quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heksie is op Joooohan, Heksie is op Joooohan!
Och JEZUS dat wil ik verdeurie niet missen!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dit soms de frikandellen-eetwedstrijd?
Heksie is sinds gisteren op Pedro (samen met mij)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heksie is op Joooohan, Heksie is op Joooohan!
Ja, zijn zwoele stem, zijn Geyle blik, het kale hoofd, en vooral dat hij geen tandjes in had, dat trok mij over de streepquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Heksie is sinds gisteren op Pedro (samen met mij)
Het leek mij wel een beetje lekker maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet je je voorstellen, nu een frikandelIk moet tijdens het typen een beetje overgeven
Kom schatje kom!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, zijn zwoele stem, zijn Geyle blik, het kale hoofd, en vooral dat hij geen tandjes in had, dat trok mij over de streep
Da's wel grappig, zo dacht ik altijd over Johans dochter.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Het leek mij wel een beetje lekker maar nu niet meer.
Noek, rustig blijven hè. Ik weet dat het opwindend is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Peter spuit enthousiast zijn witte sausje over Johans worstje![]()
_!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Noek, rustig blijven hè. Ik weet dat het opwindend is.
Jij hebt de worsten liever nakende?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:57 schreef Toverheks het volgende:
snap ff niet waarom er broodjes om de frikandellen zitten, het is toch **Nationale Nederlandse Frikandellen Eten** een broodje vult zo.
Daar staat niets over Fraufappen, dus ga je gang, blijkbaarquote:
Da's het leuke aan Fok!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:59 schreef Toverheks het volgende:
Echt ik snap mezelf niet, zit verdomme nog niet eens 9 uur s`morgens naar een stel mannen te gluren die ik al PUNT 1 niet kan verstaan, en die Frikandelle naar binnen werken, heb ik nou geen leven kom ik net tot de ontdekking, ik weet het antwoord al.
Inderdaad heb ik geen leven.
Dat is het lot van de diehard streamer heks: kijken kijken kijken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:59 schreef Toverheks het volgende:
Echt ik snap mezelf niet, zit verdomme nog niet eens 9 uur s`morgens naar een stel mannen te gluren die ik al PUNT 1 niet kan verstaan, en die Frikandelle naar binnen werken, heb ik nou geen leven kom ik net tot de ontdekking, ik weet het antwoord al.
Inderdaad heb ik geen leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |