abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 16:32:08 #51
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77674279
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:18 schreef meneerseruis het volgende:

[..]

reptillians dude where the fuck are you talking about, -

reptillians new world order,

nwo is gewoon een verzamel naam van wat er echt aan de hand is.

ze hebben ons lichaam vergifitgt, onze mind gebrainwashed ,onze spiritualiteit verneukt , onze sex appeal op verneukt , we hebben alleen nog liefde dus laat dat je wapen zijn en pleas stop thinking about deze nwo het is er wel maar wat wil je der aan doen ? in je eentje >? ooh wacht nee we zijn met meedere mensen en hoe komen die bij elkaar ? door haat,oorlog of reptillians Nee, door liefde haal je ze bij elkaar .
jij leeft in duisternis vriend. Waar men hun kop in het zand steekt, ben ik bereid tot actie. Ik ben hierbij dodelijke efficient.. die reptilians gaan eraan!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_77674388
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:32 schreef Michielos het volgende:

[..]

jij leeft in duisternis vriend. Waar men hun kop in het zand steekt, ben ik bereid tot actie. Ik ben hierbij dodelijke efficient.. die reptilians gaan eraan!
ahah duisternis waar men hun kop in het zand steekt,- klopt je vergat dat ik nog onder een rots leefde,

anyways geef me een reden wat jij doet om die reptilians uit de wereld te krijgen ?
ik ben seruis
  vrijdag 5 februari 2010 @ 16:37:58 #53
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77674550
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:34 schreef meneerseruis het volgende:

[..]

ahah duisternis waar men hun kop in het zand steekt,- klopt je vergat dat ik nog onder een rots leefde,

anyways geef me een reden wat jij doet om die reptilians uit de wereld te krijgen ?
Er zijn vele vermoedens van wie er een reptilian is. Ik spoor ze op, erken ze en mishandel/bedreig ze.
pi_77674633
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:25 schreef meneerseruis het volgende:

[..]

geloof daarom in liefde,-
, dat lijkt me een veel beter geloof. Maar daar heb ik geen 2000 jaar oude sprookjes boeken voor nodig
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_77674750
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:40 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

, dat lijkt me een veel beter geloof. Maar daar heb ik geen 2000 jaar oude sprookjes boeken voor nodig
naja, je kan het zie nals een sprookje maar gaat dit leven niet om een sprookje dan?

dan heb ik het over vrouwen,auto`s,mooien huizen, eiland ergens en dat krijg je allemaal als je geld hebt
terwijl 99% nooit dit allemaal krijgen,

dus je kan 2000 jaar als sprookje zien of als een soort van richt lijnen je moet een boek niet altijd seruis nemen , de message in de boek moet je je seruis nemen,
ik ben seruis
pi_77674818
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:40 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Each one of them is Jesus in disguise.
Mother Teresa

ik ben seruis
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:09:25 #57
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77675655
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:37 schreef Michielos het volgende:
Er zijn vele vermoedens van wie er een reptilian is. Ik spoor ze op, erken ze en mishandel/bedreig ze.
Dat heeft toch geen nut? Reptilians zijn onschendbaar, onkwetsbaar, en voor niemand bang.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:10:27 #58
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77675687
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dat heeft toch geen nut? Reptilians zijn onschendbaar, onkwetsbaar, en voor niemand bang.
ja ze liggen met bloedneus op grond.. dat schrikt wel af
of als ze oud zijn, gewoon wandelstok afpakken en ze daarmee kreupel slaan.
die gasten moeten stoppen met de NWO.. ik word nobodys slave!
pi_77695681
Zullen we ook in dit topic ff wat minder gaan trollen plz?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:52:20 #60
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_77695744
De stelling dat er zo iets als een waar geloof of een waarheid is op zich een stelling die een hoop problemen veroorzaakt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_77705865
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:46 schreef NanKing het volgende:
Het ware geloof bestaat niet, noch een ware levenswijze. Je moet geloven en doen waar jij je het fijnst bij voelt.
Zo! wijze woorden op de ........zaterdag
75 topics = FIN
  donderdag 11 februari 2010 @ 19:37:49 #62
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77894256
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:45 schreef aardbeien1 het volgende:
Ik zit nu al een tijd berichten te lezen, hier, en op andere sites en elke keer is het vaticaan slecht. Vaticaan zou islam hebben gemaakt en dat soort rare theorieen maar wat is nu echt waar? Wat is de beste manier om nu te leven? Moet je alternatieve geneeswijzen aanhouden, je eigen eten verbouwen en nooit meer tv kijken?
Je moet doen wat jij denkt dat het beste is.
Je kan zelf onderzoek doen naar bepaalde zaken en voor jezelf bepalen wat echt is voor jou en wat niet.
Aan de hand van die ondervindingen kan je eventueel je leven aanpassen.

Ik zelf heb het met veel dingen ook heel moeilijk. Alles is nou eenmaal van het systeem. Bijv. Ik zou toch wel willen dat mijn dochter zwemlessen krijgt, in mijn huis heb ik ook gas, licht en water, mijn auto (waar ik nog veels te afhankelijk van ben), de ruzies tussen mijn vriend en mij (vooral over de tv, hij probeert me over te halen de tv weer in huis te nemen, maar zonder kabel, waar we nog over aan het discussieren zijn), mijn vrienden (die het toch anders zien dan ik) die ook tv's in hun huizen hebben. Van stoplichten tot 'maatschappelijke' activiteiten tot mijn persoonlijke levenssfeer. Overal wordt ik met het systeem geconfronteerd.

Ik probeer te kijken naar verschillende ideeen die oplossingen voorstellen aan de problemen die zich nu voordoen m.b.t. de NWO. Het is allemaal niet eenvoudig, maar wie weet springt een goede oplossing in de loop der tijd eruit. En als het verzet groeit..... wie weet waar dit toe zal leiden.

Doe wat jij denkt dat juist is en wees niet bang er met anderen over te praten of ideeen uit te wisselen. Maar als je er niets voor voelt om je tv weg te doen of zelf eten te gaan verbouwen, moet je het niet doen. Ik gooi ook wat ideeen op tafel, waarvan ik denk dat het misschien beter is, maar of dat ook zo is, ik weet het echt niet. Met zijn allen kunnen we misschien op wat goede ideeen komen............. , die op langer termijn een positief effect zullen hebben.......
Volg je hart, gebruik je verstand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')