Piet, je zuster op een houtvlotquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://studio-vlemmix.nl/vop/vop.html
Ian, linkjes in de OP.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef Maanvis het volgende:
Een uitgebreide omschrijving van de artiesten vind je hier:
http://www.studio-vlemmix.nl/vop.html
quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:20 schreef spuitje het volgende:
iemand die tijdens de carnaval in een ton een zogenaamd leuk verhaal staat te vertellen.
Dat verhaal noemen ze geloof ik een "buut". Verstaan doe je ze zelden tenzij je in die buurt
woont of het geheel wordt voorzien van ondertiteling.
Ik denk dat Bob wel het één en ander gewend is.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Bob ging er goed mee om en begon met zijn popie jopie oom een "Vraag ja Raak"![]()
En wáárom precies ben jij blauw?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://studio-vlemmix.nl/vop/vop.html
Ian, linkjes in de OP.
Zie je wel, had ik het toch maar moeten doen he, een nieuw topic te openen, je vergeet de linkjes Ian, volgende keer EIS ik de linkjes in je 1e postquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wáárom precies ben jij blauw?
Ik had meer zo iets van, dat regelen jullie verder maarquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zie je wel, had ik het toch maar moeten doen he, een nieuw topic te openen, je vergeet de linkjes Ian, volgende keer EIS ik de linkjes in je 1e post
Ik zei het al in vorig deeltje, de laatste gast (zanger Petro)wordt het dus niet, de tent sluit om 21.30 staat er, en de laatste komt om 21.40 Foutje van degenen wie dat prog.gidsje in elkaar heeft geflanst.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:
Programma
Bij het programma VOP krijgen artiesten de kans hun talenten te tonen en een stukje van hunzelf
te laten zien via een kort interview vooraf.
Presentatie: Marian Verhoef
20.00 uur Rienie van de Kerkhof
20.30 uur MC Remedy
20.45 uur Ron Lindeman
21.15 uur NaadjePet
21.40 uur Zanger Petro
21.30 uur Afsluiting
Okequote:Op donderdag 4 februari 2010 18:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had meer zo iets van, dat regelen jullie verder maar
Maar goed, ik doe wel even
Ja, wel, godverdegodver.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Okeen vergeet niet HiDiHo zijn stream moet BOVEN de Vlemstream
Ja verschil mot er wezen he, Eerst HiDiHo en dan pas de Vlemquote:
Hebiktochnu!1!!1!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja verschil mot er wezen he, Eerst HiDiHo en dan pas de Vlem
Zie het nu pas, ging er blindelings van uit dat die programmering goed wasquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:36 schreef Toverheks het volgende:
Ik zei het al in vorig deeltje, de laatste gast (zanger Petro)wordt het dus niet, de tent sluit om 21.30 staat er, en de laatste komt om 21.40 Foutje van degenen wie dat prog.gidsje in elkaar heeft geflanst.
Thanx.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wáárom precies ben jij blauw?
Klukluk?quote:
Ik ben fanquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is een zanger voor het open podium...
Ze hebben het niet uitgekozen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:02 schreef Toverheks het volgende:
PB, nog wat gehoord van dat filmpje wat je had ingestuurd naar DWDD??
Jammerquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hebben het niet uitgekozen.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:11 schreef Toverheks het volgende:
hahaha Bommie wil der maten weten, de viespeuk.
Ciao?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:36 schreef Toverheks het volgende:
Ze neemt afscheid met de woorden, choi (of hoe je dat ook schrijft) en doei doei. Dag Els.
Ja sorry hoor, maar dat gezeik van die NL'ers over het voorlezen van die verjaardagskaart was echt te sneu voor woorden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:31 schreef Toverheks het volgende:
PB zegt op de chat, my god de huubsoppers zijn Johansoppers geworden
Mathildequote:Op donderdag 4 februari 2010 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
O, die met die Fong Leng jurken, hoe heet ze ook alweer..van Willink
Zelfs jij kon haar niet van d'r stuk brengen.quote:
Nee, da's Rob Lindeman, ook wel Zwakzinnnetou.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Rieni v.d. Kerkhof
Rienie zou openen, daarna MC Alfabeet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
Dus de programmagids klopt niet Ian?
Lekker zo'n programmagids, ik denk, schrijf de namen op kan ik ze gelijk onder de cap zetten pfffquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, da's Rob Lindeman, ook wel Zwakzinnnetou.
We hebben Marian vanmiddag al op de chat gezegd dat het podium in een verkeerde hoek staat. Maar zij was alleen maar bezorgd om het geluid.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:55 schreef Toverheks het volgende:
Nou, het gaat al mis, Winnetou staat te zingen, het Podium staat schuin achter de toog van dat muurtje, je ziet Winnetou maar half staan,geluid is ook weg.
Gaat een leuke en vooral spannende avond worden.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, da's Rob Lindeman, ook wel Zwakzinnnetou.
Sound checkie, Hekserstquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:58 schreef Toverheks het volgende:
En weer gaat het mis, Winnetou staat nu bijna achter het muurtje op het Podium, oh jammer kneuterigheid ten top weer, man staat zich de longen uit het lijf te zingen en weer wordt het afgekapt.
ze lijk een beetje op liekequote:
Ja, maar is 't niet over een half uurtje afgelopen nuquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
Goed dat ze die pauzes er resoluut hebben uitgegooid, en zit nu vaart in.
Misschien is het nu wat te strak, en de mensen bij de bar (mochten die er zijn) worden er niet bij betrokken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar is 't niet over een half uurtje afgelopen nu.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef Toverheks het volgende:
Van mij mag deze Winnetou weer lekker knus terug naar zijn Wig Wam.
Vind het echt 10 keer niks. sorry
OMG ik zet net het geluid aan en hoor een luid uithalende getormenteerde ziel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef Toverheks het volgende:
Van mij mag deze Winnetou weer lekker knus terug naar zijn Wig Wam.
Vind het echt 10 keer niks. sorry
Ik ga gillen van alle niet politiek correcte mutsen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:54 schreef mootie het volgende:
Ik ga gillen van al die politiek correcte mutsen in de chat.
Ik gaf je toch gelijk op je vraag??? ik zei het is KUTquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:54 schreef mootie het volgende:
Ik ga gillen van al die politiek correcte mutsen in de chat.
Maar iedereen zit te mutsen dat het zo knap is dat ze daar staan, dat hun performance totaal ruk is wordt voor het gemak aan voorbijgegaan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik gaf je toch gelijk op je vraag??? ik zei het is KUT
Harry is stomquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga gillen van alle niet politiek correcte mutsen.
Ik hoop dat die zondag bij Harry wat anders te doen hebben.
Komt Harry Loco weer? Leuk!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga gillen van alle niet politiek correcte mutsen.
Ik hoop dat die zondag bij Harry wat anders te doen hebben.
Ach nee hequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:03 schreef Disana het volgende:
De tonprater is niet helemaal lekker.
Niet zo negatief fluiter, hij staat gewoon in de file.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Klapt er niemand?
Marian: ik was nog even aan het bellen, Naadje Pet de tonprater was gisteren niet lekker, hij neemt niet op,
dus denk dat hij niet komt.
Dat was de tekst van Marian en niet zo negatief PietjePuk007 hoorde van Marian datquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet zo negatief fluiter, hij staat gewoon in de file.
Zo'n lief jochie vind ik datquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Lief zeg,
het is een verrassing voor Remco dat hij een clip mag opnemen met Bram Recourt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Speelt deze meneer ook op verzoek?
[ afbeelding ]zal ik hem voor je bellen PBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Pedroquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:37 schreef Toverheks het volgende:
Ben helemaal vlieft op Petro, en Mootie is ook fan.
Zijn mijn vrienden, heb ze vaak in mijn bussie gehad, en veel lol ook na werkquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat hij dat voor jou geschreven heeft.
Volgens mij was dat Moniquemootje van de chat.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Er zong nog een meisje mee met Angelique, Alsido , Marian en Liesbeth, zij ging als laatste
van het podium af, op de caps niet echt zichtbaar, liep terug naar de bar, zong iets van Indo, indo,
en Els zei sttttttt, je hebt een zender om, ze kunnen je horen.
Dat zou inderdaad kunnen ja, stond aan de linkerkant.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij was dat Moniquemootje van de chat.
Bij de Jaap show doen mensen ook moeite, maar Jaap torpedeert allesquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan dit wel hebben, veel minder erg dan de Jaap show. Hier doen mensen nog moeite.
5 consumpties voor de artiesten , gasten 2 consumpties Pietje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn ze nu de 5 verplichte consumpties aan 't nuttigen?
Ga met je mee Channel, dus ook namens mij allemaal slaap lekker.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Ben der vantussen, iedereen welterusten gewenst.
Wacht even hoor, begrijp ik het nu goed? je bent een "aanstormend talent" en mag je kunstje vertonen op het podium van de Vlem. Wel zelf je reiskosten betalen en een vergoeding is er ook niet want de Vlem heeft geen budget. Maar ben je als "aanstormend talent" ook nog eens verplicht 5 consumptiebonnen te kopen??quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
5 consumpties voor de artiesten , gasten 2 consumpties Pietje.
Ach ik vind het wel vermakelijk, ik krijg echt buikpijn van het lachen! Maat wat ik hemeltergend vind is dat mensen dan gewoon met droge ogen beweren dat mensen mooi zingen enzo, dathet knap is wat zo'n wiggertje staat te 'rappen'. Dat zo'n overgeschminckte pandamevrouw aardig is en dus mooi zingt... Ze is misschien aardig maar wat zingt dat mens slecht!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:20 schreef spuitje het volgende:
Pffffffffff................de Vlem mag dan een podium willen bieden aan onbekend talent, maar zoiets als vanavond trekt een mens toch niet?? Ik tenminste niet en ben dus lekker gewone t.v. gaan kijken. Af en toe even terug naar de pc om de concluderen dat het nog steeds ten hemel schreiend was.
Ik kijk steeds minder. Sommigen zeggen dan wel "je moet het een kans geven" maar laten we wel zijn. Ze zijn door omstandigheden (de tsunami) twee maanden later van start gegaan dan de bedoeling was. Die tijd hadden ze kunnen gebruiken om dingen te testen, voor te bereiden, enz. enz. Maar uit alles blijkt dat dat dus niet is gebeurd.
Nu zijn ze ruim een maand bezig en nog steeds zijn geluid etc. niet voor elkaar, nog steeds is er maar 1 stream. Sorry hoor, maar al die mooie praatjes en beloftes van de Vlem? Ik geloof er niet meer in!
Maar het is heel knap dat ze het durven, ze staan er mooi wel!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel vermakelijk, ik krijg echt buikpijn van het lachen! Maat wat ik hemeltergend vind is dat mensen dan gewoon met droge ogen beweren dat mensen mooi zingen enzo, dathet knap is wat zo'n wiggertje staat te 'rappen'. Dat zo'n overgeschminckte pandamevrouw aardig is en dus mooi zingt... Ze is misschien aardig maar wat zingt dat mens slecht!
Het is leuk om te kijken, ik moet erom lachen en dat doet het hem voor mij maar het waren ook vanavond weer talentloze sjakies! Allemaal!
Lol, ja die heb ik ook nog een keer of 100 voorbij zien komen, het ultieme excuus voor volledig ontbreken aan talentquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het is heel knap dat ze het durven, ze staan er mooi wel!!
Lachen -- Ergernis -- Desinteresse, dat is de reikwijdte van SV bij mij.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef versabommie het volgende:
Het is leuk om te kijken, ik moet erom lachen en dat doet het hem voor mij maar het waren ook vanavond weer talentloze sjakies! Allemaal!
Nouja als je een indiaan AAAAAAAAAAAIIIIII MIIIIIIIIIIIIIIIS JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE ziet bleren en een turkenhatertje die gaat rappen over vreemdgaan dan moet je soms wel erg lachen heurquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Lachen -- Ergernis -- Desinteresse, dat is de reikwijdte van SV bij mij.
Lachen: in een goede bui, en/of als je met de juiste mensen kijkt, en/of met een flinke sloot drank in de mik.
Ergernis wordt steeds kleiner, want dat impliceert verwachting.
Desinteresse: die neemt de overhand de laatste weken. Al die knulligheid heb je ook wel een keer gezien op een gegeven moment, en er is geen enkele progressie te bespeuren. "This Is It". Tja...
Als je het zo bekijkt................maar ik kan het dus gewoon niet opbrengen zolang te kijken, mijn tenen trekken na een poosje echt krom! Daar komt bij dat er op de "echte" t.v. dingen zijn die ik veel meer de moeite waard vind.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel vermakelijk, ik krijg echt buikpijn van het lachen! Maat wat ik hemeltergend vind is dat mensen dan gewoon met droge ogen beweren dat mensen mooi zingen enzo, dathet knap is wat zo'n wiggertje staat te 'rappen'. Dat zo'n overgeschminckte pandamevrouw aardig is en dus mooi zingt... Ze is misschien aardig maar wat zingt dat mens slecht!
Dat laatste bedoelde ik dus Gert...............heb het gewoon wel gezien nu.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Lachen -- Ergernis -- Desinteresse, dat is de reikwijdte van SV bij mij.
Lachen: in een goede bui, en/of als je met de juiste mensen kijkt, en/of met een flinke sloot drank in de mik.
Ergernis wordt steeds kleiner, want dat impliceert verwachting.
Desinteresse: die neemt de overhand de laatste weken. Al die knulligheid heb je ook wel een keer gezien op een gegeven moment, en er is geen enkele progressie te bespeuren. "This Is It". Tja...
De volgende stap ontbreekt. Ik hou van RLS, en zéker om dat met een clubje te volgen. Maar ik vind het wel belangrijk dat er een bepaalde ontwikkeling is te zien. Bij spel-RLS'en werk je naar een finale toe. Maar dit moddert voort. Peppi&Kokki-TV kan ook op z'n tijd wel amusant zijn, maar laat het dan goéde Peppi&Kokki-TV zijn. Dit is cheaper than cheap en dus volkomen niveauloos. En ja, dat is in het begin best wel lachen. En na een paar weken ook nog wel, soms. Maar het begint gewoon te vervelen nu.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat laatste bedoelde ik dus Gert...............heb het gewoon wel gezien nu.
Voor die zover is, ligt 'ie al in zijn eigen Necropolis toegangsgeld te verdienden voor zijn nabestaande...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:37 schreef versabommie het volgende:
nou nou koude douche, Johan gaat gewoon voor wereldheerschappij!
De sfeer rondom Alsido begint sinds hij geluid heeft ook erg om te slaan hier.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:50 schreef Gert het volgende:
En "de mensen daar" klinkt wel weer erg denigrerend. Ik bedoel niet dat niemand daar kwaliteiten heeft. Alsido is een duizendpoot. En Leo zit daar af en toe: vakman! En ook Johan heeft kwaliteiten, met z'n open vizier. Alleen het ontbreek zó aan structuur, aan ergens naartoe werken. Aan een projectmatige planning. Aan iets áfmaken, gewoon écht goed neerzetten.
Ja! Er zou iemand op moeten zitten die niet eens per se zelf zoveel hoeft te kunnen, maar die wel de grote lijnen in de gaten houdt, naar een doel toe werkt (of naar mijlpalen cq deel-doelen), en de juiste mensen op de juiste plaats laat renderen. Het hoeft geen pertinente Leider te zijn (hoewel hij/zij wel commitment moet weten te scoren) maar wel een leidráád.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De sfeer rondom Alsido begint sinds hij geluid heeft ook erg om te slaan hier.
Eerst was hij de held van de kabelgootjes, die altijd relaxed blijft.
En nu vinden ze hem iemand die overal een beetje vanaf weet en nergens in uitblinkt, terwijl (maar jij kent hem beter) hij prima tot zijn recht zou kunnen kunnen komen als hij iemand heeft die hem duidelijk leiding geeft, en nieuwe dingen leert.
Er wordt ook gewoon niet uit mensen gehaald wat erin zit.
En zelf lukt het ze niet.
hou eens op met dat gekutpokert !!! modrob kan daar niet tegen he!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En met de aas erover, de 10 terugnemen,verdubbelen, Jack-in-de-box en Stift!!!
[ link | afbeelding ]
Da's stiften, man, ghegheghe!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:50 schreef snetje het volgende:
[..]
hou eens op met dat gekutpokert !!! modrob kan daar niet tegen he!!!
ik dacht hey leuk filmpje ....is het een plaatje
Ja, en dat bedoel ik nou, ze staan er wel ff mooi te wezenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het is heel knap dat ze het durven, ze staan er mooi wel!!
Heksie is op Joooohan, Heksie is op Joooohan!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, en dat bedoel ik nou, ze staan er wel ff mooi te wezen![]()
Goedenmorgen, moet niet gekker worden, wordt ik net wakker zit het liedje een Bussie met polen in mijn hoofd
Ja, en ik ben ingelogd als ustreamer, heel apart.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Hebben meer mensen problemen met de chat?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heksie is op Joooohan, Heksie is op Joooohan!
Och JEZUS dat wil ik verdeurie niet missen!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dit soms de frikandellen-eetwedstrijd?
Heksie is sinds gisteren op Pedro (samen met mij)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heksie is op Joooohan, Heksie is op Joooohan!
Ja, zijn zwoele stem, zijn Geyle blik, het kale hoofd, en vooral dat hij geen tandjes in had, dat trok mij over de streepquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Heksie is sinds gisteren op Pedro (samen met mij)
Het leek mij wel een beetje lekker maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet je je voorstellen, nu een frikandelIk moet tijdens het typen een beetje overgeven
Kom schatje kom!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, zijn zwoele stem, zijn Geyle blik, het kale hoofd, en vooral dat hij geen tandjes in had, dat trok mij over de streep
Da's wel grappig, zo dacht ik altijd over Johans dochter.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Het leek mij wel een beetje lekker maar nu niet meer.
Noek, rustig blijven hè. Ik weet dat het opwindend is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Peter spuit enthousiast zijn witte sausje over Johans worstje![]()
_!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Noek, rustig blijven hè. Ik weet dat het opwindend is.
Jij hebt de worsten liever nakende?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:57 schreef Toverheks het volgende:
snap ff niet waarom er broodjes om de frikandellen zitten, het is toch **Nationale Nederlandse Frikandellen Eten** een broodje vult zo.
Daar staat niets over Fraufappen, dus ga je gang, blijkbaarquote:
Da's het leuke aan Fok!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:59 schreef Toverheks het volgende:
Echt ik snap mezelf niet, zit verdomme nog niet eens 9 uur s`morgens naar een stel mannen te gluren die ik al PUNT 1 niet kan verstaan, en die Frikandelle naar binnen werken, heb ik nou geen leven kom ik net tot de ontdekking, ik weet het antwoord al.
Inderdaad heb ik geen leven.
Dat is het lot van de diehard streamer heks: kijken kijken kijken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:59 schreef Toverheks het volgende:
Echt ik snap mezelf niet, zit verdomme nog niet eens 9 uur s`morgens naar een stel mannen te gluren die ik al PUNT 1 niet kan verstaan, en die Frikandelle naar binnen werken, heb ik nou geen leven kom ik net tot de ontdekking, ik weet het antwoord al.
Inderdaad heb ik geen leven.
Grouphug!!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's het leuke aan Fok!
Hier hebben we gesjellug sámen geen leven
Jeeeeej!
Hangt ervan af naar welke Vlemmix je gedachten uitgaan. Als het gaat om Angela komen me veel adjectieven voor de geest, maar 'walgelijk' is daar niet bij.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:54 schreef Noek het volgende:
Ik lees steeds porno Vlemmix ipv promo Vlemmix en dat is wel WALCHELIJK!
Ik ook niet, bedenk ik me nu... Arme Meraquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb mijn tanden nog niet gepoetst.
Iiiiieeeeeuwwww!!!11!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hangt ervan af naar welke Vlemmix je gedachten uitgaan. Als het gaat om Angela komen me veel adjectieven voor de geest, maar 'walgelijk' is daar niet bij.![]()
[ afbeelding ]
Dat is een knapperd, wie is dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hangt ervan af naar welke Vlemmix je gedachten uitgaan. Als het gaat om Angela komen me veel adjectieven voor de geest, maar 'walgelijk' is daar niet bij.![]()
[ afbeelding ]
Teiltjes staan onder tafelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:06 schreef Toverheks het volgende:
Vraag me af waar ze het teiltje verstopt hebben, je gaat toch op een gegeven moment over je nek
Angela Vlemmix, de dochter van Johan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Oh Jopiesaus vind ik lekker, maar geloof dat alleen AH dat verkoopt hier.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Angela Vlemmix, de dochter van Johan.Daar heeft die moeder dan ook vast hard voor moeten knokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 frikandellen maar?
Go hard or go home
Ik heb wel 'ns ontbeten met een broodje shoarma (met sambal en knoflooksaus). Dus ik mag waarschijnlijk niks zeggen..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:10 schreef spuitje het volgende:
o erg!! Frikadellen als je net wakker bent! Word een beetje onpasselijk, ga eerst even douchen en tandjes boenen.
Poll: Wie ligt als eerste te kotsen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:14 schreef Toverheks het volgende:![]()
Ik wil een Polletje, wie er als eerste ligt te kotsen over de ander of onder tafel.
Ik zeg Johannnnnnnnn
Het gaat dan ook voornamelijk om de publiciteit hè..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:13 schreef Toverheks het volgende:
Alles op zijn gemakkie hahaha net als de hele Toko draaiende houden, zo ook deze Kampioenschap Frikandel Eten, al die andere gasten zitten al te schransen, nee hoor Johan rustig beetje mayo erop, dan bekijkt hij zijn broodje van alle kanten hahah en hij eet echt als een boer met kiespijn.
Echt hè, samen lachen, samen huilen, samen stemmen op wie d'r straks ligt te kotsen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:17 schreef Noek het volgende:
Ja, gestemd!![]()
Wat een leuk interactief idee. Ik voel de band groeien.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Poll: Wie ligt als eerste te kotsen?Johan De Vlem Johan Vlemmix Die van SV
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Volgens mij was het ronde 2, in de eerste ronde had de winnaar 6 frikandellen op.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Godver nou is het geluid wéér kapodt. STEL KUDT AMATEURS IK WIL KOTSGELUIDEN HOREN!11!!
Heb ik nu correct begrepen dat dit ronde 1 was? Dus dat Der Vlem nog méér moet gaan eten?
Mehehehe
ANDERHALF broodje.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:26 schreef mootie het volgende:
Zit Johan nu al te miepen na 1 broodje?
Maar vond het wel leuk zo wakker worden met spannende frikandelle streamsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:29 schreef Toverheks het volgende:
Oh wat zwak nu al opgeven, had toch wel meer verwacht van De Grote Vlem
Had je gisteravond maar niet moeten luisterenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:29 schreef mootie het volgende:
Kan iemand mij redden van de carnavalsmuziek?
Is Johan nu wel op tijd terug om huishoudelijke tips te geven?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar vond het wel leuk zo wakker worden met spannende frikandelle streams
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:29 schreef mootie het volgende:
Kan iemand mij redden van de carnavalsmuziek?
Hmmm het lijkt er op dat het mijn buren zijn, kutbrabo's!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik hoor geen carnavals muziek hoor, ik hoor nu reklame van die radiozender.
Drie rondes begrijp ik nu.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:32 schreef Toverheks het volgende:
Oh ik lees Disana net, het zijn dus rondes wat ze moeten doen, ik dacht dat het al klaar was, Thanks Disana dan pak ik ff de Mayo erbij
hey dat vind ik knap van jou,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel mooi, 1 en 5, als je het omdraait heb je 51, zijn leeftijd! Symbolisch enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |