Mischien wel gewoon jezelf zijn, en in relatie kunnen leven met dat wat om je heen isquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:45 schreef aardbeien1 het volgende:
Ik zit nu al een tijd berichten te lezen, hier, en op andere sites en elke keer is het vaticaan slecht. Vaticaan zou islam hebben gemaakt en dat soort rare theorieen maar wat is nu echt waar? Wat is de beste manier om nu te leven? Moet je alternatieve geneeswijzen aanhouden, je eigen eten verbouwen en nooit meer tv kijken?
Natuurlijk. Kanker komt alleen bij mensen voorquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:47 schreef aardbeien1 het volgende:
Ik heb net ook iets gelezen over dat kanker gemaakt is om zwakke mensen uit te roeien, wat zijn dit voor uitspraken?
Nee hoor, dood gaan we toch.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:03 schreef aardbeien1 het volgende:
maar als al die berichten waar zouden zijn moeten we dan niet bang zijn?
Bah wat zweverig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Je kunt het best in jezelf geloven, in plaats van iets fictiefs aan te gaan hangen.
Iets geloven omdat anderen jou vertellen dat dit de beste manier is om te leven, is sowieso al een slecht uitgangspunt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:45 schreef aardbeien1 het volgende:
Ik zit nu al een tijd berichten te lezen, hier, en op andere sites en elke keer is het vaticaan slecht. Vaticaan zou islam hebben gemaakt en dat soort rare theorieen maar wat is nu echt waar? Wat is de beste manier om nu te leven? Moet je alternatieve geneeswijzen aanhouden, je eigen eten verbouwen en nooit meer tv kijken?
Verdomdquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
KoosVogels, ik vraag me nou echt al heel lang af of die spelfout in je signature bewust is of niet.
Ohquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
Verdomd![]()
Heb ik al meer dan een jaar een spellingsfout in mn signature staan en ik zie het pas nu jij mij erop wijst
Er was dan ook geen reden voor. Gewoon een slordigheidje. Maar bedankt voor de opheldering opdat ik mijn fout eindelijk recht kan zettenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh! Ik wist dat al heel lang, maar ik dacht al die tijd dat het misschien wel bewust zou zijn, maar ik vroeg me dan wel af wat de reden zou zijn en die kon ik niet bedenken
.
Maar goed, jouw signature is eigenlijk ook wel een soort geloof voor jou waarschijnlijk.
dude,quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:45 schreef aardbeien1 het volgende:
tenzij die liefde natuurlijk geuit wordt in het schade toebrengen aan mensen die men kennelijk 'niet lief' vind, of die zich niet 'lief' genoeg gedragen naar anderen toe...quote:
ja okee,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:27 schreef RM-rf het volgende:
Er zijn genoeg irritante christelijke 'evangelisten' die graag hun geloof anderen willen opdringen met de zin 'jamaar, Jezus is Liefde' ...
verder niks tegen christenen en hun geloof, waar ze verder het grootste recht op hebben, wat me wel stoort is hun behoefte anderen er op een irritante en opdringerige wijze mee lastig te vallen, vanuit het idee dat ze 'Liefde' daarmee zouden steunen., en dat die anderen zich maar te onderwerpen hebben aan 'hun' denkwijze over 'wat' Liefde zou zijn..
Punt is gewoon dat vanuit de allerbeste bedoelingen, mensen ook makkelijk de meeste foute handelingen kunnen doen (denk bv ook aan die mensen die denken dat ze dieren steunen, door terreur te plegen, radikale dierenactivisten die hun 'liefde voor dieren' enkel nog kunnen uitten in geweld jegens mensen die kennelijk 'buiten' hun liefde vallen)
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:35 schreef Herkauwer het volgende:
Ieder geloof kan het ware geloof voor je zijn. Een ieder die zegt leider te zijn van een bepaald geloof is alleen uit op macht en geld.
sterker nog er is een liedje van love is my religion en nog sterker er is nog een album uit van Love is my religion en nog veel sterker ik kan dat liedje op me gitaarquote:
Ik snap je niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:38 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
en als liefde je te baas is ?
klopt ik ook nietquote:
Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:50 schreef RM-rf het volgende:
[..]
tenzij die liefde natuurlijk geuit wordt in het schade toebrengen aan mensen die men kennelijk 'niet lief' vind, of die zich niet 'lief' genoeg gedragen naar anderen toe...
Imho is het voledig gelijkwaardig of iemand 'Liefde' of 'Haat' tot zijn persoonlijke religie maakt ... de vraag is hoe dit zich uit naar andersdenkenden en mensen die niet diezelfde gedachtes geheel delen.
En ja, helaas zijn er volop voordelen van mensen die het 'beste' voorhadden met de wereld, maar om hun liefdevolle en vredelievende doelen te bereiken, methodieken goedkeurden of zelf toepasten, die ook grote schade doen aan anderen: (zoals Robespierre ooit van zn revolutie van 'vrijheid, gelijkheid en broederschap' beweerde: "Je kunt geen omelet bakken, zonder een eitje te breken.", om vervolgens de eerste genocide van de moderne geschiedenis te initieren)
Jij bent dol op Bob Marley he?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:40 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
sterker nog er is een liedje van love is my religion en nog sterker er is nog een album uit van Love is my religion en nog veel sterker ik kan dat liedje op me gitaar![]()
ziggy marley - love is my religion (acoustic version)
de acoustiese versie vind ik beter persoonlijk maar die andere is ook super goed.
klassieker !!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent dol op Bob Marley he?
Dan vindt je deze ook vast goed, en dit liedje past ook goed op dit topic:
haha nee joh zijn nog genoeg mensen die liefde geven en er is nog genoeg liefde in de wereld gebeurt was niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:11 schreef Michielos het volgende:
alle geloven zullen ophouden te bestaan wanneer de NWO tot uitbarsten komt. We kunnen nu nog bidden, smeken, hoop hebben of whatever, maar dit zal voorgoed verdwijnen tijdens onze transcedentie naar de 5de dimensie
gast de illuminati, reptilians en de NWO is een FEIT> God kan je niet helpen wanneer dit voltooid wordtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:12 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
haha nee joh zijn nog genoeg mensen die liefde geven en er is nog genoeg liefde in de wereld gebeurt was niet.
reptillians dude where the fuck are you talking about, -quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
gast de illuminati, reptilians en de NWO is een FEIT> God kan je niet helpen wanneer dit voltooid wordt
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:18 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
reptillians dude where the fuck are you talking about, -
reptillians new world order,
nwo is gewoon een verzamel naam van wat er echt aan de hand is.
ze hebben ons lichaam vergifitgt, onze mind gebrainwashed ,onze spiritualiteit verneukt , onze sex appeal op verneukt , we hebben alleen nog liefde dus laat dat je wapen zijn en pleas stop thinking about deze nwo het is er wel maar wat wil je der aan doen ? in je eentje >? ooh wacht nee we zijn met meedere mensen en hoe komen die bij elkaar ? door haat,oorlog of reptillians Nee, door liefde haal je ze bij elkaar .
geloof daarom in liefde,-quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
Er is geen waar geloof. Mensen hebben nou eenmaal de neiging dat ze hun eigen onbetekendheid niet willen accepteren. Daarom hebben ze religie uitgevonden om te kunnen geloven in een eeuwig leven.
En misschien als houvast?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
Er is geen waar geloof. Mensen hebben nou eenmaal de neiging dat ze hun eigen onbetekendheid niet willen accepteren. Daarom hebben ze religie uitgevonden om te kunnen geloven in een eeuwig leven.
jij leeft in duisternis vriend. Waar men hun kop in het zand steekt, ben ik bereid tot actie. Ik ben hierbij dodelijke efficient.. die reptilians gaan eraan!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:18 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
reptillians dude where the fuck are you talking about, -
reptillians new world order,
nwo is gewoon een verzamel naam van wat er echt aan de hand is.
ze hebben ons lichaam vergifitgt, onze mind gebrainwashed ,onze spiritualiteit verneukt , onze sex appeal op verneukt , we hebben alleen nog liefde dus laat dat je wapen zijn en pleas stop thinking about deze nwo het is er wel maar wat wil je der aan doen ? in je eentje >? ooh wacht nee we zijn met meedere mensen en hoe komen die bij elkaar ? door haat,oorlog of reptillians Nee, door liefde haal je ze bij elkaar .
ahah duisternis waar men hun kop in het zand steekt,- klopt je vergat dat ik nog onder een rots leefde,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij leeft in duisternis vriend. Waar men hun kop in het zand steekt, ben ik bereid tot actie. Ik ben hierbij dodelijke efficient.. die reptilians gaan eraan!
Er zijn vele vermoedens van wie er een reptilian is. Ik spoor ze op, erken ze en mishandel/bedreig ze.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:34 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
ahah duisternis waar men hun kop in het zand steekt,- klopt je vergat dat ik nog onder een rots leefde,
anyways geef me een reden wat jij doet om die reptilians uit de wereld te krijgen ?
quote:
naja, je kan het zie nals een sprookje maar gaat dit leven niet om een sprookje dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, dat lijkt me een veel beter geloof. Maar daar heb ik geen 2000 jaar oude sprookjes boeken voor nodig
Each one of them is Jesus in disguise.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, dat lijkt me een veel beter geloof. Maar daar heb ik geen 2000 jaar oude sprookjes boeken voor nodig
Dat heeft toch geen nut? Reptilians zijn onschendbaar, onkwetsbaar, en voor niemand bang.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:37 schreef Michielos het volgende:
Er zijn vele vermoedens van wie er een reptilian is. Ik spoor ze op, erken ze en mishandel/bedreig ze.
ja ze liggen met bloedneus op grond.. dat schrikt wel afquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen nut? Reptilians zijn onschendbaar, onkwetsbaar, en voor niemand bang.
Zo! wijze woorden op de ........zaterdagquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:46 schreef NanKing het volgende:
Het ware geloof bestaat niet, noch een ware levenswijze. Je moet geloven en doen waar jij je het fijnst bij voelt.
Je moet doen wat jij denkt dat het beste is.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:45 schreef aardbeien1 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |