Oh, is niet ergquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:36 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat we de laatste tijd nogal langzaam gaan qua snelheid
quote:
quote:
Die ging slapen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ekte bazen dicteren terwijl een slaaf voor ze typt
Je moeder.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ekte bazen dicteren terwijl een slaaf voor ze typt
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:46 schreef Houniet het volgende:
Die van mij staat af te wassen.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:53 schreef jna het volgende:
Het toppunt van uitdroging
Klaarkomen in moedervorm
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:54 schreef Bravebart het volgende:
En toch weten die Afrikanen zich prima voort te planten!
Ik was een keer in de jungle van Suriname. Kijk ik naar mn bed waar ik op ging slapen. Zie ik heel mooi houtsnijwerk van een neukend koppeltje op het hoofdeinde van het bedquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:54 schreef Bravebart het volgende:
En toch weten die Afrikanen zich prima voort te planten!
Plan!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:59 schreef Bootje84 het volgende:
Goeiemorgen
Uh, waarom is er nu ook een SES SC?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
het werd door andere mensen voorgesteld, we hebben het er over gehad, en we zijn er mee akkoord gegaan.
Stage SC is een grote kliek en de naam 'stage' sluit veel mensen die wel studeren en geen stage lopen iig voor het gevoel al buiten. Dus daarom dit. Dat het niet mega-hard gaat is geen reden om het niet meer te doen. Het is een SLOW-chat en blijkbaar zijn er mensen die het leuk vinden. En als je het niet leuk vindt, dan post je hier niet, opgelost
quote:
quote:
Jezelf antwoord gevenquote:
Ik ben quotegeil. Sue mequote:
Pas maar op.. straks wordt je nog gedagvaard?quote:
Nah, ik schets alleen even de huidige situatie vanuit mijn oogpunt. Nothing more, nothing less..quote:
quote:
Oh die posts worden bij mij automatisch verborgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:09 schreef Houniet het volgende:
Wat een gelul weer over die slowchats.
Waar zit die optie?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh die posts worden bij mij automatisch verborgen.
Censuur @ Fok!... China is er niks bij.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh die posts worden bij mij automatisch verborgen.
In je hoofdquote:
Joah, ik heb ooit iets met SS gezegd en dat werd ook een notequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Censuur @ Fok!... China is er niks bij.
Dit gaat me natuurlijk een nootje opleveren
Ah verrek, gevondenquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:21 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga alvast de "Free PB t-shirts" drukken
En wie willen hier niet meer komen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:40 schreef The_Dean het volgende:
Bootje heeft wel gelijk. Die ruzies en wrijvingen zijn ook de reden van het verliezen van gezelligheid en het feit dat er een paar mensen hier niet meer komen. Of in ieder geval zeer sporadisch.
Ik weet dat L.no het wel even zat is. Die stoort zich er alleen maar aan, en als ze er iets van zegt word ze meteen gezien als zeikwijf, en dat wil ze ook niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
En wie willen hier niet meer komen?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:05 schreef Bravebart het volgende:
Dus eigenlijk horen PB en ik nergens bijZullen wij ons eigen clubje dan maar beginnen PB? Met Hou erbij?
Wij zijn het elektronische dansbare muziek groepje. Nu zoals elk TE, Sensation, of anders groot dansfeest een eigen anthemquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:05 schreef Bravebart het volgende:
Dus eigenlijk horen PB en ik nergens bijZullen wij ons eigen clubje dan maar beginnen PB? Met Hou erbij?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij zijn het elektronische dansbare muziek groepje. Nu zoals elk TE, Sensation, of anders groot dansfeest een eigen anthem
Haal mn privénummer eens wegquote:
Naja, het komt allemaal wat kortaf over...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:05 schreef Bravebart het volgende:
Opgeslagen, hihiquote:
Jullie zijn neutraal..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:05 schreef Bravebart het volgende:
Heb je die docu wel eens gezien?quote:
Nondeju, nou ben je de derde al die hem heeftquote:
En ik dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nondeju, nou ben je de derde al die hem heeft
Oh, jij ook alquote:
Checkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:40 schreef The_Dean het volgende:
Bootje heeft wel gelijk. Die ruzies en wrijvingen zijn ook de reden van het verliezen van gezelligheid en het feit dat er een paar mensen hier niet meer komen. Of in ieder geval zeer sporadisch.
God is a DJ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je die docu wel eens gezien?Ik vond het best tof en aangrijpend
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nondeju, nou ben je de derde al die hem heeft
Swiss Beatsquote:
Jeeeeeeujquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:45 schreef Piles het volgende:
En dat is 50.000
![]()
[..]
Check![]()
Ik zal niet verzuurd komen doen, maar ik ga ook maar weer even een pauze inlassen, mooi moment daarvoor
Yessirquote:
Huh, jij bent toch kaalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:45 schreef Houniet het volgende:
Lekker gedouched, zo maar eens kappertje doen en werken tot 2100.
quote:
Yeah rightquote:
quote:
Ja, die heb ik wel eens gezien ja.quote:
Ik vond het echt vet om te zien, hoe ze dat helemaal from scratch opgebouwd hebben vanaf die buurtfeestjes dat pa en ma bij de toiletten zaten tot ID&T en Sensation in weet ik hoe veel landenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel eens gezien ja.
De F&F SC welquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:45 schreef Piles het volgende:En dat is 50.000
![]()
[..]
Check![]()
Ik zal niet verzuurd komen doen, maar ik ga ook maar weer even een pauze inlassen, mooi moment daarvoor
Ik keek vanochtend in de spiegel en wou dat ik wel wat meer op Justin Timberlake.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik keek vanochtend in de spiegel en wou dat ik wel wat meer op Justin Timberlake.
Dat heb ik alleen als ik zoals Brad Pittquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik keek vanochtend in de spiegel en wou dat ik wel wat meer op Justin Timberlake.
en dat voor een pa die ook nog een hoge pief bij LogicaCMG wasquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vond het echt vet om te zien, hoe ze dat helemaal from scratch opgebouwd hebben vanaf die buurtfeestjes dat pa en ma bij de toiletten zaten tot ID&T en Sensation in weet ik hoe veel landen
Succesquote:
Ik las "Werken als kapster"quote:
Dien!quote:
quote:Kon ik dat maar...![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:59 schreef jna het volgende:
Maar lasagne in de oven gedaan aangezien er geen brood meer is
Mozzarella?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:07 schreef Bootje84 het volgende:
Ik had net een broodje op maar ik weet mijn god niet wat er op zat
Het was wit en rond in plakken van 1cm dik gesneden. Het smaakte eigenlijk naar niets. Het had een beetje een soort dikke yoghurt-achtige structuur. WTF was dat
Zou eigenlijk best kunnen maar is dat practisch smaakloos..? Er zat echt amper smaak aan.. Nam een hap en had echt iets van whutthefuck..quote:
Gelukkig liep het nog net niet weg.quote:
HALLO KOEKWAUS!quote:
Ja goed! Nog eventjes!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:57 schreef jna het volgende:
[..]
Live vanaf bank: HALLO TERUG!
Hoe gaat ie?
Goed. Net lasagne achter de kiezenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:58 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja goed! Nog eventjes!![]()
Hoe is het daar?
Half 4 ongeveerrr.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:59 schreef jna het volgende:
[..]
Goed. Net lasagne achter de kiezen![]()
Hoelang moet je nog?
Faalt ie weer?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:59 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Koekwaus yourself!
en je moet me nog terug smsen hoor
Heb ik net toch gedaan johquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:59 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Koekwaus yourself!
en je moet me nog terug smsen hoor
Ik had een colloquiumquote:
Waarom heb ik jouw nummer nog niet dan?quote:
Omdatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom heb ik jouw nummer nog niet dan?
Heb ik voor niks al die sms'jes gestuurdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:08 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Oh, nú! Ik zou het sowieso niet weten, kan niet bij m'n mobiel.Ik lul graag jwt.
Pff.. Ach, Your lossquote:
Hihi, je zei lulquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:08 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Oh, nú! Ik zou het sowieso niet weten, kan niet bij m'n mobiel.Ik lul graag jwt.
Succesquote:
Okdoei!quote:
De aanhouder wint!quote:
en werd je bubba's prison bitch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:17 schreef jna het volgende:
1 keer dacht ik: met haar word ik echt gelukkig. Toen ging ik 1 keer beetje dwingen, kon ik weer de gevangenis in..
OP gelezen en dat kan nooit serieus zijjnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
Zorgen maken als leuke jongen 'je wil volblaffen'?
Pareltje..
Dus dat. Ik ben benieuwd hoe TS er uitziet..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:48 schreef jna het volgende:
[..]
OP gelezen en dat kan nooit serieus zijjn
Dr hart zal wel kloppen, maar ik denk dat ze je afwijst zoals elke chick op fokquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dus dat. Ik ben benieuwd hoe TS er uitziet..
Als ze beetje lekker is blaf ik dr wel vol
Net als L.noquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:52 schreef jna het volgende:
[..]
Dr hart zal wel kloppen, maar ik denk dat ze je afwijst zoals elke chick op fok
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:12 schreef jna het volgende:
[..]
En dan samen bijvoorbeeld in een SC posten
Die romantiekquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En naast elkaar op de bank zitten fokken in hetzelfde topic
en ook pm'en natuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En naast elkaar op de bank zitten fokken in hetzelfde topic
Uhuhquote:
Thee?quote:
Nicequote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:25 schreef jna het volgende:
ik verheug me al op de meet. kunnen we allemaal mobiel fokken
Gekopieerd uit de berichtgeschiedenis met Yesse?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Thee?
- Ja lekker
Ga jij?
- Nee, ga jij maar, ik zit ff met Samira en Lidia in een multi op msn
Ok, luv you
- JADOEI DUURT LANG!
-
Ik ga naar huis
- JA DOE MAAR
*BAM*
Nee die doen we dan in het echt. Dus als je dan hebt gepost moet je op het moment van invoeren precies zo kijken als het posticonquote:
Nee manquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:26 schreef jna het volgende:
[..]
Gekopieerd uit de berichtgeschiedenis met Yesse?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:26 schreef jna het volgende:
[..]
Nee die doen we dan in het echt. Dus als je dan hebt gepost moet je op het moment van invoeren precies zo kijken als het posticon
Ik word al misselijk bij de gedachtequote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:28 schreef jna het volgende:
[..]
Mental image van Bart met gestrekte arm en vuist voor zich
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:36 schreef Bravebart het volgende:
OMG, mn huisgenoot zn rugzak is gejat met zn laptop er in![]()
Twitterde hij net
Ik maak hier geen motherfocking grappaquote:
quote:Rugtas met m'n laptop gejat op 3 meter afstand.
Hij stond zeker net te twitteren toen ie even niet keekquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:42 schreef Bravebart het volgende:
Geen idee, hij twitterde, ik citeer:
[..]
Geen camera's?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:48 schreef Bravebart het volgende:
Oh, hij is gewoon op de universiteit gejat, net naast het bestuurshok ofzo
Geen ideequote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
onderweg naar groningen, genoeg gewerkt voor deze week!
ik heb w mn weklaptop meegenomen om komende week voor te bereiden...quote:
it wasn't mequote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wie heeft de stage sc omzeep geholpen?
De vrijdagmiddagborrelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wie heeft de stage sc omzeep geholpen?
quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:00 schreef Bootje84 het volgende:
Deanquote:
We zullen aan je denken manquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean
Ik ben nu vanuit de bieb. Thuis nog altijd geen internet![]()
Straks komt er nog visite, dus dien dan weer naar huis te gaan. En de rest van het weekend weer niets kunnen doen.
Neuhquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik nog dingen gemist tijdens mijn afwezigheid?
Daanquote:
sinds 1 februari zijn we overgestapt naar Telfort als internetprovider. Maar het blijkt nogal moeilijk te zijn voor hen om ook vanaf die datum ervoor te zorgen dat je dan de beschikking hebt over internet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:19 schreef Bravebart het volgende:
LuctorWaar was je?
Was de internetkabel doorgedrechd?
sssstttttquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daan
Stiekem heet je gewoon Daan of Daniël he?Net als dat jna gewoon Jan heet
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sinds 1 februari zijn we overgestapt naar Telfort als internetprovider. Maar het blijkt nogal moeilijk te zijn voor hen om ook vanaf die datum ervoor te zorgen dat je dan de beschikking hebt over internet.
Oh hihiquote:
Nee, ik heb nog zo'n ouderwets dingetje.quote:
Bellen en smsen en that's it?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog zo'n ouderwets dingetje.
Disslettiesquote:
Ik kan er ook foto's mee maken en geloof dat ik ok nog kan mms'en, maar dat heb ik nog nooit gedaan ermee.quote:
Haha, neequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daan
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan er ook foto's mee maken en geloof dat ik ok nog kan mms'en, maar dat heb ik nog nooit gedaan ermee.
DE GEIT IS GEMOLKEN!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:50 schreef jna het volgende:
HET LICHT GAAT UIT VANNACHTTTTTT, WE BRENGEN HET BEEST NAAR BUITENNNN
En hoe heet ik dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daan
Luc de Torquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe heet ik dan eigenlijk?
Luc! Je bent ook bijna Belgisch, dus dat kan primaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe heet ik dan eigenlijk?
Donald Duckquote:
quote:
quote:Je bent ook bijna Belgisch, dus dat kan prima
Jij hebt een bad in je studentenwoning?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:58 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb net de Donald Duck in bad gelezen
Dat is toch standaard tegenwoordig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:02 schreef jna het volgende:
[..]
Jij hebt een bad in je studentenwoning?
en maar blijven F5'en op de andere pagina.quote:
Oh ik zat in een ander topicquote:
Ik woon wel boven een heel groot badquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:02 schreef jna het volgende:
[..]
Jij hebt een bad in je studentenwoning?
ik dacht alquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik zat in een ander topic
[..]
Ik woon wel boven een heel groot badMaar nee, ik zit bij mn ouders
Sterktequote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga zo maar eens op huis aan.
quote:
2ehandsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:28 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. een nieuwe auto komen... of een tweedehands van 5 jaar, maar wel behoorlijk wat luxe en iets van 30.000km op de teller
Zoals alle strategisch beslissingen tegenwoordig genomen worden.. even een Excel bestand aangemaaktquote:
[Piles] FAP FAP FAP FAP FAP FAP AAAAHHHHHHHHHH [/Piles]quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zoals alle strategisch beslissingen tegenwoordig genomen worden.. even een Excel bestand aangemaakt
Nu nog een grafiek erbijquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:23 schreef jna het volgende:
[..]
[Piles] FAP FAP FAP FAP FAP FAP AAAAHHHHHHHHHH [/Piles]
Witte kerstquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:25 schreef PieterBas het volgende:
Dan kan ik er ook nog een draaitabel van maken
quote:
GEIL!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:16 schreef Houniet het volgende:
Straks naar een verjaardag van een vriendenenentjtjtje van me.
Brabant moet het de laatste tijd wel hebben...|:(quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Brabant moet het de laatste tijd wel hebben...|:(
Goede plaatquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:12 schreef PieterBas het volgende:
Waarom zit ik nu de hele dag met Cry me a river in mijn hoofd...
Ik ga zo wegquote:
Zaterdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |