Inderdaadquote:
Ik zeg doen.quote:
'Dus, wat doe jij vanavond?' 'Ja, jou natuurlijk.quote:
Nee, hij wil niet meer.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:10 schreef Stoeprand het volgende:
DW geeft jou nu al weer.
Ik sta weer eens buitenspel.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
'Dus, wat doe jij vanavond?' 'Ja, jou natuurlijk.'
Die stonden in de kladblok waar ik mijn niet-te-posten quotes in plakte. CTRL-A CTRL-V en daar stonden ze. Ongewenst.quote:
Smoesjesquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
[..]
Die stonden in de kladblok waar ik mijn niet-te-posten quotes in plakte. CTRL-A CTRL-V en daar stonden ze. Ongewenst.
Nee, waarheid. Wat moeten jullie met de namen van 2 van onze VDS'en?quote:
Dat vroeg ik mij dus ook al afquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, waarheid. Wat moeten jullie met de namen van 2 van onze VDS'en?
Wie?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, waarheid. Wat moeten jullie met de namen van 2 van onze VDS'en?
quote:
Nee, watquote:
Je wil nog steeds niet vertellen voor welk bedrijf je werkt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, wat
Een VDS is een soort server dat wij aanbieden.
Sulle!!quote:
quote:
Jij snapt het nog niet helemaal hequote:
Dat zegt mij toch niks.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, wat
Een VDS is een soort server dat wij aanbieden.
Mag ik niet geadoreerd worden?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij snapt het nog niet helemaal he|
Nee, ga weg.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Vanaf nu is dit een taksi adoratie topic
Taksi is lekkerquote:
tip: koop niet de kleine pakjes, die azijn nu zonder suiker en dat smaakt heel naarquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:35 schreef eNGine10 het volgende:
TaksiDat heb ik echt al in geen eeuwen meer gehad. Weet niet eens meer hoe het smaakte.
tip 2: verstop je taksi als bart op visite komt, die neemt gewoon het laatste beetjequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
tip: koop niet de kleine pakjes, die azijn nu zonder suiker en dat smaakt heel naar
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
tip: koop niet de kleine pakjes, die azijn nu zonder suiker en dat smaakt heel naar
Tnx voor de tipsquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
tip 2: verstop je taksi als bart op visite komt, die neemt gewoon het laatste beetje
Nee.quote:
Ik ga iedere dag een beetje meer van je houdenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
Ik neem zaterdag wel een pak voor je mee. Misschien. Als er nog over is.
Ik denk ineens aan drop die ik nog moet kopen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
Ik neem zaterdag wel een pak voor je mee. Misschien. Als er nog over is.
hihi maar gelukkig had je nog gevondenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
tip 2: verstop je taksi als bart op visite komt, die neemt gewoon het laatste beetje
bart is als de spaanse inquisitie, die komt altijd onverwachtquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Tnx voor de tips![]()
Alhoewel die 2de een beetje nutteloos is want ik verwacht geen visite.
Dat weet ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga iedere dag een beetje meer van je houden
jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik denk ineens aan drop die ik nog moet kopen.
zachte zoete dropquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik denk ineens aan drop die ik nog moet kopen.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
bart is als de spaanse inquisitie, die komt altijd onverwacht
hihi, komen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
bart is als de spaanse inquisitie, die komt altijd onverwacht
Nopequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wil nog steeds niet vertellen voor welk bedrijf je werkt?![]()
Wij denken trouwens dat jij stiekem gewoon bij conexxion werkt![]()
Daarom leg ik het uitquote:
Tip 3: Doe hetzelfde als Chantal komt, die doet dat ook.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertrouw ik het wel, jou mijn adres geven?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als het maar rond 14 februari aankomt.
We weten het nog steeds niet anders.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope
Hoewel het in principe niet moeilijk is om daar achter te komen
Nee
Ik voel me dom.quote:[..]
Daarom leg ik het uit
Epic boobs, dat mag.quote:[..]
Tip 3: Doe hetzelfde als Chantal komt, die doet dat ook.
Tip 4: Tropical fruit
Nee, ik heb de gewoonte om op stormachtige avonden bij meisjes in te breken om ze dan te vermoorden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vertrouw ik het wel, jou mijn adres geven?
dat voel je vast aankomenquote:
Beter je best doenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We weten het nog steeds niet anders.
Hoeft niet, jij bent geen IT'erquote:[..]
Ik voel me dom.
Monstercock, dus ik mag het ookquote:[..]
Epic boobs, dat mag.
En op een zonnige zomermorgen dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ik heb de gewoonte om op stormachtige avonden bij meisjes in te breken om ze dan te vermoorden.
Nee, dan niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:47 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
En op een zonnige zomermorgen dan?
Maar niet bij mij, wnat dan zie je jouw foto in mijn digitale fotolijstje en dan heb je zoiets van 'aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahwquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ik heb de gewoonte om op stormachtige avonden bij meisjes in te breken om ze dan te vermoorden.
Niet altijd.quote:
Ik heb nog nooit jouw taksi opgedronkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope
Hoewel het in principe niet moeilijk is om daar achter te komen
Nee
[..]
Daarom leg ik het uit
[..]
Tip 3: Doe hetzelfde als Chantal komt, die doet dat ook.
Tip 4: Tropical fruit
Als ie eerst een uur naar dat ding blijft staren wel jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar niet bij mij, wnat dan zie je jouw foto in mijn digitale fotolijstje en dan heb je zoiets van 'aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahw' en dan knuffel je mij.
[..]
Niet altijd.
Je kan ;t ook gewoon vertellenquote:
Gelukkig niet zeg.quote:[..]
Hoeft niet, jij bent geen IT'er
Wat heeft zij daar nou aan?quote:[..]
Monstercock, dus ik mag het ook
Uiteindelijk komt ;ie wel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ie eerst een uur naar dat ding blijft staren wel ja
Hij gaat je weer hentai sturen hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
BART!!!
Heb je nog leuke muziekjes?
WHAHAHAHAquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan ;t ook gewoon vertellen
[..]
Gelukkig niet zeg.
[..]
Wat heeft zij daar nou aan?Zij mag er niet bij in de buurt komen. Jij kan tenminste nog stiekem gluren naar epic boobs. Of als bierhouder gebruiken.
Volkomen veilig om mij jouw adres te geven.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar niet bij mij, wnat dan zie je jouw foto in mijn digitale fotolijstje en dan heb je zoiets van 'aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahw' en dan knuffel je mij.
[..]
Niet altijd.
Dat mislukte vorige keer ook al dusquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij gaat je weer hentai sturen hoor.
''quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt ;ie wel.
hihi, komen.
Ik wil ook een valentijnskaart van jouquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Volkomen veilig om mij jouw adres te geven.
Kom op. Geef. Nu!
Ik kan niet langer wachten.
Ik heb wel leuke muziekjes op staan nu.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mislukte vorige keer ook al dus
Jij ook al? Dat zijn er al 23 voor school en hoeveel waren het er nou voor FOK!?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook een valentijnskaart van jou
daar hoor je niet om te vragen,en jij haat valentijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch lig ik met valentijn met jou in een hotel in limburgquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:52 schreef Psalms het volgende:
[..]
daar hoor je niet om te vragen,en jij haat valentijn
als iedereen mekaar een valentijnskaart stuurt dan is de tnt nog wel ff zoetquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef je Barts adres wel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Volkomen veilig om mij jouw adres te geven.
Kom op. Geef. Nu!
Ik kan niet langer wachten.
hebbe hebbe hebbequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:52 schreef Stoeprand het volgende:
En Huppel, ik heb je adres niet.
En ik maak de kaarten zelf. Ik teken ze.
carnavalquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch lig ik met valentijn met jou in een hotel in limburg
WHAHAHAHA ik moet ook nog zo'n fileflirtding hebben met bart zn nummer erop hequote:
Dat zijn maar grapjes. Ik ben te vertrouwen. Waar ben je bang voor? Ik durf niet eens met je te bellen, denk je dat ik dan wel zomaar ineens voor je deur sta?quote:
Ik doe nu een poging tot tekenen, maar het wil niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:52 schreef Stoeprand het volgende:
En Huppel, ik heb je adres niet.
En ik maak de kaarten zelf. Ik teken ze.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wanneer moeten we jou missen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHA ik moet ook nog zo'n fileflirtding hebben met bart zn nummer erop he
Alsof ik Barts adres zomaar weg zou geven.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zijn maar grapjes. Ik ben te vertrouwen. Waar ben je bang voor? Ik durf niet eens met je te bellen, denk je dat ik dan wel zomaar ineens voor je deur sta?
het puntje van het potlood moet goed geslepen zijn en het papiertje waarrop je de lijntjes wil zetten raken, probeer maar eensquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe nu een poging tot tekenen, maar het wil niet.
[..]
Stiekem wil ik sopfilms met je kijken dan.
Nee.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Alsof ik Barts adres zomaar weg zou geven.
gun mij ook mn pleziertjequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Stiekem ben ik dan druk met zuipen en carnaval vieren verkleed als Wandaquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Geeft niksquote:
Paar jaar terug kon je overal zo'n fileflirtpakket kopenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Alsof ik Barts adres zomaar weg zou geven.
Wat ga jij doen dan?quote:
Dat lukt nog wel, maar het onderwerp wil niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:55 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
het puntje van het potlood moet goed geslepen zijn en het papiertje waarrop je de lijntjes wil zetten raken, probeer maar eens
Doe ik ook. Ik heb vorige week al met Chantal in een hotel gezeten.quote:
verkleed als cosmo met jou door heerlen lopen,zuipen,kruipen naar hotel enzquote:
Teken mij na.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat lukt nog wel, maar het onderwerp wil niet.
Waarom nu niet meer?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem ben ik dan druk met zuipen en carnaval vieren verkleed als Wanda['/quote]
Carnaval.
[quote][..]
Geeft niks![]()
[..]
Paar jaar terug kon je overal zo'n fileflirtpakket kopen
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik heb vorige week al met Chantal in een hotel gezeten.
Jij bent geen geil wijf aan een andreaskruis.quote:
stel je niet teveel voor van die enzquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:58 schreef Psalms het volgende:
[..]
verkleed als cosmo met jou door heerlen lopen,zuipen,kruipen naar hotel enz
Zonder jou.quote:
Je zou het wel doen als je de kans kreegquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit jouw taksi opgedronken
Ik heb niet andersquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
BART!!!
Heb je nog leuke muziekjes?
dusquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
stel je niet teveel voor van die enz![]()
Ik ben van plan echt heul veul te drinken
Jawel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent geen geil wijf aan een andreaskruis.
Jawel. Foute muziek.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je zou het wel doen als je de kans kreeg
[..]
Ik heb niet anders
whut?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent geen geil wijf aan een andreaskruis.
Nooitquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je zou het wel doen als je de kans kreeg
Hmmquote:[..]
Ik heb niet anders
Je mag wel met ons meekijken hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:00 schreef Stoeprand het volgende:
Oké, bij wie mag ik vanavond House kijken? Casema heeft een storing.
Nee. Jij hebt niet eens een andreaskruis. Weet je uberhaupt wel wat een andreaskruis is, en sowieso welke ik bedoel?quote:
quote:
En goede.quote:
En kutschurft.quote:
Ik heb alles op DVDquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:00 schreef Stoeprand het volgende:
Oké, bij wie mag ik vanavond House kijken? Casema heeft een storing.
Kloptquote:
Wat een felle reactie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt niet eens een andreaskruis. Weet je uberhaupt wel wat een andreaskruis is, en sowieso welke ik bedoel?
wat uiterst vermakelijk isquote:
laat jij ook zoeen grafsteentje achter als je jezelf opblaast?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat een felle reactie.
Vaarwel wrede wereld.
Mezelf opblazen? Ik spring gewoon van een gebouw af hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
laat jij ook zoeen grafsteentje achter als je jezelf opblaast?
quote:
Het is niet in te delen in een categorie. Het is gewoon awesome.quote:
Heul niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat een felle reactie.
Vaarwel wrede wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Newton is je vriend.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mezelf opblazen? Ik spring gewoon van een gebouw af hoor.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet.Ik weet niet eens wat het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
vaarwel wrede wereld is een worms uitspraak lieverdquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mezelf opblazen? Ik spring gewoon van een gebouw af hoor.
Bestaat vast wel wat langer dan Worms.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:05 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
vaarwel wrede wereld is een worms uitspraak lieverd
nouen? ik heb het over wormsquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Bestaat vast wel wat langer dan Worms.
Google is je vriend?quote:
Niet? Ik wou dat ;ie mijn vriend was.quote:
met andere woorden een geil wijf aan een Xquote:
en sinds wanneer ben jij google?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
met andere woorden een geil wijf aan een X
X met dwarsdingenquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
met andere woorden een geil wijf aan een X
ssst niet zo hard!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
en sinds wanneer ben jij google?
geeft niksquote:
en dat houdt in ...quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Volgende week is de culinaire elfstedentocht in sneek.
11 verschillende restaurants in Sneek hebben samen een 11-gangen diner samengesteld, en bij elk restaurant krijg je wat anders dus. Soort van tapas waar je je voor moet verplaatsenquote:
Voedselvergiftiging voor het hele gezin?quote:
11-gangen menuquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
11 verschillende restaurants in Sneek hebben samen een 11-gangen diner samengesteld, en bij elk restaurant krijg je wat anders dus. Soort van tapas waar je je voor moet verplaatsen
Kleine dingen hequote:Op donderdag 4 februari 2010 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging voor het hele gezin?
[..]
11-gangen menu
als jij zegt "kleine dingen" zie ik opeens weer olifantEN van 70.000 kilo voor mequote:
Voor eten gebruik ik geen verkleinwoorden, tenzij het echt klein is of superschattig. Maar ja. Eten is niet snel schattig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als jij zegt "kleine dingen" zie ik opeens weer olifantEN van 70.000 kilo voor me
En wat nou als ik jou om op te eten vind?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor eten gebruik ik geen verkleinwoorden, tenzij het echt klein is of superschattig. Maar ja. Eten is niet snel schattig.
Dat maatk mij nog geen eten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En wat nou als ik jou om op te eten vind?
Maar wel schattig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat maatk mij nog geen eten.
Maar geen eten.quote:
een wat?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
DW ik zie net op editie.nl dat jij een groomer bent
Je kan wel ''gegeten'' worden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar geen eten.
[..]
een wat?
Dat is waar.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je kan wel ''gegeten'' worden.
Maar dat maakt me nog geen eten!quote:
Nou en.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar dat maakt me nog geen eten!
Dan moet je ook niet aandacht gaan zitten trekken in de SC.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Psalms en ik hebben net iets gedaan maar ik durf dat niet te vertellen aan DW
een groomer, een volwassen persoon (jij dus) die op internet zoekt naar minderjarigen (stoep dus) om daar seksuele handelingen mee te doenquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar geen eten.
[..]
een wat?
Maar ik wil het wel vertellenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet aandacht gaan zitten trekken in de SC.
Is DW dat van plan met mij?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een groomer, een volwassen persoon (jij dus) die op internet zoekt naar minderjarigen (stoep dus) om daar seksuele handelingen mee te doen
quote:
wequote:
me, myself and i denkt stoepquote:
Als inquote:
Je hebt het net verteld.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Psalms en ik hebben net iets gedaan maar ik durf dat niet te vertellen aan DW
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt het net verteld.
* DevilsWhore kruik warm doet maken en huppel in bedje stopt om goed uti te zieken
ze is niet ziek,ze is gewoon liefquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt het net verteld.
* DevilsWhore kruik warm doet maken en huppel in bedje stopt om goed uti te zieken
Want ik ben ook zo volwassenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een groomer, een volwassen persoon (jij dus) die op internet zoekt naar minderjarigen (stoep dus) om daar seksuele handelingen mee te doen
gewattest?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:23 schreef Stoeprand het volgende:
Heeft Psalms Huppelmuts ge-cornshucked?
Weet ik. Nu uitzieken!quote:
Als ze dat soort handelingen gaat doen, dan is ze ziek.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:23 schreef Psalms het volgende:
[..]
ze is niet ziek,ze is gewoon lief
She's a cornchuckerquote:
denk dat ik me daar volgende week ziekmeldtquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik. Nu uitzieken!
Morgenochtend mag je nog ziek zijn, wnat urinehuis!
Als ik ze niet doe woon ik in een urinehuisquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ze dat soort handelingen gaat doen, dan is ze ziek.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
denk dat ik me daar volgende week ziekmeldt![]()
Want carnaval
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
She's a cornchucker
A real buttfucker
Gotta wash my dick
After she makes me buttfuck her
Cornchucker
A real buttfucker
Gonna stick my dick
Right up her ass
She's a cornchucker
A real buttfucker
Gotta wash my dick
After she makes me buttfuck her
Cornchucker
A real buttfucker
Gonna stick my dick
Right up her ass
Gimme a dime
Gotta call my pimp
When I heard her ask
It made me go limp
Two weeks later
My sex life was drab
Instead of a wang
All I had was a scab
If you're sleazy
You better think I'm first
'Cause I've got a dick like liverwurst
Oké. Gewoon een vraag.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Nee dat heb ik dus niet gedaan
Gelukkig heb jij geen beschimmelde piemel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik ze niet doe woon ik in een urinehuis
Nee en vast welquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:29 schreef Stoeprand het volgende:
Maar DW is dus helemaal geen groomer? En ik ben dus geen slachtoffer van een groomer?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen beschimmelde piemel.
Ben jij een groomer en ben ik slachtoffer van jou?quote:
Sorryquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
I was this close to getting that image out of my head
nee en jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ben jij een groomer en ben ik slachtoffer van jou?
you are forgivenquote:
Op wat voor manier ben ik dan slachtoffer van jou?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee en ja
[..]
you are forgiven
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen beschimmelde piemel.
Ja quote hem nog een keer zodat ik dat beeld weer op mn netvlies krijgquote:
Dat is je straf voor die opmerking over voedselvergiftigingquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja quote hem nog een keer zodat ik dat beeld weer op mn netvlies krijg
morgen foto's maken voor eric dusquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat is je straf voor die opmerking over voedselvergiftiging
Alleen voor eric, niet voor mij.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
morgen foto's maken voor eric dus
wil jij foto's van het urinehuis dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen voor eric, niet voor mij.
Die van laatst waren al goed genoegquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wil jij foto's van het urinehuis dan?
Iets met gedeelde smartquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die van laatst waren al goed genoeg
We zijn gewoon hier hoorquote:
quote:
Ik klik nog steeds ONZ aanquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met gedeelde smart![]()
[..]
We zijn gewoon hier hoor
En dan denk ik.. ohjaquote:
Dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan denk ik.. ohjaMaar dan klik ik FOK! ook weer weg.
Ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
vanaf heden draag ik nooit meer bh's
heb je het er helemaal mee gehad?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net gezien bij house dat je dood kan gaan door een wondje wat je hebt opgelopen door je bh haakjequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
heb je het er helemaal mee gehad?
Dan gaan ze hangenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
En door fouten van de dokters.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net gezien bij house dat je dood kan gaan door een wondje wat je hebt opgelopen door je bh haakje
En wat bij house gebeurd klopt ook helemaalquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net gezien bij house dat je dood kan gaan door een wondje wat je hebt opgelopen door je bh haakje
Heb je toevallig een beetje gevolgd hoe vaak het ziekenhuis van Emmen de afgelopen tijd negatief in het nieuws was?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En door fouten van de dokters.
Operatie ftwquote:
Dat is geloofwaardiger dan alles op fokquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat bij house gebeurd klopt ook helemaal
Ik denk dat je nu iets te veel overdrijftquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is geloofwaardiger dan alles op fok
quote:
Slaap zequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
nighty night don't let the bedbugs bite![]()
Nou...quote:
Zo heyquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
En dat is je nu gelukt. Ik ben even weg.
Dat vind ik wel zielig voor hem.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Trev is nooit geil.
Trev is aseksueel.
Hij merkt er niks van. Hij is niks beters gewend.quote:
Ja, want je bent me toch een attractie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan zo naar een dierentuin hoor
STOEP hou op,quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En bedankt. Ik ben weer even weg.
Hey, hebben ze dat niet verboden deze weekquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan zo naar een dierentuin hoor
Nee hoor, maar als een dierquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey, hebben ze dat niet verboden deze week
Wat doe je hier dan nog?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:17 schreef Stoeprand het volgende:
Oh, ik zou vandaag vroeg gaan slapen. Dan kan ik maar beter nu gewoon gaan.
Slaap zequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ga nu toch weg.
Jezus Christus.
HAHAHA, NU IS HET NET OF IK JOU JEZUS NOEM.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap ze![]()
En Trev is genoeg hoor
Als ik van mezelf uit moet gaan, is het wel altijd hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
niet altijd, maar wel bijna, dat moet jij toch weten
Dat geloof ik nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ik van mezelf uit moet gaan, is het wel altijd hoor
Dan niet. Vraag aan Ladiquote:
Zoetekauwquote:
Dat ik gewoon een nummer van Kylie Minogue tof vind...quote:
Prima eigenlijkquote:
Welke?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ik gewoon een nummer van Kylie Minogue tof vind...
(dat wist ik al langer, maar ik kwam hem net weer eens tegen)
Jeuj!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:28 schreef ajf het volgende:
[..]
Prima eigenlijk
En met jou en Thijs? (jouw zoon heeft zo wel een makkelijke naam)
Hoezo niet dan? Ik weet dat toch van mezelf?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Altijd geloof ik gewoon en dat is niet mogelijk, bijna wel
Nu nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
En kan jij daar ook geen verandering in brengen?![]()
Hebt soms van die momenten dat je heel vervelend nieuws hoort en op zo'n moment lijkt het mij gewoon niet mogelijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Ik weet dat toch van mezelf?
Haha ja iddquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj!
Hihi, ja, de jouwe ook![]()
Gaat prima, mijnes is alweer bijna 11 kilo
Ben jij nu wel geil dan?quote:
Dan wordt het iets onderdrukt ja, maar dan gaat het nog niet helemaal wegquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hebt soms van die momenten dat je heel vervelend nieuws hoort en op zo'n moment lijkt het mij gewoon niet mogelijk
Maar op zo'n moment heb je er gewoon even geen behoefte aan, dus niet altijd maar wel bijnaquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:34 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan wordt het iets onderdrukt ja, maar dan gaat het nog niet helemaal weg
Eigenlijk issie 'te licht'quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha ja idd
Zo dat is al flinkHeb je de nieuwe foto's al gezien in het topic?
![]()
Want hij is van de buitenwereld afgesloten?quote:
Als er op zo'n moment een naakte vrouw voor mijn deur zou staan zou ik haar niet wegsturenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar op zo'n moment heb je er gewoon even geen behoefte aan, dus niet altijd maar wel bijna
Hoeveel maanden is ie nu?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk issie 'te licht'![]()
Neeeee, link, link?
Ik heb ook niet gezegd dat je gezond verstand je dan verlaten heeftquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Als er op zo'n moment een naakte vrouw voor mijn deur zou staan zou ik haar niet wegsturen
Dan begrijpen we elkaarquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat je gezond verstand je dan verlaten heeft, en heb nog wel een andere optie
![]()
18!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoeveel maanden is ie nu?
Feliciteer *hier* ajf met zijn 3e kind
Ja ninja-editquote:
En dan 4 kilo?quote:
Nee, gekke verkeerdleesmeneer!quote:
Ja maar geldt het niet pas tijdens puberteit en erna? Voor de puberteit was je piemel er alleen maar om mee te plassen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
toen je een jaar of 4 was of jonger
Wat? Anders kunnen we elkaar misschien helpen. Ik bedoel, ik ben verplicht 6 weken seksloosquote:
Ja en, dus... we hadden het wel over ALTIJDquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar geldt het niet pas tijdens puberteit en erna? Voor de puberteit was je piemel er alleen maar om mee te plassen.
Ik zie mijn vriend morgen weer.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Wat? Anders kunnen we elkaar misschien helpen. Ik bedoel, ik ben verplicht 6 weken seksloos
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, gekke verkeerdleesmeneer!
ELF kilo!
En en en en...hij is prachtig...![]()
![]()
Ja maar dat is technisch ook niet mogelijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja en, dus... we hadden het wel over ALTIJD![]()
![]()
Ja dat is morgen pasquote:
Waarom zeg je het dan van wel?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:53 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar dat is technisch ook niet mogelijk
Ik vergeef het je nu nogquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef ajf het volgende:
[..]Sorry schat, ik heb zelfs niet goed gelezen *schaam*
Hoeveel zou het moeten zijn?
Ja dank je![]()
Ik zag vanavond een stukje van een programma op Ned 1 na "Wie is de Mol?" en daar werd er een geboren en die was rimpelig enzo
Mathijs was gewoon zo gaaf
![]()
Omdat ik er niet vanauit ging dat jij de baby-peuter-kleuter-en kinderjaren ook mee zou tellenquote:
Je hebt het wel tegen mij hequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Omdat ik er niet vanauit ging dat jij de baby-peuter-kleuter-en kinderjaren ook mee zou tellen
Jammerquote:
Lief ben jijquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vergeef het je nu nog![]()
Geen flauw idee joh, hij is blij, vreet mijn eten uit mijn handen nadat hij zelf heeft gegeten, hij rent de hele dag rond en babbelt de oren van mijn kop..ik zie het probleem niet![]()
Ghihi, sommige baby's zijn echt lelijk he? Thijs was ook al zo mooi en gaaf en fijntjes en en en...*zucht*
Wat fijn om een keer een verliefde papa te zienquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:06 schreef ajf het volgende:
[..]
Lief ben jij
Haha nee zolang hij niet veel te mager is... who cares
Ja best wel. Ja ik vind hem echt een prachtkereltje en ben helemaal verliefd![]()
Ja Joshquote:
Ik ben ook gek op mijn andere kinderen hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat fijn om een keer een verliefde papa te zien
Dat bedoelde ik ook niet, suffiequote:Op donderdag 4 februari 2010 23:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op mijn andere kinderen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |