quote:Been: 'Slory was niet fit'
Andy Slory was niet fit en sterk genoeg om langer dan een half uur te spelen. Dat heeft Mario Been tegen RTV Rijnmond gezegd. De trainer van Feyenoord reageerde op de uitlatingen van Roberto di Matteo. Dat is de trainer van West Bromwich Albion, de club waar Slory nu speelt.
'Ik wist dat Andy niet fit was en daarom speelde hij ook bijna nooit', aldus Been. 'Andy is vooral snel op de korte afstand en had geen uithoudingsvermogen. En als hij daarop trainde raakte hij geblesseerd. Als wij hem niet goed hadden begeleid had hij helemaal niet kunnen spelen'.
Been deed zijn uitlatingen na de met 1-0 gewonnen uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk. 'Ik wil er verder niets over kwijt', eindigde Been. 'Dat is niet goed voor de carrière van Slory'.
Bron: Rijnmond.nl
Die afsluiting ook vooral..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
![]()
Lekker slimme / sympathieke opmerkingen
Hij zal wel willen verdedigen waarom er wel iemand gaat maar niemand komt.
Tijdens de samenvatting hoorde je ze anders luid en duidelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hoe weten ze hoeveel Feyenoord-supporters er tussen zaten?
Dat shot wat ze op TV lieten zien van die groep Feyenoordsupporters misschien..........quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:01 schreef Klummie het volgende:
3 punten en weer de nul.
Scheisdrechter blijkbaar een vriendje van nijhuis, wat een niveau. Tuurlijk kan je rood geven maar en minuut of 10 daarvoor wordt er ook een flinke overtreding van achteren op een Feyenoorder gemaakt. zum kotsen weer.
quote:Advocaat niet op bank bij AZ
Bij de landskampioen AZ zit trainer Dick Advocaat zondag niet op de bank in het competitieduel tegen Feyenoord. Zoals eerder afgesproken met de Belgische voetbalbond met Advocaat als bondscoach aanwezig zijn bij de loting voor het EK-kwalificatietoernooi van 2012.
Er waren er genoeg. Het was wel kansloos in Waalwijk qua politie...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wéér waardeloos spel tegen een kleine club, maargoed, wel gewoon weer 3 punten binnen.
Nu mag je Europees gewoon echt niet meer weggeven![]()
Op naar volgend seizoen
Zou een goede zaak zijn als hij tien jaar of langer trainer is.quote:Been: "In Nederland voor mij niets hoger dan Feyenoord"
Feyenoord-coach Mario Been geeft aan dat hij in Nederland geen ambities heeft om een andere club onder zijn hoede te nemen.
Door Guy Geoffroy Chateau
5 feb. 2010 12:55:00
"Ik zie het nog wel gebeuren dat ik nog tien jaar bij Feyenoord zit. In Nederland is er voor mij niets hoger dan Feyenoord. De enige stap die ik hierna zou kunnen maken, is het buitenland", aldus Been tegenover ELF Voetbal.
"Maar daarvoor zul je eerst in Nederland moeten presteren. Ik zie me daarom nog wel tien jaar blijven", zo vervolgde de Rotterdammer. Been geeft aan dat zijn verblijf bij Feyenoord wel samenhangt met het winnen van prijzen.
"Het moet niet zo zijn dat mensen denken van "goh, Mario bivakkeert lekker op zijn troon en we zien wel hoe het gaat." Nee, dan moet er perspectief zijn en wil ik meedoen om de prijzen", zo legde de voormalige coach van NEC uit.
Niet echt lekker uitgelegd.quote:"Maar daarvoor zul je eerst in Nederland moeten presteren. Ik zie me daarom nog wel tien jaar blijven"
Dat staat wel een beetje raar ja.quote:
Dit staat dan weer beter.quote:"Het moet niet zo zijn dat mensen denken van "goh, Mario bivakkeert lekker op zijn troon en we zien wel hoe het gaat." Nee, dan moet er perspectief zijn en wil ik meedoen om de prijzen", zo legde de voormalige coach van NEC uit.
quote:05-02-2010 Landzaat drie wedstrijden geschorst
Denny Landzaat is door de KNVB voor drie duels geschorst, waarvan een voorwaardelijk. De schorsing volgt op de rode kaart die de middenvelder donderdagavond in de wedstrijd tegen RKC Waalwijk kreeg. Feyenoord en de middenvelder hebben het schikkingsvoorstel van de voetbalbond waarin de schorsing stond vermeld geaccepteerd.
Door de schorsing is Landzaat aanstaande zondag tijdens de wedstrijd tegen zijn oude club AZ niet van de partij. Het duel van zondag 14 februari met FC Utrecht moet de middenvelder eveneens vanaf de tribune bekijken. Landzaat is weer beschikbaar voor Feyenoord trainer Mario Been wanneer de Rotterdammers het 21 februari opnemen tegen ADO Den Haag.
Idd, hij spreekt tenminste duidelijk een doel uit. Dat kon je van z'n voorgangers niet altijd zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat staat wel een beetje raar ja.
[..]
Dit staat dan weer beter.
Jezus zegquote:
Klopt, belachelijk ook dat ze ermee akkoord gaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jezus zeg. Wat is daar nou weer voor onzin. Ik heb het idee dat Feyenoorders voor rode kaarten wel relatief hoge schorsingen krijgen.
Is alweer ff geleden dat dat gebeurd is zeker..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou een goede zaak zijn als hij tien jaar of langer trainer is.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:09 schreef Ritmo het volgende:
'Mariootje' maandag te gast bij VI.
Is nog nooit gebeurd bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Is alweer ff geleden dat dat gebeurd is zeker..
Hans Kraaij jr dus nietquote:
Landzaat kwam gevaarlijk in, maar raakte toch echt de bal. Dat ze daar dan weer 3 wedstrijden voor geven is weer te gek voor woorden. Maar goed, je bent knjb of je bent het nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jezus zeg. Wat is daar nou weer voor onzin. Ik heb het idee dat Feyenoorders voor rode kaarten wel relatief hoge schorsingen krijgen.
Kan ook ff niet zo snel lijstje vinden met coaches van Feyenoord..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is nog nooit gebeurd bij Feyenoord.
BvM was toch de langstzittende coach?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan ook ff niet zo snel lijstje vinden met coaches van Feyenoord..
quote:De Guzman en Cissé in basis tegen AZ
Feyenoord begint komende zondag in de thuiswedstrijd tegen AZ met Jonathan de Guzman in de basis. Ook aanvaller Sekou Cissé mag weer vanaf de aftrap starten. Diego Biseswar, die tegen RKC Waalwijk nog de voorkeur kreeg boven de Ivoriaan, moet weer op de bank plaatsnemen. Net als Roy Makaay. Jon Dahl Tomasson begint weer in de punt van de aanval.
De Guzman begint op het middenveld, dat gecompleteerd wordt door Leroy Fer en Karim El Ahmadi. Denny Landzaat is geschorst. De wedstrijd van komende zondag komt voor aanvoerder Giovanni van Bronckhorst te vroeg. Hij is nog niet fit. Tim de Cler is zijn logische vervanger op de linksbackpositie.
Vermoedelijke opstellingen:
Feyenoord: Van Dijk; De Vrij, Vlaar, Bahia, De Cler; El Ahmadi, De Guzman, Fer; Wijnaldum, Tomasson en Cissé.
AZ: Romero; Jaliens, Moisander, Moreno, Simon Poulsen; Rasmus Elm, Schaars, Wernbloom, Martens; Dembélé en El Hamdaoui.
quote:Schet: ‘Het is aan mij om vertrouwen waar te maken’
Het kan snel gaan in de voetballerij, zo merkte Mitchell Schet deze week. De 22-jarige aanvaller kreeg afgelopen weekend te horen dat hij per direct terug kon keren naar Feyenoord, nadat hij een halfjaar verhuurd was aan Excelsior. Donderdag maakte hij als invaller tegen RKC Waalwijk al zijn eerste minuten van het seizoen in het Feyenoord-shirt. ‘Natuurlijk geeft het veel vertrouwen dat ik direct een kans heb gekregen, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het direct zo ver zou komen’, zo blikte Schet vrijdag in De Kuip terug.
Schet krijgt een kans bij Feyenoord in verband met het vertrek van Andwélé Slory naar West Bromwich Albion. ‘Ik had al voor afgelopen weekend gehoord dat ik in principe de eerste kandidaat was om hem te vervangen als hij zou vertrekken’, zegt Schet. De aanvaller hield daarom contact met Slory, zelfs toen hij al in Engeland zat. ‘Uiteindelijk moest hij alleen nog wachten op de uitkomst van een scan. Zondag hoorde ik dat de deal helemaal rond was, dus toen wist ik dat ik naar Feyenoord zou gaan.’
De aanvaller kijkt met een goed gevoel terug op zijn halfjaar bij Excelsior, waar hij vier doelpunten maakte in negentien competitiewedstrijden. ‘Ik heb veel geleerd het afgelopen halfjaar’, vertelt Schet. ‘Ik hoop die ontwikkeling door te kunnen zetten bij Feyenoord. De trainer heeft mij bij Excelsior geregeld zien spelen en verwacht dat ik hier hetzelfde speel als daar en mezelf blijf ontwikkelen. Hij heeft gezegd dat hij het in mij ziet zitten, nu is het aan mij om dat te laten zien.’
Schet is evenals Slory een snelle buitenspeler en dus ligt een vergelijking tussen de twee aanvallers op de loer. ‘Ik heb die vergelijking al vaker gehoord’, lacht Schet. ‘We zijn allebei snel, maar ik vind mezelf een ander type dan hem. Ik ben een rechtsbuiten met een goede actie, snelheid en een goede voorzet. Ik moet alleen meer rendement krijgen in de vorm van doelpunten en assists, daar hoop ik bij Feyenoord aan te kunnen werken.’
Vorig seizoen maakte Schet al zijn debuut voor Feyenoord, maar tot een definitieve doorbraak in De Kuip kwam het nog niet. Toch hield de aanvaller ook bij Excelsior altijd vertrouwen dat hij een nieuwe kans zou krijgen bij de club. ‘Ik weet wat ik kan en wat mijn kwaliteiten zijn’, zegt hij zelfverzekerd. ‘Nu moet ik het alleen ook bij Feyenoord gaan laten zien.’
Mja, zat ff snel te zoeken op coaches..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:29 schreef heiden6 het volgende:
Trouwens niet moeilijk te vinden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_trainers_van_Feyenoord
quote:Been: "Ook in de zomer kunnen we niemand kopen"
Tegen beter weten in blijft Mario Been op zoek naar aanvallende versterking voor Feyenoord.
Door Wout Stravers
6 feb. 2010 10:13:00
De trainer zag de transfer van de Braziliaan Wanderson afketsen op de financiële voorwaarden. Hoop blijft Been houden, want Feyenoord mist volgens de keuzeheer stootkracht in de voorhoede.
"Een echte spits, die er per seizoen tussen de twintig en dertig inschiet, zou bij ons voor een heel groot deel het verschil kunnen maken", realiseert Been zich in De Telegraaf. "Tomasson vult het op zijn manier heel goed in, maar vergelijk zijn aantal goals eens met dat van Suarez; daar zit zo'n vijftien goals verschil tussen. Maar wij kunnen ook in de zomer niemand kopen, zo is mij verteld."
Feyenoord speelt zondag tegen AZ. Het duel in De Kuip begint om 14.30 uur. Eind december in het bekertoernooi waren de Rotterdammers met 1-0 te sterk voor AZ.
Mogen we hopen dat Leo toch nog wat constructies kan bedenken die wél goedgekeurd gaan worden, want als je niets kan halen ondanks dat er een aantal ervaren (dure) spelers vertrekken ben je fucked voor volgend seizoen.quote:
Als Makaay, van Bronckhorst en Landzaat weggaan scheelt dat gewoon 5,1 miljoen euro op jaarbasis. Als ze blijven voor het nieuwe salarisplafond van ¤ 550.000 (?) scheelt het dus alsnog gewoon 3,5 miljoen. Al betwijfel ik nog of dat daarwerkelijk het nieuwe maximum-basissalaris wordtquote:1. Roy Makaay (1.800.000 euro)
2. Giovanni van Bronckhorst (1.700.000 euro)
3. Denny Landzaat (1.600.000 euro)
4. Kevin Hofland (1.200.000 euro)
5. Tim de Cler (1.000.000 euro)
6. Karim El Ahmadi (950.000 euro)
6. Jonathan De Guzman (950.000 euro)
8. Ron Vlaar (550.000 euro)
9. Diego Biseswar (550.000 euro)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |