Oh, is niet ergquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:36 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat we de laatste tijd nogal langzaam gaan qua snelheid
quote:
quote:
Die ging slapen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ekte bazen dicteren terwijl een slaaf voor ze typt
Je moeder.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ekte bazen dicteren terwijl een slaaf voor ze typt
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:46 schreef Houniet het volgende:
Die van mij staat af te wassen.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:53 schreef jna het volgende:
Het toppunt van uitdroging
Klaarkomen in moedervorm
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:54 schreef Bravebart het volgende:
En toch weten die Afrikanen zich prima voort te planten!
Ik was een keer in de jungle van Suriname. Kijk ik naar mn bed waar ik op ging slapen. Zie ik heel mooi houtsnijwerk van een neukend koppeltje op het hoofdeinde van het bedquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:54 schreef Bravebart het volgende:
En toch weten die Afrikanen zich prima voort te planten!
Plan!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:59 schreef Bootje84 het volgende:
Goeiemorgen
Uh, waarom is er nu ook een SES SC?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
het werd door andere mensen voorgesteld, we hebben het er over gehad, en we zijn er mee akkoord gegaan.
Stage SC is een grote kliek en de naam 'stage' sluit veel mensen die wel studeren en geen stage lopen iig voor het gevoel al buiten. Dus daarom dit. Dat het niet mega-hard gaat is geen reden om het niet meer te doen. Het is een SLOW-chat en blijkbaar zijn er mensen die het leuk vinden. En als je het niet leuk vindt, dan post je hier niet, opgelost
quote:
quote:
Jezelf antwoord gevenquote:
Ik ben quotegeil. Sue mequote:
Pas maar op.. straks wordt je nog gedagvaard?quote:
Nah, ik schets alleen even de huidige situatie vanuit mijn oogpunt. Nothing more, nothing less..quote:
quote:
Oh die posts worden bij mij automatisch verborgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:09 schreef Houniet het volgende:
Wat een gelul weer over die slowchats.
Waar zit die optie?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh die posts worden bij mij automatisch verborgen.
Censuur @ Fok!... China is er niks bij.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh die posts worden bij mij automatisch verborgen.
In je hoofdquote:
Joah, ik heb ooit iets met SS gezegd en dat werd ook een notequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Censuur @ Fok!... China is er niks bij.
Dit gaat me natuurlijk een nootje opleveren
Ah verrek, gevondenquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:21 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga alvast de "Free PB t-shirts" drukken
En wie willen hier niet meer komen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:40 schreef The_Dean het volgende:
Bootje heeft wel gelijk. Die ruzies en wrijvingen zijn ook de reden van het verliezen van gezelligheid en het feit dat er een paar mensen hier niet meer komen. Of in ieder geval zeer sporadisch.
Ik weet dat L.no het wel even zat is. Die stoort zich er alleen maar aan, en als ze er iets van zegt word ze meteen gezien als zeikwijf, en dat wil ze ook niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
En wie willen hier niet meer komen?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:05 schreef Bravebart het volgende:
Dus eigenlijk horen PB en ik nergens bijZullen wij ons eigen clubje dan maar beginnen PB? Met Hou erbij?
Wij zijn het elektronische dansbare muziek groepje. Nu zoals elk TE, Sensation, of anders groot dansfeest een eigen anthemquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:05 schreef Bravebart het volgende:
Dus eigenlijk horen PB en ik nergens bijZullen wij ons eigen clubje dan maar beginnen PB? Met Hou erbij?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij zijn het elektronische dansbare muziek groepje. Nu zoals elk TE, Sensation, of anders groot dansfeest een eigen anthem
Haal mn privénummer eens wegquote:
Naja, het komt allemaal wat kortaf over...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:05 schreef Bravebart het volgende:
Opgeslagen, hihiquote:
Jullie zijn neutraal..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:05 schreef Bravebart het volgende:
Heb je die docu wel eens gezien?quote:
Nondeju, nou ben je de derde al die hem heeftquote:
En ik dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nondeju, nou ben je de derde al die hem heeft
Oh, jij ook alquote:
Checkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:40 schreef The_Dean het volgende:
Bootje heeft wel gelijk. Die ruzies en wrijvingen zijn ook de reden van het verliezen van gezelligheid en het feit dat er een paar mensen hier niet meer komen. Of in ieder geval zeer sporadisch.
God is a DJ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je die docu wel eens gezien?Ik vond het best tof en aangrijpend
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nondeju, nou ben je de derde al die hem heeft
Swiss Beatsquote:
Jeeeeeeujquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:45 schreef Piles het volgende:
En dat is 50.000
![]()
[..]
Check![]()
Ik zal niet verzuurd komen doen, maar ik ga ook maar weer even een pauze inlassen, mooi moment daarvoor
Yessirquote:
Huh, jij bent toch kaalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:45 schreef Houniet het volgende:
Lekker gedouched, zo maar eens kappertje doen en werken tot 2100.
quote:
Yeah rightquote:
quote:
Ja, die heb ik wel eens gezien ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |