quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:45 schreef aardbeien1 het volgende:Ik zit nu al een tijd berichten te lezen, hier, en op andere sites en elke keer is het vaticaan slecht. Vaticaan zou islam hebben gemaakt en dat soort rare theorieen maar wat is nu echt waar? Wat is de beste manier om nu te leven? Moet je alternatieve geneeswijzen aanhouden, je eigen eten verbouwen en nooit meer tv kijken?
Je moet doen wat jij denkt dat het beste is.
Je kan zelf onderzoek doen naar bepaalde zaken en voor jezelf bepalen wat echt is voor jou en wat niet.
Aan de hand van die ondervindingen kan je eventueel je leven aanpassen.
Ik zelf heb het met veel dingen ook heel moeilijk. Alles is nou eenmaal van het systeem. Bijv. Ik zou toch wel willen dat mijn dochter zwemlessen krijgt, in mijn huis heb ik ook gas, licht en water, mijn auto (waar ik nog veels te afhankelijk van ben), de ruzies tussen mijn vriend en mij (vooral over de tv, hij probeert me over te halen de tv weer in huis te nemen, maar zonder kabel, waar we nog over aan het discussieren zijn), mijn vrienden (die het toch anders zien dan ik) die ook tv's in hun huizen hebben. Van stoplichten tot 'maatschappelijke' activiteiten tot mijn persoonlijke levenssfeer. Overal wordt ik met het systeem geconfronteerd.
Ik probeer te kijken naar verschillende ideeen die oplossingen voorstellen aan de problemen die zich nu voordoen m.b.t. de NWO. Het is allemaal niet eenvoudig, maar wie weet springt een goede oplossing in de loop der tijd eruit. En als het verzet groeit..... wie weet waar dit toe zal leiden.
Doe wat jij denkt dat juist is en wees niet bang er met anderen over te praten of ideeen uit te wisselen. Maar als je er niets voor voelt om je tv weg te doen of zelf eten te gaan verbouwen, moet je het niet doen. Ik gooi ook wat ideeen op tafel, waarvan ik denk dat het misschien beter is, maar of dat ook zo is, ik weet het echt niet. Met zijn allen kunnen we misschien op wat goede ideeen komen.............

, die op langer termijn een positief effect zullen hebben.......