Sound checkie, Hekserstquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:58 schreef Toverheks het volgende:
En weer gaat het mis, Winnetou staat nu bijna achter het muurtje op het Podium, oh jammer kneuterigheid ten top weer, man staat zich de longen uit het lijf te zingen en weer wordt het afgekapt.
ze lijk een beetje op liekequote:
Ja, maar is 't niet over een half uurtje afgelopen nuquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
Goed dat ze die pauzes er resoluut hebben uitgegooid, en zit nu vaart in.
Misschien is het nu wat te strak, en de mensen bij de bar (mochten die er zijn) worden er niet bij betrokken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar is 't niet over een half uurtje afgelopen nu.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef Toverheks het volgende:
Van mij mag deze Winnetou weer lekker knus terug naar zijn Wig Wam.
Vind het echt 10 keer niks. sorry
OMG ik zet net het geluid aan en hoor een luid uithalende getormenteerde ziel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef Toverheks het volgende:
Van mij mag deze Winnetou weer lekker knus terug naar zijn Wig Wam.
Vind het echt 10 keer niks. sorry
Ik ga gillen van alle niet politiek correcte mutsen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:54 schreef mootie het volgende:
Ik ga gillen van al die politiek correcte mutsen in de chat.
Ik gaf je toch gelijk op je vraag??? ik zei het is KUTquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:54 schreef mootie het volgende:
Ik ga gillen van al die politiek correcte mutsen in de chat.
Maar iedereen zit te mutsen dat het zo knap is dat ze daar staan, dat hun performance totaal ruk is wordt voor het gemak aan voorbijgegaan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik gaf je toch gelijk op je vraag??? ik zei het is KUT
Harry is stomquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga gillen van alle niet politiek correcte mutsen.
Ik hoop dat die zondag bij Harry wat anders te doen hebben.
Komt Harry Loco weer? Leuk!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga gillen van alle niet politiek correcte mutsen.
Ik hoop dat die zondag bij Harry wat anders te doen hebben.
Ach nee hequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:03 schreef Disana het volgende:
De tonprater is niet helemaal lekker.
Niet zo negatief fluiter, hij staat gewoon in de file.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Klapt er niemand?
Marian: ik was nog even aan het bellen, Naadje Pet de tonprater was gisteren niet lekker, hij neemt niet op,
dus denk dat hij niet komt.
Dat was de tekst van Marian en niet zo negatief PietjePuk007 hoorde van Marian datquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet zo negatief fluiter, hij staat gewoon in de file.
Zo'n lief jochie vind ik datquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Lief zeg,
het is een verrassing voor Remco dat hij een clip mag opnemen met Bram Recourt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Speelt deze meneer ook op verzoek?
[ afbeelding ]zal ik hem voor je bellen PBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |