quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Poll: Wie ligt als eerste te kotsen?Johan De Vlem Johan Vlemmix Die van SV
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Volgens mij was het ronde 2, in de eerste ronde had de winnaar 6 frikandellen op.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Godver nou is het geluid wéér kapodt. STEL KUDT AMATEURS IK WIL KOTSGELUIDEN HOREN!11!!
Heb ik nu correct begrepen dat dit ronde 1 was? Dus dat Der Vlem nog méér moet gaan eten?
Mehehehe
ANDERHALF broodje.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:26 schreef mootie het volgende:
Zit Johan nu al te miepen na 1 broodje?
Maar vond het wel leuk zo wakker worden met spannende frikandelle streamsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:29 schreef Toverheks het volgende:
Oh wat zwak nu al opgeven, had toch wel meer verwacht van De Grote Vlem
Had je gisteravond maar niet moeten luisterenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:29 schreef mootie het volgende:
Kan iemand mij redden van de carnavalsmuziek?
Is Johan nu wel op tijd terug om huishoudelijke tips te geven?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar vond het wel leuk zo wakker worden met spannende frikandelle streams
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:29 schreef mootie het volgende:
Kan iemand mij redden van de carnavalsmuziek?
Hmmm het lijkt er op dat het mijn buren zijn, kutbrabo's!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik hoor geen carnavals muziek hoor, ik hoor nu reklame van die radiozender.
Drie rondes begrijp ik nu.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:32 schreef Toverheks het volgende:
Oh ik lees Disana net, het zijn dus rondes wat ze moeten doen, ik dacht dat het al klaar was, Thanks Disana dan pak ik ff de Mayo erbij
hey dat vind ik knap van jou,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel mooi, 1 en 5, als je het omdraait heb je 51, zijn leeftijd! Symbolisch enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |