pi_77811882
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 08:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is het wel. Waarop je dat ook baseert is mij een raadsel.
Omdat je 3 beste spelers dan weg zijn, je nog steeds een dikke schuld hebt en geen cent hebt om vervangers te halen?
-
pi_77811956
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Is er al een club voor hem dan? Zo ja, welke?
Er gaat echt geen topclub komen.
pi_77812004
De Guzman, pisventje. Zie liever dat Been hem op de bank/tribune zet en iemand anders de kans geeft. Zou mooi zijn als ie ala Greene straks bij Vitesse aan moet kloppen of nog beter: stoppen met voetballen.
-
pi_77812070
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:20 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Waarom heeft Suarez bij jullie bijgetekend?
-
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:19:09 #227
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77812108
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Omdat je 3 beste spelers dan weg zijn, je nog steeds een dikke schuld hebt en geen cent hebt om vervangers te halen?
Dat zal sowieso wel zijn met het vertrek van die drie hoor. Maak je geen illusies.
Elite
Tegen TTIP
pi_77812258
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zal sowieso wel zijn met het vertrek van die drie hoor. Maak je geen illusies.
Onzin. Het zou wanbeleid pur sang zijn als je minder dan 20 miljoen aan die drie samen overhoudt. Fer en Vlaar zijn over een jaar waarschijnlijk internationals en wie weet ook Wijnaldum. Natuurlijk ben je niet in een klap financieel gezond, maar het einde van de schulden zou enigszins in zicht moeten komen. Zeker in combinatie met andere bezuiningen en wegvallende topsalarissen.

Bij VVV kregen ze al 10 miljoen voor Honda, om nog maar niet over de transfers van Huntelaar en Sneijder te beginnen. Die leverden samen 60 miljoen op.
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 februari 2010 @ 16:24:11 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77812311
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Die kon dik meer gaan verdienen, dat perspectief heeft de Guzman sowieso niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_77812316
quote:

[..]

Economisch niet bepaald een florissante situatie bij clubs. De enige clubs die hem kunnen kopen is de absolute top en dat is het enige dat boven de Nederlandse top van meerwaarde is. Verder is hij de man waar alles om draait en daar geniet hij met volle teugen van.

Terwijl de Guzman niks van dit alles is. Laat hem maar vertrekken. Niet meer gemotiveerd, zonde van onze tijd om er nog energie in te steken.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:27:42 #231
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77812434
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Onzin. Het zou wanbeleid pur sang zijn als je minder dan 20 miljoen aan die drie samen overhoudt. Fer en Vlaar zijn over een jaar waarschijnlijk internationals en wie weet ook Wijnaldum. Natuurlijk ben je niet in een klap financieel gezond, maar het einde van de schulden zou enigszins in zicht moeten komen. Zeker in combinatie met andere bezuiningen en wegvallende topsalarissen.
Heb je al gekeken naar de huidige transfermarkt? Die ligt volkomen op zijn gat. Alleen de gek betaalt zoveel voor die spelers.

Maar blijft sowieso onzin wat je zegt. Zonder die drie strijden we niet om degradatie. Het zijn niet eens dragende spelers in het huidige elftal. Vlaar misschien, maar Fer en Wijnaldum zeker niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_77812472
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Bij VVV kregen ze al 10 miljoen voor Honda, om nog maar niet over de transfers van Huntelaar en Sneijder te beginnen. Die leverden samen 60 miljoen op.
Feyenoord en transfers is in het verleden niet bepaald een succes gebleken, buiten het feit dat de meeste ex spelers van Feyenoord de absolute top niet halen.

Daarnaast zijn Fer en Wijnaldum veel te onervaren en is Vlaar, qua CV, enorm blessure gevoelig. Vlaar is de enige voor wie je kan cashen als hij op het WK gaat spelen. Voor een verdediger mag je blij zijn als je tien miljoen binnenharkt, maar dat zie ik niet gebeuren.

Vvv heeft het slim aangepakt. Een Jap levert alleen in zijn thuisland al x euro aan merchandising op. Iets dat met een van onze drie nooit zal gebeuren. Buiten het feit dat ik niet geloof dat ze tien miljoen contant hebben gekregen.
pi_77812553
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Heb je al gekeken naar de huidige transfermarkt? Die ligt volkomen op zijn gat. Alleen de gek betaalt zoveel voor die spelers.
Die komt wel weer op gang over 1 of 2 jaar.
quote:
Maar blijft sowieso onzin wat je zegt. Zonder die drie strijden we niet om degradatie. Het zijn niet eens dragende spelers in het huidige elftal. Vlaar misschien, maar Fer en Wijnaldum zeker niet.
Niet dragend, wel belangrijk. Maar het ergste is dat je geen vervangers kan halen.
-
pi_77812673
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:28 schreef Aandemur het volgende:

[..]

Feyenoord en transfers is in het verleden niet bepaald een succes gebleken, buiten het feit dat de meeste ex spelers van Feyenoord de absolute top niet halen.
Kuyt, van Persie, Kalou, Drenthe? En wat heeft het verleden met nu te maken?
quote:
Daarnaast zijn Fer en Wijnaldum veel te onervaren en is Vlaar, qua CV, enorm blessure gevoelig. Vlaar is de enige voor wie je kan cashen als hij op het WK gaat spelen. Voor een verdediger mag je blij zijn als je tien miljoen binnenharkt, maar dat zie ik niet gebeuren.
Fer en Wijnaldum moet je daarom komende zomer ook niet weg doen. Je hebt gelijk in wat je nu zegt, maar de bedoeling is juist dat ze zorgen volgend jaar wél die ervaring opdoen in Europa.
quote:
Vvv heeft het slim aangepakt. Een Jap levert alleen in zijn thuisland al x euro aan merchandising op. Iets dat met een van onze drie nooit zal gebeuren. Buiten het feit dat ik niet geloof dat ze tien miljoen contant hebben gekregen.
Er vanuit gaande dat Fer over een jaartje bij Oranje speelt, denk je dat je zo'n speler voor 3 miljoen de deur uit moeten laten lopen?
-
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:34:10 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77812695
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:30 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Die komt wel weer op gang over 1 of 2 jaar.
Dat is op niks gebaseerd.
quote:
Niet dragend, wel belangrijk. Maar het ergste is dat je geen vervangers kan halen.
Kwestie van een goede doorstroming uit de jeugd.
Elite
Tegen TTIP
pi_77812786
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is op niks gebaseerd.
Economie en marktwerking?
quote:
Kwestie van een goede doorstroming uit de jeugd.
Je kunt niet alles met jeugd blijven doen natuurlijk. Dan had er nu al iemand klaar moeten staan om Fer op te gaan volgen over 1 of 2 jaar.
-
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:38:37 #237
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77812844
Vlaar moet je zo lang mogelijk bij de club houden en niet verkopen. Waarom? Bij een transfer krijgt AZ 50% van de opbrengst, 25% gaat naar de investeerders (talentpool) en 25% is voor Feyenoord. Dus als je hem voor 10 miljoen kan verkopen, blijft er nog 2,5 miljoen over voor Feyenoord. Met Vlaar heb je een goede verdediger in huis en dat is, zeker de komende jaren, van groot belang om Europees voetbal te halen.
Sterker door Strijd!
pi_77812850
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Kuyt, van Persie, Kalou, Drenthe? En wat heeft het verleden met nu te maken.
[..]

Fer en Wijnaldum moet je daarom komende zomer ook niet weg doen. Je hebt gelijk in wat je nu zegt, maar de bedoeling is juist dat ze zorgen volgend jaar wél die ervaring opdoen in Europa.
[..]

Er vanuit gaande dat Fer over een jaartje bij Oranje speelt, denk je dat je zo'n speler voor 3 miljoen de deur uit moeten laten lopen?
van Persie?

Drie spelers in tien jaar tijd dus.

Het verleden heeft te maken het de kijk die mensen op iets hebben. Dat speelt onbewust dan wel bewust altijd een rol. Kijkend naar ajax herinnert heel Europa zich '95. Dat steeds minder presteren doet vrijwel niemand iets (behalve in Nederland een heel klein beetje).

Zolang Bert trainer is, zal Fer geen basisplaats in het Nederlands elftal krijgen. Bert is van vaste stramienen, kunnen wij weten, en met van Bommel en de Jong is Fer nog geen toevoeging.

Drie miljoen is weinig geld, maar hem houden en vervolgens de deur uit zien lopen is vele malen erger. Wat dat betreft moeten we de contracten wel nalopen en proberen te verlengen. Meen dat van alle drie de heren uiterlijk 2012 de contracten aflopen. Binnen twee jaar. En dat met een salarisplafond waar Vlaar al overheen zit en die andere twee snel in de buurt zullen komen. Leuke uitdagingen, dat dan weer wel.
pi_77812898
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:38 schreef FR-1908-FR het volgende:
Vlaar moet je zo lang mogelijk bij de club houden en niet verkopen. Waarom? Bij een transfer krijgt AZ 50% van de opbrengst, 25% gaat naar de investeerders (talentpool) en 25% is voor Feyenoord. Dus als je hem voor 10 miljoen kan verkopen, blijft er nog 2,5 miljoen over voor Feyenoord. Met Vlaar heb je een goede verdediger in huis en dat is, zeker de komende jaren, van groot belang om Europees voetbal te halen.
Is echt 50% voor AZ?
-
pi_77812983
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:38 schreef Aandemur het volgende:

[..]

van Persie?

Drie spelers in tien jaar tijd dus.
Ik wou ermee zeggen dat het wel degelijk eens gebeurde.
quote:
Het verleden heeft te maken het de kijk die mensen op iets hebben. Dat speelt onbewust dan wel bewust altijd een rol. Kijkend naar ajax herinnert heel Europa zich '95. Dat steeds minder presteren doet vrijwel niemand iets (behalve in Nederland een heel klein beetje).

Zolang Bert trainer is, zal Fer geen basisplaats in het Nederlands elftal krijgen. Bert is van vaste stramienen, kunnen wij weten, en met van Bommel en de Jong is Fer nog geen toevoeging.
Basisplek is idd voorlopig nog niet aan de orde, maar invaller bij Oranje is ook geen schande natuurlijk.
quote:
Drie miljoen is weinig geld, maar hem houden en vervolgens de deur uit zien lopen is vele malen erger. Wat dat betreft moeten we de contracten wel nalopen en proberen te verlengen. Meen dat van alle drie de heren uiterlijk 2012 de contracten aflopen. Binnen twee jaar. En dat met een salarisplafond waar Vlaar al overheen zit en die andere twee snel in de buurt zullen komen. Leuke uitdagingen, dat dan weer wel.
Proberen te opwaarderen naar 2013 en volgend seizoen in Europa je gezicht weer laten zien. En dan bedoel ik niet de supporters.
-
pi_77813042
Zoiets kan ik me ook herinneren, inderdaad.

Feyenoord wilde hem koste wat het kost halen...
pi_77813104
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:42 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik wou ermee zeggen dat het wel degelijk eens gebeurde.
[..]

Basisplek is idd voorlopig nog niet aan de orde, maar invaller bij Oranje is ook geen schande natuurlijk.
[..]

Proberen te opwaarderen naar 2013 en volgend seizoen in Europa je gezicht weer laten zien. En dan bedoel ik niet de supporters.
Klopt. Alleen zo weinig dat niemand in Europa het zich zal herinneren.

Eens.

Zal lastig worden. De politie ontvangt ons nergens met open armen en dat vinden supporters weer niet leuk. Laten we het beste hopen.
pi_77813316
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:45 schreef Aandemur het volgende:

[..]

Klopt. Alleen zo weinig dat niemand in Europa het zich zal herinneren.
En daar moet je wat aan doen.
quote:
Eens.

Zal lastig worden. De politie ontvangt ons nergens met open armen en dat vinden supporters weer niet leuk. Laten we het beste hopen.
Is niet voor niets natuurlijk dat de politie zo reageert, maak je het deels zelf naar.
-
pi_77813605
quote:

[..]

Omdat hij niet weg wil. De Guzman wel.
-
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:59:15 #245
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77813668
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:51 schreef Ritmo het volgende:
Is niet voor niets natuurlijk dat de politie zo reageert, maak je het deels zelf naar.
Sprak de ervaringsdeskundige.
Elite
Tegen TTIP
pi_77813784
Laatste drie Europese uitwedstrijden voor Uefa Cup meegegaan en constant was het de politie die te ver ging.

In La Coruna hadden we geen tickets en hebben we die een dag voor de wedstrijd aan de balie van het stadion gekocht. Ze zagen en hoorden meteen dat we Nederlanders waren en zeiden dat ze een buffervak hadden voor ons. Prima.

Centrum e.e.a. gebeurd waar het optreden niet al te florissant was, maar in het stadion was het toch wel absurd. Naast het uitvak, niet ons buffervak, maar de andere kant werd een groepje Feyenoorders door de guardia civil het vak afgeslagen. Reactie uitvak (stoeltjes etc. vast wel gezien).

Bij ons stonden een mannetje of 70 Feyenoorders plus een mannetje of 30 agenten. Wenkte dus naar een agent die het stond aan te kijken en ik vroeg waar dit voor nodig is. Zijn ''we'' een keer rustig...

Hij begreep het niet, zijn collega ook niet, maar toen kwam de leider van het peloton die hoog en laag volhield dat het door henzelf kwam. Zelfs zijn collega's keken hem met open mond aan. Na de wedstrijd zei hij overigens wel dat wij gelijk hadden en dat ze zich coulant wilden opstellen. Uitvak werd vastgehouden en wij mochten per 4-5 mensen naar buiten en ons tussen het thuispubliek mengen. Zo kan het dus ook.

Voor hun is het ook gewoon een keer iets anders. Ze weten dat een deel van de Feyenoorders graag happen als je met een knuppel gaat zwaaien en aangezien de media toch wel schrijft dat de supporters zijn begonnen, is er geen reden om je in te houden. Er volgt namelijk geen onderzoek.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:12:03 #247
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77814109
Geniaal, ja. Lekker kaarten halen aan het loket daar. En elke keer weer terugkeren, omdat we na gebeld te hebben naar anderen, weer kaarten moesten halen. Fokking 65 euro voor een kaart van het uitvak. Mafkezen bij Feijenoord.

Zat niet in het buffervak maar er naast. Ook daar hadden ze wel door dat we geen Nederlanders waren. Gezellig was het wel. De dag zelf ook.
Elite
Tegen TTIP
pi_77815006
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:57 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Omdat hij niet weg wil.

Had niets te maken met een enorme loonsverhoging?
pi_77815501
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Sprak de ervaringsdeskundige.
Nee, die uit-supporters zijn engeltjes.
-
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:14:15 #250
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77816272
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Is echt 50% voor AZ?
Ja.
Sterker door Strijd!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:20:37 #251
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77816515
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, die uit-supporters zijn engeltjes.
Allemaal hooligans, stuk voor stuk.
Elite
Tegen TTIP
pi_77816590
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Allemaal hooligans, stuk voor stuk.
Dat is onzin natuurlijk.
-
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:38:11 #253
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77817196
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is onzin natuurlijk.
Lijkt me niet dat Happel dat ook serieus meent.
Sterker door Strijd!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:44:24 #254
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77817494
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is onzin natuurlijk.
Generaliseer dan niet zo.
Elite
Tegen TTIP
pi_77817803
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:38 schreef FR-1908-FR het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat Happel dat ook serieus meent.
Weet ik.
-
pi_77817851
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Generaliseer dan niet zo.
Doe ik niet, ik zeg alleen dat er een aantal mensen bijzitten die ervoor zorgen dat de politie zo reageert.
-
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:07:44 #257
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77823518
Zwaar balen dat 50% naar AZ gaat, 25% naar talentpool
Dan heb je aan de transferwaarde van Vlaar ook niet veel
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:20:07 #258
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77824105
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Doe ik niet, ik zeg alleen dat er een aantal mensen bijzitten die ervoor zorgen dat de politie zo reageert.
Dat zei je niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_77824433
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:07 schreef Toilutpaper het volgende:
Zwaar balen dat 50% naar AZ gaat, 25% naar talentpool
Dan heb je aan de transferwaarde van Vlaar ook niet veel
Daarom moet je Vlaar gewoon houden, het is een prima verdediger, pas laten gaan als hij écht weg wil, voor het geld hoef je het niet te doen.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 22:42:05 #260
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77828754
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:27 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Daarom moet je Vlaar gewoon houden, het is een prima verdediger, pas laten gaan als hij écht weg wil, voor het geld hoef je het niet te doen.
Juist. Vlaar bij de selectie levert meer geld op dan Vlaar verkopen. Pas laten gaan als hij echt niet meer te houden is.
Sterker door Strijd!
pi_77847991
De Sponsor Bingo Loterij heeft afgelopen weekend tijdens het ‘Goed Geld
Gala’ een cheque van 727.715 euro overhandigd aan Feyenoords commercieel
manager Dick de Heus, ten behoeve van de Feyenoord jeugdopleiding. De
jeugdopleiding eindigde dankzij een groot deel van de 500.000 deelnemers
vierde op de lijst van zo’n ruim 3200 organisaties, goede doelen en clubs
die een bijdrage ontvingen.

In 2009 ontving de Sponsor Bingo Loterij 94.038.589,- euro aan inleg. De
helft hiervan, te weten 47.019.294,- euro, draagt de loterij af aan goede
doelen organisaties op het gebied van gezondheid en welzijn. Ruim 45% van
de afdracht was bestemd voor door deelnemers zelf gekozen clubs en
verenigingen. Daarbij bleek ook dit jaar weer dat Feyenoord een enorme
aanhang heeft. De jeugdopleiding van de Rotterdamse club mag dankzij de
inleg van het grootste en trouwste supporterslegioen van Nederland liefst
driekwart miljoen euro bijschrijven, bijna drie keer zo veel als
aartsrivaal Ajax die zo’n 285.000 euro ontving. PSV (130.000 euro) en FC
Utrecht (120.000 euro) bleken daarna het populairst onder de
loterijdeelnemers.

Loten kopen voor je eigen club, organisatie of vereniging (geoormerkt
werven) is steeds populairder. Meer dan 3.200 organisaties ontvangen een
geoormerkte bijdrage uit de Sponsor Bingo Loterij. Deze bijdragen variëren
van enkele duizenden tot zelfs miljoenen euro’s. Indien u Feyenoords
Jeugdopleiding ook wilt steunen en daarnaast kans wilt maken op
fantastische prijzen, kijk dan op www.sponsorbingoloterij.nl.
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:52:54 #262
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77848153
Mooi meegenomen. Verschil met de andere clubs is trouwens wel erg groot..
Sterker door Strijd!
pi_77848667
Als ze wat sneller waren hadden we Wanderson nog kunnen halen
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:08:29 #264
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77848728
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:06 schreef MB23 het volgende:
Als ze wat sneller waren hadden we Wanderson nog kunnen halen
Wanderson zou ons niets gaan kosten. Werd betaalt door een investeerder, of..? De huurkosten waren 700.000, iets wat ik vreselijk duur vind trouwens.
Sterker door Strijd!
pi_77849983
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:42 schreef FR-1908-FR het volgende:

[..]

Juist. Vlaar bij de selectie levert meer geld op dan Vlaar verkopen. Pas laten gaan als hij echt niet meer te houden is.
Reken erop dat Vlaar loyaal is .
De club is ook loyaal naar Vlaar toe geweest , zelfs toen onzeker was of hij ooit nog zou spelen.
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:41:57 #266
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77850041
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:40 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Reken erop dat Vlaar loyaal is .
De club is ook loyaal naar Vlaar toe geweest , zelfs toen onzeker was of hij ooit nog zou spelen.
Net als De Guzman zeker.
Elite
Tegen TTIP
pi_77850197
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Net als De Guzman zeker.
jonathan de guzman
twee jaar geleefd van het geld van club zonder ook maar een minuut te voetballen , en nu ie wat terug kan doen , laat ie het afweten..
nooit maar dan ook nooit meer opstellen ..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_77850482
quote:

[..]

Net als De Guzman zeker.
Ander type jongen I think.
Maar het kan idd verkeren ...
pi_77850491
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:46 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

jonathan de guzman
twee jaar geleefd van het geld van club zonder ook maar een minuut te voetballen , en nu ie wat terug kan doen , laat ie het afweten..
Ik had hem zelfs naar Woudesteijn geschopt in de winter.
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:56:46 #270
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77850561
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:46 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

jonathan de guzman
Ik snap niet hoe mensen altijd aan die twee jaar komen?

quote:
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2005/06 Feyenoord 29 4 Eredivisie
2006/07 Feyenoord 32 7 Eredivisie
2007/08 Feyenoord 33 9 Eredivisie
2008/09 Feyenoord 2 0 Eredivisie
2009/10 Feyenoord 11 3 Eredivisie
In het seizoen 2008/2009 is hij geblesseerd geweest. En dan nog een paar maandjes dit seizoen. Maximaal een jaar en drie maanden. Niet dat het veel aan de situatie afdoet. Daarentegen zie ik, ondanks de situatie, toch liever De Guzman voetballen dan Babovic..
Sterker door Strijd!
pi_77850567
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:54 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ander type jongen I think.
Maar het kan idd verkeren ...
Tja, als jij 500k per jaar verdient, transfervrij bent en er ineens een topclub voor de deur staat die jemiljoen per jaar biedt en een berg tekengeld... voor hetzelfde geld raak je een half jaar later weer ernstig geblesseerd en kan je dat nooit meer bereiken, of misschien kun je wel nooit meer spelen.

Het is natuurlijk heel makkelijk om daar nee tegen te zeggen als het je niet aangeboden wordt.
pi_77850656
En de Guzman kon natuurlijk ook weg voor een mooi bedrag maar toen ging Gudde stoer lopen doen.
Kan me voorstellen dat loyaliteit ook een keer klaar is en je verder wilt met je carriere !
pi_77850710
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:56 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Tja, als jij 500k per jaar verdient, transfervrij bent en er ineens een topclub voor de deur staat die jemiljoen per jaar biedt en een berg tekengeld... voor hetzelfde geld raak je een half jaar later weer ernstig geblesseerd en kan je dat nooit meer bereiken, of misschien kun je wel nooit meer spelen.

Het is natuurlijk heel makkelijk om daar nee tegen te zeggen als het je niet aangeboden wordt.
Dan moet je dus als club zorgen dat er een langdurig contract ligt . Dus nu al verlengen tot 2015 als de speler dit wil .
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:03:37 #274
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77850806
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:59 schreef Winner_Taco het volgende:
En de Guzman kon natuurlijk ook weg voor een mooi bedrag maar toen ging Gudde stoer lopen doen.
Kan me voorstellen dat loyaliteit ook een keer klaar is en je verder wilt met je carriere !
Klopt. Ook toen had hij al aangegeven om graag naar een mooie club te willen verkassen. Het zou hem EN Feyenoord verder helpen. Feyenoord weigerde en dus kan ik de beslissing van De Guzman wel enigszins begrijpen. Dadelijk verlengt hij, komt er weer een bod en weigert Feyenoord opnieuw. "En nu? Carriere naar de kloten!" zal De Guzman dan denken..
Sterker door Strijd!
pi_77850983
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:03 schreef FR-1908-FR het volgende:

[..]

Klopt. Ook toen had hij al aangegeven om graag naar een mooie club te willen verkassen. Het zou hem EN Feyenoord verder helpen. Feyenoord weigerde en dus kan ik de beslissing van De Guzman wel enigszins begrijpen. Dadelijk verlengt hij, komt er weer een bod en weigert Feyenoord opnieuw. "En nu? Carriere naar de kloten!" zal De Guzman dan denken..
Nouja carriere naar de klote als je bij Feyenoord speelt is natuurlijk overdreven hé

Maar reken erop dat Feyenoord komend seizoen zelf óók afhankelijk is van enkele transfervrije spelers.
Om dan nu te gaan roepen dat de Guzman een klootzak is omdat hij transfervrij elders wil tekenen zou toch wel een beetje hypocriet zijn
pi_77851312
quote:

[..]

Net als De Guzman zeker.
Inderdaad, had precies dezelfde gedachte!
pi_77851500
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:00 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dan moet je dus als club zorgen dat er een langdurig contract ligt . Dus nu al verlengen tot 2015 als de speler dit wil .
Ja, sowieso snap ik niet waarom ze bijvoorbeeld niet een clausule afspreken dat hij voor x miljoen weg mag. Zo heeft Feyenoord de zekerheid dat hij niet gratis weggaat, de speler kan een salarisverhoging krijgen, en heeft van zijn kant de zekerheid dat Feyenoord hem niet vast kan houden als er een topclub is die hem echt wil.
pi_77851798
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:03 schreef FR-1908-FR het volgende:

[..]

Feyenoord weigerde helemaal niet , het was de laatste dag vd transfermarkt ..
en als Man city dan bij een van de andere lopende onderhandelingen wel prijs heeft , dan komt de gevraagde bankgarantie niet richting Feyenoord..
maar goed dat ie dat toen had geeist anders had je weer een gevalletje Smolarek gehad..
of ze dat geld nu al binnen hebben blijft voor ons ook een raadsel..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_77852807
Geld van Smolarek is binnen gekomen, nadat Feyenoord en Dortmund samen de FIFA hadden ingeschakeld.
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:35:21 #280
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77853913
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:08 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nouja carriere naar de klote als je bij Feyenoord speelt is natuurlijk overdreven hé

Maar reken erop dat Feyenoord komend seizoen zelf óók afhankelijk is van enkele transfervrije spelers.
Om dan nu te gaan roepen dat de Guzman een klootzak is omdat hij transfervrij elders wil tekenen zou toch wel een beetje hypocriet zijn
Niet mee eens, een slimme speler verlengt zijn contract, omdat de markt op zijn gat ligt....
Feyenoord moet het van spelers hebben waarvan de contracten niet worden verlengd
pi_77864757
Weekend nog mensen in de domstad te bekennen?
pi_77870099
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:35 schreef Toilutpaper het volgende:

[..]

Niet mee eens, een slimme speler verlengt zijn contract, omdat de markt op zijn gat ligt....
Feyenoord moet het van spelers hebben waarvan de contracten niet worden verlengd
In Nederland is het geld misschien op maar elders in Europa dus echt niet hé.
En al zou dat zo zijn, dan word een transfervrije speler toch JUIST interessant voor veel clubs ?
Ik doelde dus op komend seizoen waarin volgens Been meer en meer gesaneerd moet gaan worden om uit de schulden te komen, en het salarisplafond volgens hem op ca 500k max komt te liggen.

Een fooi in vergelijking met wat men kan cashen bij clubs met een mindere reputatie dan onze club.

Niet topclubs die wij kennen maar ook in Frankrijk,Portugal, Rusland en zelfs de Oekraine kunnen zéér lucratief zijn voor spelers als bijvoorbeeld De Guzman die einde contract zijn.
Of wat te denken van Red Bull Salzburg of zelfs het Midden Oosten.

Been zei terecht in VI dat er jongens moeten komen die het een eer vinden om bij Feyenoord te voetballen met een volle Kuip en een aardig niveau en niet meer voor het geld komen.

Ik zou me daarom vanaf nu voor 100% gaan richten op de jeugd en proberen een paar jongens met routine
vast te houden om niet tever af te zakken qua niveau en niet de Beenhakker-style met allerlei vage constructies jongens binnenhalen die A geen binding met de club hebben en waar B waarschijnlijk een probleem mee is omdat andere clubs (die óók overal scouten) hem niet halen.

En al haal je zo'n jongen en hij zou het top doen kun je alsnog fluiten naar je transferinkomsten.

Wel goede afspraken met die jonge gasten maken en dit contractueel laten vastleggen, zodat ze niet na 3 wedstrijden in het eerste alweer aan een "topclub" denken en daar met hun hoofd al zijn
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:43:59 #283
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77873872
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:26 schreef Aandemur het volgende:
Natuurlijk.
Sterker door Strijd!
pi_77873907
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 00:24 schreef Winner_Taco het volgende:
waar B waarschijnlijk een probleem mee is omdat andere clubs (die óók overal scouten) hem niet halen.

Zo kan je bezig blijven natuurlijk, in elk land wordt wel gescout door een club. Als je dan een speler hebt gevonden moet je hem maar niet halen omdat de rest hem ook niet wil?
Feyenoord Rotterdam
pi_77873938
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:26 schreef Aandemur het volgende:
vast wel, ze gaan niet massaal verhuizen lijkt me.
pi_77874318
Dijenkletser.
pi_77874336
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:46 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

TJD-humor!
pi_77874347
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:03 schreef heiden6 het volgende:

[..]

TJD-humor!
sorry ben vervelend je weet het.
pi_77874360
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:04 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

sorry ben vervelend je weet het.
Ik moest lachen.
pi_77877650
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:46 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

-
pi_77877842
Las net iets over jatten onder eigen fans..................dat die losers die ene Pool achterna mogen gaan, de gracht in!

http://www.lunaticnews.nl/index.php?q=node/9840
pi_77878592
Ach, kan iedereen gedaan hebben. Zitten elke week zat mensen van andere clubs op de tribune, buiten het feit dat er ook ''stoere fans'' zitten die eens per jaar eens komen uit een of ander achterlijk dorp en dan een souvenir willen meenemen.

Paar jaar geleden een soortgelijke actie overigens ook gebeurd, toen wel door Feyenoorders, maar vlaggen netjes teruggegeven.
pi_77878660
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Las net iets over jatten onder eigen fans..................dat die losers die ene Pool achterna mogen gaan, de gracht in!

http://www.lunaticnews.nl/index.php?q=node/9840
Die tekst.
-
pi_77884297
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:45 schreef MB23 het volgende:

[..]

Zo kan je bezig blijven natuurlijk, in elk land wordt wel gescout door een club. Als je dan een speler hebt gevonden moet je hem maar niet halen omdat de rest hem ook niet wil?
De hele Bundesliga scout in Zweden. Denk je echt dat ze die topscorer niet gehaald zouden hebben als er verder niets mis was met die jongen?
pi_77884394
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:51 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

De hele Bundesliga scout in Zweden. Denk je echt dat ze die topscorer niet gehaald zouden hebben als er verder niets mis was met die jongen?
In dat geval hadden spelers als Suarez, Berg en Alves ook direct door een topclub gehaald moeten worden.
-
pi_77885311
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

In dat geval hadden spelers als Suarez, Berg en Alves ook direct door een topclub gehaald moeten worden.
Alves, de man die niks raakte in Engeland, Berg die op de bank zit. Kortom, alleen Suarez zijn ze misgelopen, maar die kwam ergens uit de Zuidelijke landen.

En dat op die honderd spelers die er nog meer naar Nederland zijn vertrokken. Valt allemaal wel mee...
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:49:09 #297
63192 ursel
pi_77914088
quote:
Been: "Geen idee waar we kunnen trainen"
12 februari 2010

Feyenoord-coach Mario Been zoekt een geschikte grasmat om met zijn selectie te trainen. Door het winterse weer kunnen de Rotterdammers niet terecht op het eigen trainingsveld. De Kuipbewoners spelen zondag de uitwedstrijd tegen FC Utrecht.

"Ik heb werkelijk geen idee waar we kunnen trainen", laat Been optekenen in het Algemeen Dagblad. "Als het meezit, mogen wij deze dagen in de Kuip trainen. Dat zou een opsteker zijn. Verder is het zoeken naar een goede locatie."

Donderdag was er vanwege het winterweer slechts een looptraining mogelijk in de eigen Kuip. Feyenoord trainde sinds de laatste speelronde niet meer. Been liet zijn spelers maandag in het krachthonk herstellen, gaf dinsdag een snipperdag en schrapte ook de woensdagtraining.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:51:16 #298
290478 FR-1908-FR
Feyenoord Rotterdam
pi_77914172
Jonathan De Guzman heeft met Olympique Marseille overeenstemming bereikt over een vierjarig contract. Zaakwaarnemer Jan de Visser sprak dinsdag en woensdag in de Zuid-Franse havenstad met José Anigo, technisch directeur van L'OM. Beide partijen bereikten al snel een akkoord over de duur van het contract en de hoogte van de financiële vergoeding voor de Feyenoorder: 2,5 miljoen euro netto op jaarbasis.
Sterker door Strijd!
pi_77914414
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:51 schreef FR-1908-FR het volgende:
Jonathan De Guzman heeft met Olympique Marseille overeenstemming bereikt over een vierjarig contract. Zaakwaarnemer Jan de Visser sprak dinsdag en woensdag in de Zuid-Franse havenstad met José Anigo, technisch directeur van L'OM. Beide partijen bereikten al snel een akkoord over de duur van het contract en de hoogte van de financiële vergoeding voor de Feyenoorder: 2,5 miljoen euro netto op jaarbasis.
Bron?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 12:10:27 #300
268260 Dr.Mikey
pi_77914855
Die jan de Visser was hij toen ook niet verantwoordelijk rondom gedoe met Kalou toen ?
En hij was toch zelf een middelmatige speler die bij Feyenoord door de mand viel?
Beter laten ze die man geen zaakwaarnemer meer zijn voor Feyenoord spelers.
Irritante kerel bah
R.I.P DTS.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 12:12:53 #301
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77914940
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:51 schreef FR-1908-FR het volgende:
Opgeruimd staat netjes.
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')