Hornbach! Zal binnenkort even betere foto's maken..quote:Op maandag 8 februari 2010 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
waar heb je die vloertegels uit de badkamer vandaan?
hornbach zit hier niet al te ver weg, wooning ken ik niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:15 schreef Ml-etje het volgende:
Ze hebben ze ook bij Wooning overigens
Wat vervelend om te horen..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:22 schreef styliste het volgende:
Ik zie dat het al weer even geleden is dat ik iets heb gepost, dat zal ook nog wel even zo blijven.
Het gaat niet echt lekker hier....
Zodra ik iets nieuws te melden heb horen jullie dat meteen!
Hopelijk gaat het idd weer een beetje beter.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:38 schreef twentemeisje het volgende:
Gaat het alweer een beetje beter hier lieve styliste?
Bah, wat naar om te horen zeg !.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:30 schreef styliste het volgende:
helaas niet meiden, we zijn nog wel bezig om het huis af te maken dus als er weer iets helemaal klaar is zal ik weer foto's plaatsen maar daarna gaan we het waarschijnlijk verkopen omdat we hebben besloten om uit elkaar te gaan en we nog niet weten of 1 van ons het kan betalen om hier te blijven wonen.....
Maar als we het dan van de positieve kant bekijken: dat betekend wel dat ik over een tijdje een nieuw projectje op kan starten wat echt helemaal van mij alleen is en daar ga ik zeker ook weer een topic van maken!
Laten we daar niet vanuit gaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef Renesite het volgende:
Tjee... de TT is dan ook wel erg, erm, dubieus.
Heeft niets met het klussen te maken toch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |